Prestavba na E85
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 1740
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#26 Prestavba na E85
Udělá to přesně to, co si myslíš - než se ohřeje lambdasonda, tak to bude bohatý jako kráva, a až se sonda ohřeje, tak se rozsvítí lambda-kontrolka
Pro případ ztroskotání ssebou vozím originální regulátor. Výměna za pár minut.
Pro případ ztroskotání ssebou vozím originální regulátor. Výměna za pár minut.
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 906
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#27 Prestavba na E85
zvedne se spotřeba
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1064
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#28 Prestavba na E85
Jo..ja nemam lambdu, takze bych jen misto za 15 jezdil tak za 25
No kdyby byly benziny vic rozsireny, tak bych do toho sel taky..takhle bych byl nucenej tankovat stridave cistej benzin
No kdyby byly benziny vic rozsireny, tak bych do toho sel taky..takhle bych byl nucenej tankovat stridave cistej benzin
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 123
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2.4
- Kontaktovat uživatele:
#29 Prestavba na E85
Diky Drticovi jsem zjistil, ze uz se da E85 tankovat i v Praze a tak premyslim, ze to vyzkousim taky. Precetl jsem skoro cele to forum na ktere je odkaz na predesle strane, ale porad z toho nejsem uplne moudrej. Pochopil jsem, ze natankovat plnou nadrz E85=zcela jiste problem, skrz nejake hodnoty z lambdy, ze pak motor spadne do nouzoveho rezimu nebo tak neco? Ale jinak se tam taky psalo, ze namichat to do bezturba motoru 50/50 s benzinem by melo fungovat bez problemu. Nicmene jsem si prohlizel stranky BSR, kteri delaji take prestavby na E85 a u nekterych motoru je soucasti prestavby i vymena vstrikovacu a u nekterych jen uprava SW (seriove vstriky si s tim poradi)? A navic tam maji poznamku ze u neupravenych motoru se nedoporucuje tankovat vic jak 15% E85.
Tak ted nevim, co muze teoreticky nastat za problem pokud natankuju 50/50 E85/N95?
Jo a taky jsem nekde cetl clanek vyrobce E85, kde to testovali na Octavce 1,6 prave 50/50 a pry se zlepsil chod, zvysil vykon a znizila spotreba!?
Predem diky za nazory
Tak ted nevim, co muze teoreticky nastat za problem pokud natankuju 50/50 E85/N95?
Jo a taky jsem nekde cetl clanek vyrobce E85, kde to testovali na Octavce 1,6 prave 50/50 a pry se zlepsil chod, zvysil vykon a znizila spotreba!?
Predem diky za nazory
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#30 Prestavba na E85
Některé vstřiky se mění asi nejspíš z důvodu, že obyčejný benzín to jen rozprašuje do jemné mlhoviny, ale z E85 se za určitých podmínek stává skoro ( možná úplně, nejsem odborník na E85 ) plyn. Samozřejmě při dosažení určité teploty. Navíc spalováním E85 vzniká vodní pára mimo jiné a proto je problém za studena s Lambdou. Musí se rozehřát na vyšší teplotu, aby se na ní nezačaly srážet páry. Pak vyhodnotí moc kyslíku a splete ř.j.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 837
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
#31 Prestavba na E85
nechapu co vas bere na E85 v beznem aute, kdyz je uspora na litru jen kolem 5kc (nekdy ani to ne)
50/50 E85/N95 to mame usporu na nadrzi 150,-kc a mozne problemy. neni lepsi premyslet o investivi do plynu, kdyz s vasim benzinakem tolik litate?
na jedne nadrzi plynu pak usetrite klidne 1000,-
50/50 E85/N95 to mame usporu na nadrzi 150,-kc a mozne problemy. neni lepsi premyslet o investivi do plynu, kdyz s vasim benzinakem tolik litate?
na jedne nadrzi plynu pak usetrite klidne 1000,-
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 1740
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#32 Prestavba na E85
V Brně stojí litr etanolu 14,90Kč
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#33 Prestavba na E85
S tím plynem bych moc neoperoval, ten je úsporný jen relativně...::Philip::.. píše:nechapu co vas bere na E85 v beznem aute, kdyz je uspora na litru jen kolem 5kc (nekdy ani to ne)
50/50 E85/N95 to mame usporu na nadrzi 150,-kc a mozne problemy. neni lepsi premyslet o investivi do plynu, kdyz s vasim benzinakem tolik litate?
na jedne nadrzi plynu pak usetrite klidne 1000,-
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 123
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2.4
- Kontaktovat uživatele:
#34 Prestavba na E85
Zkusil jsem jeste neco precist. Zkusim napsat co jsem z toho pochopil.
Kazdy novejsi motor by mel zvladnout 10-15% E85 v benzinu ve vsech jizdnich rezimech. Pri jizde (styl stara babicka) by mel fungovat i jen na E85, protoze diky tomu, ze lambda ukazuje moc kysliku, ECU da bohatsi smes (tady si nejsem vubec jisty). Ale pri vetsim zatizeni/plnem vykonu uz ECU neupravuje smes podle lambdy, ale bere to proste z nastavenych hodnot a vysledkem je chuda smes. Dalsi moznost je, ze si hned po nastartovani bude ECU myslet, ze lambda nepracuje spravne, zacne pracovat rovnou podle prednastavenych map a smes je chuda hned od zacatku. Zalezi motor od motoru s jakym pomerem benzin/E85 si jeste bez problemu poradi a s jakym uz ne. Taky jsem nekde cetl, ze cim vetsi kompresni pomer motor ma, tim lepe si s E85 poradi?.
Napsal jsem tam nejaky vylozeny nesmysl nebo to tak nejak muze byt?
Kazdy novejsi motor by mel zvladnout 10-15% E85 v benzinu ve vsech jizdnich rezimech. Pri jizde (styl stara babicka) by mel fungovat i jen na E85, protoze diky tomu, ze lambda ukazuje moc kysliku, ECU da bohatsi smes (tady si nejsem vubec jisty). Ale pri vetsim zatizeni/plnem vykonu uz ECU neupravuje smes podle lambdy, ale bere to proste z nastavenych hodnot a vysledkem je chuda smes. Dalsi moznost je, ze si hned po nastartovani bude ECU myslet, ze lambda nepracuje spravne, zacne pracovat rovnou podle prednastavenych map a smes je chuda hned od zacatku. Zalezi motor od motoru s jakym pomerem benzin/E85 si jeste bez problemu poradi a s jakym uz ne. Taky jsem nekde cetl, ze cim vetsi kompresni pomer motor ma, tim lepe si s E85 poradi?.
Napsal jsem tam nejaky vylozeny nesmysl nebo to tak nejak muze byt?
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#35 Prestavba na E85
No mám takový pocit po přečtení článku, že to jsou převážně lobistické kecy, ale něco málo pravdy na tom bude.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 123
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2.4
- Kontaktovat uživatele:
#36 Prestavba na E85
kuchaříček:
To je asi ten stejny produkt jako tohle
http://www.change2e85.com/servlet/StoreFront
Dalsi moznost s jinou krabickou, nebo jen prelepkou?
http://www.e85conversionkits.net/index.html
Jinak nevim no. Standa dosahl vstrikovani vetsiho mnozstvi E85 zvysenim tlaku a tady se toho dosahuje prodlouzenim doby vstriku. Vymena svicek a vzduch. filtru uz je dle me jen takove tahani penez. Co a jak je usazene na dne nadrze a jak moc to E85 rozpousti netusim (mozna Standa by mohl rict, jestli se setkal s nejakym problemem), ale zajimala by me vysledna suma za instalaci a vsechny ty specialni filtry. I kdyz plynu moc nefandim tak rozhodovat se mezi timto a plynem, vyberu si plyn, protoze vysledna cena bude podle me srovatelna s prestavbou na plyn overeneho vyrobce. Pokud by si se tedy nerozhodl koupit jen tu krabicku s kabelama a nainstalovat si to sam a doufat, ze tam nikde zadne usazeniny atd., ktere E85 rozpusti nejsou. Potom by cena i jednoduchost prestavby byla proti plynu jinde.
Jinak ty kecy okolo, souhlasim jarek.krizan
Edit:
jeste jeden odkaz
http://www.fuelflexint.com/pages/product1.htm
To je asi ten stejny produkt jako tohle
http://www.change2e85.com/servlet/StoreFront
Dalsi moznost s jinou krabickou, nebo jen prelepkou?
http://www.e85conversionkits.net/index.html
Jinak nevim no. Standa dosahl vstrikovani vetsiho mnozstvi E85 zvysenim tlaku a tady se toho dosahuje prodlouzenim doby vstriku. Vymena svicek a vzduch. filtru uz je dle me jen takove tahani penez. Co a jak je usazene na dne nadrze a jak moc to E85 rozpousti netusim (mozna Standa by mohl rict, jestli se setkal s nejakym problemem), ale zajimala by me vysledna suma za instalaci a vsechny ty specialni filtry. I kdyz plynu moc nefandim tak rozhodovat se mezi timto a plynem, vyberu si plyn, protoze vysledna cena bude podle me srovatelna s prestavbou na plyn overeneho vyrobce. Pokud by si se tedy nerozhodl koupit jen tu krabicku s kabelama a nainstalovat si to sam a doufat, ze tam nikde zadne usazeniny atd., ktere E85 rozpusti nejsou. Potom by cena i jednoduchost prestavby byla proti plynu jinde.
Jinak ty kecy okolo, souhlasim jarek.krizan
Edit:
jeste jeden odkaz
http://www.fuelflexint.com/pages/product1.htm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 73
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kunčičky u Bašky
#37 Prestavba na E85
A jak by chutnal špiritus autu s karburátorem (červené dvoukilo)?? Ať vím, co mě čeká, pokud bych to natankoval.standa píše:Tak jsem taky vyzkoušel ten špiritus. Neupravenému motoru B200F s řízením Jetronic LH 2.4 vůbec nechutnalo....
_________________
Volvo 244 GL, B21A, r.v. 1980, LPG, červená
Volvo 740 GL, D24, r.v. 1986, červená
Volvo 740 GL, D24, r.v. 1987, "zlaťák"
Volvo 940 GL kombi, B200F, r.v. 1993, LPG, červený švéd
Volvo V70 II., 2,5T, r.v. 2003, LPG, světle modrá metalíza - 209HP
VW Brouk 1300, r.v. 1969
Volvo 244 GL, B21A, r.v. 1980, LPG, červená
Volvo 740 GL, D24, r.v. 1986, červená
Volvo 740 GL, D24, r.v. 1987, "zlaťák"
Volvo 940 GL kombi, B200F, r.v. 1993, LPG, červený švéd
Volvo V70 II., 2,5T, r.v. 2003, LPG, světle modrá metalíza - 209HP
VW Brouk 1300, r.v. 1969
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#38 Prestavba na E85
přemýšlím o tom ... když tvrdí, že se spotřeba nezvýší a litr E85 je za 15Kč (i v Praze?), tak tu přestavbovou sadu za 12000Kč splatím, jestli dobře počítám, po 3 měsících (možná po 4, páč na benzinku pojedu dál)
hmm ... to nezní špatně. Má to nějaký negativa? Mimo toho, že jsem se zařekl, že už nebudu sponzorovat lihovary vlastní spotřebou?
hmm ... to nezní špatně. Má to nějaký negativa? Mimo toho, že jsem se zařekl, že už nebudu sponzorovat lihovary vlastní spotřebou?
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1488
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#39 Prestavba na E85
já včera nalil 30 litrů špiritsu do cca 10 l benzínu - motor B204FT. Celý den to jezdilo beze změny. jen jednou při rychlém předjíždění na dálnici se 960 moc nechtělo, ale to byla asi vteřina. Ráno - zamrzlá skla (teploměr nemáme,ale asi dost kosa) auto vždy nastartovalo a zdechlo. na třetí pokus se mu podržel na cca 5 sec. plyn, aby se zvedly otáčky (nožní sitič) a bylo. Volnoběh drží, auto jede. Takže v zimě to budu pajcovat benzínem napůl a v létě asi na 100% E85. Ještě nevím o kolik se zvedne spotřeba, ale za včerejší nájezd 70 km jem nic nového nezaznamenal. žádné opravné sady za 15000kč zatím u 960 nehrozí. dnes jdu skusit Polárku 940, jak jí bude chutnat ten nové alkec
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#40 Prestavba na E85
mě od plynu odrazuje nevratný řezání a vrtání do kastle a nemožnost parkovat v podzemkách. Taky u plynu není nezanedbatelná pravidelná servisní prohlídka (já vím, je to pár kaček, ale mít čas na to tam dojet ...)savle píše:I kdyz plynu moc nefandim tak rozhodovat se mezi timto a plynem, vyberu si plyn, protoze vysledna cena bude podle me srovatelna s prestavbou na plyn overeneho vyrobce. Pokud by si se tedy nerozhodl koupit jen tu krabicku s kabelama a nainstalovat si to sam a doufat, ze tam nikde zadne usazeniny atd., ktere E85 rozpusti nejsou. Potom by cena i jednoduchost prestavby byla proti plynu jinde.
Z tohodle pohledu mi E85 přijde jako geniální. Navíc se to kdykoliv z auta vyškubnout a prodat auto jako neupravovaný
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 123
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2.4
- Kontaktovat uživatele:
#41 Prestavba na E85
eLzyx píše:přemýšlím o tom ... když tvrdí, že se spotřeba nezvýší a litr E85 je za 15Kč (i v Praze?), tak tu přestavbovou sadu za 12000Kč splatím, jestli dobře počítám, po 3 měsících (možná po 4, páč na benzinku pojedu dál)
hmm ... to nezní špatně. Má to nějaký negativa? Mimo toho, že jsem se zařekl, že už nebudu sponzorovat lihovary vlastní spotřebou?
Bohuzel pro Tebe mam jedno negativum. Dnes jsem jel kolem te prazske benzinky a E85 tu stoji 22,50Kc.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#42 Prestavba na E85
sakra .. to je naprosto nesmyslná cena. Někde jsem četl, že se spotřeba zvýší až o 25% .. tj jako bych jezdil za 28Kč/litr
Už je aspoň uzákoněné to osvobození od spotřební daně?
Už je aspoň uzákoněné to osvobození od spotřební daně?
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 123
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2.4
- Kontaktovat uživatele:
#43 Prestavba na E85
To osvobozeni od dane plati myslim, uz od 1.10.2009. Nezbyva nez doufat, ze v Praze pribude nejaka konkurecne, ktera bude prodavat levneji. Rozdil 7,50Kc na litru je dost velkej, myslim.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#44 Prestavba na E85
Neb jsem zjistil ze nekteri motorovi gurmani o teto vecicce nevedi, davam to sem...da se tim bez demontaze menit tlak...aneb >regulator tlaku paliva<
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1064
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#45 Prestavba na E85
Jako motorovy gurman taky doplnim, ze jsem rovnez nevedel, ze na ebay se da tahle vecicka sehnat za par stovek, oproti cenam u nas...asi do ni pujdu, uz jen pro to, ze mi to kontinualne bude merit tlak na liste
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 1740
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#46 Prestavba na E85
Drtici, já bych se s nákupem regulátoru přidal - místo peněz Ti posílám čerpadlo Webasto .
Možná by stálo za úvahu udělat hromadnou objednávku - Luboš, Fery, Pekelník by asi taky nějaký koupili...
Třeba toto http://cgi.ebay.com/ebaymotors/CHROME-FUEL-PRESSURE-REGULATOR-ECLIPSE-TALON-420A-95-99_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem4a9bc5bf41QQitemZ320441007937QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories ?
Možná by stálo za úvahu udělat hromadnou objednávku - Luboš, Fery, Pekelník by asi taky nějaký koupili...
Třeba toto http://cgi.ebay.com/ebaymotors/CHROME-FUEL-PRESSURE-REGULATOR-ECLIPSE-TALON-420A-95-99_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem4a9bc5bf41QQitemZ320441007937QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories ?
Naposledy upravil(a) standa dne 28 lis 2009 17:32, celkem upraveno 1 x.
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1488
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#47 Prestavba na E85
Michalky 940 jezdí normálně kolem 10l/100km. včera dostala 46l E85 do cca 25l B95. po ujetí 340km jsme tam natankovali 37 litrů B95. Takže se spotřeba téměř nezvedla. Auto mělo po ránu daleko větší problém se startem, než 960 den předem. dvakrát, než chytlo, pak jsem chvíli držel plyn a zase to zdechlo, ale napodruhé se po krátkém nožním sytiči bez problémů držela a po 5 min pobublávání na dvorku jela štreku bez problémů. Jinak - v zimě do města to asi nebude, ale na cestu přes pole dalekou tam ten špiritus frknem.
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 1740
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#48 Prestavba na E85
Moje poskakování po městě na čistej špiritus za úctyhodných 14,1 l/100km . Tedy včetně nezávislého topení...
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1291
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
#49 Prestavba na E85
Drtič, až budeš kupovat regulátor tlaku paliva, tak se hlásím do pořadí s žádostí o dva kusy.standa píše:Drtici, já bych se s nákupem regulátoru přidal - místo peněz Ti posílám čerpadlo Webasto .
Možná by stálo za úvahu udělat hromadnou objednávku - Luboš, Fery, Pekelník by asi taky nějaký koupili...
Třeba toto http://cgi.ebay.com/ebaymotors/CHROME-FUEL-PRESSURE-REGULATOR-ECLIPSE-TALON-420A-95-99_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem4a9bc5bf41QQitemZ320441007937QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories ?
Děkuji.
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 275
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: Volva
- Bydliště: Havlíčkův Brod
#50 Prestavba na E85
Já bych taktéž alespoň jeden kousek uživil. A když budou dva, tak se taky nic nestane ...LUBOŠ píše:Drtič, až budeš kupovat regulátor tlaku paliva, tak se hlásím do pořadí s žádostí o dva kusy.standa píše:Drtici, já bych se s nákupem regulátoru přidal - místo peněz Ti posílám čerpadlo Webasto .
Možná by stálo za úvahu udělat hromadnou objednávku - Luboš, Fery, Pekelník by asi taky nějaký koupili...
Třeba toto http://cgi.ebay.com/ebaymotors/CHROME-FUEL-PRESSURE-REGULATOR-ECLIPSE-TALON-420A-95-99_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem4a9bc5bf41QQitemZ320441007937QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories ?
Děkuji.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek