Prestavba na E85

Vše okolo plynu.
  • Autor
  • Zpráva
standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#26 Prestavba na E85

Příspěvek od standa »

Udělá to přesně to, co si myslíš - než se ohřeje lambdasonda, tak to bude bohatý jako kráva, a až se sonda ohřeje, tak se rozsvítí lambda-kontrolka :)

Pro případ ztroskotání ssebou vozím originální regulátor. Výměna za pár minut.
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

marra
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 912
Registrován: 19 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#27 Prestavba na E85

Příspěvek od marra »

zvedne se spotřeba :twisted:
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1067
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#28 Prestavba na E85

Příspěvek od Drtic »

Jo..ja nemam lambdu, takze bych jen misto za 15 jezdil tak za 25 :D
No kdyby byly benziny vic rozsireny, tak bych do toho sel taky..takhle bych byl nucenej tankovat stridave cistej benzin :(
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

savle
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 123
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S60 2.4
Kontaktovat uživatele:

#29 Prestavba na E85

Příspěvek od savle »

Diky Drticovi jsem zjistil, ze uz se da E85 tankovat i v Praze a tak premyslim, ze to vyzkousim taky. Precetl jsem skoro cele to forum na ktere je odkaz na predesle strane, ale porad z toho nejsem uplne moudrej. Pochopil jsem, ze natankovat plnou nadrz E85=zcela jiste problem, skrz nejake hodnoty z lambdy, ze pak motor spadne do nouzoveho rezimu nebo tak neco? Ale jinak se tam taky psalo, ze namichat to do bezturba motoru 50/50 s benzinem by melo fungovat bez problemu. Nicmene jsem si prohlizel stranky BSR, kteri delaji take prestavby na E85 a u nekterych motoru je soucasti prestavby i vymena vstrikovacu a u nekterych jen uprava SW (seriove vstriky si s tim poradi)? A navic tam maji poznamku ze u neupravenych motoru se nedoporucuje tankovat vic jak 15% E85.
Tak ted nevim, co muze teoreticky nastat za problem pokud natankuju 50/50 E85/N95?

Jo a taky jsem nekde cetl clanek vyrobce E85, kde to testovali na Octavce 1,6 prave 50/50 a pry se zlepsil chod, zvysil vykon a znizila spotreba!?

Predem diky za nazory :-)
_________________
S60 2.4 103kW, chip BSR, r.2002 Galerie Obrázek
Mercedes SL320 (r129), r.1998

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#30 Prestavba na E85

Příspěvek od jarek.krizan »

Některé vstřiky se mění asi nejspíš z důvodu, že obyčejný benzín to jen rozprašuje do jemné mlhoviny, ale z E85 se za určitých podmínek stává skoro ( možná úplně, nejsem odborník na E85 ) plyn. Samozřejmě při dosažení určité teploty. Navíc spalováním E85 vzniká vodní pára mimo jiné a proto je problém za studena s Lambdou. Musí se rozehřát na vyšší teplotu, aby se na ní nezačaly srážet páry. Pak vyhodnotí moc kyslíku a splete ř.j.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 837
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: NZ
Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
Bydliště: NZ

#31 Prestavba na E85

Příspěvek od ..::Philip::.. »

nechapu co vas bere na E85 v beznem aute, kdyz je uspora na litru jen kolem 5kc (nekdy ani to ne)
50/50 E85/N95 to mame usporu na nadrzi 150,-kc a mozne problemy. neni lepsi premyslet o investivi do plynu, kdyz s vasim benzinakem tolik litate?
na jedne nadrzi plynu pak usetrite klidne 1000,-
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#32 Prestavba na E85

Příspěvek od standa »

V Brně stojí litr etanolu 14,90Kč :pardon:
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#33 Prestavba na E85

Příspěvek od jarek.krizan »

..::Philip::.. píše:nechapu co vas bere na E85 v beznem aute, kdyz je uspora na litru jen kolem 5kc (nekdy ani to ne)
50/50 E85/N95 to mame usporu na nadrzi 150,-kc a mozne problemy. neni lepsi premyslet o investivi do plynu, kdyz s vasim benzinakem tolik litate?
na jedne nadrzi plynu pak usetrite klidne 1000,-
S tím plynem bych moc neoperoval, ten je úsporný jen relativně.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

savle
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 123
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S60 2.4
Kontaktovat uživatele:

