Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 429
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Z. Slovensko
- Vůz: XC90 D5 AWD '09 AT 7m
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
V priebehu 4 týždňov druhá zrážka osobných vlakov u nás. Nemám slov..
https://www.aktuality.sk/clanok/FvKNjD8/po-zrazke-vlakov-pri-pezinku-osetrili-v-nemocniciach-vyse-70-zranenych-13-ludi-zostalo-hospitalizovanych/
https://www.aktuality.sk/clanok/FvKNjD8/po-zrazke-vlakov-pri-pezinku-osetrili-v-nemocniciach-vyse-70-zranenych-13-ludi-zostalo-hospitalizovanych/
_________________
-
Offline
- Příspěvky: 6003
- Registrován: 6 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Jen tak tak...
Nevim co dělal/dělala, ale autobus už neměl kam uhnout...
Nevim co dělal/dělala, ale autobus už neměl kam uhnout...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 7 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Tesla Y je jedno z nebezpečnějších aut na trhu a tady je zajímavé srovnání s Volvem XC60
Škoda že to byla Standard rychlost chtělo to +10km/h jak by to dopadlo. Zajímavé jsou ty zadní sedadla. Tam dospělý dostává dost.
Škoda že to byla Standard rychlost chtělo to +10km/h jak by to dopadlo. Zajímavé jsou ty zadní sedadla. Tam dospělý dostává dost.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 3755
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
2 warcz
no, já nevim. Mám obavu, že při reálné nehodě v běžných rychlostech ty elektroauta mohou zahořet poměrně často. Na serverech allá navratdoreality máš každý měsíc minimálně jedno video s řidičem, kterého po nehodě nedokážou dostat ven a za chvíli se k tomu autu kvůli žáru nemůžou už ani přiblížit. Benzínů jezdí bambilion a podobná videa nejsou zas tak četná (v porovnání s elektro, kterých je na silnicích pořád minimum). U Elektro aut je to na serverech 18+ v podstatě denní chleba a moc nevěřím, že správci těhle serverů uzavřeli "kartelovou dohodu" a zveřejňují cíleně jen drastická videa z nehod elektroaut. Ani to nerozklikávám, stačí náhledová foto a titulek. Pohled laika.
no, já nevim. Mám obavu, že při reálné nehodě v běžných rychlostech ty elektroauta mohou zahořet poměrně často. Na serverech allá navratdoreality máš každý měsíc minimálně jedno video s řidičem, kterého po nehodě nedokážou dostat ven a za chvíli se k tomu autu kvůli žáru nemůžou už ani přiblížit. Benzínů jezdí bambilion a podobná videa nejsou zas tak četná (v porovnání s elektro, kterých je na silnicích pořád minimum). U Elektro aut je to na serverech 18+ v podstatě denní chleba a moc nevěřím, že správci těhle serverů uzavřeli "kartelovou dohodu" a zveřejňují cíleně jen drastická videa z nehod elektroaut. Ani to nerozklikávám, stačí náhledová foto a titulek. Pohled laika.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 8541
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
x 2
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
2E.R.: vidím to velmi podobně jako ty
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '91 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '91 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13333
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Ale já si zase myslim, že kdyby tam bylo hoří benzínový/naftový auto, tak to neni takovej klikbejt. Stejně jako jsem viděl údajně hořící elektroauto a byl to nějakej tuareg nebo tak něco...
Netvrdím, že to tak je vždy, jen upozorňuji na poptávku, pro kterou se vytváří nabídka.
Ostatně kdybych měl názor jak vy, tak do toho nenechám lézt to nejcennější, co mám
Netvrdím, že to tak je vždy, jen upozorňuji na poptávku, pro kterou se vytváří nabídka.
