2 tomasss +jou81: jak říkám, co se týká benzínových aut, jsem naprostá lama, takže to, že ten cajk vrní mi přišlo jako hodný zmínky
Zejtra mi má přijet kamarád s 850T5, a budu zkoušet měnit díly, tak snad budu chytřejší. Ještě se zeptám: pokud mu při vypnutým klíčku odpojím váhu vzduchu, nehodí mu to tam závadu, která jde smazat jen diagnostikou, jako to s oblibou dělá můj chrochták?
jarek.krizan píše:Pokud při vypnutém klíčku odpojíš váhu a klíč nezapneš, dokud ji znova nepřipojíš, nic se nestane.
Díky moc! To jsem potřeboval slyšet. Můj ropák mi rozsvítil kontrolku motoru, když jsem měl klíček v poloze 0 a odpojil váhu vzduchu, nevím jestli by pomohlo ten klíček vyndat, ale od té doby čistím váhu (tím speciálním čističem) bez odpojení z konektoru.
st_Andy píše:Tusim do r.v. < 99 pasuje i z 850 Tdi a vsech ostatnich 70tek do '99 a mela by byt i levnejsi jak ta od r.v. 99<
Mám za to, že to je přesně naopak. Ve V70 dieselu mám tu novější, celoplastovou a ta se dá sehnat bez problémů okolo 3000-3500,- Bosch. Ta stará má naopak cartridge z hliníku a běžný ceny jsou cca dvojnásobný.
st_Andy píše:Tusim do r.v. < 99 pasuje i z 850 Tdi a vsech ostatnich 70tek do '99 a mela by byt i levnejsi jak ta od r.v. 99<
Mám za to, že to je přesně naopak. Ve V70 dieselu mám tu novější, celoplastovou a ta se dá sehnat bez problémů okolo 3000-3500,- Bosch. Ta stará má naopak cartridge z hliníku a běžný ceny jsou cca dvojnásobný.
Ja mam za to ze wickey Ti poslal spravnou uz v tom prvnim ebay odkazu, cislo podle vadisu na Tvoje eRko sedi, koukni taky na ebay.de
2 Andy: určitě, ale já bych nejradši novou a aspoň Bosch ať už prodávanou jako OEM, nebo Bosch. Protože jak se znám, tak jestli dojde na měření výkonu, tak pokud z něj nevyleze nějaký číslo který se aspoň blíží továrnímu údaji, stejně mi to bude hlodat a tu novou koupím. Díky všem za snahu pomoci. Něco už pohledanýho mám. úplně v nejhorším případě bych vzal novou bosch za 175 Euro, kterou bych si zvládnul koupit sám.
Ojetou váhu rozhodně nekupuj, to jsou vyhozený peníze. Může dávat zbytečně víc paliva a klidně ti i stáhne výkon.
_________________ https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
Nechci do toho moc kecat...ale natankovat 100 oktanovy benzin bych si teda netroufnul do auta ktery je podle vyrobce stanoveny na N95, neni to staveny na takovy spalovaci teploty...... krom toho podle popisu zavady to tim asi nebude ale podpaleny ventily a pistni krouzky taky delaj svy... Je to jen nazor nak me neukamenujte
Huron--WOLF-- píše:Nechci do toho moc kecat...ale natankovat 100 oktanovy benzin bych si teda netroufnul do auta ktery je podle vyrobce stanoveny na N95, neni to staveny na takovy spalovaci teploty...... krom toho podle popisu zavady to tim asi nebude ale podpaleny ventily a pistni krouzky taky delaj svy... Je to jen nazor nak me neukamenujte
O tomhle bych rád věděl víc. Žil jsem v domění, že to není problém.
_________________ Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
Huron--WOLF-- píše:Nechci do toho moc kecat...ale natankovat 100 oktanovy benzin bych si teda netroufnul do auta ktery je podle vyrobce stanoveny na N95, neni to staveny na takovy spalovaci teploty...... krom toho podle popisu zavady to tim asi nebude ale podpaleny ventily a pistni krouzky taky delaj svy... Je to jen nazor nak me neukamenujte
Nezapomínej, že žijeme v České Republice, takže když se něco jmenuje Carrera 100, eště to nezbytně neznamená, že to má 100 čehokoli. Carrera 100 je obchodní název pro 98 oktanovej benzín Takže do toho leju přesně to, co píšou v té "brožuře", co jsem dostal k autu. Asi máš starší vydání brožury?
Ja sem taky nekde slysel, ze do starsich aut radeji 100oktan ne. Prave v souvislosti s vetsima teplotama pri spalovani. ale zase hlinikovy motory by to meli dat v pohode ne? Zalezi taky potom na vnitrku pisty, apod.
_________________ Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima GALERIE
Huron--WOLF-- píše:Nechci do toho moc kecat...ale natankovat 100 oktanovy benzin bych si teda netroufnul do auta ktery je podle vyrobce stanoveny na N95, neni to staveny na takovy spalovaci teploty...... krom toho podle popisu zavady to tim asi nebude ale podpaleny ventily a pistni krouzky taky delaj svy... Je to jen nazor nak me neukamenujte
850R má v podstatě ten samej motor, jako mám v C70 a v manuálu mám jako doporučené palivo N98 s tím, že smím jezdit i na N95, ale se sníženým výkonem a vyšší spotřebou. V manuálu mám popsáno, že smím natankovat i N91, ale ... pouze na nejnutnější dojetí.
Jinak Carrera 100 v ČR? Mě to přijde jako obyčejná N98. N100 to byla v době uvedení na trh, kdy kvalita plaliva byla pozorovatelná.
Když už 100oktan, tak Shell Vpower racing
_________________ je: Millennium FalconTesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníčekS60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obrV70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágenVW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
jogin3 píše:Ja sem taky nekde slysel, ze do starsich aut radeji 100oktan ne. Prave v souvislosti s vetsima teplotama pri spalovani. ale zase hlinikovy motory by to meli dat v pohode ne? Zalezi taky potom na vnitrku pisty, apod.
Já se řídím tím co mám napsaný v manuálu. A tam píšou, že k dosažení výrobcem udávaných parametrů je třeba tankovat benzín s oktanovým číslem 98.. A jelikož jsem si to auto právě kvůli využívání výrobcem udávaných parametrů koupil, tak ho tam leju.
eLzyx píše:Jinak Carrera 100 v ČR? Mě to přijde jako obyčejná N98. N100 to byla v době uvedení na trh, kdy kvalita plaliva byla pozorovatelná.
Když už 100oktan, tak Shell Vpower racing
Co bys chtěl od rakušáků Nemůžou překousnout Temelín, tak nám za to ubíraj oktany a koně, a přimíchávaj víc biosložky do nafty. Kupte si někdy benzín nebo naftu u barevný pumpy v Rakousku, a už se vám nebude chtít tankovat v ČR.
To že v ČR je nejokrádanějším živočichem motorista, ví asi už všichni. Na druhou stranu nemáme v ČR problémy s kvalitou pohonných hmot, protože tu žádná kvalita není.
_________________ V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou V S80 , B5244SV 850 B5204
Tak ja tam leju 95 u Teska maj ted naky novy s aditivaci a je jenom o 40haleru drazsi. Mezi 98 kde je u nas v HK hure k dostani, nepoznavam zadny rozdil. Jede to stejne jak na 98 tak na 95 a spotreba, ani litr sem snad nenatankoval na celou vice oproti 95 takze platit tady o 2Kc nekomu kdo rika ze tam ma 98 kaslu na to. Radsi poradnou 95ku, sem tam aditivace a je to mnohem lepsi.
_________________ Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima GALERIE
U nas ma Tesko nejlepsi benzin v okoli coece! asi si necetl muj topic jak me odtahovali na OMV carreru vid. 2500Kc za odtah a dalsi naklady na praci. Kvuli hnusnymu benzinu. Takze u Shell me auto zacalo blbe startovat, presel jsem k OMV vse se zdalo byt ok, startovani parada, no a jednou holt spatny benzin, odtah, ...
Od ty doby co me doporucil mechanik u nas v HK z autorizaku, nejlepsi benzin maji u Teska , myslis ze jsme se divil? Ale bylo me to logicky vysvetleno. Tesko ma jeden z nejlevnejsich paliv v okoli HK + ted novi palivo s aditivaci za smesnych 27KC/L. Jelikoz je to Hypermarket a ne benzinka, zivi ho to, ze ty lidi si tam nakoupi a natankujou, tudiz uplne neco jineho nez benzin, samozrejme ze na tom kralovksy videla, jelikoz pri cene 27KC/L ma marzi jako prase , takze si vem takova krasna OMV kde stejny benzin natankuji o 2KC i vic draz.
Jelikoz ma Tesko nejlevnejsi beno, toci se tam ranec litru za den, coz u OMV a jejich carrery asi ne, jelikoz sem natankoval nakou srajdu, muze byt spatne umita cisterna, nebo nadrz nebo maly odber tim se tvori usazeniny apod. zrovna me to prdlo do nadrze no.
Takze nikdo nemuze rict, hele u Teska maji hnus benzin, jelikoz nikdo do toho nevidi a ani by jsem se nedivil kdyby sousedni shell mela ten natural 95 uplne stejny jako ma Tesco a jejich V-power 95 nebyl uplne stejny jako Tesco 95 super nebo jak to znaci ted nevim.
Auto me na to jezdi narame, taha krasne, spotreba krasna. nemuzu si stezovat. cena vyborna, tak proc ne? pro pocit? pro to aby jsem dal 2500Kc za odtah, z toho jsem uz vylecenej.
_________________ Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima GALERIE