Regulace turba

Nejnovější Volva od roku 2015/16
  • Autor
  • Zpráva
Mr.bali
Offline
Příspěvky: 2
Registrován: 1 rok
Bydliště: Most
Vůz: XC90 D5 147kw 2013

Regulace turba

Příspěvek od Mr.bali »

Zdravím všechny a předem děkuji za případné rady. Mám Volvo XC90 D5 147kw.
Poslední dobou se mi zvedla spotřeba na cca 11l průměr kombinovaná.
Pokud dám autu plný knedlík za chvíli spadne do nouzaku a napíše plný dpf i když není.
Připojil jsem na diagnostiku a ukazuje nízký tlak turba.
Dočetl jsem se že by to mohl dělat regulátor turba.
Rozhodil jsem ho a ozubení je opotřebené ale ne vylámané má jen vůle. může to dělat i tak?
Mockrát děkuji za rady.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

python.p
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6293
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70 D5 2008

Regulace turba

Příspěvek od python.p »

A než jsi udělal tohle, zkoušel jsi třeba natlakovat sání, jestli ti to někde nefouká? :)
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!

K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!

VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Mr.bali
Offline
Příspěvky: 2
Registrován: 1 rok
Bydliště: Most
Vůz: XC90 D5 147kw 2013

Regulace turba

Příspěvek od Mr.bali »

Nezkoušel ale dobrý nápad jen jak to natlakovat?
To jsem nikdy nezkoušel

Zajsoft
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 2246
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
Participant x 3

Regulace turba

Příspěvek od Zajsoft »

Kdyby to nebyl dobrej napad, tak Ti to neradi...
Zkus krapet hledat, ze, najdes to tu mnohokrat.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

python.p
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6293
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70 D5 2008

Regulace turba

Příspěvek od python.p »

Já jsem línej a nemám vybavení. Takže jsem dal gumovou rukavici na sání, do jednoho z prstu udělal díru dal pistol od kompresoru, obmotal páskou jak rukavici tak ten prst a foukal. Buď to uslyšíš a najdeš, pokud ne, tak si sežen cigaretu , zavařovačku a dvě hadičky... ;)

Páč tohle uděláš asi tak za minutu doma a funguje to.
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!

K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!

VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Zpět na „S/V/XC 90; V/XC 60“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé