PetrXC70
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 5636
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
PetrXC70
Ptal sem se na ahifi na tlumení kolem nez. topení...
Odpověď: Dobrý den, vážený zákazníku, ano materiál (Comfortmat Blockshot) nehoří pouze se při vyšších teplotách nad 150° deformuje, osobně bych odhlučnění v prostoru kolem nezávislého topení nedoporučil .
Takže asi místo vynechám...
Odpověď: Dobrý den, vážený zákazníku, ano materiál (Comfortmat Blockshot) nehoří pouze se při vyšších teplotách nad 150° deformuje, osobně bych odhlučnění v prostoru kolem nezávislého topení nedoporučil .
Takže asi místo vynechám...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 5636
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
PetrXC70
LEDky v dálkách...
Svítí supr, telefon to nepobere...
Pak mam dotaz ohledně příchytek torpéda. Jestli někdo kupoval? A těsnění mezi plechovou příčkou nad chladičem a samotným chladičem? Dneska sem otevřel kapotu, bylo vypadlý a rozpadalo se...
Měnil to někdy někdo?
Svítí supr, telefon to nepobere...
Pak mam dotaz ohledně příchytek torpéda. Jestli někdo kupoval? A těsnění mezi plechovou příčkou nad chladičem a samotným chladičem? Dneska sem otevřel kapotu, bylo vypadlý a rozpadalo se...
Měnil to někdy někdo?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 1662
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: neVolva
PetrXC70
Jenom moje zkušenost s různýma příchytkama v interieru, deky na kopotě nebou ta červená plastová vložka se šroubek, co drží kryt pod motorem - dost jsem toho našel na aliexpressu za zlomek ceny, někdy je ale potřeba napsat Ford namísto Volvo. Stejné platí u hledaání originálních dílů, dost je toho sdílené s FoMoCo a samozřejmě levnější.
Např., co už jsem kupoval:
https://mlparts.cz/klip-ozdobna-ochranna-lista-fa1-55-10002.5
https://mlparts.cz/originalni-dil-ford-1449533
https://www.autokseft.cz/FA1-Klip-ozdobne-ochranne-listy-FA1-13-60002.5-13-60002.5-nd2138534
https://www.aliexpress.com/item/1005003618186006.html
https://www.aliexpress.com/item/1005006015578108.html
https://www.aliexpress.com/item/1005005556499207.html
Např., co už jsem kupoval:
https://mlparts.cz/klip-ozdobna-ochranna-lista-fa1-55-10002.5
https://mlparts.cz/originalni-dil-ford-1449533
https://www.autokseft.cz/FA1-Klip-ozdobne-ochranne-listy-FA1-13-60002.5-13-60002.5-nd2138534
https://www.aliexpress.com/item/1005003618186006.html
https://www.aliexpress.com/item/1005006015578108.html
https://www.aliexpress.com/item/1005005556499207.html
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Příspěvky: 5803
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
PetrXC70
Pokud ti neprijde blby utratit za 1ks okolo 100Kč, tak kup origo
-
Offline
- Příspěvky: 5636
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
PetrXC70
No, je jich tam jen 6... Celý torpédo je dost uvolněný a asi v těch nízkejch otáčkách rezonuje. Možná zkusit nějaký ty příchytky se šroubama.
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 5636
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
PetrXC70
Řízení bylo furt nějaký takový gumový... Tak se vyměnila levá spojovačka, čepy řízení(měl sem to nechat udělat rovnou) a už je řízení přijemný a pevný...
Chtěl bych co nejdřív dodělat tlumení. První asi udělám torpédo, pak podběhy a letos snad koncec
Servis:
Únor 2021
- komplet rozvody
- oprava kabeláže blis
Květen 2021
- nový alternátor
Červen 2021
- výměna jednotky ventilu
- oprava diferenciálu
- olej úhlovka/diferenciál
- olej haldex
- silentbloky zadních ramen L/P
Září 2021
- oprava převodovky(nový filtr, rozvaděč, opr. sada lamely, pístky, opr. sada AT, hydro měnič)
Koupeno Prosinec 2023 - 399tis. km
Leden 2024
- zadní tlumiče, pružiny, uložení, dorazy, spodní ramena zadní
- silentbloky motoru hlavní
- baterka Yuasa 5000
- žhavičky
- oprava pantu dveří řidiče
- plynová vzpěra podlahy kufru
- plynový vzpěry mříže
- řj pravýho xenonu
- poface řadička
- letní pneu Continental
- příčníky Thule
- kryt baterky
- led žárovky + regloskop
- TLE P3 od D5T5
- výměna lišty dveří u řidiče
- tlumení kapoty s těsněním
- samolepka masky + losíci
Únor 2024
- oba dva spodní silentbloky motoru
- kabinový filtr MANN
- ventilátor topení Mahle
Březen 2024
- přední ramena
- obě ložiska SKF
- olej + filtr
- pal. filtr
- pomocnej řemen
- horní uložení + ložiska
- tlumiče Volvo
- brzdy ATE
- servo pumpa Meyle
- rezonátor
Duben 2024
- zadní tyčky stabilizátoru
- originál excentr. šrouby
- geometrie
- dezinfekce a doplnění klimy
- vakuovka
- plynové vzpěry kufru
- přední + zadní zástěrky
Květen 2024
- originál gumový koberce
- 4x gumový dorazy kufru
- originál stěrače
Červen 2024
- váha vzduch Bosch
- vzduchovej filtr Mahle
- nově obšitý volant - Volvo
- tlačítka tempomatu
Červenec 2024
- komplet diferenciál + geometrie - Petroni
- Haldex - olej + filtr - Petroni
- technická - Petroni
Srpen 2024
- nezávislé topení
Říjen 2024
- servis Petroni
- levá spojovačka + prachovka
- čepy řízení
- geometrie
Chtěl bych co nejdřív dodělat tlumení. První asi udělám torpédo, pak podběhy a letos snad koncec

Servis:
Únor 2021
- komplet rozvody
- oprava kabeláže blis
Květen 2021
- nový alternátor
Červen 2021
- výměna jednotky ventilu
- oprava diferenciálu
- olej úhlovka/diferenciál
- olej haldex
- silentbloky zadních ramen L/P
Září 2021
- oprava převodovky(nový filtr, rozvaděč, opr. sada lamely, pístky, opr. sada AT, hydro měnič)
Koupeno Prosinec 2023 - 399tis. km
Leden 2024
- zadní tlumiče, pružiny, uložení, dorazy, spodní ramena zadní
- silentbloky motoru hlavní
- baterka Yuasa 5000
- žhavičky
- oprava pantu dveří řidiče
- plynová vzpěra podlahy kufru
- plynový vzpěry mříže
- řj pravýho xenonu
- poface řadička
- letní pneu Continental
- příčníky Thule
- kryt baterky
- led žárovky + regloskop
- TLE P3 od D5T5
- výměna lišty dveří u řidiče
- tlumení kapoty s těsněním
- samolepka masky + losíci
Únor 2024
- oba dva spodní silentbloky motoru
- kabinový filtr MANN
- ventilátor topení Mahle
Březen 2024
- přední ramena
- obě ložiska SKF
- olej + filtr
- pal. filtr
- pomocnej řemen
- horní uložení + ložiska
- tlumiče Volvo
- brzdy ATE
- servo pumpa Meyle
- rezonátor
Duben 2024
- zadní tyčky stabilizátoru
- originál excentr. šrouby
- geometrie
- dezinfekce a doplnění klimy
- vakuovka
- plynové vzpěry kufru
- přední + zadní zástěrky
Květen 2024
- originál gumový koberce
- 4x gumový dorazy kufru
- originál stěrače
Červen 2024
- váha vzduch Bosch
- vzduchovej filtr Mahle
- nově obšitý volant - Volvo
- tlačítka tempomatu
Červenec 2024
- komplet diferenciál + geometrie - Petroni
- Haldex - olej + filtr - Petroni
- technická - Petroni
Srpen 2024
- nezávislé topení
Říjen 2024
- servis Petroni
- levá spojovačka + prachovka
- čepy řízení
- geometrie
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 5636
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
PetrXC70
Vytlumenej prostor pod torpédem...
Extra se mě v zimě nechtělo, ale nic hroznýho. Nejhorší je z toho asi motorek stěračů, je to tam natěsno...
Jeden plát antivibračního materiálu a jeden a půl plátu protihlukovýho. Pojedu asi až zejtra...
Extra se mě v zimě nechtělo, ale nic hroznýho. Nejhorší je z toho asi motorek stěračů, je to tam natěsno...
Jeden plát antivibračního materiálu a jeden a půl plátu protihlukovýho. Pojedu asi až zejtra...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 5729
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
PetrXC70
a máš změřenou hlučnost, nebo to bude "na pocit" ? 

_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4581
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
PetrXC70
Na pocit to je lepší, to lépe funguje placebo
Tím samozřejmě nechci snižovat funkci vytlumení.

Tím samozřejmě nechci snižovat funkci vytlumení.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvky: 5636
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
PetrXC70
Hmmm... To sem blbec, sem to mohl zkusit. Hlukoměr mám...
Mě to vůbec nenapadlo. Jedině ve Vodochodech stejnej motor bez tlumení...
Něco to asi utlumí, ale u P2 tam bylo daleko víc prostoru a věší plochy plechů. Tady ten rozdíl bude určitě menší, ta příčka navíc dělá hodně...
Mě to vůbec nenapadlo. Jedině ve Vodochodech stejnej motor bez tlumení...
Něco to asi utlumí, ale u P2 tam bylo daleko víc prostoru a věší plochy plechů. Tady ten rozdíl bude určitě menší, ta příčka navíc dělá hodně...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 5636
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
PetrXC70
Takže tlumení torpéda nic extra. Buď špatnej materiál, špatně udělaný a nebo to má fakt minimální vliv oproti P2.
Řekl bych, že malá změna je ve vyšších otáčkách, ale jinak to nedokážu poznat.
Dávám fotku P2, kde je opravdu hodně místa pro materiál...
Řekl bych, že malá změna je ve vyšších otáčkách, ale jinak to nedokážu poznat.
Dávám fotku P2, kde je opravdu hodně místa pro materiál...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 905
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
PetrXC70
Po tom, co jsi tam toho nacpal, je divný, že to není znát. Doporučuji pořídit hlukoměr z Ali a zkusit vždy ve stejném úseku silnice a rychlosti.
_________________
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvky: 1662
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: neVolva
PetrXC70
Já taky na torpedu nepozoroval větší rozdíl, trochu jo, ale ne tak, že bych si řekl, že se to vyplatilo 
Větši rozdíl určitě udělaly nové silentbloky motoru.

Větši rozdíl určitě udělaly nové silentbloky motoru.
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Příspěvky: 3315
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
PetrXC70
Před měsícem jsme ladily hluky, bez pořádného mereni se to dá jediné za předpokladu že je tam těch izolaci zbytečně moc a část jich neplní funkci.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 5636
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
-
Offline
- Příspěvky: 5636
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
PetrXC70
Dneska sem poprvé využil vyhřejvání int. zbytkovým teplem. U BMW sem to naprosto zbožňoval a tady to nebude jinak... Sedma asi měla lepší tepelnou izolaci, tak uvidim jak to bude u P3 při mrazech...
Max vytlumit/odizolovat strop
Max vytlumit/odizolovat strop

_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 5803
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
PetrXC70
Myslis jako ze jsi zapl bufa bezel jen vetrak do introse a obehovka?
-
Offline
- Příspěvky: 5636
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
PetrXC70
Tak musim vyměnit přední kotouče.
Ve 140km/h nic nevybruje, řízení pevný, v zatáčkách všechno dobrý. jakmile začnu brzdit, tak sou ve volantu cejtit vibrace...
Spojovačky i čepy řízení se měnily až po brzdách... Tak předpokládám, že se kotouče lehce zvlnily, protože byly špatný čepy řízení?
Teď tam sou ATE, mam koupit něco lepšího? Vyměnim jen kotouče, desky taky nový...
Přidáno za 2 hodiny 41 minut 4 sekundy:
Tlumení předních podběhů...
2 celý pláty antivibráku a 3,5 plátů protihlukovýho Titanu.
Začal sem pravym podběhem, kde je topení, tak sem na podběhu vynechal místo podle prolisu(pro jistotu). Ani toho antivibračního materiálu tam neni nijak hodně. Naopak nalevo v podběhu je tolik místa, že sem se fakt vyřádil...
Je tam jen siréna alarmu, jinak nic. Tak tam toho padlo opravdu hodně...
Oba podběhy mě tam šly až překvapivě dobře, čehož sem se bál asi nejvíc. Očekávám naprosto komfortní jízdu!
Ve 140km/h nic nevybruje, řízení pevný, v zatáčkách všechno dobrý. jakmile začnu brzdit, tak sou ve volantu cejtit vibrace...
Spojovačky i čepy řízení se měnily až po brzdách... Tak předpokládám, že se kotouče lehce zvlnily, protože byly špatný čepy řízení?
Teď tam sou ATE, mam koupit něco lepšího? Vyměnim jen kotouče, desky taky nový...
Přidáno za 2 hodiny 41 minut 4 sekundy:
Tlumení předních podběhů...
2 celý pláty antivibráku a 3,5 plátů protihlukovýho Titanu.
Začal sem pravym podběhem, kde je topení, tak sem na podběhu vynechal místo podle prolisu(pro jistotu). Ani toho antivibračního materiálu tam neni nijak hodně. Naopak nalevo v podběhu je tolik místa, že sem se fakt vyřádil...

Je tam jen siréna alarmu, jinak nic. Tak tam toho padlo opravdu hodně...
Oba podběhy mě tam šly až překvapivě dobře, čehož sem se bál asi nejvíc. Očekávám naprosto komfortní jízdu!

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14261
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
PetrXC70
Brzdy se určitě nezvlní kvůli nějakým čepům. Nemá to spolu žádnou souvislost.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 3478
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
PetrXC70
a jak dlouho jsou tam nové brzdy a jak vypadají?
ona se často vytvoří kolem desky rez na kotouči a jak je v jednom místě větší, tak to drbe do desky a vibruje to
ona se často vytvoří kolem desky rez na kotouči a jak je v jednom místě větší, tak to drbe do desky a vibruje to
-
Offline
- Příspěvky: 5803
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
PetrXC70
Víš co udělej. Zvedni auto, sundej všechny kola, roztoč to a brzdí.
Podle mě ti nic vibrovat nebude..
A fakt mě " baví" jak furt honíš vibrace...... Je to Diesel ne benzín.
Podle mě ti nic vibrovat nebude..
A fakt mě " baví" jak furt honíš vibrace...... Je to Diesel ne benzín.
-
Offline
- Příspěvky: 5636
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
PetrXC70
Vibrace sou ve volantu při brždění. Na to nemusim zvedat auto...
Přidáno za 2 minuty 9 sekund:
Přidáno za 2 minuty 9 sekund:
Brzdy se dělaly v Dubnu, maj najeto tak 5tis...Tod2 píše: 21 říj 2024 11:53 a jak dlouho jsou tam nové brzdy a jak vypadají?
ona se často vytvoří kolem desky rez na kotouči a jak je v jednom místě větší, tak to drbe do desky a vibruje to
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Nitty