obstarožní sporťáky
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#1 obstarožní sporťáky
Člověk má někdy tendenci tu svoji krabici srovnávat.
Zkusme se přenést zpátky do roku 1994-1996. Volvo pustilo do světa 850R. Ok, krabice hranatá, nějakých 184kW, to má dnes (2010) každé páté auto. Vím, že to není jenom o kilowatech, ale schválně, co nabízeli v letech 1994-1996 konkurenti?
Trošku jsem surfoval a vybral si několik dobových raket (předem přiznávám, že jsem vybíral hrubě, pouze podle výkonu):
1. Volkswagen Corrado 1994, 2,8 VR6, 162 kW
2. Volkswagen Passat 1994, 2,8 VR6 128 kW
3. Porsche 911 Carrera 1995, 3,6 200 kW
4. Audi S4, 1994, 2,2 turbo 4x4, 169 kW
5. Audi A8, 1994, 3.7 V8 Quattro, 169 kW
6. BMW 840, 1996, 4,0, 210 kW
7. BMW M3, 1995, 24V 3,0, 243 kW
7. Jaguar XJ6, 1995, 3,2, 161 kW
8. Lexus GS300, 1995, 3,0, 156kW
9. Maserati Quattroporte, 1998, 2.8 BITURBO, 206 kW
10. Mercedes-Benz SL, 1996, 3,2, 170 kW
11. Mitsubishi 3000 GT, 1996, 3,0 163 kW
12. Toyota Celica 2.0 WRC, 1994, 2,0, 150 kW
13. Alfa Romeo GTV, 1996, 2,0 V6 , 148 kW
14. Ford Probe, 1996, 2,5 24 V, 119 kW
15. Pontiac Firebird, 1998, 3.8 142 KW
16. Opel Calibra, 1994, 2.5 V6 , 125 kW
17. Subaru Impreza WRX STi, 1996, 2,0, 208 kW
Pochopitelně jsem nezařadil monstrózní motory, jako např. Dodge Viper 8-mi litr 505 koní, či Ferrari 456GT 6-ti litr 360 kW, atd. abychom jakž-takž udrželi měřítko našemu úspornému mini motůrku 2,3 L.
Povšimněte si, že vyšší výkony disponují docela klády motory.... např porsche..
To eRko není zas až taková plechovka, když koukám na konkurenci. Minimálně na svojí dobu docela pokrokové parametry - alespoň na auto pro důchodce..
Ok. Subaru, to vyhrává....
Zkusme se přenést zpátky do roku 1994-1996. Volvo pustilo do světa 850R. Ok, krabice hranatá, nějakých 184kW, to má dnes (2010) každé páté auto. Vím, že to není jenom o kilowatech, ale schválně, co nabízeli v letech 1994-1996 konkurenti?
Trošku jsem surfoval a vybral si několik dobových raket (předem přiznávám, že jsem vybíral hrubě, pouze podle výkonu):
1. Volkswagen Corrado 1994, 2,8 VR6, 162 kW
2. Volkswagen Passat 1994, 2,8 VR6 128 kW
3. Porsche 911 Carrera 1995, 3,6 200 kW
4. Audi S4, 1994, 2,2 turbo 4x4, 169 kW
5. Audi A8, 1994, 3.7 V8 Quattro, 169 kW
6. BMW 840, 1996, 4,0, 210 kW
7. BMW M3, 1995, 24V 3,0, 243 kW
7. Jaguar XJ6, 1995, 3,2, 161 kW
8. Lexus GS300, 1995, 3,0, 156kW
9. Maserati Quattroporte, 1998, 2.8 BITURBO, 206 kW
10. Mercedes-Benz SL, 1996, 3,2, 170 kW
11. Mitsubishi 3000 GT, 1996, 3,0 163 kW
12. Toyota Celica 2.0 WRC, 1994, 2,0, 150 kW
13. Alfa Romeo GTV, 1996, 2,0 V6 , 148 kW
14. Ford Probe, 1996, 2,5 24 V, 119 kW
15. Pontiac Firebird, 1998, 3.8 142 KW
16. Opel Calibra, 1994, 2.5 V6 , 125 kW
17. Subaru Impreza WRX STi, 1996, 2,0, 208 kW
Pochopitelně jsem nezařadil monstrózní motory, jako např. Dodge Viper 8-mi litr 505 koní, či Ferrari 456GT 6-ti litr 360 kW, atd. abychom jakž-takž udrželi měřítko našemu úspornému mini motůrku 2,3 L.
Povšimněte si, že vyšší výkony disponují docela klády motory.... např porsche..
To eRko není zas až taková plechovka, když koukám na konkurenci. Minimálně na svojí dobu docela pokrokové parametry - alespoň na auto pro důchodce..
Ok. Subaru, to vyhrává....
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#2 obstarožní "sporťáky"
Někde jsem četl je tomu už dávno když uvedli na trh S 60 R tak psali motor s největším litrovým výkonem mezi seriovými auty
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#3 obstarožní "sporťáky"
V seznamu mi chybí zvlášť nepříjemný soupeři, například:
Audi RS2, 1994, 2,2 turbo 4x4, 232 kW (vyrábělo se pouze jako kombík)
Opel Lotus Omega 1992 3,6 biturbo 281 kW
Renault Safrane V6 Biturbo 1994 193kW
První objemově podobný, další dvě stejně jako 850R topmodely ne zrovna sportovních značek.
Co 850R a jiným starým výkonným autům podle mě hraje do karet je skutečnost, že dnešní auta díky neustálýmu zvětšování rozměrů, a zvyšování důrazu na bezpečnost jsou tak těžký, že potřebujou mnohem vyšší výkon k tomu aby s obstarožní raketou udržely krok.
Audi RS2, 1994, 2,2 turbo 4x4, 232 kW (vyrábělo se pouze jako kombík)
Opel Lotus Omega 1992 3,6 biturbo 281 kW
Renault Safrane V6 Biturbo 1994 193kW
První objemově podobný, další dvě stejně jako 850R topmodely ne zrovna sportovních značek.
Co 850R a jiným starým výkonným autům podle mě hraje do karet je skutečnost, že dnešní auta díky neustálýmu zvětšování rozměrů, a zvyšování důrazu na bezpečnost jsou tak těžký, že potřebujou mnohem vyšší výkon k tomu aby s obstarožní raketou udržely krok.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#4 obstarožní "sporťáky"
Dík Dali, počítám, že se seznam rozroste (jen co se zapojí Sibr, Karlos, Wickey, VanThomas či LukášM ), ale jsem překvapen, že si nestojíme vůbec špatně, zejména v poměru OBJEM/VÝKON
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3741
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#5 obstarožní "sporťáky"
850 R kdysi sedlal i Jeremy Clarkson jako svoje auto a nazval jej "The Terminator". U me jako vizitka staci
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#6 obstarožní "sporťáky"
Určitě tam bude taky chybět nějaká AMG verze Mercedesu. Ondra nejspíš dodá Třeba taková stařičká 190E 2,3-16 Cosworth z roku 1983 s pouhými 136kW (atmosféra) je pro mojí 850R docela oříšek díky hmotnosti snad pod 1200kg.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#7 obstarožní "sporťáky"
2,3-16V je ohromná lahůdka, modely AMG asi nemá moc smysl dodávat, protože tak by výčet směřoval asi špatným směrem.dali píše:Určitě tam bude taky chybět nějaká AMG verze Mercedesu. Ondra nejspíš dodá Třeba taková stařičká 190E 2,3-16 Cosworth z roku 1983 s pouhými 136kW (atmosféra) je pro mojí 850R docela oříšek díky hmotnosti snad pod 1200kg.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1929
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
#8 obstarožní "sporťáky"
Hlavne to jsou vsecko vetsinou vozy system kouknem-vidim-ocekavam ale co ty nase antiaerodynamicke krabice..
si kazdy mysli, ze to jsou rakvy pro duchodce.. a prave ta bizarni kombinace prakticnosti, bezpecnosti, vykonu a (kdyz pominu spotrebu a porizovaci cenu) v podstate i stejneho servisu jako u nepremiovych modelu, to me prave fascinuje. Zadne specialni matice, komplikovane uchyceni, zly pristup ci zaludne reseni. Myslim ze Volvo je z tech "specialu" oproti RS2, AMG, M3 nebo Carrere, nejvic User & Mechanic Friendly (Jeste i na Bravu 2.0 je potreba pri rozvodech vyjmout motor:% )
Nevim jak vy ale ja si vsimam ze pro bezne tuctove uzivatele je to furt jenom obstarozni krabice Jenom auto fajnsmekri vedi co to je vubec T5 nebo R, a to mi absolutne vyhovuje, protoze kdyz se mnou da do debaty na parkovisku nebo pumpe mimovolne cizi clovek, pokazde vysvitne ze to je, nebo byl, Volvista, a to mi pride celkem sympaticke
si kazdy mysli, ze to jsou rakvy pro duchodce.. a prave ta bizarni kombinace prakticnosti, bezpecnosti, vykonu a (kdyz pominu spotrebu a porizovaci cenu) v podstate i stejneho servisu jako u nepremiovych modelu, to me prave fascinuje. Zadne specialni matice, komplikovane uchyceni, zly pristup ci zaludne reseni. Myslim ze Volvo je z tech "specialu" oproti RS2, AMG, M3 nebo Carrere, nejvic User & Mechanic Friendly (Jeste i na Bravu 2.0 je potreba pri rozvodech vyjmout motor:% )
Nevim jak vy ale ja si vsimam ze pro bezne tuctove uzivatele je to furt jenom obstarozni krabice Jenom auto fajnsmekri vedi co to je vubec T5 nebo R, a to mi absolutne vyhovuje, protoze kdyz se mnou da do debaty na parkovisku nebo pumpe mimovolne cizi clovek, pokazde vysvitne ze to je, nebo byl, Volvista, a to mi pride celkem sympaticke
Naposledy upravil(a) st_Andy dne 08 úno 2010 23:26, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#9 obstarožní "sporťáky"
Ondra. píše:2,3-16V je ohromná lahůdka, modely AMG asi nemá moc smysl dodávat, protože tak by výčet směřoval asi špatným směrem.dali píše:Určitě tam bude taky chybět nějaká AMG verze Mercedesu. Ondra nejspíš dodá Třeba taková stařičká 190E 2,3-16 Cosworth z roku 1983 s pouhými 136kW (atmosféra) je pro mojí 850R docela oříšek díky hmotnosti snad pod 1200kg.
EE, klidně nás pouč. eRko je taky vrcholní verze, malosériovka. Vyhnul bych se zakázkovým úpravám, pouze sériové vozy.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1193
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
- Bydliště: Praha 3
#10 obstarožní sporťáky
Napadá mě konkurence nejpřímější, Saab 9000. 2,3 turbo - 165kW...
Máme navrch
Máme navrch
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 301
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 3.2
- Bydliště: Praha 4
#11 obstarožní sporťáky
tak mě samozřejmě ihned napadla již zmíněná RS2...a pak ještě BMW M5 E34 Touring 250kW
jinak Saab nemá šanci (a díky nižší váze Rka ani některá novější a silnější vozítka) - vyzkoušeno na sprintech
jinak Saab nemá šanci (a díky nižší váze Rka ani některá novější a silnější vozítka) - vyzkoušeno na sprintech
_________________
JE: S80 3,2
BYLO: S80 V8, S60 2,5T AWD, 850R, 850T5, 760TIC, 740TIC a 3x 244GL
JE: S80 3,2
BYLO: S80 V8, S60 2,5T AWD, 850R, 850T5, 760TIC, 740TIC a 3x 244GL
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#12 obstarožní "sporťáky"
A u MB 190 2.5 16V Evolution uvidíš jen to zadní křídlodali píše:Určitě tam bude taky chybět nějaká AMG verze Mercedesu. Ondra nejspíš dodá Třeba taková stařičká 190E 2,3-16 Cosworth z roku 1983 s pouhými 136kW (atmosféra) je pro mojí 850R docela oříšek díky hmotnosti snad pod 1200kg.
- Přílohy
-
- 46dfc1e8a2971.jpg (55.96 KiB) Zobrazeno 545 x
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#13 obstarožní "sporťáky"
No vzhledem k pravděpodobnosti jeho výskytu v běžným provozu je staisticky větší šance že to schytám od poladěný naftový oktávky, u který ovšem přes ten mrak nebude vidět, jestli má taky křídlo nebo neLukášM píše:A u MB 190 2.5 16V Evolution uvidíš jen to zadní křídlo
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#14 obstarožní sporťáky
Pak je tu ještě MB W124 E500 (dělalo ho přímo Porsche ve svý fabrice)- 0-100 za 5,9s, 240 kW, 5,0L V8,necelých 1800 kg..
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 210
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ enkláva Strakonice
#15 obstarožní sporťáky
500 E je naprostá lahůdka ...párkrát jsem měl možnost se povozit (měl ho sestry přítel)Ondra. píše:Pak je tu ještě MB W124 E500 (dělalo ho přímo Porsche ve svý fabrice)- 0-100 za 5,9s, 240 kW, 5,0L V8,necelých 1800 kg..
váha spíš pod 1700....a je to automat
_________________
Je: Outlander PHEV
bylo: SAAB 9-5 Aero ,dvojka, sedmy a vosumpade...
Je: Outlander PHEV
bylo: SAAB 9-5 Aero ,dvojka, sedmy a vosumpade...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#16 obstarožní sporťáky
no jo, ale je to pětilitr, jiná liga.Ondra. píše:Pak je tu ještě MB W124 E500 (dělalo ho přímo Porsche ve svý fabrice)- 0-100 za 5,9s, 240 kW, 5,0L V8,necelých 1800 kg..
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#17 obstarožní sporťáky
jasně proto ani neuvažuju nějaký AMG nebo BMW od Alpiny. Na 850 T5R a R je hezký je že je od sériovky relativně málo odlišnádoktor píše:
no jo, ale je to pětilitr, jiná liga.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 563
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Vůz: tak třeba trabant
- Bydliště: frydlant nad ostravici
#18 obstarožní sporťáky
nebyla toyota celika gt4 s nejakymi 200kw a to soused z baraku a celkem to je strela
_________________
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1464
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
#19 obstarožní sporťáky
taky mě hned napadl Mitsubishi Galant 2,5l VR4 '96 4x4, 206kW/367Nm. Sice to byla výhrada japonců, ale do seznamu podle mě zapadne a stejně jako 850R nepůsobí nějak nápadně
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 517
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dobrý kraj
- Vůz: VOLVO
- x 1
#20 obstarožní sporťáky
U Mitsu mě taky napadá Sigma. Tu mám v paměti jako sympaticky nenápadný sporťák... Ta měla nějakých 180 koní...metju píše:taky mě hned napadl Mitsubishi Galant 2,5l VR4 '96 4x4, 206kW/367Nm. Sice to byla výhrada japonců, ale do seznamu podle mě zapadne a stejně jako 850R nepůsobí nějak nápadně
_________________
▀▄▀▄ C30/2007 ▀▄▀▄ C70/2000 ▀▄▀▄ V70 R/1997 ▀▄▀▄ 850 T-5R/1995 ▀▄▀▄ 940/1994 ▀▄▀▄ 360/1986
ex: S80 T6/2004 850 R/1996 850 T-5R/1995 745 TIC/1987 760 PRV/1981 240/1985 1800S/1964
▀▄▀▄ C30/2007 ▀▄▀▄ C70/2000 ▀▄▀▄ V70 R/1997 ▀▄▀▄ 850 T-5R/1995 ▀▄▀▄ 940/1994 ▀▄▀▄ 360/1986
ex: S80 T6/2004 850 R/1996 850 T-5R/1995 745 TIC/1987 760 PRV/1981 240/1985 1800S/1964
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#21 obstarožní sporťáky
Subaru SVX 3,3L boxer 169kW, 312Nm.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
#22 obstarožní sporťáky
Jenom bych měl drobnůstku, ať nemateme. Calibra měla se šestiválcem jenom 125kW a pak bylo turbo 150kW. Obojí je to oproti 850R míň tak je to jedno, ale 140kW neměl ze serie myslim žádnej motor.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#23 obstarožní sporťáky
opraveno v seznamu Calibra 125 kW
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3674
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#24 obstarožní sporťáky
Zrovna Sigma že by byla sporťákem Spíš velká limuzína:-)Logan píše:
U Mitsu mě taky napadá Sigma. Tu mám v paměti jako sympaticky nenápadný sporťák... Ta měla nějakých 180 koní...
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#25 obstarožní sporťáky
Japonská auta určená pro japonský trh bych sem vůbec netahal, jelikož jich je vážně spoustu a všechna mají turbo nebo bi-turbo a výkony okolo 180 kw a více.
Scoffe asi máš na mysli Toyotu Celicu Turbo 4WD která má 150 kW, měl jsem možnost svézt se limitovanou verzí CS a je to vážně střela, dle mého jí Volvo konkurovat ani náhodou nemůže.
Sigma není vážně sporťák, ale velký sedan, který má pro Japonsko 178 kw, ale to je stejně k ničemu...
2 kousky SVX má majitel Subaru servisu u Tábora, schodou okolností tchán mého kamaráda. SVX je velké, velmi pohodlné auto s motorem helikoptéry, které se hodí pro rychlé přesuny, díky pohonu 4x4 je bezpečné za všech okolností, ale vše degraduje automatická převodovka. On má jedno myslím přestavěné na manuál a bavili jsme se o tom, že majitelé v Německu to tak dělají běžně.
Jen bych v seznamu zaměnil Probe za Sierru, Escort 2.0Ti Cosworth a to jsou další auta se kterými se dlemě Volvo měřit nemůže
Jako další je bezkonkurenční Lancia Delta HF Integrale, která ze svými 132 kW ukáže Volvu své zadní široké blatníky. Hmotnost a tvar Favorita dělají své....
Ještě myslím, že Citroen XM měl okolo 147 kw, ten by do seznamu asi měl patřit. A vyškrtl bych Maserati, to je zcela jiná třída aut
Scoffe asi máš na mysli Toyotu Celicu Turbo 4WD která má 150 kW, měl jsem možnost svézt se limitovanou verzí CS a je to vážně střela, dle mého jí Volvo konkurovat ani náhodou nemůže.
Sigma není vážně sporťák, ale velký sedan, který má pro Japonsko 178 kw, ale to je stejně k ničemu...
2 kousky SVX má majitel Subaru servisu u Tábora, schodou okolností tchán mého kamaráda. SVX je velké, velmi pohodlné auto s motorem helikoptéry, které se hodí pro rychlé přesuny, díky pohonu 4x4 je bezpečné za všech okolností, ale vše degraduje automatická převodovka. On má jedno myslím přestavěné na manuál a bavili jsme se o tom, že majitelé v Německu to tak dělají běžně.
Jen bych v seznamu zaměnil Probe za Sierru, Escort 2.0Ti Cosworth a to jsou další auta se kterými se dlemě Volvo měřit nemůže
Jako další je bezkonkurenční Lancia Delta HF Integrale, která ze svými 132 kW ukáže Volvu své zadní široké blatníky. Hmotnost a tvar Favorita dělají své....
Ještě myslím, že Citroen XM měl okolo 147 kw, ten by do seznamu asi měl patřit. A vyškrtl bych Maserati, to je zcela jiná třída aut
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek