Hoši děkuji.
Potkalo mi totiž taky zlomení packy u stropního světla... jen tam mam to luxucní pro auta bez klímy, který prostě nikde nejsou k sehnání, tak budu muset opravovat.
3D tisk- interiér
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13012
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
3D tisk- interiér
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 38
- Registrován: 3 roky 10 měsíců
- Bydliště: Benešov nad Ploučnicí
- Vůz: Volvo 945 B200FT M46 1993( sněhurka)
3D tisk- interiér
Taaaak, první plast, tedy vnitřní přední část, mam hotov
, za mě je to velice uspokojivé, vzhledem k možnostem náhrady béžového interiéru. Material vychazí na cca 350-400g i s podporami A přidavném čištění trysky. Cena mat. Je cca 0.6-0.8kč/g.
Mimochodem, auto jsem nechával poslední dva měsíce venku na ulici nebo u prace, kde na to pralo sluníčko v tech krásných vedrech, bez deformace…
Spodní pacičky na konektory jsou vyřešené očkem a fofrpaskou.
Postupem časů dodělám i zbytek, to mam vše v procesu doladění. Výrazně by mi ulehčil praci 3d skener, ale co
Letní počasí je tedy v pořádku, a Sněhurku (945-b200ft+m46OD) otestuji i zimou, tam mam ve fázi prototypu krytky pojezdu sedaček ve předu.
Plast je lakovan zakladovkou na plasty a autolakem “VOLVO 206 BEIGE”, zatim asi nelepší shoda…
P.S. Přijde mi že každý ten plast má jinačí odstín…

Mimochodem, auto jsem nechával poslední dva měsíce venku na ulici nebo u prace, kde na to pralo sluníčko v tech krásných vedrech, bez deformace…
Spodní pacičky na konektory jsou vyřešené očkem a fofrpaskou.
Postupem časů dodělám i zbytek, to mam vše v procesu doladění. Výrazně by mi ulehčil praci 3d skener, ale co

Letní počasí je tedy v pořádku, a Sněhurku (945-b200ft+m46OD) otestuji i zimou, tam mam ve fázi prototypu krytky pojezdu sedaček ve předu.
Plast je lakovan zakladovkou na plasty a autolakem “VOLVO 206 BEIGE”, zatim asi nelepší shoda…
P.S. Přijde mi že každý ten plast má jinačí odstín…
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
S pozdravem
Daniel Rélich
S pozdravem
Daniel Rélich
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13012
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
3D tisk- interiér
Ty odstíny moc neřeš, ony po letech ty plasty stárly jinak a dneska už neladí ani když je auto v top stavu s původními díly.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 774
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 945 D24TIC
3D tisk- interiér
Tak to je hodně povedené. Povrch zvládla tiskárna, nebo se řešilo dohlazování?
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s (587k) 640k na podvozku a (247k) 300k na motoru
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s (587k) 640k na podvozku a (247k) 300k na motoru
-
Offline
- Příspěvky: 38
- Registrován: 3 roky 10 měsíců
- Bydliště: Benešov nad Ploučnicí
- Vůz: Volvo 945 B200FT M46 1993( sněhurka)
3D tisk- interiér
Povrch je kombinace nastavení tiskarny( bez žehlení), broušení a lakování na vícero vrstev, jinak mě příjemně překvapilo, jak hezky se do toho plastu ten lak “vsaje” ?!? a kryje původní barvu filamentu(černá), tu jsem záměrně zvolil takhle kontrastní, prave aby vada/nedostatky bylo možné líp identifikovat.
_________________
S pozdravem
Daniel Rélich
S pozdravem
Daniel Rélich
-
Offline
- Příspěvky: 774
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 945 D24TIC
3D tisk- interiér
Díky. "Broušení a lakování na vícero vrstev" je ta podstatná část, trochu jsem sevyděsil že jsem něco ani neviděl, natož abych k něčemu takovému uměl tiskárnu přinutit.
Jo, na tvorbu polotovarů pro další doobrobení je 3D tisk naprosto parádní věc...
Jo, na tvorbu polotovarů pro další doobrobení je 3D tisk naprosto parádní věc...
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s (587k) 640k na podvozku a (247k) 300k na motoru
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s (587k) 640k na podvozku a (247k) 300k na motoru
-
Offline
- Příspěvky: 38
- Registrován: 3 roky 10 měsíců
- Bydliště: Benešov nad Ploučnicí
- Vůz: Volvo 945 B200FT M46 1993( sněhurka)
3D tisk- interiér
No jasny, omlouvám se jestli to působí komplikovaně, je to spíš projel mojí neznalosti.
Nicméně největší bolák je teda vychytat modely. 3d tiskarnou lze docílit jen nějakou základní připravou na broušení a lakování
Nicméně největší bolák je teda vychytat modely. 3d tiskarnou lze docílit jen nějakou základní připravou na broušení a lakování

_________________
S pozdravem
Daniel Rélich
S pozdravem
Daniel Rélich
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé