V70 D5 II, zlobí žhavení
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 217
- Registrován: 11 měsíců
- Bydliště: Praha Dejvice
- Vůz: Volvo V70 II 2.4D 2007
V70 D5 II, zlobí žhavení
U mě to byly konektory. Odpoj relé a od jednotlivých svíček by si měl na patici naměřit okolo 1.3 ohmů u každé žhavičky.
-
Offline
- Příspěvky: 237
- Registrován: 2 roky 5 měsíců
- Bydliště: Šumperk
- Vůz: S60 D5 160kw, BMW E36 323ti, E36 318ti
V70 D5 II, zlobí žhavení
Tak problém vyřešen. Opravdu byly vadné žhavičky číslo 4 a 5.
Na prvním foto proměřené odpory
Na prvním foto proměřené odpory
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 237
- Registrován: 2 roky 5 měsíců
- Bydliště: Šumperk
- Vůz: S60 D5 160kw, BMW E36 323ti, E36 318ti
V70 D5 II, zlobí žhavení
Tak jsem našel krásné video, kde se demonstruje jak reálně žhaví svíčky na D5 
https://www.youtube.com/watch?v=hYNb8pjUJFc

https://www.youtube.com/watch?v=hYNb8pjUJFc
-
Offline
- Příspěvky: 217
- Registrován: 11 měsíců
- Bydliště: Praha Dejvice
- Vůz: Volvo V70 II 2.4D 2007
V70 D5 II, zlobí žhavení
Indikátor žhavení reaguje na teplotu a podle toho videa je žhavička na špičce plně žhavá po cca dvojnásobném času kontrolky.
Nejchladněji jsem zatím startoval v cca -10, nijak výrazně jsem nečekal, a motor naskočil max. o jednu otáčku startéru víc, prakticky okamžitě.
Pokud se nemýlím, tak Euro 3 má žhavičky na 12 V, zatímco Euro 4 na 4.4 V, a ty by měli žhavit na začátku rychleji přímo na 12 V, možná Euro 4 žhaví tedy lépe.
Nejchladněji jsem zatím startoval v cca -10, nijak výrazně jsem nečekal, a motor naskočil max. o jednu otáčku startéru víc, prakticky okamžitě.
Pokud se nemýlím, tak Euro 3 má žhavičky na 12 V, zatímco Euro 4 na 4.4 V, a ty by měli žhavit na začátku rychleji přímo na 12 V, možná Euro 4 žhaví tedy lépe.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé