
Basstl - V70 TDI Pracant
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 3294
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Teplice
Basstl - V70 TDI Pracant
Cesta na dovolenou na Šumavě se nám malinko zkomplikovala... Bouchla mi zadní guma ve 130km/h. Při výměně se rozpůlil originální hever a musel jsem volant asistenci. Teď už je to dobrý. Jsme na místě a v pořádku. Tohle budu zapíjet dlouho... 

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14561
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Basstl - V70 TDI Pracant
Co to je za čínu, ta guma? 

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 3294
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Teplice
Basstl - V70 TDI Pracant
Cooper. Nedával bych to úplně za vinu gumě. Spíš kombinace vedra, těžkého auta, jizdy po dálnici a starších pneu, které ale byly vizuálně úplně v pohodě.
Poučení pro příště - nechtít dojíždět starý gumy...
Poučení pro příště - nechtít dojíždět starý gumy...
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4993
- Registrován: 21 roků
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Basstl - V70 TDI Pracant
Jiriku ted si rejpnu. Kola jako krava, nizkej profil, cinsky gumy. No hlavne ze parada
ja si zustanu u svych 195/65 R15. Sorry musel jsem 


_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 3294
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Teplice
Basstl - V70 TDI Pracant
Ondro, 205/45 není nízkej profil.
Problém je ta Čína a DOT 2015. Já měl nutkání tam nazout něco jinýho na lepších gumách, ale nestihnul jsem to. Teď už vím, že jsem měl ten pocit poslechnout. Zítra mi mladej pošle gumy co mám v garáži, tak bude cesta zpět víc v klidu.

_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13170
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Basstl - V70 TDI Pracant
Hele já bych to uplně za vinu číně nedával... stalo se mi to i se značkovou pneu a novou, vada výroby. Hlavně že jste v pořádku. V tutěch hicech tu gumu snadno přehřeješ a to pak je hnedka a je jedno kdo a kdy to vyrobil.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 3294
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Teplice
Basstl - V70 TDI Pracant
Aktuálně přezuto na starší pneu Goodyear Eagle F1 215/45R17 (měl jsem je v garáži sundané kvůli renovaci kol).
Největší problém byl sehnat fungující pneuservis. V tom vedru se asi na Šumavě nikomu nechce makat.
Taky už mám nový hever (nůžkový z Auto Kelly) a nový výstražný trojúhelník.
Doufám že tuhle dovolenou už máme se špatnými zážitky vybráno.
Největší problém byl sehnat fungující pneuservis. V tom vedru se asi na Šumavě nikomu nechce makat.

Taky už mám nový hever (nůžkový z Auto Kelly) a nový výstražný trojúhelník.
Doufám že tuhle dovolenou už máme se špatnými zážitky vybráno.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 8345
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
x 2
Basstl - V70 TDI Pracant
Tak hlavě, že vše dobře dopadlo.
Tohle jsem před časem dával do vtípků, ale sem se to hodí mnohem víc.

Tohle jsem před časem dával do vtípků, ale sem se to hodí mnohem víc.

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '91 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '91 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvky: 3294
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Teplice
Basstl - V70 TDI Pracant
Dnes jsme otestovali kvalitu nově obutých pneumatik. 

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvky: 3294
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Teplice
Basstl - V70 TDI Pracant
Pracant je aktuálně po servisu.
Výměna oleje 367 650km.
Výměna obou čepů řízení a spojovaček.
Výměna proraženého chladiče klimy + naplnění.
Celková kontrola.
Vymazání chyby airbagu u sedačky spolujezdce.
Instalace podložek +20mm + geometrie. Zadní jsou pevné pod pružinu ST Suspensions. Přední jen ty gumové do pružiny (staré vydržely poměrně dlouho).
Výměna oleje 367 650km.
Výměna obou čepů řízení a spojovaček.
Výměna proraženého chladiče klimy + naplnění.
Celková kontrola.
Vymazání chyby airbagu u sedačky spolujezdce.
Instalace podložek +20mm + geometrie. Zadní jsou pevné pod pružinu ST Suspensions. Přední jen ty gumové do pružiny (staré vydržely poměrně dlouho).
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvky: 3294
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Teplice
Basstl - V70 TDI Pracant
Před odjezdem na Šumavu jsem namontoval repráky do zadních dveří, do kufru a vyměnil tapecy za kožený.
Akorát už to pomalu přestává být Pracant...
Akorát už to pomalu přestává být Pracant...

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvky: 3294
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Teplice
Basstl - V70 TDI Pracant
Chtěl jsem dát nějaký hezký fotky ze Šumavy, ale trošku se nám sere auto... 
Vodu jsem dolejval už před odjezdem, ale jen trochu a měnil se před tím výměník klimy, tak jsem si říkal že to bude ta příčina.
Téměř celou cestu auto jelo bez problémů, ale na posledním úseku ze Sušice na Horskou Kvildu, cca 4km od cíle prudce vylítla teplota, auto začalo cukat, ale naštěstí se to chytlo, teplota spadla a dojeli jsme do cíle. Po vychladnutí jsem dolil 3,5 L vody. Záhada byla že se vše tvářilo normálně. Olej OK, žádná pára z výfuku, ani žádný viditelný únik. Najel jsem s tím za týden p Šumavě cca 250km bez sebemenšího úniku. Až jsem začal věřit že to nejspíš byla kapající hadice, která se zatáhla.
Včera při stejné cestě ze Sušice jako 1. den, se ale vše opakovalo. Voda pryč a tentokrát i pára za námi. Nejdřív jsem si myslel že problém bude hlava, ale při dolévání vody jsem našel děravou hadici u výměníku voda/olej. Tedy v podstatě banalita, ale s blbým přístupem. Hadice se sehnat nedá a je specifická. Na konci u výměníku se rozšiřuje z 12 na 16mm, to jsem ale zjistil až po zkrácení... Nastal celodenní boj. Nakonec pomohl místní volvista, který ochotně přivezl kus širší hadice, trubičku na propojení a spony. Nemám to pořádně vyzkoušený, ale věřím že domů dejedeme. Přikládám ještě fotku ze Strážného, kde mají skvělou zmrzlinu.

Vodu jsem dolejval už před odjezdem, ale jen trochu a měnil se před tím výměník klimy, tak jsem si říkal že to bude ta příčina.
Téměř celou cestu auto jelo bez problémů, ale na posledním úseku ze Sušice na Horskou Kvildu, cca 4km od cíle prudce vylítla teplota, auto začalo cukat, ale naštěstí se to chytlo, teplota spadla a dojeli jsme do cíle. Po vychladnutí jsem dolil 3,5 L vody. Záhada byla že se vše tvářilo normálně. Olej OK, žádná pára z výfuku, ani žádný viditelný únik. Najel jsem s tím za týden p Šumavě cca 250km bez sebemenšího úniku. Až jsem začal věřit že to nejspíš byla kapající hadice, která se zatáhla.
Včera při stejné cestě ze Sušice jako 1. den, se ale vše opakovalo. Voda pryč a tentokrát i pára za námi. Nejdřív jsem si myslel že problém bude hlava, ale při dolévání vody jsem našel děravou hadici u výměníku voda/olej. Tedy v podstatě banalita, ale s blbým přístupem. Hadice se sehnat nedá a je specifická. Na konci u výměníku se rozšiřuje z 12 na 16mm, to jsem ale zjistil až po zkrácení... Nastal celodenní boj. Nakonec pomohl místní volvista, který ochotně přivezl kus širší hadice, trubičku na propojení a spony. Nemám to pořádně vyzkoušený, ale věřím že domů dejedeme. Přikládám ještě fotku ze Strážného, kde mají skvělou zmrzlinu.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 980
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Bydliště: Buštěhrad
- Vůz: 945 D24TIC 94
Basstl - V70 TDI Pracant
To je pech... Stoupání na Kvildu prověřilo nejednu káru 

_________________
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985
-
Offline
- Příspěvky: 3294
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Teplice
Basstl - V70 TDI Pracant
Vypadá to že provizorní oprava drží a vzhledem ke špatnému přístupu na druhý konec hadice, se nejpíš na nějaký čas stane trvalou. 
Dneska jsme v tom vedru bez problémů dali 270 km a už jsme doma.

Dneska jsme v tom vedru bez problémů dali 270 km a už jsme doma.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) Basstl dne 21 srp 2024 23:44, celkem upraveno 1 x.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 8345
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
x 2
Basstl - V70 TDI Pracant
Tak to je fajn! 

_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '91 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '91 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Online
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 21 roků 10 měsíců
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900 FT/ V70II D5 / XC90 D5/ S60 D5
Basstl - V70 TDI Pracant
hlavně, že se povedlo. Dej pak vědět dostupnost tohoto nového dílu.
_________________
Volva řady 900 / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, nafta
Volva řady 900 / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, nafta
-
Offline
- Příspěvky: 3294
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Teplice
Basstl - V70 TDI Pracant
Hadici budeme vyrábět novou. Nejspíš tak že naohýbáme kus trubky a na každou stranu příjde hadice jiného průměru na napojení (12 a 19mm).
Instalovat se ale nejspíš bude až při nějaký jiný akci, protože ten vzdálenější konec mizí v bloku motoru někde mezi svodama a turbem. Upevněný je samozřejmě pružinovou sponou, na kterou není vůbec přístup. Řekl bych že minimálně musí dolů turbo. Udělat to ale chci, protože ta stará hadice, vyhřátá od vejfuku a turba, je časovaná bomba a už to nechci znovu řešit někde na dovolený...
Instalovat se ale nejspíš bude až při nějaký jiný akci, protože ten vzdálenější konec mizí v bloku motoru někde mezi svodama a turbem. Upevněný je samozřejmě pružinovou sponou, na kterou není vůbec přístup. Řekl bych že minimálně musí dolů turbo. Udělat to ale chci, protože ta stará hadice, vyhřátá od vejfuku a turba, je časovaná bomba a už to nechci znovu řešit někde na dovolený...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvky: 55
- Registrován: 5 roků 10 měsíců
- Bydliště: Lovosice
- Vůz: Volvo 850 2.5tdi, 96
Basstl - V70 TDI Pracant
Ahoj, nedávno jsem ji měnil, jelikož stará už taky prolínala. Tady máš odkaz na novou. https://allegro.cz/nabidka/olejovy-chladici-kabel-vstup-volvo-850-s70-v70-2000-s80-2001-d5252t-13737412481
_________________
Modrá 850 kombi 2.5tdi
Zelená 850 kombi T5-R
Modrá 850 kombi 2.5tdi
Zelená 850 kombi T5-R
-
Offline
- Příspěvky: 3294
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Teplice
Basstl - V70 TDI Pracant
Super, díky za odkaz. 

_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvky: 3294
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Teplice
Basstl - V70 TDI Pracant
Hadice jsou doma.
Přišlo to pod značkou Professional Parts Sweden.

Přišlo to pod značkou Professional Parts Sweden.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 1593
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
Basstl - V70 TDI Pracant
Tobě ta šumava není souzená, letos hadice, loni guma. 

_________________
NA PRODEJVolvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo V50 T5 FWD 12/2004 Áčko
Volvo V50 T5 FWD 02/2005 Béčko
NA PRODEJVolvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo V50 T5 FWD 12/2004 Áčko
Volvo V50 T5 FWD 02/2005 Béčko
-
Offline
- Příspěvky: 3678
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Basstl - V70 TDI Pracant
a před lety já bosej stál u silnice ve škarpě v Hrádku u Sušice a málem jsem mu skočil pod auto, což nechceš!
u silnice další kočička, stopuje autíčka....já zastavim, slečno, kam to potřebujete?! No do Prahy! na Páárty, na Penééry!

_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 3294
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Teplice
Basstl - V70 TDI Pracant
Ono už toho na tý Šumavě (nebo cestou), bylo víc.
Mrtvej alternátor, utržená hadice od serva, rozbitej automat, nabouraný pátý vrata i s kolama...
Stejně se tam ale rád vracím, akorát vždycky trnu co se zase posere.
Mrtvej alternátor, utržená hadice od serva, rozbitej automat, nabouraný pátý vrata i s kolama...
Stejně se tam ale rád vracím, akorát vždycky trnu co se zase posere.

_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvky: 6368
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Basstl - V70 TDI Pracant
Šumava je krásná, ale... od nás je tam ta cesta snad prokletá. 

_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: amddawe, hajnej, jergus.balaz