Včera si míchám beton v níže přiložené míchačce HECHT.
Jel jsem si mimo dohled míchačky zpracovat namíchaný beton a nechal jsem si po tu dobu namíchat další fůru.
Když jsem se vrátil, tak motor jel, ale míchačka stála.
Nevím, jak dlouho to mohlo být. 5-10min?
Mohlo se něco spálit? Než to otevřu, máte už někdo nějaký tip? Já odhaduji volný nebo prasklý nějaký řemen, co pohání převod, který roztáčí buben.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________ Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964 GALERIE Foto-rajče
Mám podobnou nebo stejnou míchačku. Už jsem v tom asi 4 krát měnil řemen a jednou ložisko. Nevím jestli řemen poškodí první ložisko nebo naopak. Teď mám vždy náhradní řemen (i ložisko), protože jednou už mě to pěkně vypeklo při rozdělané práci. Je to prostě něco jako D5, kde se taky musí měnit preventivně řemen, protože soudruzi někde udělali chybu.
No mě to taky vypeklo včera při práci (jak taky jinak, že? Jen tak pro zábavu si jí nepouštíme )
Takže zbylé tři míchačky jsem musel domíchat ručním míchačem Parkside. Ještě že ho mám.
_________________ Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964 GALERIE Foto-rajče
jancho píše: 12 srp 2024 10:07
No to nevím. Vrněl. Jestli byl bloknutý netuším. ...
Zablokovaný elektromotor odebírá podstaně (několikanásobně) větší proud než normálně běžící při zátěži. Proto se používají tzv. motorové jističe, které zabrání delšímu přetížení vedocímu nejprve k přehřátí a posléze ke "shoření" izolace a trvalému poškození motoru.
Nějakou kratší dobu vydrží motor i bloklý, ale pozor izolace může být už načatá...
Nemusi, pokud mas ve vozidle sadu na opravu.. Pokud se nepletu,tak byla snaha upravit zakon na asistenci, ale asi jen reci.
Btw rezerva je nebezpecna sama o sobe, proto je nutne aby byla uchycena, ale stejne jako pneu a jine volne casti vozidla (nevim, jak to pojmenovat, ale myslim tim treba neuplnou sadu nahradnich zarovek atp) by podle me nemely mit vliv na STK jako takovou.
2. Náhradním kolem a příslušenstvím nutným k jeho výměně musí být vybaveno vozidlo kategorie M, N, O nebo R, s výjimkou
a) vozidla, které má opatřena všechna kola pneumatikami zvláštní konstrukce umožňující nouzové dojetí po defektu s indikací defektu v kterékoliv z pneumatik, ( Moje poznámka: Ranflet )
b) vozidla, které je vybaveno prostředky pro bezdemontážní opravu poškozené pneumatiky umožňující nouzové dojetí, ( Moje poznámka: Lepici sada )
c) vozidla s patřičným smluvním vztahem, na jehož základě bude zajištěna oprava poškozené pneumatiky nepřetržitě na celém území České republiky, ( Moje poznámka: Asistence )
d) městského autobusu, zásahového požárního automobilu, komunálního vozidla, které je provozováno na omezeném území v operativním dosahu servisních služeb svého provozovatele, přípojného vozidla kategorie O1 nebo R1, požárního přípojného vozidla nebo přípojného vozidla kategorie R, které je provozováno na omezeném území v operativním dosahu servisních služeb svého provozovatele, nebo
e) vozidla v jízdní soupravě, je-li náhradním kolem stejného rozměru a provedení a příslušenstvím nutným k jeho výměně vybaveno jiné vozidlo v této jízdní soupravě.
@Warcz, správně se říká run-flat. Nejsem si jistý, jestli součástí "prostředků pro bezdemontážní opravu poškozené pneumatiky" není i malý kompresor nebo nádoba se stlačeným plynem, to možná bude v nějaké prováděčce, obávám se, že pouze "lepení" nestačí.
Jako že mu technik nenatočil kolečkem a raději ho vyrazil? Huuuustýýýý. To je pak jasný, že ve vidě nic nenajdeš
BTW základní požadavek technika u regloskopu byl dycky "kolečko dáme na 0".
Na druhou stranu taky bych vraždil, když někdo neumí to kolekčo používat a s naloženym autem mi v noci svítí do xichtu.
Podle toho co říkal tam nemá kolečko, ale čidla zatížení, u xenonů to snad ani jinak nejde. Dnes z něj vylezlo, že mu někde měnili rameno a dělali geometrii, třeba tam něco u toho čidla pomršili. Začal na tom pracovat, nahrál si do noťasu Vidu a půjčí si ode mě krabičku, tak uvidíme. Auto je rok 2007 a je to V50.
K uplné dokonalosti to dovedla škodovka na čtyřkové oktávii.
Jeli jsme s tím služebně na Slovensko, to auto má LEDky, nemá automatické nastavení sklonu a ani nemá štelovací kolečko sklonu.
Když jsme to naložili, svítilo to do korun stromů a tak se hledalo jak se ty světla sklápí dolů...
Po dost dlouhé době jsme to našli hluboko utopené v menu středového displeje a má to cca 8 poloh...
Po vyložení auta zase svítilo nehorázně do země, takže znovu najít kde to bylo a přenastavit.
Kdo tohle dokázal vymyslet hlavně že ušetřili na výrobě