Ostatně kdybych měl názor jak vy, tak do toho nenechám lézt to nejcennější, co mám
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 3755
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
100 lidí, 100 chutí. Já mám vzhledem k okolnostem (obecně: hořící powerbanky v uložných prostorech cestujících během letu přes Atlantik, hořící elektrokoloběžky v garážích apod.) trochu pesimističtější pohled na "aku pro všechny, navždy a ne jinak". Ale já byl v tomhle vždycky dost zpátečnickej a neuměl jsem zavčas naskočit na rozjetý vlak, viz. třeba těžba bitcoinů, které jsem se před 15 lety smál, místo abych těžil a teď Vám psal ze Seychel s d"í"vkami v harému a Koenigseggem venku na ulici jako daily car.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 7 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Hele BMS v autě je uplně jina liga. Věřim že baterie je bezoečnější než BA. Větši problem vidim v bezramovych oknech a těch vyjižděcich klikach. Navic se snaži snižovat hlučnost lepenim skel, ktere jak vime jdou huře rozbit. Už se mluvilo o tom že třeba tesla nema mechanicke otevirani ze zadnich sedadel.
Jak jsem psal škoda že to nebylo +10km/h ale Volvo mělo třeba už hnutou středni čast kastle.
Jak jsem psal škoda že to nebylo +10km/h ale Volvo mělo třeba už hnutou středni čast kastle.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 413
- Registrován: 7 roků 10 měsíců
- Bydliště: praha
- Vůz: xc60 D5
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
hele jestli tě můžu trochu dostat ze splínu, tak na seychelech by sis to radši udělal sám, protože místní kreolky fakt nejsou naše typyEjdou Rotacak píše: 13 lis 2025 12:21 100 lidí, 100 chutí. Já mám vzhledem k okolnostem (obecně: hořící powerbanky v uložných prostorech cestujících během letu přes Atlantik, hořící elektrokoloběžky v garážích apod.) trochu pesimističtější pohled na "aku pro všechny, navždy a ne jinak". Ale já byl v tomhle vždycky dost zpátečnickej a neuměl jsem zavčas naskočit na rozjetý vlak, viz. třeba těžba bitcoinů, které jsem se před 15 lety smál, místo abych těžil a teď Vám psal ze Seychel s d"í"vkami v harému a Koenigseggem venku na ulici jako daily car.
-
Offline
- Příspěvky: 993
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Chápu tvůj pohled, ale nezakládá se na realitě. Je v to možná nějaká osobní předpojatost v kombinaci obecně šířenou domněnkou, že elektroauta hoří. Zběžně jsem projel návrat-do-reality a jiný stránky a za poslední půlrok jsem takové video našel jen jedno (což nepovažuju za denní chleba). Byla to nehoda Xiaomi SU7, kde borec uhořel po bouračce, kdy to nalitej rozvěsil ve vysoké rychlosti. Ale nebylo to proto, že to bylo elektroauto, ale proto, že to má čistě elektrický zámky, který přestaly fungovat. Typ pohonu v tom nehrál roli. Podobný problém měl po nehodě několikrát Cybertruck, taky kvůli zámkům. Btw. ani jedno z těch aut nemá EU homologaci.Ejdou Rotacak píše: 13 lis 2025 09:00 no, já nevim. Mám obavu, že při reálné nehodě v běžných rychlostech ty elektroauta mohou zahořet poměrně často. Na serverech allá navratdoreality máš každý měsíc minimálně jedno video s řidičem, kterého po nehodě nedokážou dostat ven a za chvíli se k tomu autu kvůli žáru nemůžou už ani přiblížit. Benzínů jezdí bambilion a podobná videa nejsou zas tak četná (v porovnání s elektro, kterých je na silnicích pořád minimum). U Elektro aut je to na serverech 18+ v podstatě denní chleba a moc nevěřím, že správci těhle serverů uzavřeli "kartelovou dohodu" a zveřejňují cíleně jen drastická videa z nehod elektroaut. Ani to nerozklikávám, stačí náhledová foto a titulek. Pohled laika.
Nějaký koloběžky a powerbanky a podobnou pochybnou čínskou elektroniku nelze s autem vůbec srovnávat, tam ty požadavky na bezpečnost pro splnění homologace jsou extrémní. Elektroauto je mnohonásobně bezpečnější z hlediska pravděpodobnosti požáru, než benzínový auto. Pokud by EV začalo po nehodě hořet od baterky, tak ten požár je tak pomalý, že je spousta času na to toho člověka vytáhnout ven.
-
Offline
- Příspěvky: 5875
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Tak jako se nebojím, žádné akumulátorové techniky, tak bych se požáru u akuauta taky nebál.
Ale určitě si ho nekoupím, protože nevěřím, že takové auto vydrží fungovat 20 let, jako ta naše "normální" auta a po pár letech se s nimi bude dělat co?
Jasně, baterie se dá vyměnit. Ale to budou takový prachy, že lidé kteří na nové nemají, si ho stejně nekoupí a ti co na něj mají si koupí nové.
Dál by mi docela zajímalo, co bude s tou ostatní elektro - technikou, jako jsou motory a tak. Jak to dlouho vydrží? A pokud to bude nějaká slušná doba,
tak je mi jasný, že to výrobci začnou ojebávat, aby se to zase nějak zkrátilo a aby se ušetřilo.
S ekologií to nemá nic společného, jen se emise přesunou jinam a uhlíková stopa nebude o moc jiná.
Pokud nenastane rychlý návrat k jádru, tak to stejně půjde do kopru. Ale to už je debata skoro politická.......
Ale určitě si ho nekoupím, protože nevěřím, že takové auto vydrží fungovat 20 let, jako ta naše "normální" auta a po pár letech se s nimi bude dělat co?
Jasně, baterie se dá vyměnit. Ale to budou takový prachy, že lidé kteří na nové nemají, si ho stejně nekoupí a ti co na něj mají si koupí nové.
Dál by mi docela zajímalo, co bude s tou ostatní elektro - technikou, jako jsou motory a tak. Jak to dlouho vydrží? A pokud to bude nějaká slušná doba,
tak je mi jasný, že to výrobci začnou ojebávat, aby se to zase nějak zkrátilo a aby se ušetřilo.
S ekologií to nemá nic společného, jen se emise přesunou jinam a uhlíková stopa nebude o moc jiná.
Pokud nenastane rychlý návrat k jádru, tak to stejně půjde do kopru. Ale to už je debata skoro politická.......
-
Offline
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 7 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Pokud budeme hodnotit podle starších aut na trhu tak problémy s pohonem nejsou. Problémy jsou častěji s kastlí kdy se drží bordel v podbězích atd. Pak druhý problém jsou podvozkové díly u aut nad 2t+ a nadměrné sjíždění pneu protože to má výkon a krouťák trochu jinde.
životnost baterie většinou je taková že první majitel nepozná problém. auto má 8 let zaruku a jezdí. ten druhý už pracuje kolem 80% kapacity. Jakmile auto klesne na 60% tak se z toho stává auto kolem komína a do města. Poslední fází je, že se baterie přidělá na barák a slouží pro FVE. To se bavíme po 20 letech. Tak jako je aftermarket tak už dneska se řeší repas baterii a není to problém. Krásným příkladem je BMW i3 kde se puvodní 60AH nahrazuje 94Ah ( cca 110 000Kč ) nebo silnější 120Ah ( cca 300 000Kč ). Většinou je to jak u spalováku kdy pokud cena auta poklesne pod zustatkovou cenu vozu, takže už to lidi začnou opravovat čínou a hlavně levně. TO si myslím že bude největší problém. levně v tom vyměnit baterky a rychle prodat.
Nejhorší bude zasah kutila.
životnost baterie většinou je taková že první majitel nepozná problém. auto má 8 let zaruku a jezdí. ten druhý už pracuje kolem 80% kapacity. Jakmile auto klesne na 60% tak se z toho stává auto kolem komína a do města. Poslední fází je, že se baterie přidělá na barák a slouží pro FVE. To se bavíme po 20 letech. Tak jako je aftermarket tak už dneska se řeší repas baterii a není to problém. Krásným příkladem je BMW i3 kde se puvodní 60AH nahrazuje 94Ah ( cca 110 000Kč ) nebo silnější 120Ah ( cca 300 000Kč ). Většinou je to jak u spalováku kdy pokud cena auta poklesne pod zustatkovou cenu vozu, takže už to lidi začnou opravovat čínou a hlavně levně. TO si myslím že bude největší problém. levně v tom vyměnit baterky a rychle prodat.
Nejhorší bude zasah kutila.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 730
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Teplice
- Vůz: V70II D5
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Jedná vsuvka z italského Milána. Včera nehoda MB-G Brabus a Opel Corsa. Kdo co zavinil, nevím. Ale rychlá jízda, drogy a řidič G neměl řidičák. 4 těžce zraněný. Řidič G bez zranění. No spíš mě zaujalo jak dopadlo to G...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo....Škoda Yeti 1,2TSi
Honda XRV750 Afrika Twin
Bylo....Škoda Yeti 1,2TSi
Honda XRV750 Afrika Twin
-
Offline
- Příspěvky: 1751
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: neVolva
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Corsu to sežralo?
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Příspěvky: 6003
- Registrován: 6 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
-
Offline
- Příspěvky: 730
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Teplice
- Vůz: V70II D5
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Jenom trošku..
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo....Škoda Yeti 1,2TSi
Honda XRV750 Afrika Twin
Bylo....Škoda Yeti 1,2TSi
Honda XRV750 Afrika Twin
-
Offline
- Příspěvky: 413
- Registrován: 7 roků 10 měsíců
- Bydliště: praha
- Vůz: xc60 D5
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
cože tak to je bizár...to vypadá jako když na železnici sundali vagon z podvozku...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3839
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
napada me, ze to Gcko letelo rychle dostalo bocni ranu a slo nekolikrat pres boudu...
_________________
STOP chatcontrol! https://fightchatcontrol.eu/
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
STOP chatcontrol! https://fightchatcontrol.eu/
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvky: 1751
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: neVolva
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Ne, znamená to, že Corsa je o dost bezpečnější auto. A kdyby to bylo G EQ, tak i shoří.
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 8541
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
x 2
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Malá auta šla z hlediska bezpečnosti poslední dobou s každou následující generací hodně nahoru.
U Géčka a ostatních podobně koncipovaných aut je problém, že v důsledku vyššího těžiště jdou mnohem ochotněji přes boudu.
U Géčka a ostatních podobně koncipovaných aut je problém, že v důsledku vyššího těžiště jdou mnohem ochotněji přes boudu.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '91 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '91 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvky: 2120
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Šla, ale bohužel fyziku nelze obelstít. Někde jsem četl rozhovor s konstruktérem Volva, proč nechtějí dělat malá auta - protože je nelze udělat (dostatečně) bezpečná ...
-
Offline
- Příspěvky: 62
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V 70 II
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
U toho Géčka to je jednoduché kabina seděla na rámu....a po těch kotrmelcích se od toho utrhla...... proto se dělají asi samonosné kastle.
-
Offline
- Příspěvky: 3755
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
s tím nelze než souhlasit, ale vysvětluj to majiteli Smartu, který koukal na propagandu ve Fifth Gearu (mám pocit, že to je ta samá banda, která má na triku ten účelově sehranej crash test Volva, z kterého před tím vyndali motor)Tomas78 píše: 18 lis 2025 10:18 Šla, ale bohužel fyziku nelze obelstít. Někde jsem četl rozhovor s konstruktérem Volva, proč nechtějí dělat malá auta - protože je nelze udělat (dostatečně) bezpečná ...
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13333
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
myslíš tu krabici s renckem (moduš tušim)? ten motor tam zústal, je tam někde k vidění, a řešilo se to tu už párkrát...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 3755
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
2 Uřvaný
pak omluva za dezinfo
pak omluva za dezinfo
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé

