D5 136kW - D5244T4 - ROZVODY

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Jakub Svoboda
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5894
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

D5 136kW - D5244T4 - ROZVODY

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Vapik píše: 24 črc 2024 13:57 😂 jak dlouho to Kubo vydržíš?
Hele, mě už tento týden fakt nic nerozhodí po 4 návštěvách zubní pohotovosti na Karláku.
capo111 píše: 24 črc 2024 13:52 To na tej pumpe aisin je úmyselne zakryté logo Volvo? To tak prišlo.
Na predošlú otázku netreba reagovať, posledná otázka pri pumpe boli aj skrutky a zelené tesnenie, nakoľko originál má kompletku.
Ty asi nečteš co? Páč by ses na logo neptal po mé odpovědi výše.
Šrouby použiješ původní, co se jim asi tak při utahování 17Nm může stát. Těsnění je.
Dále si více info najdi, typ máš, tak se drobet snaž. :D
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Romulusw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5675
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

D5 136kW - D5244T4 - ROZVODY

Příspěvek od Romulusw »

Možná to trochu zklidní situaci a tak mám dotaz - v čem asi může být ta aisin pumpa horší? A když odejde, co se podělá? Začne téci, nebo se vysype ložisko?

Ten odlitek za to asi nemůže a ta řemenice taky ne. Zbývá ložisko a ucpávka. Zkoušel to někdo rozpitvat, co to v které pumpě je namontované?

Kdyby někdo měl vymontované staré pumpy, klidně se toho zkusím ujmout. Měl bych tu mít starou pumpu ze svého, kterou měnili T6R a vůbec netuším co mi tam nacpali.
Ale je tam už 100k a snad v poho.

capo111
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 18
Registrován: 2 roky 5 měsíců
Bydliště: Vyšné Raslavice
Vůz: Volvo V60 CC 2016 D4 AWD+Polestar chip

D5 136kW - D5244T4 - ROZVODY

Příspěvek od capo111 »

Čítam po sebe neboj, na fotke vidieť zrejme zakamuflovane logo Volvo, Aisin logo vidiet. Teda originál jak vysitej.
Ubezpečujem tá že nepíšeš s človekom, ktorý iba do auta tankuje PHM a leje vodu do ostrekovačov (info do budúcna pre iných). Keď sa niečo pýtam tak to má nejaké opodstatnenie.
Vďaka za potrebné informácie. Želám hezky den. 👍

Jakub Svoboda
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5894
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

D5 136kW - D5244T4 - ROZVODY

Příspěvek od Jakub Svoboda »

:D
To čtení mělo být mé odpovědi.
Romulusw píše: 24 črc 2024 14:37 Možná to trochu zklidní situaci a tak mám dotaz - v čem asi může být ta aisin pumpa horší? A když odejde, co se podělá? Začne téci, nebo se vysype ložisko?

Ten odlitek za to asi nemůže a ta řemenice taky ne. Zbývá ložisko a ucpávka. Zkoušel to někdo rozpitvat, co to v které pumpě je namontované?

Kdyby někdo měl vymontované staré pumpy, klidně se toho zkusím ujmout. Měl bych tu mít starou pumpu ze svého, kterou měnili T6R a vůbec netuším co mi tam nacpali.
Ale je tam už 100k a snad v poho.
Oni jsou 2 druhy pump Aisin. Koukni na me foto a pak odkaz tazatele. Origo má nálitky a kopie lasering. Tu kopii jsem měl v ruce a ložiska snad byli z plastu ci co. Tuhý jak blázen a chrastili, dále tam byli menší lopatky.
Načež Aisin Made in CZ ložiska jak samet.

A dvě origo jete pumpy tu mám, tak můžeš pitvat.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

raolsa
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14367
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

D5 136kW - D5244T4 - ROZVODY

Příspěvek od raolsa »

Hlavní rozdíl asi bude v použitých ložiscích, možná i v materiálu ucpávky. A pak třeba INA pumpy mají menší a jinak tvarované lopatky.
Jo a nedoporučuju používat šrouby, které dávají k INA pumpám, to je super čína. :bad: Některým tak šmajdá nákružek, že ani nejdou zašroubovat, protože drhnou o blok. :%)
Jinak těch Aisin pump už jsem namontoval asi 10 - 15 ks a všechny v pohodě. Škoda, že k nim nedávají i pořádné šrouby.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

Romulusw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5675
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

D5 136kW - D5244T4 - ROZVODY

Příspěvek od Romulusw »

Takže se dá předpokládat, že všechny příruby jsou z lisovny aisinu v Písku a ty se dále přeprodávají různým "montážníkům", kteří do toho namontují střeva podle svého uvážení.

Koukal jsem na pumpy na 2,5T a našel jsem asi 6 výrobců, mezi nimiž je i BOSCH, nebo SKF a tam bych problém nečekal.

Jak je to s těmi nafťáky netuším.

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé