Otázka, na kterou neznám odpověď
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12949
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Otázka, na kterou neznám odpověď
Hoši, nevíte někdo moment na dotažení šroubů na spojení dvoudílných BBS? Našel jsem něco jako 25Nm, ale to mi na titanový M7 přijde brutálně moc.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14293
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Otázka, na kterou neznám odpověď
Tak jsem to rozebral a dal zase novou koncovku. Rozdíl je jasně patrný. U nového není pružinka, ale pružný plíšek.raolsa píše:Až se vrátím tak to rozeberu a zjistím co se vlastně stalo. Sice to bude asi destruktivní rozebrání, ale to už je jedno.
Mimochodem, ta pružinka se zatavila do obalu včetně pojistky a proto to zůstalo viset.
A ještě jeden poznatek, do zásuvky v kufru musím sundat tu červenou část jinak to nemá dobrý kontakt a do zásuvky pod klimapanelem to moc nejde dát -> je moc mělká a nedrží tam.

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 860
- Registrován: 6 roků
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
Otázka, na kterou neznám odpověď
mělo by být 22 Nm, ale já to vždy dělal bez momenťáku na citUrvanej píše: 21 zář 2024 12:33 Hoši, nevíte někdo moment na dotažení šroubů na spojení dvoudílných BBS? Našel jsem něco jako 25Nm, ale to mi na titanový M7 přijde brutálně moc.

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Online
- Příspěvky: 3325
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Otázka, na kterou neznám odpověď
Byl jsem teď o víkendu likvidovat povodně v Opavě a Krnově a při té příležitosti jsem od brachy dovezl stepkovač a elektrokolobezku, abych se podíval zda to půjde opravit. Štepkovač je malina ten za odpoledne poběží, ale u té koloběžky moc nevím co čekat a jestli to má vůbec smysl. Je to Čína, podle štítku tohle:
https://allegro.cz/nabidka/boyueda-s3-11-elektrokolo-pro-dospele-skladaci-6000w-38ah-85km-h-16100130508
Nemá s tím někdo zkušenost, je reálné zachránit tu lithiovou baterii?
https://allegro.cz/nabidka/boyueda-s3-11-elektrokolo-pro-dospele-skladaci-6000w-38ah-85km-h-16100130508
Nemá s tím někdo zkušenost, je reálné zachránit tu lithiovou baterii?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14293
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Otázka, na kterou neznám odpověď
Vzal bych to wapkou, nechal někde daleko od baráku vyschnout a pak se uvidí. 

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Online
- Příspěvky: 3325
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Otázka, na kterou neznám odpověď
Jo přesně tohle jsem udělal. No už to tři dny nezahorelo.
-
Offline
- Příspěvky: 2220
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
Otázka, na kterou neznám odpověď
Dělal bych to stejně, ale když koukám na videa z china jak i pán nese baterku do kola a najednou je z něj živá shořelá mrtvola... možná to nemá cenu riskovat.
-
Offline
- Příspěvky: 5747
- Registrován: 6 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Otázka, na kterou neznám odpověď
Jak moc to bylo zatopený ? Komplet bych to rozebral a změřil napětí na článcích. Pokud najdeš na článcích oxidací tak to vyhoď. Pokud bude baterka čista tak bych ještě prošel BMS a asi rozjel. Kdyžtak dej fotky.Vapik píše: 22 zář 2024 21:01 Byl jsem teď o víkendu likvidovat povodně v Opavě a Krnově a při té příležitosti jsem od brachy dovezl stepkovač a elektrokolobezku, abych se podíval zda to půjde opravit. Štepkovač je malina ten za odpoledne poběží, ale u té koloběžky moc nevím co čekat a jestli to má vůbec smysl. Je to Čína, podle štítku tohle:
https://allegro.cz/nabidka/boyueda-s3-11-elektrokolo-pro-dospele-skladaci-6000w-38ah-85km-h-16100130508
Nemá s tím někdo zkušenost, je reálné zachránit tu lithiovou baterii?
Osobně bych z toho neměl obavu, kdyby to byla nějaká známá značka, ale tady bych se bál i bez té vody

_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12949
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Otázka, na kterou neznám odpověď
jirkaTDI: děkuji moc. Našel jsem rozpětí 20-25, tak jsem to dotáhl na 22 a vypadá to, že to drží dobře. Akorát teda kola na XC90 maji tech šroubků poněkud více
Navíc používám nejlevnější proteco momenťák, takže si o přesnosti hodnot myslim svoje
Vapik: než bych do toho investoval jakoukoliv energii, tak bych proměřil články, aby ta investice času vůbec měla smysl. ROZHODNĚ bych to ale nedával dovnitř do baráku. 



Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 849
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70 II D5 136kw
Otázka, na kterou neznám odpověď
uz delsi dobu si rikam ze bych potreboval mit doma zavitniky. Je to takova vec co bych vyuzil je parkrat za rok, ale kdyz ji zrovna potrebuju a nemam tak mne to dost sejri. Co myslite je tohle dobra nabidka? Nedokazu nikde najit reference na kvalitu https://dum.bazos.cz/inzerat/188874543/sada-zavitniky-a-ocka-metricke-110-dilu.php
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 430
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC90 2.5T 2003
Otázka, na kterou neznám odpověď
Videl som to už. Nie je tam ukazané ako tú prachovku nasadil. Zrazu tam je už nasadená. Ja mám ten typ, kedy sa prachovka nasadzuje z vonku a nie do vnútra.ren píše: 20 zář 2024 21:34 Třeba tady, někde od 6:30.....
https://www.youtube.com/watch?v=93RDgZJgJJ4
Hmm.. Takže sa potrápim a nejak to nasadím.raolsa píše: 20 zář 2024 22:22 Já si na to nechal v práci udělat takový kroužek a nalisuju to tam pomocí přípravku na zatlačení pístku.
Jde to s tím pěkně, ale když jsem to neměl, tak to byl porod.
Díky obom!
_________________
Volvo "Karkulka" C70 convertible 2.4T 2000
Volvo XC90 2.5T 2003
Ex: Volvo S60 2.4 D5 120kW 2002
Volvo "Karkulka" C70 convertible 2.4T 2000
Volvo XC90 2.5T 2003
Ex: Volvo S60 2.4 D5 120kW 2002
-
Offline
- Příspěvky: 3484
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Otázka, na kterou neznám odpověď
kdybych si kupoval závitníky já, tak koupím jen ty, které budu využívat, případně pak dokupoval další dle potřeby, ale koupil bych spíš strojní, kdy se dělá závit "najednou" (což nemusí každému vyhovovat)
pak je taky dobré vědět, do čeho se bude řezat, jsou závitníky do železa, což je takový ten standard, ale pak ještě závitníky do hliníku a do nerezu... (samozřejmě lze použít ty do železa i zde)
jestli je tohle dobrá sada, to netuším, ale cena zajímavá je, i když na ellegru je za skoro stejně
https://allegro.cz/nabidka/sada-zavitniku-a-narezu-m2-m18-110-ks-16441906869
pak je taky dobré vědět, do čeho se bude řezat, jsou závitníky do železa, což je takový ten standard, ale pak ještě závitníky do hliníku a do nerezu... (samozřejmě lze použít ty do železa i zde)
jestli je tohle dobrá sada, to netuším, ale cena zajímavá je, i když na ellegru je za skoro stejně
https://allegro.cz/nabidka/sada-zavitniku-a-narezu-m2-m18-110-ks-16441906869
-
Offline
- Příspěvky: 375
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940 B230FB '91
Otázka, na kterou neznám odpověď
Tady doporučují materiál HSS, z čehož ta na odkazu uvedená myslím není (ale třeba mě povolanější opraví).powl píše: 23 zář 2024 09:12 uz delsi dobu si rikam ze bych potreboval mit doma zavitniky. Je to takova vec co bych vyuzil je parkrat za rok, ale kdyz ji zrovna potrebuju a nemam tak mne to dost sejri. Co myslite je tohle dobra nabidka? Nedokazu nikde najit reference na kvalitu https://dum.bazos.cz/inzerat/188874543/sada-zavitniky-a-ocka-metricke-110-dilu.php
Možná lepší než sadu tak kupovat postupně.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12949
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Otázka, na kterou neznám odpověď
powl: hele je to nejlevnější sračka... ale na takový to domácí crcání... a časem si, ty so používáš nejvíc, vyměníš za něco kvalitnějšího. Ale sada od Bučovice tools by ti udělala lepší službu, ale bude dražší. Takhle jsem to řešil já.
Tod2: strojní se jmenujou podle toho, že patří do stroje, kterej udrží kolmost. V ruce to nedáš a pak se zalamujou...
honzs: NO je nástrojová ocel, párkrát to použiješ a zahodíš
ale zase to vydrží takový to sem tam ti to upadne apod. což ty HSS většinou prasknou.
Tod2: strojní se jmenujou podle toho, že patří do stroje, kterej udrží kolmost. V ruce to nedáš a pak se zalamujou...
honzs: NO je nástrojová ocel, párkrát to použiješ a zahodíš

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 849
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70 II D5 136kw
Otázka, na kterou neznám odpověď
ok dik mrknu na to...jestli teda nebude lepsi koupit si jich min ale lepsich...
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
-
Offline
- Příspěvky: 375
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940 B230FB '91
Otázka, na kterou neznám odpověď
Skvělé, díky za objasněníUrvanej píše: 23 zář 2024 09:30 honzs: NO je nástrojová ocel, párkrát to použiješ a zahodíšale zase to vydrží takový to sem tam ti to upadne apod. což ty HSS většinou prasknou.

-
Offline
- Příspěvky: 3484
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Otázka, na kterou neznám odpověď
ano, koupil bych spíš jen ty, které budeš používat
strojní používáme na dílně celou dobu (25 let) a ano, když je někdo kopyto, tak ho v ruce zalomí, ale je pravda, že to používáme spíš do jeklů a plechů, nebo do hliníku třeba 10-15mm max, to jsou klidně stovky děr denně, si představ, dělat to na třikrát...
do plného železa je to samozřejmě jiná...
a ano, k těm HSS se člověk prostě musí chovat hezky
strojní používáme na dílně celou dobu (25 let) a ano, když je někdo kopyto, tak ho v ruce zalomí, ale je pravda, že to používáme spíš do jeklů a plechů, nebo do hliníku třeba 10-15mm max, to jsou klidně stovky děr denně, si představ, dělat to na třikrát...
do plného železa je to samozřejmě jiná...
a ano, k těm HSS se člověk prostě musí chovat hezky

-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12949
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Otázka, na kterou neznám odpověď
Tod2: když někdo dělá stovky děr týdně, tak už to bude mít v ruce a nepotřebuje poradit, co si koupit domu... Sadový jsou jistota, že tim zvládne každej vyříznout závit do čehokoliv.
U 5mm jeklu/plechu je pak i problém s kolmostí, že ho nezalomíš, ale je ten závit nakřivo, a to je pak radost do toho dotahovat šroub, kterej samozřejmě zalomíš, protože ho namáháš jen na jednom místě... no vraždil bych, když mi tohle dorazí od "profíků", co dělaji závity 30let a víc a je jim to u pr....
Takový to pak kvůli rychlosti práce dělaji vrtacíma, kde maji vrták i závitník v jednom a samozřejmě v ruce, protože do stojanovky neupnou ten díl...
Prosím nemyslím konkrétně tebe, jen pohled z druhé strany.
U 5mm jeklu/plechu je pak i problém s kolmostí, že ho nezalomíš, ale je ten závit nakřivo, a to je pak radost do toho dotahovat šroub, kterej samozřejmě zalomíš, protože ho namáháš jen na jednom místě... no vraždil bych, když mi tohle dorazí od "profíků", co dělaji závity 30let a víc a je jim to u pr....

Prosím nemyslím konkrétně tebe, jen pohled z druhé strany.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 3484
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Otázka, na kterou neznám odpověď
já to chápu, jen prostě jeklový rám do vrtačky fakt neupneš
jo, musíš to mít v ruce no...
vrtací závitníky nepoužíváme

jo, musíš to mít v ruce no...
vrtací závitníky nepoužíváme
-
Offline
- Příspěvky: 1827
- Registrován: 4 roky 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
Otázka, na kterou neznám odpověď
To by měla být redukce. Když se to sundá, pasuje to do druhého typu zásuvek. Jinak díky za referenci, také to "přezbrojím" časemraolsa píše: 22 zář 2024 16:52 A ještě jeden poznatek, do zásuvky v kufru musím sundat tu červenou část jinak to nemá dobrý kontakt a do zásuvky pod klimapanelem to moc nejde dát -> je moc mělká a nedrží tam.

---------------------------
Pánové, nevíte, co je tohle? Vypadlo to na mne, z krytu pod motorem, když jsem šel měnit olej. Tipuju, že to je kolem serva nějaký držák. Uhnil.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 2397
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rudice/BK
Otázka, na kterou neznám odpověď
Borci a borčata, manželka si stěžuje na špatnou funkci páčky blinkrů na P2 XC90. Vím, že to blbnulo, ale teď je to údajně již dramaticky nefunkční. Také vím, že se tu někde válelo nějaké info, že to snad lze poměrně snadno opravit. Na YT je i nějaké video. Otázka je, jestli to má výdrž, a smysl při nějakých 330tkm? Není lépe pustit chlup a koupit tu páku novou? Netuším, kolik asi může stát origo, ale tady jsem našel asi nějakou náhradu? netuším, neb cena se mi zdá úplně ok. Máte k tomu nějaký názor?
https://vzone.cz/produkt/volvo-31268566-packa-smerovek-s-palubnim-pocitacem-p2-2005-s60-s80-v70-ii-xc70-ii-xc90
https://vzone.cz/produkt/volvo-31268566-packa-smerovek-s-palubnim-pocitacem-p2-2005-s60-s80-v70-ii-xc70-ii-xc90
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3653
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
Otázka, na kterou neznám odpověď
Blba mi packa blinru na S80 P2, a stacilo ji rozebrat, ocistit a zase vali zpet. 

_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvky: 375
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940 B230FB '91
Otázka, na kterou neznám odpověď
Přátelé, stará kondenzační sušička Miele T442 (nemá tepelné čerpadlo) přestala hřát. Stalo se to poté, co vypli proud a sušička byla puštěná.
Myslel jsem, že bude něco s topným tělesem, ale to samotné je v pořádku. Jsou u něj 2 součástky (termostat nebo tepelná pojistka). Předpokládám, že tohle jsou jen bezpečnostní prvky, spínání topení si řídí sušička sama.
Je moje idea správná, že bych to topné těleso na zkoušku zapojil na přímo bez těhle pojistek a viděl, jestli bude během sušícího cyklu topit? Pak bych šel dál. Nebo co byste navrhli? Děkuji.
Myslel jsem, že bude něco s topným tělesem, ale to samotné je v pořádku. Jsou u něj 2 součástky (termostat nebo tepelná pojistka). Předpokládám, že tohle jsou jen bezpečnostní prvky, spínání topení si řídí sušička sama.
Je moje idea správná, že bych to topné těleso na zkoušku zapojil na přímo bez těhle pojistek a viděl, jestli bude během sušícího cyklu topit? Pak bych šel dál. Nebo co byste navrhli? Děkuji.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 3484
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Otázka, na kterou neznám odpověď
mr1 páčku blinkru jsem čistil asi 3-4 roky zpět a vesele funguje už nějakých 100tis km
je celkem jednoduché to rozebrat
honzs no tak jestli těleso funguje, k čemu bude zapínat ji napřímo při sušení? jakože zjistit, jestli není problém v tom termostatu nebo pojistce?, ale to by mělo jít taky proměřit
bych se zaměřil na jiné elementy, jestli tam jsou (relé) a nebo rovnou koupil novou, pokud bude oprava složitější
je celkem jednoduché to rozebrat
honzs no tak jestli těleso funguje, k čemu bude zapínat ji napřímo při sušení? jakože zjistit, jestli není problém v tom termostatu nebo pojistce?, ale to by mělo jít taky proměřit
bych se zaměřil na jiné elementy, jestli tam jsou (relé) a nebo rovnou koupil novou, pokud bude oprava složitější
-
Offline
- Příspěvky: 375
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940 B230FB '91
Otázka, na kterou neznám odpověď
Tak jsem si to představoval, ověřit tím ty dvě pojistky. Samozřejmě když to bude nad moje síly a oprava nebude rentabilní, podíváme se po nové...
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: karelvolvo