
Protáčí se mi klíč v zapalování. Poloha 1 ok, poloha 2 ok, poloha 3 se protočí a nic. Dříve to dělalo že poloha 3 šla až děsně hluboko a klíčkem se muselo fakt zarvat silou, aby to nastartovalo a většinou se klíčkem muselo krapet pootočit zpět, jinak nešla elektrika. No a co se mělo stát se stalo, jedou se to protočilo a už to nic nedělá. Resp. prostříkal jsem to WD a zjistil, když jedu do polohy 3 pomalu, narážím na drobný odpor, jakoby se klíč zasekl o ten startovací mechanizmus jen 0,5 mm. Když ho nastavím tak, aby se vevnitř klíč jakoby zvedl, tedy páčím ho dolu, v půlce případů to zabere a nastartuje. Samozřejmě to chci vyřešit, než se to rozsype úplně. Asi bych nechtěl jít cestou výměny a různými kódování nových klíčů (prý by stačilo mít starý klíč na svazku s novým, nemám vystřelovák ani DO). Ideálně to rozebrat vyčistit a zase složit, případně vyměnit nějakou součástku.
Díky za postřehy.