Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
Gondil
Offline
Příspěvky: 429
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Z. Slovensko
Vůz: XC90 D5 AWD '09 AT 7m

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Gondil »

_________________
[+] XC90 D5 AWD R-Design, 7 miest, 136KW, AT
Obrázek
bolo: Opel Astra H Caravan 1.9CDTi 74kw - Obrázek
Otec: V70 I TDI; ex: 240 GLE '88 (hladky diesel) - pri predaji >700tkm na odometri
Brasko: S60 2,4D; ex: V40 1,9

PetrXC70
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6003
Registrován: 6 roků 9 měsíců
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od PetrXC70 »

Jen tak tak...

Nevim co dělal/dělala, ale autobus už neměl kam uhnout...

_________________
XC70 2010 151kw/420NM

Warcz
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5892
Registrován: 7 roků 2 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Warcz »

Tesla Y je jedno z nebezpečnějších aut na trhu a tady je zajímavé srovnání s Volvem XC60


Škoda že to byla Standard rychlost chtělo to +10km/h jak by to dopadlo. Zajímavé jsou ty zadní sedadla. Tam dospělý dostává dost.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Ejdou Rotacak
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3755
Registrován: 11 roků
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

2 warcz

no, já nevim. Mám obavu, že při reálné nehodě v běžných rychlostech ty elektroauta mohou zahořet poměrně často. Na serverech allá navratdoreality máš každý měsíc minimálně jedno video s řidičem, kterého po nehodě nedokážou dostat ven a za chvíli se k tomu autu kvůli žáru nemůžou už ani přiblížit. Benzínů jezdí bambilion a podobná videa nejsou zas tak četná (v porovnání s elektro, kterých je na silnicích pořád minimum). U Elektro aut je to na serverech 18+ v podstatě denní chleba a moc nevěřím, že správci těhle serverů uzavřeli "kartelovou dohodu" a zveřejňují cíleně jen drastická videa z nehod elektroaut. Ani to nerozklikávám, stačí náhledová foto a titulek. Pohled laika.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Petr Marek
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvky: 8541
Registrován: 13 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Petr Marek »

2E.R.: vidím to velmi podobně jako ty
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '91 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13333
Registrován: 15 roků
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Urvanej »

Ale já si zase myslim, že kdyby tam bylo hoří benzínový/naftový auto, tak to neni takovej klikbejt. Stejně jako jsem viděl údajně hořící elektroauto a byl to nějakej tuareg nebo tak něco...
Netvrdím, že to tak je vždy, jen upozorňuji na poptávku, pro kterou se vytváří nabídka.
Ostatně kdybych měl názor jak vy, tak do toho nenechám lézt to nejcennější, co mám :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Ejdou Rotacak
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3755
Registrován: 11 roků
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

100 lidí, 100 chutí. Já mám vzhledem k okolnostem (obecně: hořící powerbanky v uložných prostorech cestujících během letu přes Atlantik, hořící elektrokoloběžky v garážích apod.) trochu pesimističtější pohled na "aku pro všechny, navždy a ne jinak". Ale já byl v tomhle vždycky dost zpátečnickej a neuměl jsem zavčas naskočit na rozjetý vlak, viz. třeba těžba bitcoinů, které jsem se před 15 lety smál, místo abych těžil a teď Vám psal ze Seychel s d"í"vkami v harému a Koenigseggem venku na ulici jako daily car.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Warcz
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5892
Registrován: 7 roků 2 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Warcz »

Hele BMS v autě je uplně jina liga. Věřim že baterie je bezoečnější než BA. Větši problem vidim v bezramovych oknech a těch vyjižděcich klikach. Navic se snaži snižovat hlučnost lepenim skel, ktere jak vime jdou huře rozbit. Už se mluvilo o tom že třeba tesla nema mechanicke otevirani ze zadnich sedadel.

Jak jsem psal škoda že to nebylo +10km/h ale Volvo mělo třeba už hnutou středni čast kastle.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

ivanvanata
Offline
Příspěvky: 413
Registrován: 7 roků 10 měsíců
Bydliště: praha
Vůz: xc60 D5

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od ivanvanata »

Ejdou Rotacak píše: 13 lis 2025 12:21 100 lidí, 100 chutí. Já mám vzhledem k okolnostem (obecně: hořící powerbanky v uložných prostorech cestujících během letu přes Atlantik, hořící elektrokoloběžky v garážích apod.) trochu pesimističtější pohled na "aku pro všechny, navždy a ne jinak". Ale já byl v tomhle vždycky dost zpátečnickej a neuměl jsem zavčas naskočit na rozjetý vlak, viz. třeba těžba bitcoinů, které jsem se před 15 lety smál, místo abych těžil a teď Vám psal ze Seychel s d"í"vkami v harému a Koenigseggem venku na ulici jako daily car.
hele jestli tě můžu trochu dostat ze splínu, tak na seychelech by sis to radši udělal sám, protože místní kreolky fakt nejsou naše typy :D a na Koenigseggu bys ses tam nedostal na půl plynu možná ani na čtyřku a kdybys tomu naložil na dvojku, věřím že to ostrovem pootočí :D já tam párkrát byl a je to malý na takový dělo :sorry:

jirkaTDI
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 993
Registrován: 6 roků 5 měsíců
Bydliště: Uhříněves
Vůz: V70 II D5 120kw 2004

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od jirkaTDI »

Ejdou Rotacak píše: 13 lis 2025 09:00 no, já nevim. Mám obavu, že při reálné nehodě v běžných rychlostech ty elektroauta mohou zahořet poměrně často. Na serverech allá navratdoreality máš každý měsíc minimálně jedno video s řidičem, kterého po nehodě nedokážou dostat ven a za chvíli se k tomu autu kvůli žáru nemůžou už ani přiblížit. Benzínů jezdí bambilion a podobná videa nejsou zas tak četná (v porovnání s elektro, kterých je na silnicích pořád minimum). U Elektro aut je to na serverech 18+ v podstatě denní chleba a moc nevěřím, že správci těhle serverů uzavřeli "kartelovou dohodu" a zveřejňují cíleně jen drastická videa z nehod elektroaut. Ani to nerozklikávám, stačí náhledová foto a titulek. Pohled laika.
Chápu tvůj pohled, ale nezakládá se na realitě. Je v to možná nějaká osobní předpojatost v kombinaci obecně šířenou domněnkou, že elektroauta hoří. Zběžně jsem projel návrat-do-reality a jiný stránky a za poslední půlrok jsem takové video našel jen jedno (což nepovažuju za denní chleba). Byla to nehoda Xiaomi SU7, kde borec uhořel po bouračce, kdy to nalitej rozvěsil ve vysoké rychlosti. Ale nebylo to proto, že to bylo elektroauto, ale proto, že to má čistě elektrický zámky, který přestaly fungovat. Typ pohonu v tom nehrál roli. Podobný problém měl po nehodě několikrát Cybertruck, taky kvůli zámkům. Btw. ani jedno z těch aut nemá EU homologaci.
Nějaký koloběžky a powerbanky a podobnou pochybnou čínskou elektroniku nelze s autem vůbec srovnávat, tam ty požadavky na bezpečnost pro splnění homologace jsou extrémní. Elektroauto je mnohonásobně bezpečnější z hlediska pravděpodobnosti požáru, než benzínový auto. Pokud by EV začalo po nehodě hořet od baterky, tak ten požár je tak pomalý, že je spousta času na to toho člověka vytáhnout ven.

Romulusw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5875
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Romulusw »

Tak jako se nebojím, žádné akumulátorové techniky, tak bych se požáru u akuauta taky nebál.

Ale určitě si ho nekoupím, protože nevěřím, že takové auto vydrží fungovat 20 let, jako ta naše "normální" auta a po pár letech se s nimi bude dělat co?

Jasně, baterie se dá vyměnit. Ale to budou takový prachy, že lidé kteří na nové nemají, si ho stejně nekoupí a ti co na něj mají si koupí nové.

Dál by mi docela zajímalo, co bude s tou ostatní elektro - technikou, jako jsou motory a tak. Jak to dlouho vydrží? A pokud to bude nějaká slušná doba,
tak je mi jasný, že to výrobci začnou ojebávat, aby se to zase nějak zkrátilo a aby se ušetřilo.

S ekologií to nemá nic společného, jen se emise přesunou jinam a uhlíková stopa nebude o moc jiná.
Pokud nenastane rychlý návrat k jádru, tak to stejně půjde do kopru. Ale to už je debata skoro politická.......

Warcz
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5892
Registrován: 7 roků 2 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Warcz »

Pokud budeme hodnotit podle starších aut na trhu tak problémy s pohonem nejsou. Problémy jsou častěji s kastlí kdy se drží bordel v podbězích atd. Pak druhý problém jsou podvozkové díly u aut nad 2t+ a nadměrné sjíždění pneu protože to má výkon a krouťák trochu jinde.

životnost baterie většinou je taková že první majitel nepozná problém. auto má 8 let zaruku a jezdí. ten druhý už pracuje kolem 80% kapacity. Jakmile auto klesne na 60% tak se z toho stává auto kolem komína a do města. Poslední fází je, že se baterie přidělá na barák a slouží pro FVE. To se bavíme po 20 letech. Tak jako je aftermarket tak už dneska se řeší repas baterii a není to problém. Krásným příkladem je BMW i3 kde se puvodní 60AH nahrazuje 94Ah ( cca 110 000Kč ) nebo silnější 120Ah ( cca 300 000Kč ). Většinou je to jak u spalováku kdy pokud cena auta poklesne pod zustatkovou cenu vozu, takže už to lidi začnou opravovat čínou a hlavně levně. TO si myslím že bude největší problém. levně v tom vyměnit baterky a rychle prodat.

Nejhorší bude zasah kutila.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Airbus380
Offline
Příspěvky: 730
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Teplice
Vůz: V70II D5

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Airbus380 »

Jedná vsuvka z italského Milána. Včera nehoda MB-G Brabus a Opel Corsa. Kdo co zavinil, nevím. Ale rychlá jízda, drogy a řidič G neměl řidičák. 4 těžce zraněný. Řidič G bez zranění. No spíš mě zaujalo jak dopadlo to G...
FB_IMG_1763363635545.jpg
FB_IMG_1763363583659.jpg
FB_IMG_1763363561046.jpg
FB_IMG_1763363549574.jpg
FB_IMG_1763363544079.jpg
FB_IMG_1763363540389.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo....Škoda Yeti 1,2TSi
Honda XRV750 Afrika Twin

labanos
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1751
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Bydliště: Damboritz
Vůz: neVolva

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od labanos »

Corsu to sežralo?
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |

PetrXC70
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6003
Registrován: 6 roků 9 měsíců
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od PetrXC70 »

:lol: :lol: :lol: :good:
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

Airbus380
Offline
Příspěvky: 730
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Teplice
Vůz: V70II D5

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Airbus380 »

Jenom trošku.. :D
1763293009-azqmnunco58-u-fr3bza-ansa.webp
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo....Škoda Yeti 1,2TSi
Honda XRV750 Afrika Twin

ivanvanata
Offline
Příspěvky: 413
Registrován: 7 roků 10 měsíců
Bydliště: praha
Vůz: xc60 D5

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od ivanvanata »

cože tak to je bizár...to vypadá jako když na železnici sundali vagon z podvozku...

dumi.cz
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 3839
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od dumi.cz »

napada me, ze to Gcko letelo rychle dostalo bocni ranu a slo nekolikrat pres boudu...
_________________
STOP chatcontrol! https://fightchatcontrol.eu/
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

labanos
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1751
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Bydliště: Damboritz
Vůz: neVolva

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od labanos »

Ne, znamená to, že Corsa je o dost bezpečnější auto. A kdyby to bylo G EQ, tak i shoří.
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |

Petr Marek
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvky: 8541
Registrován: 13 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Petr Marek »

Malá auta šla z hlediska bezpečnosti poslední dobou s každou následující generací hodně nahoru.

U Géčka a ostatních podobně koncipovaných aut je problém, že v důsledku vyššího těžiště jdou mnohem ochotněji přes boudu.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '91 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71

Tomas78
Offline
Příspěvky: 2120
Registrován: 5 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Tomas78 »

Šla, ale bohužel fyziku nelze obelstít. Někde jsem četl rozhovor s konstruktérem Volva, proč nechtějí dělat malá auta - protože je nelze udělat (dostatečně) bezpečná ...

MUV70
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 62
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V 70 II

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od MUV70 »

U toho Géčka to je jednoduché kabina seděla na rámu....a po těch kotrmelcích se od toho utrhla...... proto se dělají asi samonosné kastle.

Ejdou Rotacak
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3755
Registrován: 11 roků
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

Tomas78 píše: 18 lis 2025 10:18 Šla, ale bohužel fyziku nelze obelstít. Někde jsem četl rozhovor s konstruktérem Volva, proč nechtějí dělat malá auta - protože je nelze udělat (dostatečně) bezpečná ...
s tím nelze než souhlasit, ale vysvětluj to majiteli Smartu, který koukal na propagandu ve Fifth Gearu (mám pocit, že to je ta samá banda, která má na triku ten účelově sehranej crash test Volva, z kterého před tím vyndali motor)
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13333
Registrován: 15 roků
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Urvanej »

myslíš tu krabici s renckem (moduš tušim)? ten motor tam zústal, je tam někde k vidění, a řešilo se to tu už párkrát...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Ejdou Rotacak
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3755
Registrován: 11 roků
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

2 Uřvaný

pak omluva za dezinfo
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Zpět na „o všem možném :-)“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé