Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
Děkuji
Jen doplním, co mám načerpáno z inzerátů, vytěžení majitelů a osobních prohlídek.
- vibrující kardan nic neobvyklého. Někde vibruje a někde už je nový
- často zmiňovaný DPF - v jednom autě přiznán vykuchaný, v dalších autech nové či vyčištěné odbornou firmou
_________________ Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964 GALERIE Foto-rajče
Jak si vysvětluješ problémy s DPF? Vzhledem k nájezdům na které jsi koukal by mělo být DPF ok tj že se používalo jako mamataxi ve městě nebo manipulace s nájezdem ?
Má zkušenost s DPF u náklaďáků MB tak to je tragické, ale tam to zapříčińuje systém AD blue který odejde a následně i DPF . Oprava raketa.
Kardan tedy slabé místo - je oprava/výměna u tohoto auta finančně náročná?
Koukal jsem na kardany, dá se koupit kolem 10tis.
DPF netuším. Ta auta, mají kolem 300tis km. Poslední moc hezké, na které jsem volal, a na kterém ho musel nechat čistit (nouzák), provozoval ukázkově kvůli práci v Německu - za půl roku 40tis km.
_________________ Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964 GALERIE Foto-rajče