Můj tip je Dobronická, to je líheň kreténů
Otázka, na kterou neznám odpověď
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 5802
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Otázka, na kterou neznám odpověď
Můj tip je Dobronická, to je líheň kreténů
-
Online
- Člen VK
- Příspěvky: 4826
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
Otázka, na kterou neznám odpověď
Včera si míchám beton v níže přiložené míchačce HECHT.
Jel jsem si mimo dohled míchačky zpracovat namíchaný beton a nechal jsem si po tu dobu namíchat další fůru.
Když jsem se vrátil, tak motor jel, ale míchačka stála.
Nevím, jak dlouho to mohlo být. 5-10min?
Mohlo se něco spálit? Než to otevřu, máte už někdo nějaký tip? Já odhaduji volný nebo prasklý nějaký řemen, co pohání převod, který roztáčí buben.
Jel jsem si mimo dohled míchačky zpracovat namíchaný beton a nechal jsem si po tu dobu namíchat další fůru.
Když jsem se vrátil, tak motor jel, ale míchačka stála.
Nevím, jak dlouho to mohlo být. 5-10min?
Mohlo se něco spálit? Než to otevřu, máte už někdo nějaký tip? Já odhaduji volný nebo prasklý nějaký řemen, co pohání převod, který roztáčí buben.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Online
- Příspěvky: 3462
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Otázka, na kterou neznám odpověď
Jo je tam řemen, měl by to být tento:
https://www.nako.cz/14888-hecht-211700040-drazkovy-remen-pj711280j-pro-michacku-2117.html#!prettyPhoto
https://www.nako.cz/14888-hecht-211700040-drazkovy-remen-pj711280j-pro-michacku-2117.html#!prettyPhoto
-
Online
- Člen VK
- Příspěvky: 4826
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
Otázka, na kterou neznám odpověď
Super, moc děkuji!
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvky: 710
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Brno - Hodonín
- Vůz: XC70 D5 AWD 2003
Otázka, na kterou neznám odpověď
Pokud se motor opravdu točil, tak je to ok. Kdyby se bloknul a jenom vrněl, tak bude na odchodu...
_________________
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
-
Online
- Člen VK
- Příspěvky: 4826
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
Otázka, na kterou neznám odpověď
No to nevím. Vrněl. Jestli byl bloknutý netuším. Já vsazim na ten klínový řemen, což mi potvrdil i Vapik.
Až bude chvilka, tak to otevřu.
Až bude chvilka, tak to otevřu.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvky: 1738
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: neVolva
Otázka, na kterou neznám odpověď
Mám podobnou nebo stejnou míchačku. Už jsem v tom asi 4 krát měnil řemen a jednou ložisko. Nevím jestli řemen poškodí první ložisko nebo naopak. Teď mám vždy náhradní řemen (i ložisko), protože jednou už mě to pěkně vypeklo při rozdělané práci. Je to prostě něco jako D5, kde se taky musí měnit preventivně řemen, protože soudruzi někde udělali chybu.
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
-
Online
- Člen VK
- Příspěvky: 4826
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
Otázka, na kterou neznám odpověď
No mě to taky vypeklo včera při práci (jak taky jinak, že? Jen tak pro zábavu si jí nepouštíme
)
Takže zbylé tři míchačky jsem musel domíchat ručním míchačem Parkside. Ještě že ho mám.
Takže zbylé tři míchačky jsem musel domíchat ručním míchačem Parkside. Ještě že ho mám.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvky: 710
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Brno - Hodonín
- Vůz: XC70 D5 AWD 2003
Otázka, na kterou neznám odpověď
Zablokovaný elektromotor odebírá podstaně (několikanásobně) větší proud než normálně běžící při zátěži. Proto se používají tzv. motorové jističe, které zabrání delšímu přetížení vedocímu nejprve k přehřátí a posléze ke "shoření" izolace a trvalému poškození motoru.
Nějakou kratší dobu vydrží motor i bloklý, ale pozor izolace může být už načatá...
_________________
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
-
Online
- Člen VK
- Příspěvky: 4826
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
Otázka, na kterou neznám odpověď
Děkuji za info
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvky: 906
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 D5 AWD 158 kW MY2012
-
Offline
- Příspěvky: 5852
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Otázka, na kterou neznám odpověď
heh to náhradní kolo tam ani nemusíš mít ne ? Dneska už stačí asistence.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 906
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 D5 AWD 158 kW MY2012
Otázka, na kterou neznám odpověď
No, nemusí. O to je to smutnější...
-
Offline
- Příspěvky: 565
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: A(r)s(ch)
- Vůz: V70 II
Otázka, na kterou neznám odpověď
Nemusi, pokud mas ve vozidle sadu na opravu.. Pokud se nepletu,tak byla snaha upravit zakon na asistenci, ale asi jen reci.
Btw rezerva je nebezpecna sama o sobe, proto je nutne aby byla uchycena, ale stejne jako pneu a jine volne casti vozidla (nevim, jak to pojmenovat, ale myslim tim treba neuplnou sadu nahradnich zarovek atp) by podle me nemely mit vliv na STK jako takovou.
Btw rezerva je nebezpecna sama o sobe, proto je nutne aby byla uchycena, ale stejne jako pneu a jine volne casti vozidla (nevim, jak to pojmenovat, ale myslim tim treba neuplnou sadu nahradnich zarovek atp) by podle me nemely mit vliv na STK jako takovou.
-
Offline
- Příspěvky: 5852
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Otázka, na kterou neznám odpověď
2. Náhradním kolem a příslušenstvím nutným k jeho výměně musí být vybaveno vozidlo kategorie M, N, O nebo R, s výjimkou
a) vozidla, které má opatřena všechna kola pneumatikami zvláštní konstrukce umožňující nouzové dojetí po defektu s indikací defektu v kterékoliv z pneumatik, ( Moje poznámka: Ranflet )
b) vozidla, které je vybaveno prostředky pro bezdemontážní opravu poškozené pneumatiky umožňující nouzové dojetí, ( Moje poznámka: Lepici sada )
c) vozidla s patřičným smluvním vztahem, na jehož základě bude zajištěna oprava poškozené pneumatiky nepřetržitě na celém území České republiky, ( Moje poznámka: Asistence )
d) městského autobusu, zásahového požárního automobilu, komunálního vozidla, které je provozováno na omezeném území v operativním dosahu servisních služeb svého provozovatele, přípojného vozidla kategorie O1 nebo R1, požárního přípojného vozidla nebo přípojného vozidla kategorie R, které je provozováno na omezeném území v operativním dosahu servisních služeb svého provozovatele, nebo
e) vozidla v jízdní soupravě, je-li náhradním kolem stejného rozměru a provedení a příslušenstvím nutným k jeho výměně vybaveno jiné vozidlo v této jízdní soupravě.
a) vozidla, které má opatřena všechna kola pneumatikami zvláštní konstrukce umožňující nouzové dojetí po defektu s indikací defektu v kterékoliv z pneumatik, ( Moje poznámka: Ranflet )
b) vozidla, které je vybaveno prostředky pro bezdemontážní opravu poškozené pneumatiky umožňující nouzové dojetí, ( Moje poznámka: Lepici sada )
c) vozidla s patřičným smluvním vztahem, na jehož základě bude zajištěna oprava poškozené pneumatiky nepřetržitě na celém území České republiky, ( Moje poznámka: Asistence )
d) městského autobusu, zásahového požárního automobilu, komunálního vozidla, které je provozováno na omezeném území v operativním dosahu servisních služeb svého provozovatele, přípojného vozidla kategorie O1 nebo R1, požárního přípojného vozidla nebo přípojného vozidla kategorie R, které je provozováno na omezeném území v operativním dosahu servisních služeb svého provozovatele, nebo
e) vozidla v jízdní soupravě, je-li náhradním kolem stejného rozměru a provedení a příslušenstvím nutným k jeho výměně vybaveno jiné vozidlo v této jízdní soupravě.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 565
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: A(r)s(ch)
- Vůz: V70 II
-
Offline
- Příspěvky: 906
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 D5 AWD 158 kW MY2012
Otázka, na kterou neznám odpověď
@Warcz, správně se říká run-flat. Nejsem si jistý, jestli součástí "prostředků pro bezdemontážní opravu poškozené pneumatiky" není i malý kompresor nebo nádoba se stlačeným plynem, to možná bude v nějaké prováděčce, obávám se, že pouze "lepení" nestačí.
-
Offline
- Příspěvky: 5852
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Otázka, na kterou neznám odpověď
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Online
- Příspěvky: 3462
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Otázka, na kterou neznám odpověď
Ren: jak vůbec přišli na to ze nastavení světel nefunguje? Myslím ze Volva v téhle generaci nemají takové to mrkani při zapnutí světel.
-
Offline
- Příspěvky: 5802
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Otázka, na kterou neznám odpověď
Ten kód 4.1.2.1.1. asi znamená špatné manuální nastavení světla, ten trim, co se dělá šroubovákem a ne automatické nastavení podle zatížení
Akorát, že v normální STK ti to udělají automaticky a tady ten kretén ho za to vyhodil.
Akorát, že v normální STK ti to udělají automaticky a tady ten kretén ho za to vyhodil.
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 13211
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Otázka, na kterou neznám odpověď
Jako že mu technik nenatočil kolečkem a raději ho vyrazil? Huuuustýýýý. To je pak jasný, že ve vidě nic nenajdeš 
BTW základní požadavek technika u regloskopu byl dycky "kolečko dáme na 0".
Na druhou stranu taky bych vraždil, když někdo neumí to kolekčo používat a s naloženym autem mi v noci svítí do xichtu.
BTW základní požadavek technika u regloskopu byl dycky "kolečko dáme na 0".
Na druhou stranu taky bych vraždil, když někdo neumí to kolekčo používat a s naloženym autem mi v noci svítí do xichtu.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 906
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 D5 AWD 158 kW MY2012
Otázka, na kterou neznám odpověď
Podle toho co říkal tam nemá kolečko, ale čidla zatížení, u xenonů to snad ani jinak nejde. Dnes z něj vylezlo, že mu někde měnili rameno a dělali geometrii, třeba tam něco u toho čidla pomršili. Začal na tom pracovat, nahrál si do noťasu Vidu a půjčí si ode mě krabičku, tak uvidíme. Auto je rok 2007 a je to V50.
-
Offline
- Příspěvky: 5802
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Otázka, na kterou neznám odpověď
Ale i tak má každé světlo trim na doladění.
A to normální STK doladi na rysky skopu.
Já mám taky xenony a mužu si je sroubovakem doladit jak chci.
A to normální STK doladi na rysky skopu.
Já mám taky xenony a mužu si je sroubovakem doladit jak chci.
-
Offline
- Příspěvky: 1144
- Registrován: 13 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 D4 MY19
Otázka, na kterou neznám odpověď
K uplné dokonalosti to dovedla škodovka na čtyřkové oktávii.
Jeli jsme s tím služebně na Slovensko, to auto má LEDky, nemá automatické nastavení sklonu a ani nemá štelovací kolečko sklonu.
Když jsme to naložili, svítilo to do korun stromů a tak se hledalo jak se ty světla sklápí dolů...
Po dost dlouhé době jsme to našli hluboko utopené v menu středového displeje a má to cca 8 poloh...
Po vyložení auta zase svítilo nehorázně do země, takže znovu najít kde to bylo a přenastavit.
Kdo tohle dokázal vymyslet
hlavně že ušetřili na výrobě
Jeli jsme s tím služebně na Slovensko, to auto má LEDky, nemá automatické nastavení sklonu a ani nemá štelovací kolečko sklonu.
Když jsme to naložili, svítilo to do korun stromů a tak se hledalo jak se ty světla sklápí dolů...
Po dost dlouhé době jsme to našli hluboko utopené v menu středového displeje a má to cca 8 poloh...
Po vyložení auta zase svítilo nehorázně do země, takže znovu najít kde to bylo a přenastavit.
Kdo tohle dokázal vymyslet
_________________
Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
Tiger S 7kW MY25
Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:
V90 D3 ;
V70 D4 ;
S80 3,2 LPG
Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
Tiger S 7kW MY25Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:
V90 D3 ;
V70 D4 ;
S80 3,2 LPG-
Offline
- Příspěvky: 716
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Popovice
- Vůz: S80 II 2008, M66, 2.5T Stage 2 170kW
Otázka, na kterou neznám odpověď
Takže to bude i důvod, proč když něco oslňuje, tak je to nová oktávka.
Naposledy upravil(a) Giew dne 12 srp 2024 15:16, celkem upraveno 1 x.
_________________
Zlaťák S80 II, 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 I, 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 II, D5 136kW 2007
Zlaťák S80 II, 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 I, 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 II, D5 136kW 2007
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Bukvik, jergus.balaz, Urvanej