Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
sk1no píše: 19 říj 2022 14:42
Zdravi mas jedno. Pokud te to nezaboli dat za to 2.5 tak to vem.
Je to tak. Na druhou stranu hazet kominem penize za nejaky polofunkcni smejd,ktery zvladne jeden par pruzin je asi tak rentabilni,ze to muzu dat na vymenu do servisu,vyjde to na stejno a jeste se nezaspinim..
Skoda,ze se dale neozval ten Kuba jak to funguje jemu a jak je spokojen, pripadne kolik toho ty jeho stahovaky odpracovaly
Taky už jsem se dokopal k nákupu pořádnýho stahováku (viz. Kuba). Ale člověk si i tomu musel dojít, no.
Dokopal mě k tomu můj "Focus" - na zadní nápravě jsou pera celkem "utopený" v rameni. Dvakrát jsem to dělal těmi obyčejnými za 400,- a ještě jsem je musel zkrátit. A stejně se s tím člověk strašně pral. No, teď je to brnkačka.
Bratru 2700,- a bez sebetrýznění.
9295854C-BFDC-49E8-9DC5-F636931B0691.jpeg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________ V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MTStage2 V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
Ještě nevím, zda je seriózní. Mám v garáži komplet sadu tlumičů, tak to chci zkusit. Už mě přestalo bavit se mordovat s těmi závitovými stahováky, co dodrbou pružinu ať dělám, co dělám a ještě je riziko, že sklouznou a mě to rozbije čuňu. Tohle aspoň vypadá robustně, i když se to nové skládá imbusem jako nábytek z Ikei
_________________ audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
Mne přijde ten stahovák v postech od Zdena nebo Kuba jako dobrá alternativa k tomuhle tomu "strojnímu". Ale okukuju a sbírám informace, tohle má něco do sebe
Nevýhodu to ale má - nejde to po použití hodit do kufříku a ten mrsknout pod stůl nebo do regálu. Jak to jednou složíš, tak to pak zabírá místo jak velká stojanová vrtačka.
_________________ audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
Majkl1 píše: 20 úno 2025 14:31
Já si podstromečkoval tohle. Ale dílna je nevytápěná, takže test bude až se oteplí.
25632_6156__vyr_61151.jpg
Já tenhle mám, ona to nejspíš jede jedna fabrika - mám to pod jiným názvem a možná je to jen podobné, ale vlastně je to všechno na jedno brdo. Přišel jsem k tomu spíš náhodně a na použití pouze pro mne bych to nejspíš nekoupil.
Nějaké tlumiče si musíš třeba podložit klínkem ,aby byl při stahování v ose - já nemám ty náhradní packy tak ty to možná řeší - každopádně je to jiný level dělat pružiny s tímhle, je to pro ně šetrnější a hlavně fakt bezpečné.
Proč bych to na občasné použití nejspíš nekoupil? Protože je to velké a těžké jinak fakt pecka, bude se ti dobře dělat
Inkedtlumič 2_LI.jpg
Na tom spodku si pohlídej aby byl kolmo jinak to může poškodit prachovku.
A dílna nevytápěná - já letos pořídil Vevor bufíka a na rychlé zatopení fakt dobrý, ano něco to žere jenže pokud nechceš roztápět kamna nebo plyn hořák a s tím spojená rizika tak tohle fakt nejlepší.
Včera jsem poprvé dělal na tom stahováku (viz foto od Munga) a teda nic moc. Jak psal krapet jeb.čka s klínky, protože tlumič opravdu dát rovně, je problém (spodní miska není rovná). Já tam žádné nástavce k tomu nedostal, pouze objímku a tam nejde dát kvůli držáku pro stabilizační tyčku). Kolikrát půl cesty jede tlumič rovně a pak se uhne. Já to trefil asi až na 6x. Další problém jsou úchyty na tlumiči (pro stabilizační tyčku). Přes ně není možné si tlumič do spodního držáku dát jak je třeba (alespoň u mého tlumiče).Další problém, že defakto skoro nefunguje spouštění dolů (uvolňování). Musel jsem do toho mlátit kladivem (přitom stát na páčce) nebo stát na páčce a kolenem tlačit na spodní rameno dolů. Tlakem se spodní držák zakusuje hranami do konstrukce.
_________________ audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
Je mi jasný, že to je pořád jedna čínská fabrika pod různýma "značkama", ale ten Čínský Vevor se docela začíná profilovat, po pár věcech od něj jsem koukal.
Přidáno za 2 hodiny 17 minut 51 sekund: DOPLŇUJÍCÍ DOTAZ:ty ochranný plasty jsou nutný, resp. jakou máte zkušenost? Yato nabízí ten samý stahovák, ale bez těch ochranných plastů na čelistech.
Tak to dorazilo. No je to pěkně velký a těžký. VEVOR si dost věří a uvádí v návodu 4 500 kg / 45 000N. Nevím nevím, ale na moje potřeby by to stačit mohlo Na Allegru toho bylo minulý tuším Pá 100 ks a včera téměř vyprodáno.
PS: akorát si člověk říká: co bychom bez té Číny dělali, vyrábí se někde něco takového v Evropě? Když jsem kupoval hever od Gude, říkal jsem si DE značka a taky Čína (kvalita super). Naposledy jsem kupoval v Evropě vyrobené nářadí plus minus elektrošroubováky, ale to byla vcelku výjimka.
Tak to jsi mne, Kubo, nepotěšil, je to úplně to samý Co jsi vzal místo toho, mohu-li se zeptat? To je tedy bída, já jsem objevil buď takové ty "tyčky" anebo "sloupový" (Majkl výše), ale ani Majkl s tím není moc spokojen, pak jedině nějaký udělat. Těžký něco vybrat, když reálně nějaké rozumná alternativa vyjma výroby vlastního moc není ... ? Jinak já jsem to vzal přes Allegro, sice bez dopravy Smart, ale s možností vrácení zdarma.
Tenhle typ stahováku taky mám, kupoval jsem ho kvůli zadním pružinám na p2. Použil jsem ho teda na různý věci všeho všudy asi 5x, ale zatím jsem spokojenej. Značku si nepamatuju.
Já jsem koukal na recenze před koupí zde:
nejde mi dát odkaz, tam Amazon a Vevor XC4027A
Taky ne úplně hitparáda, ale z těch běžně dostupných mi přišel ten VEVOR lepší. Podle mne to buší jedna dvě fabriky, jen některý distributor si více hlídá kvalitu. Otázka je, jestli i ten "můj" konkrétní ...
Tomas78 píše: 06 kvě 2025 13:57
...anebo "sloupový" (Majkl výše), ale ani Majkl s tím není moc spokojen...
Majkl ho bude dávat do železného šmelcu. Když jsem dělal druhou stranu, podložkoval jsem se tím 2 hodiny a stejně jsem nedal tlumič do osy s pružinou. Včetně klínků jsem musel ještě provázkovat a vyplňovat okolní garážový prostor ****..a, p...ama a dalšími jadrnými slůvky.
Když už sloupový, musí mít vyřešený spodní variabilní nastavení. Ten můj to nemá.
Další tlumič s tím už dělat nechci.
_________________ audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)