jaký hever do dílny
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 307
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo XC70 2006 D5
jaký hever do dílny
mam ten stejny, v reklamaci mi ho pretesnili, tak pozor jestli ti pod nim nezustne louzicka oleje jako v mem pripade.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 57
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Vůz: Chrysler 300c 5.7
jaký hever do dílny
amddawe:
Takže reklamace? Jak dlouho trval celý proces? Platil aspoň obchodník celou dopravu?
Takže reklamace? Jak dlouho trval celý proces? Platil aspoň obchodník celou dopravu?
_________________
Ex V50 T5 , S80 2.5T 2003
Chrysler 300C 5.7
Pontiac Firebird Trans Am 5.7 1995
Ex V50 T5 , S80 2.5T 2003
Chrysler 300C 5.7
Pontiac Firebird Trans Am 5.7 1995
-
Offline
- Příspěvky: 307
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo XC70 2006 D5
jaký hever do dílny
ano dopravu zajistil prodejce. GLS.
Oprava trvala asi tyden.
Oprava trvala asi tyden.
-
Offline
- Příspěvky: 1785
- Registrován: 4 roky 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
jaký hever do dílny
Tak mi dorazil zvedák Güde GRH 2,5/510 L.
Jsem z něj opravdu nadšen
.
PLUS:
- masivní pevná konstrukce, pocit stability (samozřejmě + jištění), minimum vůlí, nevrže, nekroutí se atd.
- dobré dílenské zpracování, byť je to "Čína", je vidět, že je to ze slušných dílů
- dvou-pístové provedení (díky Jakube
)
- rozsah 85-510 mm
- na stránkách výrobce rozkres zvedáku, možnost koupit náhradní díly
MINUS:
- nevím jestli je to minus, ale plastová kolečka (mne to nevadí, jen mne to překvapilo)
- guma na misce je níže než okraje misky, takže by to "zprasilo" práh. Samozřejmě dá se koupit jiná podložka, to je to nejmenší *)
- "jen" 2.5T, což mne určitě nevadí, paradoxně je tenhle zvedák masivnější než leckteré hevery s vyšším dovoleným zatížením
*) já ji dokoupím, ale za prahy stejně moc nechytám. Na podkládání využívám tlustou gumu z pasovky, ta je ideální
Jasně, jsou určitě i lepší stroje, ale za cenu kolem 3 000 Kč s DPH pro moje "hobby" využití opravdu spokojenost
EDIT: ještě bych hodil do minusů, že výška rámu u aktuálně nabízené verze zvedáku je 180mm, zatímco u předchozích verzí to bylo 150 mm (jmenuje se to pořád stejně). Na XC60 je to fuk, ale někomu by to mohlo vadit
Jsem z něj opravdu nadšen

PLUS:
- masivní pevná konstrukce, pocit stability (samozřejmě + jištění), minimum vůlí, nevrže, nekroutí se atd.
- dobré dílenské zpracování, byť je to "Čína", je vidět, že je to ze slušných dílů
- dvou-pístové provedení (díky Jakube

- rozsah 85-510 mm
- na stránkách výrobce rozkres zvedáku, možnost koupit náhradní díly
MINUS:
- nevím jestli je to minus, ale plastová kolečka (mne to nevadí, jen mne to překvapilo)
- guma na misce je níže než okraje misky, takže by to "zprasilo" práh. Samozřejmě dá se koupit jiná podložka, to je to nejmenší *)
- "jen" 2.5T, což mne určitě nevadí, paradoxně je tenhle zvedák masivnější než leckteré hevery s vyšším dovoleným zatížením
*) já ji dokoupím, ale za prahy stejně moc nechytám. Na podkládání využívám tlustou gumu z pasovky, ta je ideální
Jasně, jsou určitě i lepší stroje, ale za cenu kolem 3 000 Kč s DPH pro moje "hobby" využití opravdu spokojenost

EDIT: ještě bych hodil do minusů, že výška rámu u aktuálně nabízené verze zvedáku je 180mm, zatímco u předchozích verzí to bylo 150 mm (jmenuje se to pořád stejně). Na XC60 je to fuk, ale někomu by to mohlo vadit
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 2213
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
jaký hever do dílny
Já mám docela podobný, ale kola fe. Na zvednutém autu se pomalinku zvedala tyč co by pak klidně promáčkla dveře tak pozor na to ,ale reklamace za nový a doteď ok.
Mám i další dva jiné s jinou konstrukcí a vlastně makaj všechny každopádně ihned podložit - i když vypadá robustně tak dole může být ve vteřině.
Mám i další dva jiné s jinou konstrukcí a vlastně makaj všechny každopádně ihned podložit - i když vypadá robustně tak dole může být ve vteřině.
-
Offline
- Příspěvky: 1785
- Registrován: 4 roky 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
jaký hever do dílny
Upřímně já byl nejdříve rozladěn, protože tam, kde jsem objednával, vypadal hever jako na obrázku "A", ale dorazil jako na obrázku "B". Na stránkách výrobce je provedení "B", ale v e-shopech je to starší "A". To "A" má výhodu v tom, že zadní část rámu má jen 150mm, provedení "B" 180 mm. Na SUV je to fuk, ale pokud by chtěl člověk zajet pod nižší osobák, mohlo by to vadit. Za prahy je to samozřejmě v pohodě (nízko profilový).
Provedení "B" je konstrukčně trošku jinak řešené a je to dost netypické, popravdě viděl jsem to jen u jednoho výrobce. Nestihl jsem to detailněji prohlédnout (dělal jsem na autě), ale má to i své plusy. Nebudu rozepisovat, jsou to zatím moje domněnky, musím příště prohlédnout - zajímá mne to i technicky.
Pokud pominu výšku v zadní části, hever samotný super, mám z něj dobrý pocit. Čas ukáže
Jinak s pákou žádný problém, jak ji nechám, tak zůstává, ale díky za upozornění, omrknu.
PS: podkládám, s oblibou používám starou panenku (je i na fotce)
V dolní poloze, ale vytočím šroubovici a krásně to jistí bez vůle (přes gumu).
"A" "B"
Provedení "B" je konstrukčně trošku jinak řešené a je to dost netypické, popravdě viděl jsem to jen u jednoho výrobce. Nestihl jsem to detailněji prohlédnout (dělal jsem na autě), ale má to i své plusy. Nebudu rozepisovat, jsou to zatím moje domněnky, musím příště prohlédnout - zajímá mne to i technicky.
Pokud pominu výšku v zadní části, hever samotný super, mám z něj dobrý pocit. Čas ukáže

PS: podkládám, s oblibou používám starou panenku (je i na fotce)

"A" "B"
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 307
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo XC70 2006 D5
jaký hever do dílny
tak to jsem nakonec docela rád, protože ten červený co mám je docela nízký po celé délce a nemá takový hrb. Navíc kolečka mám kovová, což je asi fajn ale zase se moc pěkně netočí a na dlažbě v garáži to nechává stopy, tak asi budu tahat na nějaké dece 

-
Offline
- Příspěvky: 1785
- Registrován: 4 roky 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
jaký hever do dílny
No, pro mne to bylo překvapení, co přišlo. Bylo mi to divné, ale trošku jsem pospíchal, tak jsem to zjistil až po montáži, takže použité to vrátit už nejde.
Nicméně hever jako takový vůbec špatný není a myslím, že u většiny aut nebude problém zajet POD, těch 18 cm ještě jde, ale 15cm je samozřejmě lepších. V druhé garáži máme dlaždice, takže pro mne plastová kolečka jsou spíše výhoda.
Když jsem lehce na to koukal, přijde mi, že cílem je zjednodušení výroby ve smyslu více nechat více prefabrikovat a méně vařit při samotném sestavování heveru + trochu odlehčit konstrukci. Má ta konstrukce i svoje plusy. Fakt je, že tahle konstrukce se pomalu začíná objevovat.
Čas ukáže, třeba za rok napíšu, že to je krám
Nicméně hever jako takový vůbec špatný není a myslím, že u většiny aut nebude problém zajet POD, těch 18 cm ještě jde, ale 15cm je samozřejmě lepších. V druhé garáži máme dlaždice, takže pro mne plastová kolečka jsou spíše výhoda.
Když jsem lehce na to koukal, přijde mi, že cílem je zjednodušení výroby ve smyslu více nechat více prefabrikovat a méně vařit při samotném sestavování heveru + trochu odlehčit konstrukci. Má ta konstrukce i svoje plusy. Fakt je, že tahle konstrukce se pomalu začíná objevovat.
Čas ukáže, třeba za rok napíšu, že to je krám

-
Offline
- Příspěvky: 2213
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
jaký hever do dílny
Když to bude krám tak ti seženu lepší za půl darma, ale ted nějak nic nechodí a to už jsem slíbil díl na hever J.S. a zatím jen jiné vysoké jednopísty..
-
Online
- Člen VK
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 20 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
jaký hever do dílny
Ten Gude mam už pár let a jsem s nim velice spokojen
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 1785
- Registrován: 4 roky 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
jaký hever do dílny
[smention u=18732]Munga[/smention] děkuji za nabídku, uvidíme jak si povede.
Každopádně abych tu někoho neodradil od inovovaného provedení toho Güde: já krom upozornění, že rám je trošku vyšší než u předchozího provedení, nemám důvod si stěžovat. Je to sice vyrobené v Číně, zpracování na opravdu dobré úrovni (svary, křivost, lícování, vakl ...) Nabídka zvedáků je široká a z toho, co jsem viděl, tak zpracování tohohle konkrétního zvedáku patří jednoznačně k těm lepším.
Každopádně abych tu někoho neodradil od inovovaného provedení toho Güde: já krom upozornění, že rám je trošku vyšší než u předchozího provedení, nemám důvod si stěžovat. Je to sice vyrobené v Číně, zpracování na opravdu dobré úrovni (svary, křivost, lícování, vakl ...) Nabídka zvedáků je široká a z toho, co jsem viděl, tak zpracování tohohle konkrétního zvedáku patří jednoznačně k těm lepším.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 733
- Registrován: 4 roky 1 měsíc
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW
jaký hever do dílny
Tak jdu po pul roce reklamovat Redats LS-370 (z aretacnipripravky) pouzity tak 20x. Zvedne ale nedrzi a sjizdi dolu...
Dneska koupit neco co funguje je mazec.
Tak jsem zvedavy jak dopadu s reklamaci, jestli treba zaplati dopravu k nim...
Dneska koupit neco co funguje je mazec.
Tak jsem zvedavy jak dopadu s reklamaci, jestli treba zaplati dopravu k nim...
-
Offline
- Příspěvky: 1785
- Registrován: 4 roky 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
jaký hever do dílny
Ať neplevelím jiný téma: sháním PODPĚRY. Chci něco na příležitostné použití na chatu, používat se to bude na trávě, ale budu mít pod tím z 5-ky plechu podložky. Chtěl bych něco důvěryhodného, aby to nebylo z 2-ky plechu. Ty Guede, co tu byly zmíněné, vypadají dobře. Pozitivní zkušenost trvá? Příp. i jiný tip? Děkuji.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 955
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Buštěhrad
- Vůz: 945 D24TIC 94
jaký hever do dílny
Nějaké se probíraly zde
_________________
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985
-
Offline
- Příspěvky: 1785
- Registrován: 4 roky 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
jaký hever do dílny
Děkuji, přečtu 

-
Offline
- Příspěvky: 1785
- Registrován: 4 roky 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
jaký hever do dílny
Když už se to probíralo tady, tak to dám sem 
Myslím, že Munga ? tu chválil (tímto mu děkuji) podpěry od Güde. Koukal jsem na ně, jsou těžší než běžná konkurence. Plech základny cca 2.8mm, plech vršku cca 4 mm. Co jsem měl v ruce některé jiné podpěry, tak byly lehčí a plech tenčí (někde jsem zahlédl 2mm základna a 3 mm vršek). Benefitem je i přídavná západka. Myslel jsem si, že ta je vcelku k ničemu, ale v U.S.A stahovaly poměrně velkou várku podpěr: propadávaly, takže dvojité jištění proč ne
Tedy tyhle Güde za mne fajn volba. Čína jako vyšitá (to je ale všechno), ale solidní materiál, robustní, dobře svařené.

Myslím, že Munga ? tu chválil (tímto mu děkuji) podpěry od Güde. Koukal jsem na ně, jsou těžší než běžná konkurence. Plech základny cca 2.8mm, plech vršku cca 4 mm. Co jsem měl v ruce některé jiné podpěry, tak byly lehčí a plech tenčí (někde jsem zahlédl 2mm základna a 3 mm vršek). Benefitem je i přídavná západka. Myslel jsem si, že ta je vcelku k ničemu, ale v U.S.A stahovaly poměrně velkou várku podpěr: propadávaly, takže dvojité jištění proč ne

Tedy tyhle Güde za mne fajn volba. Čína jako vyšitá (to je ale všechno), ale solidní materiál, robustní, dobře svařené.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 6151
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
jaký hever do dílny
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 1785
- Registrován: 4 roky 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
jaký hever do dílny
To jsou ony



-
Offline
- Příspěvky: 805
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
jaký hever do dílny
Vracím se načas k nůžkovým heverům. Ty zvedací body u volva jsem měl vždycky v super stavu - tak proč je nevyužít naplno? Jenom to chce trochu upravit ten otočný vršek heveru(kousek nerez trubičky). Funguje to perfektně.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 955
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Buštěhrad
- Vůz: 945 D24TIC 94
jaký hever do dílny
Taky vozím nůžky v devítce. Protože tomu původnímu nevěřím a myslím, že je důvodem mnoha zničených zvedacích bodů, protože to z něj lidem musí padat
Doma na nůžkáč často používám akuvrtacku...

Doma na nůžkáč často používám akuvrtacku...
_________________
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985
-
Offline
- Příspěvky: 2213
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
jaký hever do dílny
Ten mám taky, vzal jsem ho spíš do rezervy a teď ho používám nejvíc - malej, šikovnej a vejde se i pod nízká auta.
Přidáno za 1 minuta 15 sekund:
Přidáno za 1 minuta 15 sekund:
JJ. mě furt makaj jako nové

-
Offline
- Příspěvky: 1785
- Registrován: 4 roky 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
jaký hever do dílny
Jojo, už jsem je vyzkoušel a fakt spokojenost
Oproti o cca 200 Kč levnější "konkurenci" masivnější, ta závlačka je fajn.
Kdyby to někoho zajímalo, tady je test podpěr versus lis
https://www.youtube.com/watch?v=GjmXQNhKCks&t=210s

Kdyby to někoho zajímalo, tady je test podpěr versus lis

https://www.youtube.com/watch?v=GjmXQNhKCks&t=210s
-
Offline
- Příspěvky: 57
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Vůz: Chrysler 300c 5.7
jaký hever do dílny
Včera jsem měl možnost, si půjčit od kamaráda Redats LS-370. Potřeboval jsem hodit na kozy celkem nízkého Firebirda.
Chtěl jsem si koupit Güde GRH 2,5/510 L.
Po včerejší manipulaci, bych asi ale volil Redats.
Zvedám auto za nosník , ne za prahy. Takže hever musím zasunout hluboko pod auto. S Güde by to mohl být problém, kvůli jeho konstrukce A,B (viz. výš). Pokud je k mání jen verze B, která má výšku rámu vyšší než verze A nebo než Redats, tak to může být pro někoho jako mne problém.
Akorát mě od Redatse odrazují reklamace, které tady řešilo pár kluků.
Jinak práce s takovým bytelným zvedakem je krása. Člověk si s ním zajede jak chce, pár krát zapumpuje a nebojí se jak u 2t šmejda.
Vizibable: Zajímalo by mne, jak dopadla reklamace?
Chtěl jsem si koupit Güde GRH 2,5/510 L.
Po včerejší manipulaci, bych asi ale volil Redats.
Zvedám auto za nosník , ne za prahy. Takže hever musím zasunout hluboko pod auto. S Güde by to mohl být problém, kvůli jeho konstrukce A,B (viz. výš). Pokud je k mání jen verze B, která má výšku rámu vyšší než verze A nebo než Redats, tak to může být pro někoho jako mne problém.
Akorát mě od Redatse odrazují reklamace, které tady řešilo pár kluků.
Jinak práce s takovým bytelným zvedakem je krása. Člověk si s ním zajede jak chce, pár krát zapumpuje a nebojí se jak u 2t šmejda.
Vizibable: Zajímalo by mne, jak dopadla reklamace?
_________________
Ex V50 T5 , S80 2.5T 2003
Chrysler 300C 5.7
Pontiac Firebird Trans Am 5.7 1995
Ex V50 T5 , S80 2.5T 2003
Chrysler 300C 5.7
Pontiac Firebird Trans Am 5.7 1995
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 733
- Registrován: 4 roky 1 měsíc
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW
jaký hever do dílny
Reklamace vyrizena kladne. Pretesneni a doliti oleje. I dopravu platil dodavatel.
-
Offline
- Příspěvky: 533
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Horní Slavkov
- Vůz: S60 2,4T 2001
jaký hever do dílny
Potvrzuju, že to Güde je moc vysoký. Pod lehce sníženou C70 ho nedostanu, jedině za práh, nebo jen tak tak za rám před předním kolem. Předtím jsem měl Yato, který bylo menší, ale stabilní bylo podobně, sílu na zdvih vyžadovalo stejnou, a navíc jsem si mohl otáčet zdvihací páku do různých směrů, jak jsem potřeboval. Jenže bohužel po pár letech mi z něj najednou vytekl olej a bylo po všem. Tak jsem koupil zde vychvalované Güde, ale jak říkám, dvakrát nadšenej z něho nejsem.
_________________
Mercedes-Benz C350 Coupe | Volvo C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG | R.I.P. Volvo S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic
(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)
Mercedes-Benz C350 Coupe | Volvo C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG | R.I.P. Volvo S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic
(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: gigy