Ceny filtrů, brzd, ložisek jsou prakticky stejné, takže spotřebák je na tom podobně. Pneumatiky mají některé rozměry shodné - 205/55 R16, 225/45 R17, což jsou většinou ty nejlevnější běžné rozměry.majklson píše: 05 led 2025 19:50 a můžeš mi jako bývalý majitel octy vyjádřit jak velký je rozdíl v servisu a cenách spotřebních dílů? Rámcově.
Pak jsou různé specifické věci, něco je drahé na Octu, něco na Volvo, ale obecně vychází Volvo dlouhodobě dráž, řekl bych tak 1,5x až 2x. Na druhou stranu bych řekl, že servisovat Volvo vyjde minimálně 2x levněji, než stejně starý Mercedes nebo BMW.
Já měl Octu 1.6TDI 2011, kupoval jsem při cca 170t. km a prodával jsem, když měla najeto 310t. km. Řešil jsem za 20tis. Kč vstřiky, 8tis. Kč EGR, přední ložiska, tlumiče, silentbloky vpředu, jinak jen klasickou údržbu.
Volvo mám 2004 a kupoval jsem při 330t. km



to si zvykneš, taky jsem si zvykl


Petře, co se týče pohodlí na rozbitý cestě, tak v tom mi přijde právě V70 nadprůměrná. Hluk je horší, ale záleží s čím to srovnáváš. Pokud s Octavií, tak to tak špatné není.PetrXC70 píše: 06 led 2025 15:54 Do toho hodim vidle...![]()
Já už bych P2 zpět nechtěl. Třeba sem měl špatnej kus(XC70), ale co se týče pohodlí a hluku rozhodně bych volil P3. Asi deformace z min. práce, ale potřebuju auto tichý a pohodlný a to pro mě P2 prostě nebyla... Třeba sou V70 lepší.
Podvozek u P2 na rozbitý silnici sem zkousnout nedokázal... Všechno ostatní ok... Výbava, vzhled, servis, prostor, pocit z auta...