V70 D5 II, zlobí žhavení

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
videoice
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 217
Registrován: 11 měsíců
Bydliště: Praha Dejvice
Vůz: Volvo V70 II 2.4D 2007

V70 D5 II, zlobí žhavení

Příspěvek od videoice »

U mě to byly konektory. Odpoj relé a od jednotlivých svíček by si měl na patici naměřit okolo 1.3 ohmů u každé žhavičky.

mlgviktorko
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 237
Registrován: 2 roky 5 měsíců
Bydliště: Šumperk
Vůz: S60 D5 160kw, BMW E36 323ti, E36 318ti

V70 D5 II, zlobí žhavení

Příspěvek od mlgviktorko »

Tak problém vyřešen. Opravdu byly vadné žhavičky číslo 4 a 5.

Na prvním foto proměřené odpory
IMG_7055.jpg
IMG_7052.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

mlgviktorko
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 237
Registrován: 2 roky 5 měsíců
Bydliště: Šumperk
Vůz: S60 D5 160kw, BMW E36 323ti, E36 318ti

V70 D5 II, zlobí žhavení

Příspěvek od mlgviktorko »

Tak jsem našel krásné video, kde se demonstruje jak reálně žhaví svíčky na D5 :)

https://www.youtube.com/watch?v=hYNb8pjUJFc

videoice
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 217
Registrován: 11 měsíců
Bydliště: Praha Dejvice
Vůz: Volvo V70 II 2.4D 2007

V70 D5 II, zlobí žhavení

Příspěvek od videoice »

Indikátor žhavení reaguje na teplotu a podle toho videa je žhavička na špičce plně žhavá po cca dvojnásobném času kontrolky.

Nejchladněji jsem zatím startoval v cca -10, nijak výrazně jsem nečekal, a motor naskočil max. o jednu otáčku startéru víc, prakticky okamžitě.

Pokud se nemýlím, tak Euro 3 má žhavičky na 12 V, zatímco Euro 4 na 4.4 V, a ty by měli žhavit na začátku rychleji přímo na 12 V, možná Euro 4 žhaví tedy lépe.

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]