#34 Prestavba na E85

Příspěvek od savle »

Zkusil jsem jeste neco precist. Zkusim napsat co jsem z toho pochopil.
Kazdy novejsi motor by mel zvladnout 10-15% E85 v benzinu ve vsech jizdnich rezimech. Pri jizde (styl stara babicka) by mel fungovat i jen na E85, protoze diky tomu, ze lambda ukazuje moc kysliku, ECU da bohatsi smes (tady si nejsem vubec jisty). Ale pri vetsim zatizeni/plnem vykonu uz ECU neupravuje smes podle lambdy, ale bere to proste z nastavenych hodnot a vysledkem je chuda smes. Dalsi moznost je, ze si hned po nastartovani bude ECU myslet, ze lambda nepracuje spravne, zacne pracovat rovnou podle prednastavenych map a smes je chuda hned od zacatku. Zalezi motor od motoru s jakym pomerem benzin/E85 si jeste bez problemu poradi a s jakym uz ne. Taky jsem nekde cetl, ze cim vetsi kompresni pomer motor ma, tim lepe si s E85 poradi?.

Napsal jsem tam nejaky vylozeny nesmysl nebo to tak nejak muze byt?
_________________
S60 2.4 103kW, chip BSR, r.2002 Galerie Obrázek
Mercedes SL320 (r129), r.1998

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#35 Prestavba na E85

Příspěvek od jarek.krizan »

No mám takový pocit po přečtení článku, že to jsou převážně lobistické kecy, ale něco málo pravdy na tom bude.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

savle
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 123
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S60 2.4
Kontaktovat uživatele:

#36 Prestavba na E85

Příspěvek od savle »

kuchaříček:
To je asi ten stejny produkt jako tohle
http://www.change2e85.com/servlet/StoreFront

Dalsi moznost s jinou krabickou, nebo jen prelepkou?
http://www.e85conversionkits.net/index.html


Jinak nevim no. Standa dosahl vstrikovani vetsiho mnozstvi E85 zvysenim tlaku a tady se toho dosahuje prodlouzenim doby vstriku. Vymena svicek a vzduch. filtru uz je dle me jen takove tahani penez. Co a jak je usazene na dne nadrze a jak moc to E85 rozpousti netusim (mozna Standa by mohl rict, jestli se setkal s nejakym problemem), ale zajimala by me vysledna suma za instalaci a vsechny ty specialni filtry. I kdyz plynu moc nefandim tak rozhodovat se mezi timto a plynem, vyberu si plyn, protoze vysledna cena bude podle me srovatelna s prestavbou na plyn overeneho vyrobce. Pokud by si se tedy nerozhodl koupit jen tu krabicku s kabelama a nainstalovat si to sam a doufat, ze tam nikde zadne usazeniny atd., ktere E85 rozpusti nejsou. Potom by cena i jednoduchost prestavby byla proti plynu jinde.

Jinak ty kecy okolo, souhlasim jarek.krizan

Edit:
jeste jeden odkaz
http://www.fuelflexint.com/pages/product1.htm
_________________
S60 2.4 103kW, chip BSR, r.2002 Galerie Obrázek
Mercedes SL320 (r129), r.1998

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 73
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Kunčičky u Bašky

#37 Prestavba na E85

Příspěvek od RomanN »

standa píše:Tak jsem taky vyzkoušel ten špiritus. Neupravenému motoru B200F s řízením Jetronic LH 2.4 vůbec nechutnalo....
A jak by chutnal špiritus autu s karburátorem (červené dvoukilo)?? Ať vím, co mě čeká, pokud bych to natankoval. :D
_________________
Volvo 244 GL, B21A, r.v. 1980, LPG, červená
Volvo 740 GL, D24, r.v. 1986, červená
Volvo 740 GL, D24, r.v. 1987, "zlaťák"
Volvo 940 GL kombi, B200F, r.v. 1993, LPG, červený švéd
Volvo V70 II., 2,5T, r.v. 2003, LPG, světle modrá metalíza - 209HP
VW Brouk 1300, r.v. 1969

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#38 Prestavba na E85

Příspěvek od eLzyx »

přemýšlím o tom ... když tvrdí, že se spotřeba nezvýší a litr E85 je za 15Kč (i v Praze?), tak tu přestavbovou sadu za 12000Kč splatím, jestli dobře počítám, po 3 měsících (možná po 4, páč na benzinku pojedu dál) :Bravo:

hmm ... to nezní špatně. Má to nějaký negativa? Mimo toho, že jsem se zařekl, že už nebudu sponzorovat lihovary vlastní spotřebou?
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

pekelnik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1489
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo 264 a S80
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#39 Prestavba na E85

Příspěvek od pekelnik »

já včera nalil 30 litrů špiritsu do cca 10 l benzínu - motor B204FT. Celý den to jezdilo beze změny. jen jednou při rychlém předjíždění na dálnici se 960 moc nechtělo, ale to byla asi vteřina. Ráno - zamrzlá skla (teploměr nemáme,ale asi dost kosa) auto vždy nastartovalo a zdechlo. na třetí pokus se mu podržel na cca 5 sec. plyn, aby se zvedly otáčky (nožní sitič) a bylo. Volnoběh drží, auto jede. Takže v zimě to budu pajcovat benzínem napůl a v létě asi na 100% E85. Ještě nevím o kolik se zvedne spotřeba, ale za včerejší nájezd 70 km jem nic nového nezaznamenal. žádné opravné sady za 15000kč zatím u 960 nehrozí. dnes jdu skusit Polárku 940, jak jí bude chutnat ten nové alkec :wink:
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#40 Prestavba na E85

Příspěvek od eLzyx »

savle píše:I kdyz plynu moc nefandim tak rozhodovat se mezi timto a plynem, vyberu si plyn, protoze vysledna cena bude podle me srovatelna s prestavbou na plyn overeneho vyrobce. Pokud by si se tedy nerozhodl koupit jen tu krabicku s kabelama a nainstalovat si to sam a doufat, ze tam nikde zadne usazeniny atd., ktere E85 rozpusti nejsou. Potom by cena i jednoduchost prestavby byla proti plynu jinde.
mě od plynu odrazuje nevratný řezání a vrtání do kastle a nemožnost parkovat v podzemkách. Taky u plynu není nezanedbatelná pravidelná servisní prohlídka (já vím, je to pár kaček, ale mít čas na to tam dojet ...)
Z tohodle pohledu mi E85 přijde jako geniální. Navíc se to kdykoliv z auta vyškubnout a prodat auto jako neupravovaný
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

savle
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 123
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S60 2.4
Kontaktovat uživatele:

#41 Prestavba na E85

Příspěvek od savle »

eLzyx píše:přemýšlím o tom ... když tvrdí, že se spotřeba nezvýší a litr E85 je za 15Kč (i v Praze?), tak tu přestavbovou sadu za 12000Kč splatím, jestli dobře počítám, po 3 měsících (možná po 4, páč na benzinku pojedu dál) :Bravo:

hmm ... to nezní špatně. Má to nějaký negativa? Mimo toho, že jsem se zařekl, že už nebudu sponzorovat lihovary vlastní spotřebou?

Bohuzel pro Tebe mam jedno negativum. Dnes jsem jel kolem te prazske benzinky a E85 tu stoji 22,50Kc.
_________________
S60 2.4 103kW, chip BSR, r.2002 Galerie Obrázek
Mercedes SL320 (r129), r.1998

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#42 Prestavba na E85

Příspěvek od eLzyx »

sakra .. to je naprosto nesmyslná cena. Někde jsem četl, že se spotřeba zvýší až o 25% .. tj jako bych jezdil za 28Kč/litr
Už je aspoň uzákoněné to osvobození od spotřební daně?
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

savle
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 123
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S60 2.4
Kontaktovat uživatele:

#43 Prestavba na E85

Příspěvek od savle »

To osvobozeni od dane plati myslim, uz od 1.10.2009. Nezbyva nez doufat, ze v Praze pribude nejaka konkurecne, ktera bude prodavat levneji. Rozdil 7,50Kc na litru je dost velkej, myslim.
_________________
S60 2.4 103kW, chip BSR, r.2002 Galerie Obrázek
Mercedes SL320 (r129), r.1998

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#44 Prestavba na E85

Příspěvek od tomasss »

Neb jsem zjistil ze nekteri motorovi gurmani o teto vecicce nevedi, davam to sem...da se tim bez demontaze menit tlak...aneb >regulator tlaku paliva<
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1067
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#45 Prestavba na E85

Příspěvek od Drtic »

Jako motorovy gurman :lol: taky doplnim, ze jsem rovnez nevedel, ze na ebay se da tahle vecicka sehnat za par stovek, oproti cenam u nas...asi do ni pujdu, uz jen pro to, ze mi to kontinualne bude merit tlak na liste :)
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#46 Prestavba na E85

Příspěvek od standa »

Drtici, já bych se s nákupem regulátoru přidal - místo peněz Ti posílám čerpadlo Webasto :) .

Možná by stálo za úvahu udělat hromadnou objednávku - Luboš, Fery, Pekelník by asi taky nějaký koupili...

Třeba toto http://cgi.ebay.com/ebaymotors/CHROME-FUEL-PRESSURE-REGULATOR-ECLIPSE-TALON-420A-95-99_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem4a9bc5bf41QQitemZ320441007937QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories ?
Naposledy upravil(a) standa dne 28 lis 2009 17:32, celkem upraveno 1 x.
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

pekelnik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1489
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo 264 a S80
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#47 Prestavba na E85

Příspěvek od pekelnik »

Michalky 940 jezdí normálně kolem 10l/100km. včera dostala 46l E85 do cca 25l B95. po ujetí 340km jsme tam natankovali 37 litrů B95. Takže se spotřeba téměř nezvedla. Auto mělo po ránu daleko větší problém se startem, než 960 den předem. dvakrát, než chytlo, pak jsem chvíli držel plyn a zase to zdechlo, ale napodruhé se po krátkém nožním sytiči bez problémů držela a po 5 min pobublávání na dvorku jela štreku bez problémů. Jinak - v zimě do města to asi nebude, ale na cestu přes pole dalekou tam ten špiritus frknem.
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#48 Prestavba na E85

Příspěvek od standa »

Moje poskakování po městě na čistej špiritus za úctyhodných 14,1 l/100km :D . Tedy včetně nezávislého topení...
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

LUBOŠ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1284
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90

#49 Prestavba na E85

Příspěvek od LUBOŠ »

standa píše:Drtici, já bych se s nákupem regulátoru přidal - místo peněz Ti posílám čerpadlo Webasto :) .

Možná by stálo za úvahu udělat hromadnou objednávku - Luboš, Fery, Pekelník by asi taky nějaký koupili...

Třeba toto http://cgi.ebay.com/ebaymotors/CHROME-FUEL-PRESSURE-REGULATOR-ECLIPSE-TALON-420A-95-99_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem4a9bc5bf41QQitemZ320441007937QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories ?
Drtič, až budeš kupovat regulátor tlaku paliva, tak se hlásím do pořadí s žádostí o dva kusy.
Děkuji.
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 275
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: Volva
Bydliště: Havlíčkův Brod

#50 Prestavba na E85

Příspěvek od Fery »

LUBOŠ píše:
standa píše:Drtici, já bych se s nákupem regulátoru přidal - místo peněz Ti posílám čerpadlo Webasto :) .

Možná by stálo za úvahu udělat hromadnou objednávku - Luboš, Fery, Pekelník by asi taky nějaký koupili...

Třeba toto http://cgi.ebay.com/ebaymotors/CHROME-FUEL-PRESSURE-REGULATOR-ECLIPSE-TALON-420A-95-99_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem4a9bc5bf41QQitemZ320441007937QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories ?
Drtič, až budeš kupovat regulátor tlaku paliva, tak se hlásím do pořadí s žádostí o dva kusy.
Děkuji.
Já bych taktéž alespoň jeden kousek uživil. A když budou dva, tak se taky nic nestane ...
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „LPG + CNG + E85 a ostatní“