Demontáž čerpadla haldexu 4.generace
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 884
- Registrován: 4 roky 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 D5 AWD 158 kW MY2012
- Zabanován: za 3 varování
Demontáž čerpadla haldexu 4.generace
No jo, jenomže na tom velkém železném bazmeku (nevím, jak s správně jmenuje) je vidět, že to v továrně vyvažovali. Když tam svévolně vybrousíš šlic, vyvážení rozhodíš a časem půjde něco kukat.
-
Offline
- Příspěvky: 336
- Registrován: 4 roky
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: Audi A4 B6 Avant quattro
Demontáž čerpadla haldexu 4.generace
Odbrousil se tak 1-2 g. Rezu je tam několikanásobně více, než toho, co jsem odbrousil a není problém to samé odrousit na protilehlé straně pokud by to začlo něco dělat
_________________
XC70 D5 136kw AWD AT 2008
XC70 D5 136kw AWD AT 2008
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12412
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Demontáž čerpadla haldexu 4.generace
To musíš udělat právě dřív, než to začne něco dělat. Je potřeba si uvědomit, že kardan se točí cca 4x rychleji než kolo (při 100km/h se kolo točí 15x za sekundu, takže kardan 60x a to je 3600ot/min) a to pak sebemenší nevyváženost je sakra znát. První půjde ložisko a s nim gufero těsně následovaný zubama...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 336
- Registrován: 4 roky
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: Audi A4 B6 Avant quattro
Demontáž čerpadla haldexu 4.generace
Ujeto něco přes 100km a nikde ani náznak nějakých vibrací. Naopak, dal jsem do haldexu i zadního difu oleje až po nalévací otvor (nic jsem tentokrát neodsával) a přišlo mi (možná placebo), že jde od zadní části auta méně hluku (hučení). Ale použil jsem i jiný olej. Místo originálu jsem teď dal ravenol. Jestli to je množstvím, výrobcem oleje nebo řidičovým tajným přáním, to nevím. Nicméně zmizelo i ono pravidelné "ťukání" od zadní nápravy při akceleraci, ale to už před výměnou, takže nevím, co bylo příčinou. Možná nový olej (dvě výměny za poslední měsíc) v haldexu někde něco rozpustil a nebo byl problém jinde. Vida nic nehlásí.
_________________
XC70 D5 136kw AWD AT 2008
XC70 D5 136kw AWD AT 2008
-
Offline
- Příspěvky: 5493
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Demontáž čerpadla haldexu 4.generace
Tak si jeste udelej chvili a dolej si olej do Haldexu. Tedy pokud jsi po vymene neudelal kratkou jizdu a nedoplnil.
-
Offline
- Příspěvky: 336
- Registrován: 4 roky
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: Audi A4 B6 Avant quattro
Demontáž čerpadla haldexu 4.generace
Jasně, o tomhle vím. Ale i tak dík
_________________
XC70 D5 136kw AWD AT 2008
XC70 D5 136kw AWD AT 2008
-
Offline
- Příspěvky: 23
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Svatoslav
- Vůz: XC70 D5, 151kW V40 1,8 90kW
Demontáž čerpadla haldexu 4.generace
úplně jsem to přehlédl, ale stačí obrousit plošku na motorku haldexu. Na vyváženou přírubu není třeba sahat. Asi jsem to blbě napsalren píše: 23 zář 2021 20:17 No jo, jenomže na tom velkém železném bazmeku (nevím, jak s správně jmenuje) je vidět, že to v továrně vyvažovali. Když tam svévolně vybrousíš šlic, vyvážení rozhodíš a časem půjde něco kukat.
-
Offline
- Příspěvky: 5493
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Demontáž čerpadla haldexu 4.generace
Hoď sem foto pls. jak hodně jsi to vybrousil a kde přesně.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé