Otázka, na kterou neznám odpověď
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14292
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Otázka, na kterou neznám odpověď
Vyměnit posilovač brzd.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5299
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Otázka, na kterou neznám odpověď
prosím jaké poloosy objednat pro transit, ať něco vydrží.
https://granex.cz/autodily/ford/transit-v363-krabice/2.0-ecoblue-77kw/pohon-kol?bn%5B43%5D=43&sort=byPriceDesc
nejsem si jisty které https://granex.cz/autodily/ford/transit-v363-krabice/2.0-ecoblue-77kw/pohon-kol?bn%5B43%5D=43&sort=byPriceDesc
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14292
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Otázka, na kterou neznám odpověď
S SKF chybu neuděláš, ale nevím proč mají dva typy na levou stranu. Asi budeš muset změřit průměry kloubů.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 2220
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
Otázka, na kterou neznám odpověď
Jaká je ve volvu cena na naše starší auta?Jakub Svoboda píše: 16 říj 2024 12:15 Geo do Volva - zatím mě to vycházelo nejlevnější a i ví kupodivu co maj seřídit.
-
Offline
- Příspěvky: 5831
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Otázka, na kterou neznám odpověď
2 roky z5 cca 1100Kc
-
Offline
- Příspěvky: 213
- Registrován: 10 měsíců
- Bydliště: Praha Dejvice
- Vůz: Volvo V70 II 2.4D 2007
Otázka, na kterou neznám odpověď
Mám trochu vědecký přístup a než něco vyměním, tak bych plně rád pochopil co přesně se kde děje.
Tady jsem zjistil odkud se z vakuovky podtlak ztrácí, a proto bych rád finálně dohledal i přesné místo na posilovači. A pokud možno ověřil, zda to tam upravdu uniká.
-
Offline
- Příspěvky: 546
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: A(r)s(ch)
- Vůz: V70 II
Otázka, na kterou neznám odpověď
Videoice - jen pro zajimavost, kdyz stojis na brzde, drzi nebo pomalu klesa?
-
Offline
- Příspěvky: 6198
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Otázka, na kterou neznám odpověď
Já tam byl letos a bylo to nějakých 1100 nebo tak nějak.
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5299
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Otázka, na kterou neznám odpověď
Co je špatně, když je klávesnice polská https://www.incomputer.cz/hp-970-bezdratova-klavesnice--stribrna-pl/?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=442_5CZ_PM-ALL_display-resads_normk_nobrand_no_mix_all&utm_id=16550999907&gad_source=1&gclid=CjwKCAjwjsi4BhB5EiwAFAL0YOHVkTRSaNuN9D68g3QmLpcpmHnUqrzU0KjPZ_hYSResFI_FcvpRHRoCZoMQAvD_BwE
Protože v Alze česká stojí 2,5x tolik
https://www.alza.cz/hp-970-programmable-wireless-keyboard-cz-d7383933.htm#description
Přidáno za 5 minut 41 sekund:
Teď koukám na ten eshop jsou to normální ceny https://www.incomputer.cz/lenovo-thinkpad-t470s-b-kategorie-7/
Protože v Alze česká stojí 2,5x tolik
https://www.alza.cz/hp-970-programmable-wireless-keyboard-cz-d7383933.htm#description
Přidáno za 5 minut 41 sekund:
Teď koukám na ten eshop jsou to normální ceny https://www.incomputer.cz/lenovo-thinkpad-t470s-b-kategorie-7/
-
Offline
- Příspěvky: 6198
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Otázka, na kterou neznám odpověď
Je polská, nic víc... Pokud píšeš všemi 10 je to úplně jedno.
Nejsou. Tyhle ty sedají koupit za polovic. Takže eshop jen prodává v akci 1+1, ale vlastně za normální cenu. Hezký kousky jsou kolem 4k.
PS: nevím na co to chceš, ale je to docela slaboučký dneska už. Ale jako maily, web a fórum ok.
Nejsou. Tyhle ty sedají koupit za polovic. Takže eshop jen prodává v akci 1+1, ale vlastně za normální cenu. Hezký kousky jsou kolem 4k.
PS: nevím na co to chceš, ale je to docela slaboučký dneska už. Ale jako maily, web a fórum ok.
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5299
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Otázka, na kterou neznám odpověď
Díky za odpověď, na domácí využití a na VDASH.
-
Offline
- Příspěvky: 6198
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Otázka, na kterou neznám odpověď
To bych se na to podíval jinde, je to fakt nevýhodný.
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5299
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
-
Offline
- Příspěvky: 6198
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Otázka, na kterou neznám odpověď
Napiš klidně SZ, teď jsem bral od jednoho týpka a má jich víc a hezký kousky. 

_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 213
- Registrován: 10 měsíců
- Bydliště: Praha Dejvice
- Vůz: Volvo V70 II 2.4D 2007
Otázka, na kterou neznám odpověď
Při nastartovaném motoru, stojím, a mačkám pedál. Pokud vyvinu určitou sílu, pedál drží, poklesne max. o milimetr, zkoušel jsem držet okolo minuty.C 3 píše: 18 říj 2024 06:32 Videoice - jen pro zajimavost, kdyz stojis na brzde, drzi nebo pomalu klesa?
Když odpojím podtlaky a dám tam měřák tlaku, tak vacuum je stabilní 0.2 (-0.

-
Offline
- Příspěvky: 1826
- Registrován: 4 roky 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
Otázka, na kterou neznám odpověď
Něco na mne ve Čt vlezlo, že jsem zaplul do postele a vylezl až teď. Nevím, co to řádí
Každopádně geometrii jsem nestihl pořešit. Hlavně do budoucna: koukal jsem na US fóra, amíci jsou docela koumesové, na rychlé seřízení sbíhavosti se mi líbí tohle:
https://www.z1motorsports.com/tools/z1-motorsports/z1-toe-plates-p-41720.html
Na Allegru nebo Ali se to dá koupit v různých verzích. (1) Jedna verze přímo opřená o pneu, (2) druhá verze má nějaký distanční tyčky a opírá se o ráfek. Ta verze (1) opřená o pneu se mi líbí více, nebude se posunovat při zatažení za metr, zas nevýhoda budou různé výstupky na pneu. Dalo by se to udělat i jinak, nicméně na rychlé seřízení sbíhavosti fajn.
Samozřejmě má to svoje ALE: nezkontroluje to odklon *), záklon, a trefí se tím jen sbíhavost. Na zadních kolech je třeba nastavit i směr vozidla, což tímhle nejde, ale i tak mi to přijde jako fajn super jednoduše použitelná pomůcka. Nemá někdo zkušenost? Já za sebe úplně neřeším, jestli je sbíhavost jeden nebo tři mm (do-nastavím si to podle sebe), spíše abych vůbec trefil, kdy je to sbíhavé a kdy rozbíhavé a na tom zadku to moc poznat citem nejde, pokud to není v extrému.
*) se dá koupit taky na Ali nebo udělat si přípravek

https://www.z1motorsports.com/tools/z1-motorsports/z1-toe-plates-p-41720.html
Na Allegru nebo Ali se to dá koupit v různých verzích. (1) Jedna verze přímo opřená o pneu, (2) druhá verze má nějaký distanční tyčky a opírá se o ráfek. Ta verze (1) opřená o pneu se mi líbí více, nebude se posunovat při zatažení za metr, zas nevýhoda budou různé výstupky na pneu. Dalo by se to udělat i jinak, nicméně na rychlé seřízení sbíhavosti fajn.
Samozřejmě má to svoje ALE: nezkontroluje to odklon *), záklon, a trefí se tím jen sbíhavost. Na zadních kolech je třeba nastavit i směr vozidla, což tímhle nejde, ale i tak mi to přijde jako fajn super jednoduše použitelná pomůcka. Nemá někdo zkušenost? Já za sebe úplně neřeším, jestli je sbíhavost jeden nebo tři mm (do-nastavím si to podle sebe), spíše abych vůbec trefil, kdy je to sbíhavé a kdy rozbíhavé a na tom zadku to moc poznat citem nejde, pokud to není v extrému.
*) se dá koupit taky na Ali nebo udělat si přípravek
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 213
- Registrován: 10 měsíců
- Bydliště: Praha Dejvice
- Vůz: Volvo V70 II 2.4D 2007
Otázka, na kterou neznám odpověď
Ten horní silentblok vyměním. Stačí vzít TEDGUM 00740831 gumu? Jde tam jednoduše narvat?
-
Offline
- Příspěvky: 1826
- Registrován: 4 roky 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
Otázka, na kterou neznám odpověď
Když už jsme řešili cenu za Geo, pobavilo mne tohle:
1980 Kč v sekci pro Volva, 2500 mimo Volvo a v poznámce za nápravu
1980 Kč v sekci pro Volva, 2500 mimo Volvo a v poznámce za nápravu

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 1
- Registrován: 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Zatím žádný
Otázka, na kterou neznám odpověď
Ahoj!
(Disclaimer na začátek: hledal jsem podobné téma/otázky, ale nepodařilo se mi najít a zároveň jsem nechtěl zakládat nové téma)
Abych popsal okolnosti; jsem nováčkem ve světě aut, zrovna se učím řídit v autoškole, zároveň mi je ale přes 25 let a mám po škole a pracuji. Nicméně už uvažuji nad koupí prvního auta. Volvo bylo pro mě vždy znakem bezpečnosti, osobitého designu a pohodlí, rád bych tedy vstoupil do tohoto pro mě nového světa autem této značky.
Je mi ale jasné, že po autoškole zdaleka nebudu hotovým řidičem. Tudíž by bylo vhodnější začít řídit s něčím, u čeho mě nebude mrzet, když někde škrábnu nebo odřu, a u čeho se první rok nebo dva pořádně, ale zároveň bezpečně, vyjezdím. Jelikož nepotřebuji nijak velký ložný prostor, uvažoval bych nad sedany S60 nebo S80 (či i S40, je mi ale jasné, že to Volvo až tak moc není) anebo C30. Na benzín (auto by bylo spíše na cesty po Praze a výlety do okolí) a s manuálem. Za auto na vyježdění ale nechci dát majlant, nejlépe tak do 35/40k.
Myslíte tedy, že je dobrý nápad začít řídit s podobným autem? Nebudou mě následné opravy stát více než samotné pořízení auta? Případně doporučili byste něco zdaleka jiného?
Moc děkuji!
(Disclaimer na začátek: hledal jsem podobné téma/otázky, ale nepodařilo se mi najít a zároveň jsem nechtěl zakládat nové téma)
Abych popsal okolnosti; jsem nováčkem ve světě aut, zrovna se učím řídit v autoškole, zároveň mi je ale přes 25 let a mám po škole a pracuji. Nicméně už uvažuji nad koupí prvního auta. Volvo bylo pro mě vždy znakem bezpečnosti, osobitého designu a pohodlí, rád bych tedy vstoupil do tohoto pro mě nového světa autem této značky.
Je mi ale jasné, že po autoškole zdaleka nebudu hotovým řidičem. Tudíž by bylo vhodnější začít řídit s něčím, u čeho mě nebude mrzet, když někde škrábnu nebo odřu, a u čeho se první rok nebo dva pořádně, ale zároveň bezpečně, vyjezdím. Jelikož nepotřebuji nijak velký ložný prostor, uvažoval bych nad sedany S60 nebo S80 (či i S40, je mi ale jasné, že to Volvo až tak moc není) anebo C30. Na benzín (auto by bylo spíše na cesty po Praze a výlety do okolí) a s manuálem. Za auto na vyježdění ale nechci dát majlant, nejlépe tak do 35/40k.
Myslíte tedy, že je dobrý nápad začít řídit s podobným autem? Nebudou mě následné opravy stát více než samotné pořízení auta? Případně doporučili byste něco zdaleka jiného?
Moc děkuji!
_________________
Newbie
Končící výuku v autoškole, už ale hledající své první Volvo - C30!
Newbie
Končící výuku v autoškole, už ale hledající své první Volvo - C30!
-
Offline
- Příspěvky: 879
- Registrován: 4 roky 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 D5 AWD 158 kW MY2012
Otázka, na kterou neznám odpověď
Nedá mi nereagovat, hele, syn měl "na obouchání", teda na učení starou A4 1.9 TDI PD kterou si sám našel a vybral a kterou jsem nějakým způsobem dal dohromady, aby vůbec prošla STK. Během procesu "učení" nic neobouchal ani nezničil, po roce a něco šla A4 se ztrátou do světa a junior si koupil zánovní Corollu kterou si chce nechat delší dobu.
V mém blízkém okolí se vyskytuje čerstvá absolventka autoškoly která už docela škaredě obouchala několik drahých aut. Co tím chci říct, je to strašně individuální, někdo prostě je šikovný a opatrný a pořizovat staré auto na učení jsou vyhozené peníze, někdo je dřevo od přírody a auto pro něj nemá cenu vůbec, protože každé zničí....
V mém blízkém okolí se vyskytuje čerstvá absolventka autoškoly která už docela škaredě obouchala několik drahých aut. Co tím chci říct, je to strašně individuální, někdo prostě je šikovný a opatrný a pořizovat staré auto na učení jsou vyhozené peníze, někdo je dřevo od přírody a auto pro něj nemá cenu vůbec, protože každé zničí....
-
Offline
- Příspěvky: 3484
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Otázka, na kterou neznám odpověď
No zrovna S80 ani S60 nejsou úplně ideální městská auta. Má to hodně malý rejd a je to dlouhé. Mluvím tedy o P2, u P3 to bude krapet lepší, ale předpokládám, že o ty vzhledem k cenovce nejde.
Přidáno za 3 minuty 7 sekund:
Přidáno za 3 minuty 7 sekund:
Asi stačí, akorát nevím, jestli bude potřeba nějaký lis, nebo se vejde aspoň do svěráku. Mám pocit, že jen tak ručně to nepůjde. Já kupoval celý nový.
-
Offline
- Příspěvky: 2220
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
Otázka, na kterou neznám odpověď
Tak to je dobrý. Příště zkusím volvo, ale zajímavé že po vyměně tlumičú s uložením, poté péra, několikrát venku poloosa a geo na předku ok. Zadek prý potřeboval seřídit tak proto musely poté seřídit i předek který mi dle protokolu teď přijde horší než předtím. Na řízení jsem nic nepoznal tak jestli se nebudou sjíždět pneu nebudu to zase roky řešit.
-
Offline
- Příspěvky: 3323
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Otázka, na kterou neznám odpověď
To moc nedává smysl. Předek i zadek se dá serizovat nezávisle. Pokud seridim zadní nápravu a predni je ok nic s ni dělat nemusím.
-
Offline
- Příspěvky: 1826
- Registrován: 4 roky 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
Otázka, na kterou neznám odpověď
S pánem z BestDrive jsem prohodil pár slov. Také jsem mu navrhl pro úsporu času, že potřebuju hlavně seřídit zadek. Nicméně mi řekl, že musí nejprve nastavit předek. Taky jsem nad tím přemýšlel a v podstatě jde to nastavit nezávisle, kdy na zadku se musí nastavit sbíhavost a směr vozu (nevím, jak se to překládá do CZ - Trust angle), na předku sbíhavost (+ hodit do roviny volant), ale je tam jedno ALE:
musí se dát pozor, aby přední a zadní osa jely stejným směrem a auto nejelo dopředu jakoby lehce bokem. Hezky je to popsané i tady ("dogtracking").
https://www.brakeandfrontend.com/thrust-angle/
Tipuju, že to bude ten důvod, proč chtějí kontrolovat předek i zadek najednou, aby to bylo jisté.
EDIT: umazal jsem PS, nebylo relevantní. Prostě podle mne chtějí mít jistotu, že tam není něco ujeté
musí se dát pozor, aby přední a zadní osa jely stejným směrem a auto nejelo dopředu jakoby lehce bokem. Hezky je to popsané i tady ("dogtracking").
https://www.brakeandfrontend.com/thrust-angle/
Tipuju, že to bude ten důvod, proč chtějí kontrolovat předek i zadek najednou, aby to bylo jisté.
EDIT: umazal jsem PS, nebylo relevantní. Prostě podle mne chtějí mít jistotu, že tam není něco ujeté
Naposledy upravil(a) Tomas78 dne 20 říj 2024 22:44, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvky: 860
- Registrován: 6 roků
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
Otázka, na kterou neznám odpověď
Za mě S60 na naučení dobrá volba. Menší rejd není u kratší S60 taková trága. Ale hlavně se ty kousky před FL dají koupit za pár korun, nerezne to a je to solidně bezpečné auto. U auta za 40 tis. Kč a méně ale musíš počítat s tím, že opravy a údržba budou stát zcela jistě víc, než pořizovačka. Ideální je se naučit dělat si základnější servis sám, když k tomu navíc člověk není náročný na stav auta a stačí mu, že to tak nějak jede a nenajede na tom moc km, dají se ty náklady na servis dost zredukovat.
k tý geo: dřív jsem si dělal geo sám doma - latě, svinovací metr a vodováha, kupodivu jsem se při následný kontrole na laserový geo většinou trefil do zelených čísel. Dělal jsem to hlavně kvůli amaterským závodům, kdy jsem dost laboroval s podvozkem a přední nápravou a nechtělo se mi dávat každý týden 500 Kč za seřízení. Nicméně seřízení mi vždy trvalo min. 30min., na laserové geo to má týpek hotové za 5 min., takže u běžného auta bych se na to mohl vykašlat...
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé