760 V6 - prásknutí do sání
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 72
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slepotice
- Vůz: Plymouth Woyager
- Bydliště: Slepotice okr. Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
#1 760 V6 - prásknutí do sání
Ahoj přátelé kamarádi,
občas mi to střelí do sání a sundá gumičku s váhy vzduchu. Čím by to mohlo být???
Děkuji za radu nebo tip.
občas mi to střelí do sání a sundá gumičku s váhy vzduchu. Čím by to mohlo být???
Děkuji za radu nebo tip.
_________________
Volvo 760 TD GLE /1987
Suzuki Vagon R+/ 2000
Plymouth Grand Voyager / 1984
VW Multivan T4 / 1992
Nissan Patrol / 2001
Kia Sorento 2008
a ještě Honda CBX 1000 / 1980
Volvo 760 TD GLE /1987
Suzuki Vagon R+/ 2000
Plymouth Grand Voyager / 1984
VW Multivan T4 / 1992
Nissan Patrol / 2001
Kia Sorento 2008
a ještě Honda CBX 1000 / 1980
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#2 760 V6 - prásknutí do sání
Mas tam LPG?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 72
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slepotice
- Vůz: Plymouth Woyager
- Bydliště: Slepotice okr. Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
#3 760 V6 - prásknutí do sání
anoDrtic píše:Mas tam LPG?
_________________
Volvo 760 TD GLE /1987
Suzuki Vagon R+/ 2000
Plymouth Grand Voyager / 1984
VW Multivan T4 / 1992
Nissan Patrol / 2001
Kia Sorento 2008
a ještě Honda CBX 1000 / 1980
Volvo 760 TD GLE /1987
Suzuki Vagon R+/ 2000
Plymouth Grand Voyager / 1984
VW Multivan T4 / 1992
Nissan Patrol / 2001
Kia Sorento 2008
a ještě Honda CBX 1000 / 1980
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#4 760 V6 - prásknutí do sání
Tak to bude tim...a jaky tam mas typ vstrikovani?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 72
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slepotice
- Vůz: Plymouth Woyager
- Bydliště: Slepotice okr. Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
#5 760 V6 - prásknutí do sání
tak to bude čím? do minulé soboty to nepráskalo a jezdilo i na ten plyn jak z praku, a až v sobotu to začlo.Drtic píše:Tak to bude tim...a jaky tam mas typ vstrikovani?
_________________
Volvo 760 TD GLE /1987
Suzuki Vagon R+/ 2000
Plymouth Grand Voyager / 1984
VW Multivan T4 / 1992
Nissan Patrol / 2001
Kia Sorento 2008
a ještě Honda CBX 1000 / 1980
Volvo 760 TD GLE /1987
Suzuki Vagon R+/ 2000
Plymouth Grand Voyager / 1984
VW Multivan T4 / 1992
Nissan Patrol / 2001
Kia Sorento 2008
a ještě Honda CBX 1000 / 1980
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2164
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#6 760 V6 - prásknutí do sání
Kdy (pred kolika km) sis nechal naposledy delat vymenu membran v reduktoru a plynovyho filtru? Co svicky?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#7 760 V6 - prásknutí do sání
No, pravda, trochu ukvapena diagnoza Ale jde o to, ze lpg v sani boucha rado - vlastni zkusenost. V jakem okamziku to boucha?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 72
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slepotice
- Vůz: Plymouth Woyager
- Bydliště: Slepotice okr. Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
#8 760 V6 - prásknutí do sání
před cca 300 km jsem si nechal dělat ten reduktor v odborné dílně no a od té doby to bouchá, svíčky nevím kolik mají najeto, s nima jsem to koupiltomasss píše:Kdy (pred kolika km) sis nechal naposledy delat vymenu membran v reduktoru a plynovyho filtru? Co svicky?
_________________
Volvo 760 TD GLE /1987
Suzuki Vagon R+/ 2000
Plymouth Grand Voyager / 1984
VW Multivan T4 / 1992
Nissan Patrol / 2001
Kia Sorento 2008
a ještě Honda CBX 1000 / 1980
Volvo 760 TD GLE /1987
Suzuki Vagon R+/ 2000
Plymouth Grand Voyager / 1984
VW Multivan T4 / 1992
Nissan Patrol / 2001
Kia Sorento 2008
a ještě Honda CBX 1000 / 1980
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 72
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slepotice
- Vůz: Plymouth Woyager
- Bydliště: Slepotice okr. Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
#9 760 V6 - prásknutí do sání
když přidám plynDrtic píše:No, pravda, trochu ukvapena diagnoza Ale jde o to, ze lpg v sani boucha rado - vlastni zkusenost. V jakem okamziku to boucha?
_________________
Volvo 760 TD GLE /1987
Suzuki Vagon R+/ 2000
Plymouth Grand Voyager / 1984
VW Multivan T4 / 1992
Nissan Patrol / 2001
Kia Sorento 2008
a ještě Honda CBX 1000 / 1980
Volvo 760 TD GLE /1987
Suzuki Vagon R+/ 2000
Plymouth Grand Voyager / 1984
VW Multivan T4 / 1992
Nissan Patrol / 2001
Kia Sorento 2008
a ještě Honda CBX 1000 / 1980
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2430
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#10 760 V6 - prásknutí do sání
A dělá to jen na plyn, nebo i na benzín ?
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 72
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slepotice
- Vůz: Plymouth Woyager
- Bydliště: Slepotice okr. Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
#11 760 V6 - prásknutí do sání
na plyn, no na benzín jsem to vlastně nezkoušel protože to mám na automatické přepínání.
zkusím vyměnit ty svíčky
zkusím vyměnit ty svíčky
_________________
Volvo 760 TD GLE /1987
Suzuki Vagon R+/ 2000
Plymouth Grand Voyager / 1984
VW Multivan T4 / 1992
Nissan Patrol / 2001
Kia Sorento 2008
a ještě Honda CBX 1000 / 1980
Volvo 760 TD GLE /1987
Suzuki Vagon R+/ 2000
Plymouth Grand Voyager / 1984
VW Multivan T4 / 1992
Nissan Patrol / 2001
Kia Sorento 2008
a ještě Honda CBX 1000 / 1980
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2430
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#12 760 V6 - prásknutí do sání
Nejde to přepnout ručně ? Pokud ano, tak to zkus. Aby se vyloučilo vstřikování, nebo zapalování.Mišutka píše:na plyn, no na benzín jsem to vlastně nezkoušel protože to mám na automatické přepínání.
zkusím vyměnit ty svíčky
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 72
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slepotice
- Vůz: Plymouth Woyager
- Bydliště: Slepotice okr. Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
#13 760 V6 - prásknutí do sání
Nejde to přepnout ručně ? Pokud ano, tak to zkus. Aby se vyloučilo vstřikování, nebo zapalování.[/quote]
na plyn, --- na benzín to nebouchá, vyměnil jsem svíčky a zatím to nebouchá ani na plyn, mohlo to být svíčkama??????
na plyn, --- na benzín to nebouchá, vyměnil jsem svíčky a zatím to nebouchá ani na plyn, mohlo to být svíčkama??????
_________________
Volvo 760 TD GLE /1987
Suzuki Vagon R+/ 2000
Plymouth Grand Voyager / 1984
VW Multivan T4 / 1992
Nissan Patrol / 2001
Kia Sorento 2008
a ještě Honda CBX 1000 / 1980
Volvo 760 TD GLE /1987
Suzuki Vagon R+/ 2000
Plymouth Grand Voyager / 1984
VW Multivan T4 / 1992
Nissan Patrol / 2001
Kia Sorento 2008
a ještě Honda CBX 1000 / 1980
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2430
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#14 760 V6 - prásknutí do sání
Svíčkama to být může, plyn je sviňa a problém si najde nebo vyrobí.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2164
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#15 760 V6 - prásknutí do sání
Uz se mi za ty dva roky co auto mam dvakrat stalo ze mi prasklo do sani - vzdy pri prepinani benzin -> plyn. Po prasknuti byla vzdycky nejak poskozena hadice sani, nenapadlo nekoho, kdyz uz je tam dana protizaslehova klapka proti poskozeni airboxu, dat do cervene oznacene oblasti nejakej pretlakovej ventil, kterej by plyn nechal utect definovanou rychlosti a na definovanem miste?
- Přílohy
-
- ventil.GIF (3.21 KiB) Zobrazeno 454 x
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 275
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: Volva
- Bydliště: Havlíčkův Brod
#16 760 V6 - prásknutí do sání
Na tý klapce je guma, která při šlehu oddskočí, nebo se nadzvedne a odfoukne ...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2164
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#17 760 V6 - prásknutí do sání
Aha - zrejme ne na kazdy
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2430
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#18 760 V6 - prásknutí do sání
Nebo by měla být před váhou.
To ale neřeší problém. Střílet by to rozhodně nemělo, něco je špatně nastavené, nebo seřízené, nebo pokažené.
To ale neřeší problém. Střílet by to rozhodně nemělo, něco je špatně nastavené, nebo seřízené, nebo pokažené.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2164
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#19 760 V6 - prásknutí do sání
Pri normalni jizde to nestrili, pri prepinani, pokud na to clovek jeste v tu chvili slape, tak to picnout muze - potvrdili mi i v servisu - do sani se toho nahrne hodne a motor je zrovna v hluche fazi a nestihne to sezrat...
Kazdopadne musim sehnat nejakou protislehovou klapku s tou odfoukavaci gumou
Kazdopadne musim sehnat nejakou protislehovou klapku s tou odfoukavaci gumou
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
#20 760 V6 - prásknutí do sání
Chce to nechat seřídit plyn, máš to moc chudé. Ty nemáš na protišlehu pojišťovací manžetu ?Mišutka píše:před cca 300 km jsem si nechal dělat ten reduktor v odborné dílně no a od té doby to bouchá, svíčky nevím kolik mají najeto, s nima jsem to koupiltomasss píše:Kdy (pred kolika km) sis nechal naposledy delat vymenu membran v reduktoru a plynovyho filtru? Co svicky?
Svíčky bych pro jistotu vyměnil.
_________________
S80,1999,B5204T4
Bylo-Š110L,Tatra 57B,Mercedes 170,Š-Octavia, Opel Rekord 2.0E s OD,Š-Favorit,760 GLE,1982,B28,960,1996,B6304
S80,1999,B5204T4
Bylo-Š110L,Tatra 57B,Mercedes 170,Š-Octavia, Opel Rekord 2.0E s OD,Š-Favorit,760 GLE,1982,B28,960,1996,B6304
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 20
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Petrov u Prahy
#21 760 V6 - prásknutí do sání
Chuda smes je nejpravdepodobnejsi.Samozrejme svicky,kabely,netesnost sani...Co se tyka protizaslehove klapky,da se koupit,mozna tu nejakou mam,muzes se treba nekdy stavit a podivame se na to.A.
_________________
Tlf.: 601 205 529
Tlf.: 601 205 529
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 8 Odpovědi
- 554 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kwiko
-
- 80 Odpovědi
- 13267 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Zajsoft
-
- 1 Odpovědi
- 433 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od karelvolvo
-
- 34 Odpovědi
- 3784 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Cody
-
- 6 Odpovědi
- 654 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jan85