přifařim, zaparkuju, vypnu kličky (motor zůstane běžet!!!) vyndam kliče, zamknu a odchazím
![Palec :palec:](./images/smilies/good.gif)
A když se ti to pokazí, tak brblá až do ránamarra píše:kvůli tomu jsem instaloval časovač...
přifařim, zaparkuju, vypnu kličky (motor zůstane běžet!!!) vyndam kliče, zamknu a odchazímlze nastavit 10sec až 20min
marra píše:kvůli tomu jsem instaloval časovač...
přifařim, zaparkuju, vypnu kličky (motor zůstane běžet!!!) vyndam kliče, zamknu a odchazímlze nastavit 10sec až 20min
Brblá si, blblá, a k tomu brblání mu pro radost ještě bliká stroboskop...Lachtan píše:A když se ti to pokazí, tak brblá až do rána![]()
![]()
tohle by me taky zajimalo.Dural8 píše:To že máš v manuálu napsáno že máš turbo nechat ochladit na volnoběh ( ani to není nejlepší, viz můj předchozí příspěvek zde ) spíš znamená, že chlazení vodou nemá ne? Kdyby mělo, tak je tam jednoduchá elektro vodní pumpa co to dochladí ( zajistí cirkulaci chladícího médie ), takhle ho musí dochladit olej, který cirkuluje pouze při běžícím motoru. Však Tys turbo měnil, to jsi tam viděl nějaké hadice od vody?
Já jsem to teda v žádném manuálu nikde neviděl...můžeš sem dát fotku té stránky třeba? Kde je napsáno že všechny turba mají vodní chlazení? Informativně, nijak nerejpu samozřejmě...
v 1.7 T (b18FT) take cerpadlo jeBobika píše: Čerpadlo, který by po vypnutí motoru ještě nějakou cirkulovalo chladící kapalinu se do Volv nedávalo (což je škoda, je to výborný systém).
Taktez by me zajimalo.wickey píše:@ bobika, zajimave, kde jsou tam hadice na dodavani vody? nikdy jsem si to nevsiml..
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé