Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 2064
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Tak to je radost ...
To jsou ty nej* závady, když člověk hledá, kde to vlastně je. Držím palce, ať se to brzy podaří 
-
Offline
- Příspěvky: 6034
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Nejhorší je, že všechny vyndané ložiska byly fakt načatý..
-
Offline
- Příspěvky: 2064
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Nedělám si iluze, myslím, že na tom budu podobně po tom nájezdu ... 
-
Offline
- Příspěvky: 283
- Registrován: 2 roky 9 měsíců
- Bydliště: Šumperk
- Vůz: S60 D5 160kw, BMW E36 323ti, E36 318ti
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Hammerite na brzdové třmeny je super. I na poměrně hodně orezlé a jen lehce mechanicky očištěné brzdiče to lze dobře aplikovat a vydrží to opravdu dlouho.
Každopádně si myslím, že natírat tím ohnilé brzdové trubky není úplně nejšťastnější nápad
Udělal to tak minulý majitel u jednoho z mých aut a naštěstí jsem na to po letech přišel při repasu zadní nápravy. Samozřejmě trubka už byla pod barvou skoro durch.
Každopádně si myslím, že natírat tím ohnilé brzdové trubky není úplně nejšťastnější nápad
Udělal to tak minulý majitel u jednoho z mých aut a naštěstí jsem na to po letech přišel při repasu zadní nápravy. Samozřejmě trubka už byla pod barvou skoro durch.
-
Offline
- Příspěvky: 772
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Orlické hory
- Vůz: XC60 AWD D5 Rdesign 158kw/215hp
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Vyčištění + napuštění sedáků 
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
-
Offline
- Příspěvky: 2064
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Ty kráso, vypadá to parádně 
-
Offline
- Příspěvky: 214
- Registrován: 3 roky 11 měsíců
- Bydliště: Košice
- Vůz: Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
To je kečup?
_________________
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW
-
Offline
- Příspěvky: 526
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Vůz: V40 B4184S2 černá metalíza? v70 B 5244 S
- Bydliště: Olomouc
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Taky používám. Krásně pak voní celé auto. I ruce 
_________________
XC90 D5 136kw automat 6q, rok 2007 koupeno s nájezdem 340tkm
S80 2.4 D5 120kw automat 5q, rok 2005 kupováno při nájezdu 518tkm
https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/s80-2-4-d5-120kw-r-v-2005
Bylo v70 2.5t 154kw automat 5q,4x4 rok 2004 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/v70-2-5t-154kw-automat-5q-4x4
bylo V40 1.8 90kw B4184S2, cerna metaliza, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v40, bylo
V70 2.4 125kw B 5244 S, modrá, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v70
První auťák Pontiac LeMans 1.6 potom Vectra A 1.6 pak Felicia rok 2000 1.3 a teď VOLVO!
XC90 D5 136kw automat 6q, rok 2007 koupeno s nájezdem 340tkm
S80 2.4 D5 120kw automat 5q, rok 2005 kupováno při nájezdu 518tkm
https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/s80-2-4-d5-120kw-r-v-2005
Bylo v70 2.5t 154kw automat 5q,4x4 rok 2004 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/v70-2-5t-154kw-automat-5q-4x4
bylo V40 1.8 90kw B4184S2, cerna metaliza, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v40, bylo
V70 2.4 125kw B 5244 S, modrá, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v70
První auťák Pontiac LeMans 1.6 potom Vectra A 1.6 pak Felicia rok 2000 1.3 a teď VOLVO!
-
Offline
- Příspěvky: 772
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Orlické hory
- Vůz: XC60 AWD D5 Rdesign 158kw/215hp
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Patlám to každý rok a sedáky jsou ok,kůže je vláčná,měká ve formě 
_________________
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
-
Offline
- Příspěvky: 162
- Registrován: 4 roky 5 měsíců
- Bydliště: Pelhřimov
- Vůz: Volvo XC60
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Výměna kabinového filtru a oleje v diferáku
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 6406
- Registrován: 8 roků 5 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Jak dlouho jsi tam ten olej měl? Já na tom dneska dělal taky a když vidím jak ten olej vypadá....
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 162
- Registrován: 4 roky 5 měsíců
- Bydliště: Pelhřimov
- Vůz: Volvo XC60
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Autu je 14 let a najeto 222 tisíc km. Jestli to bylo původní...?
Když jsem to stříkačkou vytahoval, pod autem se zdál docela v pohodě, ke konci už byl takový šlem a pak v petce docela hrůza
Když jsem to stříkačkou vytahoval, pod autem se zdál docela v pohodě, ke konci už byl takový šlem a pak v petce docela hrůza
-
Offline
- Příspěvky: 29
- Registrován: 4 roky 2 měsíce
- Bydliště: Benešov nad Ploučnicí
- Vůz: Volvo 945 B200FT M46 1993( sněhurka)
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Zdravím, nevím zdali to sem patří, ale nějak jsem se rozhodl nahradit interierové plasty( pouze ty mechanicky namáhané) za plasty vytisknute na 3D tiskárně. Zatím jsem ve fázi prototypu, takže PLA lepéne vteřinákem. Nicméně dosavadní výsledky, si myslím, jsou uspokojivé, aspoň ja z toho radost mám.
Úpravy a detaily budou časem opraveny. Teda řeším aktuálně varovné odrazky/světélka ve dveřích, modely mám, ale transparentní filament jsem našel jen PLA, takže se i teplem z klasických žárovek deformují. No zkusím je nahradit LEDkama a uvidim. Každopádně za tipy a nápady budu jen rád

Přidáno za 2 minuty 9 sekund:
Další
Přidáno za 3 minuty 45 sekund:
Málem bych zapomněl, jedná se o Volvo 744 2.3l 96kw
1986
Úpravy a detaily budou časem opraveny. Teda řeším aktuálně varovné odrazky/světélka ve dveřích, modely mám, ale transparentní filament jsem našel jen PLA, takže se i teplem z klasických žárovek deformují. No zkusím je nahradit LEDkama a uvidim. Každopádně za tipy a nápady budu jen rád
Přidáno za 2 minuty 9 sekund:
Další
Přidáno za 3 minuty 45 sekund:
Málem bych zapomněl, jedná se o Volvo 744 2.3l 96kw
1986
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
S pozdravem
Daniel Rélich
S pozdravem
Daniel Rélich
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13222
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
PLA je opravdu tak na prototypy... budeš dávat ABS nebo PETg. Ale chtěl jsem tě poprosit, kdepak si takové pěkné výkresy ulovil? Tos maloval sám? Jestli jo, tak bychom mohli udělat výměnu, mam ty krytky do dveří v originálu ve velmi dobrém stavu... 
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 29
- Registrován: 4 roky 2 měsíce
- Bydliště: Benešov nad Ploučnicí
- Vůz: Volvo 945 B200FT M46 1993( sněhurka)
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Ahoj, PLA zůstane zatím jen na ty krytky, zkusím jak se budou tvářit na LEDkovou náhradu tech původních žárovek ve dveřích, páč jiný transparentní (opravdu transparentní) filament neznám.
Všechno jsem modeloval( jěště modelovat budu)sám. Vzhledem k tomu, že puvodní plasty jsou ze vstřikolisu, kde dělící roviny někdo ručne dopasoval, dobrousil a doleštil tak, aby to zkrátka sedělo vizuálně, ale na oměření/skenování 2D to zkrátka nejde. Jednotlivé díly jsou více či méně v odchylkách 0,3-0,5 mm a rovinnost je taky tu tam. Takže mě u každého dílu čeká tisk 2-4 prototypu, které je potřeba odladit. Nicméně chtěl bych dosáhnout aspoň 90% shody na pohledové části dílu.
Ideální volbou pro tisk mi přijde ASA, UV stabilita a vyhlazování acetonem by mohla být cesta, ale nejdřiv budu muset pořídit výkonnější 3D tiskárnu
.
Oroginál krytka by se hodila, ty co mám já “původní”v autě jsou každá jiná. Tady jsou další na zkoušku, tentokrát zadních dveří
Všechno jsem modeloval( jěště modelovat budu)sám. Vzhledem k tomu, že puvodní plasty jsou ze vstřikolisu, kde dělící roviny někdo ručne dopasoval, dobrousil a doleštil tak, aby to zkrátka sedělo vizuálně, ale na oměření/skenování 2D to zkrátka nejde. Jednotlivé díly jsou více či méně v odchylkách 0,3-0,5 mm a rovinnost je taky tu tam. Takže mě u každého dílu čeká tisk 2-4 prototypu, které je potřeba odladit. Nicméně chtěl bych dosáhnout aspoň 90% shody na pohledové části dílu.
Ideální volbou pro tisk mi přijde ASA, UV stabilita a vyhlazování acetonem by mohla být cesta, ale nejdřiv budu muset pořídit výkonnější 3D tiskárnu
Oroginál krytka by se hodila, ty co mám já “původní”v autě jsou každá jiná. Tady jsou další na zkoušku, tentokrát zadních dveří
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
S pozdravem
Daniel Rélich
S pozdravem
Daniel Rélich
-
Offline
- Příspěvky: 253
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Šluknov
- Vůz: Volvo 940 Turbo 1996
- Bydliště: Šluknov
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Výborný výsledek, hodnotím pozitivně. Koukej se s tvou žlutou sedmičkou vokázat u nás na nejsevernějším severu.
_________________
Volvo V70 XC 1998
Volvo V70 10V 1997
Volvo C70 T5 2002
Volvo 940 Turbo 1996 B200FT/M90
Volvo 240 GL 1988 (B230F+AW70)
Toyota 4Runner 1991 V6
Volvo V70 XC 1998
Volvo V70 10V 1997
Volvo C70 T5 2002
Volvo 940 Turbo 1996 B200FT/M90
Volvo 240 GL 1988 (B230F+AW70)
Toyota 4Runner 1991 V6
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 1202
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Ivančice
- Vůz: 760 B280F + AW71 '89
x 1
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
No vypadá to krásně. 
Přidáno za 1 minuta 41 sekund:
Přidáno za 1 minuta 41 sekund:
Pokud si dobře pamatuju z jednoho brněnskýho srazu, vždyť jste v podstatě sousedi přes kopec (přes Jedlovou).Výska píše: 26 srp 2024 14:12 Koukej se s tvou žlutou sedmičkou vokázat u nás na nejsevernějším severu.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
Zetor 6718, 48kW, 1973
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
Zetor 6718, 48kW, 1973
-
Offline
- Příspěvky: 29
- Registrován: 4 roky 2 měsíce
- Bydliště: Benešov nad Ploučnicí
- Vůz: Volvo 945 B200FT M46 1993( sněhurka)
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Díky díky, na sever bych někdy rád
, mám to kousek, ale časově to hold nezvládam 
_________________
S pozdravem
Daniel Rélich
S pozdravem
Daniel Rélich
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 310
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo XC70 D5 151kW AWD 2010
- Bydliště: Brno
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Včera proběhla výměna sahary, zabralo to bratru 20 minut něž jsem dostal ježka z klece
Ale je tam 
-
Offline
- Příspěvky: 38
- Registrován: 3 roky 7 měsíců
- Bydliště: Tichá
- Vůz: XC60 I AWD 2.4D aut
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Upgrade bi-xenonů XC60 2009 by SviťLíp, na bi-led ..






-
Offline
- Příspěvky: 38
- Registrován: 3 roky 7 měsíců
- Bydliště: Tichá
- Vůz: XC60 I AWD 2.4D aut
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
A dodělání denního svícení v kombinaci s blinkry, pro odlehčení bi-ledkám, jelikož nejlevnější nebyly.




-
Offline
- Příspěvky: 2064
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Pěkný
Vysvětli prosím jak funguje to denní svícení. Mám 2010 halogeny, až tak mne to netrápí, ale koukám, že blinkry v reflektorech svítí oranžově i bíle. To je nějaká bi-led apod?
EDIT: já jsem koukal po upgrade halogenů na LED, ale bohužel nikde není v nabídce homologované řešení. A hlavně v kombinaci s novými pojistnými podmínkami pro POV to nerisknu, byť jedu ještě podle staré smlouvy.
EDIT: já jsem koukal po upgrade halogenů na LED, ale bohužel nikde není v nabídce homologované řešení. A hlavně v kombinaci s novými pojistnými podmínkami pro POV to nerisknu, byť jedu ještě podle staré smlouvy.
-
Offline
- Příspěvky: 38
- Registrován: 3 roky 7 měsíců
- Bydliště: Tichá
- Vůz: XC60 I AWD 2.4D aut
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Žárovku blinkru nahradíš tzv. switchback ledkou (stejná patice osazená bílými i oranžovými led).
Blinkr funguje hned, kablík spínající bílé ledky připojíš přes napěťový spínač, který se sepne s běžícím motorem a přes relátko, které jej zase vypne při zapnutí světel ovladačem v autě.
Narážíš na výluku plnění u aut nezpůsobilých pro provoz ?
Homologované není nic z toho, to leda nějaké ošklivé denní světla vražené do masky chladiče.
Zdroj světla změnit přímo nesmíš, je otázka za jakých podmínek a jak částo se to v praxi po nehodě dostane do rukou soudnímu znalci ..
Náhrada halogenu lehkou je zřejmý problém, to je jasné, svítí to jinak než má a chybí automatická regulace sklonu.
Výměna xenonového projektoru za ledkový je fakticky taky proti předpisům, alespoň to ale technicky funguje správně.
Blinkr funguje hned, kablík spínající bílé ledky připojíš přes napěťový spínač, který se sepne s běžícím motorem a přes relátko, které jej zase vypne při zapnutí světel ovladačem v autě.
Narážíš na výluku plnění u aut nezpůsobilých pro provoz ?
Homologované není nic z toho, to leda nějaké ošklivé denní světla vražené do masky chladiče.
Zdroj světla změnit přímo nesmíš, je otázka za jakých podmínek a jak částo se to v praxi po nehodě dostane do rukou soudnímu znalci ..
Náhrada halogenu lehkou je zřejmý problém, to je jasné, svítí to jinak než má a chybí automatická regulace sklonu.
Výměna xenonového projektoru za ledkový je fakticky taky proti předpisům, alespoň to ale technicky funguje správně.
-
Offline
- Příspěvky: 906
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 D5 AWD 158 kW MY2012
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
@Jura, za tohle sebere techničák první zlý policajt který to uvidí (hodný bude dělat, že to nevidí) a vyhodí z první STK kde nebude kamarád technik... Nejde jenom o zdroj světla, ale i homologaci světlometu. Osobně mne taky irituje, že na nových autech co vyjedou z fabriky jsou ohledně denního svícení všelijaké fičůry a jsou schválené, ale když chceš dodělat denní svícení na starší auto, musíš striktně dodržet předpis.
Edit: na auto mojí ženy jsem dal "ošklivá denní světla" vražená do záslepek pro mlhovky, ale mají homologaci a auto prošlo už několik STK...
Edit: na auto mojí ženy jsem dal "ošklivá denní světla" vražená do záslepek pro mlhovky, ale mají homologaci a auto prošlo už několik STK...
-
Offline
- Příspěvky: 6034
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Příběh pokračuje...... v XC stále něco hučelo. Takže po ložiscích kol nové ložisko PP poloosy, opět hučení. Takže zkoumání stetoskopem na zvedáku. No a nakonec jsem si z XC udělal FWD a je ticho.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé