Kishmick - 940 Turbo-sedan

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
kishmick
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 805
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od kishmick »

Tak jsme dneska změřili ten nový motor. Tuto operaci dělají profíci vlastně za chodu během 10ti minut. Ale protože jsme pouhými nadšenci, trvalo nám to trochu déle. Ale jak jsem říkal: není kam spěchat :D . Zapsal jsem si údaje k fotkám(pro budoucí použití) a myslím, že to nebyla špatná koupě. Může se dát standard-upgrade v origo tolerancích, bez výbrusu atd. Na klice všude 2 setiny, na válcích 4 a 5 setin více, na dvou čepech jedna setina do mínusu.
Měření.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12895
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od Urvanej »

Na bloku sis měl změřit ovalitu. Ta bejvá největší problém. Tuten rozměr, cos měřil, většinou OK bývá, ale jak se točí klika/ojnice, tak písty na vývrt působí nerovnoměrně a vydírá se v ose kolmé než co máš naznačený na šipce. Mělo by to být vidět hezky i podle honování, který v podélné ose motoru bývá OK, ale v příčných osách válců bývá dost vyhlazený.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

kishmick
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 805
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od kishmick »

Zdarec :good: . Ovalita je svinstvo každopádně, ale na to nejsou cajky. Měřili jsme každej válec asi na 6ti místech(dole, nahoře atd.) a dobrý. Mě hlavně potěšilo, že to nemělo ani setinu skok na tom dojezdu píst. kroužku. nahoře. Ten rantl tam prostě nahoře ve válci nebyl a to je u bloku - rok ´85 docela vzácnost. Podle mě to najelo tak 200tis. max.
Dneska jsem si vypálil závodní těsnění svodů z mědi. Nedávno mi fouklo origo těsnění při 1.6 baru a už mě to dál nebavilo. Protože mám tu podpěru svodů, ke které je dost špatný přístup, nechci, aby to těsnění v budoucnu někdy zase prasklo. Tyhle měděný jsou na vysoký tlaky ideální(s vyšší teplotou hlavy počítám). Akorát budou chtít ty těsnění vyžíhat - zahřát do ruda a pomalu zchladnout, aby změkly a pak teprve dát na auto. Je to měď: síla-2mm.
Těsnění měď.jpg
Těsnění měď 2.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

kishmick
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 805
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od kishmick »

Dnes jsem usadil nové sportovní sedačky do auta. Jsou o dost nižší, než originál. Takže to chtělo trochu je zvednout do výšky. Vyřešilo se to 2x nerezovými profily: 80 x 40mm. A dostal jsem se s výškou cca na původní setup. Lyžiny(posuvné cca 12cm) na nových sedačkách potom vyšly přesně mezi profily(+4x nerez-úchyty z 30x30 jeklu a jedna tenká nerez-vzpěra), takže to spolu lícuje a žádné další věci jsem neřešil. Profily jsem přichytil do čtyř původních děr pro šrouby v podlaze. Úchyty pásů do profilů. Toto všechno 2x(origo sedačky jsou obě stejný). Funguje to dobře.
Sedačky Bride.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

kishmick
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 805
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od kishmick »

Zase bylo trochu času zabývat se novým motorem B230ET. Příprava pístů na můj oblíbený turbo-kompresní poměr 8.6 : 1(co mám teď v autě). Na vyšší komp.poměr už bych asi nikdy s obyčejným benzínem-95kou nešel(origo B230FT má 8.7 : 1). Zkusil jsem teď v autě jeden den na zkoušku plnící tlak i 2.2 bary a ještě to neklepalo. Ale pokud by byl komp.poměr vyšší, už by začaly samozápaly a ochudit se o ten zážitek při max. natlakovaném turbu-o to v budoucnu nestojím(kvůli tomu to auto vlastně mám). Z toho důvodu se prodávají na B230 i písty Wiseco-co mají i komp.poměr pouze 8 : 1. Já jsem tedy ubral na soustruhu nahoře z pístu 1.6mm. O trochu více, protože budu taky srovnávat hlavu atd...Ale na snížení poměru z 9 : 1 na 8.6 : 1 vychází skoro přesně -1mm(4kubic.cm) horního okraje. Dále proběhlo vyvážení pístů. A zkusil jsem nové kované ojnice od BSR 152mm (zdražily sice o 600,-Kč., ale pořád je to za hodně dobrou cenu!!!) + origo pístní čepy. Sedí to zatim všechno velice dobře. Všechny 4 písty + ojnice + čepy 1323g přesně-4x.
Příprava pístů.jpg
Ojnice BSR 152mm.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) kishmick dne 30 lis 2024 14:31, celkem upraveno 1 x.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12895
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od Urvanej »

No to jsem na to zvědavej, co mu řekneš, až ho složíš. Mam dost obavu, že pokud za to někdo platí, tak tkaovýhle hračičkování nikdo nezaplatí, takže se to tam dá tak nějak...
Zkusíš někde uhnat ještě vyvážení kliky?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

kishmick
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 805
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od kishmick »

Zdar. Motor si dělám pro sebe do zásoby a budou samozř. další věci. Všechny úkony, co jsou vidět u Redblocku na netu a budou pro mě proveditelný, si chci procvičit. Honování, lapování, portování hlavy, vyvažování všeho-co se dá, měření, počítání atd... Ale hlavně si chystám přípravek na udělání kroužků kolem válců(o-ring a block)a vložení 1mm drátu-co těsní tlaky nad 2bary atd. To má na motoru málokdo. A když máš přípravek - děláš to pak jak na běžícím pásu. Začínají dlouhé zimní večery. :good:
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

PetrXC70
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5626
Registrován: 6 roků 3 měsíce
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ

Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od PetrXC70 »

Jak moc velkej vliv má na tom pístu ubrání 1,5g?
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

kishmick
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 805
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od kishmick »

To není ubrání váhy jako takové. To je vyvážení všech čtyř pístů. Tento měl o 1.5 gramu více, než ten nejlehčí. Proto se u něj ubralo. Nakonec mají všechny 4 stejně(je cca jedno kolik). To samý u toho celku, když se to složí. Má to mít všechno stejně, protože se to točí. A vliv zmenšení váhy oproti originálu asi minimální.
Naposledy upravil(a) kishmick dne 13 říj 2024 17:41, celkem upraveno 1 x.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

PetrXC70
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5626
Registrován: 6 roků 3 měsíce
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ

Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od PetrXC70 »

Jo tak... Dik
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

Vizibable
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 733
Registrován: 4 roky 1 měsíc
Bydliště: Bruntál
Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW

Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od Vizibable »

Tvl kishmick dobre si hrajes ! To by me taky bavilo 😉

PetrXC70
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5626
Registrován: 6 roků 3 měsíce
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ

Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od PetrXC70 »

Si kup nějakej motor a můžes si hrát taky... :D
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

Vizibable
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 733
Registrován: 4 roky 1 měsíc
Bydliště: Bruntál
Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW

Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od Vizibable »

Nj to bych nemel mit dve male deti a najit si jeste tak dve prace 🤣 abych to zaplatil....

kishmick
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 805
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od kishmick »

Dnes jsem si zkusil jemné honování válců pro lepší přilnavost oleje, které bylo na bloku, po cca 200tis najetých km, již skoro zcela vyhlazeno. Honovačka Geco, olej Elf, houbička na nádobí a vrtačka Parkside. Šlo to dobře. Pro mnohé je to strašák v podobě zvětšení průměru válce. Zdaleka tomu tak není(alespoň u těchto malých "pidi"- honovaček). Na každém válci jsem udělal min. 3-4 série po 10ti tazích(tam a zpět) a neubyla snad ani jedna celá setina mm(0.01mm) ze stěny-průměru válce(měřeno i dutinoměrem). Jsou tam také ve válcích nahoře vidět ty tmavé vynechávky honingu na dojezdech píst.kroužků. Ale to má cca každý, kdo honuje použitý blok. Uvnitř žádné vynechávky honingu-dokazující ovalitu válce nejsou. Mezera u horního píst.kroužku(nového -standard) zůstala 0.6mm-to jsem přesně potřeboval!!! Perfektní "boost-setup" pro další práci s pístními kroužky. :D
Honování 1.jpg

Honování.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

kishmick
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 805
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od kishmick »

Dnes dopoledne jsem udělal všechny mezery u pístních kroužků. Dost důležitá věc. Jak jsem psal nahoře: 4x -nové, horní kroužky č.1 měly perfekt "závodní" mezery-0.60mm už samy o sobě. Ty jsem nebrousil-nechal jsem je origo. Odpovídá to mírně vyjetému válci o 0.05mm. Druhé-spodní kroužky č.2 bylo třeba, na rozdíl od originálu, zbrousit na větší mezery: 0.65mm(u většího turba vždy o 0.05mm více, než u prvních(horních)!!!). Tady zapracovala moje super nová bruska "grinder". Vyrobená z nerez-zbytků po držácích na sedačky. Pozor! S kuličkovými ložisky !!! :D A třetí-stírací kroužky č.3, které tlaky moc nedrží, jsem zbrousil podle doporučení originálu: 0.61max.(zajímavý je, že měly pekelně malou mezeru už z výroby-snad menší, než předepsanou-cca 0.40mm-což by bylo málo i na normální ježdění!!!). Celkově docela fuška. Těch 8 kroužků jsem zandával do válců, měřil mezeru a brousil tak minimálně 80x. Doporučuje se stryktně i u originálu, natož u motorů, který můžou točit 7400 rpm(chip od Stoniho-co je teď v autě :D ). A hlavně prevence, aby se při vyšších teplotách kroužky nezapekly(u starších motorů jsou mezery běžně i 0.8mm a nekouří to).
Gaping.jpg

Pístní kroužky.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

kishmick
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 805
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od kishmick »

Na větší výkony je třeba upravit(zesílit) pohon rozvodů na klice. Protože to na netu dělají u B230 skoro všichni, nechtěl jsem býti výjimkou. Abych zabil 2 mouchy jednou ranou, vzal jsem rovnou kolečko s modernějšími-kulatými zuby(i tvarově lepšími, než origo) a hlavně s uchycením na silnější klínek do drážky. Origo slabý zobáček opravdu často praská. Koupeno na: https://shop.klracing.se/. Dále bylo nutné nechat si udělat drážku do origo hlavní řemenice(pokud si jí nedopřejete už udělanou za 91Euro). To v mém případě spravila 1x lahev rumu + 200,-Kč. Technika se jmenuje šťouchání a drážka musí být 5.7mm široká(jako na klice). Není to tak jednoduché. Nutností je šťouchačka(obrážečka) a někdo musí vyrobit nůž 5.7mm, další "vyšťouchat" drážku - pokud to obojí nesvede jeden. Proto: jednomu(brusičovi)jsem dal rum, druhý(šťouchač) dostal 200,-Kč(kámoši z fabriky). :D.
P.S. Ještě je tam mezi ta slabá podložka. Tam snad bude na udělání drážky stačit jehlový pilník. Dále: celé rozvody komplet.
Klínek s drážkou.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

kishmick
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 805
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od kishmick »

Tak ze starých rozvodů nechávám na novém B230ET-motoru jen tu hlavní velkou origo řemenici(s tou úpravou-co píšu nahoře). A možná origo napínák řemene(nový). Jinak jsem vzal všechno jiné(s kulatým zubem): 1.Nastavitelné vačkové kolo + 2.pomocné kolo(hliník)+ 3.kolečko na kliku .Všechno z: https://shop.klracing.se/. Řemenici na vodní pumpu z B230FT jsem koupil za 16 dolarů na eBay. Má menší průměr a je trochu rychlejší - bude líp chladit. Opět jsem si na ní zkusil leštění pastou(kotoučem) a docela se povedla-viz foto. Bohužel, pokud jí potom nenastříkáte např. bezbarvým lakem, začne trochu korodovat - pak uvidíme, co s ní. Když to shrnu: je to tak nějak všechno kvůli silnějším pružinám na ventily (vzal jsem ty nejsilnější: 41-46kg - podobně silné, jako jsou ty dvojité), tak aby to ty rozvody při vyšších otáčkách nad 6000 vydržely :D . Prostě vyzkoušená nutnost.
Rozvody.jpg
Pulley.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

raolsa
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14254
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od raolsa »

Apropo, dneska už se drážka "nešťouchá", ale řeže na drátořezu. :oops:
Mohl jsem to v práci zařídit. Je to drobnost a trvá to chvilku. :twisted: Nejdéle z celé operace trvá tu věc přichytit na "stůl" a nastavit parametry.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

kishmick
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 805
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od kishmick »

Dík, určitě se domluvíme na dalších. :good:
Minulý týden byl také ve znamení lakování. Udělal jsem si víko ventilů a nové(původně stříbrné)18ky zimáky. Víko ventilů: epoxy základ+chromová+anodised red. Kola: epoxy základ+akrylátová dvousložka. Příští týden přezouvám na zimní. Ty převařený 17ky plechy na zimu jsem bohužel prodal, protože nešly nasadit přes ty velký třmeny. Chtěl jsem stříknout i blok s víkem najednou, ale bylo málo času. Aspoň nějaký progres.
Víko+zimáky.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

jancho
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4573
Registrován: 11 roků 6 měsíců
Bydliště: Domov: Třebestovice
Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
Bydliště: Zaměstnání: Praha

Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od jancho »

Boží! Nádhera obojí, víko i kola :good:
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14

Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče

Petr Marek
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvky: 8179
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od Petr Marek »

Souhlasím. Auto na to sice nejezdí, ale oku to lahodí báječně! :good:
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71

python.p
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6151
Registrován: 8 roků
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70 D5 2008

Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od python.p »

To je pecka! Nemohl bych ti poslat jedy OZ na "repas" ? :D Co koukám, tak se tady názory na některé firmy dost liší a radši bych zaplatil někomu kdo to dělá srdíčkem :P
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!

K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!

VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Ravan
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 84
Registrován: 3 roky 6 měsíců
Bydliště: Neveklov
Vůz: Volvo 940, 2.3 Redblock 1990

Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od Ravan »

kishmick píše: 09 lis 2024 16:06 Dík, určitě se domluvíme na dalších. :good:
Minulý týden byl také ve znamení lakování. Udělal jsem si víko ventilů a nové(původně stříbrné)18ky zimáky. Víko ventilů: epoxy základ+chromová+anodised red. Kola: epoxy základ+akrylátová dvousložka. Příští týden přezouvám na zimní. Ty převařený 17ky plechy na zimu jsem bohužel prodal, protože nešly nasadit přes ty velký třmeny. Chtěl jsem stříknout i blok s víkem najednou, ale bylo málo času. Aspoň nějaký progres.
Víko+zimáky.jpg
je to pecka :wink:
Musí to pak být radost vidět na autě :good:

kolemjdouci
Offline
Příspěvky: 675
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 745 kostka
Bydliště: Pha skoro

Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od kolemjdouci »

Hezký, moc hezký, sem se chodím dívat rád. Pěkně si hraješ :thumbsup: :grinning:
_________________
škatule hejbej se

kishmick
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 805
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od kishmick »

Ahoj všem! Díky za chválu ohledně lakování, ale dělám to v práci už dlouho a je to spíš o tý přípravě. Tady jsem hlavně nejprve musel čistit kola od černýho spreje-hrozná práce :%) . Původně pracovní alukola koupený na zimu, na zničení a na kravení se zase o dost prodražila. K autu je nutné nechat udělat dopředu podložky cca 40-50mm. 940ka má málo místa mezi dosedací plochou kola a předním tlumičem. Je to necelých 13cm. Proto kola, která jsou širší a mají vyšší ET(běžné u všech modernějších aut), se u 940ky podložkám nevyhnou. Tyto kola jsou: 8,5J x 18 ET45. Proto ty masakrální podložky 50mm!!! :D Vzadu nechávám podložky 25mm. Foto s koly i vzadu příště(tyhle plechy se musí nejdřív dojezdit). Pneu: MAXXIS PREMITRA SNOW WP6 215/40 R18.
Podložky přední 50mm.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Zpět na „Galerie uživatelů“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé