Hoši děkuji.
Potkalo mi totiž taky zlomení packy u stropního světla... jen tam mam to luxucní pro auta bez klímy, který prostě nikde nejsou k sehnání, tak budu muset opravovat.
3D tisk- interiér
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12985
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
3D tisk- interiér
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 35
- Registrován: 3 roky 10 měsíců
- Bydliště: Benešov nad Ploučnicí
- Vůz: Volvo 945 B200FT M46 1993( sněhurka)
3D tisk- interiér
Taaaak, první plast, tedy vnitřní přední část, mam hotov
, za mě je to velice uspokojivé, vzhledem k možnostem náhrady béžového interiéru. Material vychazí na cca 350-400g i s podporami A přidavném čištění trysky. Cena mat. Je cca 0.6-0.8kč/g.
Mimochodem, auto jsem nechával poslední dva měsíce venku na ulici nebo u prace, kde na to pralo sluníčko v tech krásných vedrech, bez deformace…
Spodní pacičky na konektory jsou vyřešené očkem a fofrpaskou.
Postupem časů dodělám i zbytek, to mam vše v procesu doladění. Výrazně by mi ulehčil praci 3d skener, ale co
Letní počasí je tedy v pořádku, a Sněhurku (945-b200ft+m46OD) otestuji i zimou, tam mam ve fázi prototypu krytky pojezdu sedaček ve předu.
Plast je lakovan zakladovkou na plasty a autolakem “VOLVO 206 BEIGE”, zatim asi nelepší shoda…
P.S. Přijde mi že každý ten plast má jinačí odstín…

Mimochodem, auto jsem nechával poslední dva měsíce venku na ulici nebo u prace, kde na to pralo sluníčko v tech krásných vedrech, bez deformace…
Spodní pacičky na konektory jsou vyřešené očkem a fofrpaskou.
Postupem časů dodělám i zbytek, to mam vše v procesu doladění. Výrazně by mi ulehčil praci 3d skener, ale co

Letní počasí je tedy v pořádku, a Sněhurku (945-b200ft+m46OD) otestuji i zimou, tam mam ve fázi prototypu krytky pojezdu sedaček ve předu.
Plast je lakovan zakladovkou na plasty a autolakem “VOLVO 206 BEIGE”, zatim asi nelepší shoda…
P.S. Přijde mi že každý ten plast má jinačí odstín…
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
S pozdravem
Daniel Rélich
S pozdravem
Daniel Rélich
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12985
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
3D tisk- interiér
Ty odstíny moc neřeš, ony po letech ty plasty stárly jinak a dneska už neladí ani když je auto v top stavu s původními díly.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé