Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3 ; D4
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3
Nějaký dobrý bazar že se nebojíš tak často měnit?
-
Offline
- Příspěvky: 1125
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 D4 MY19
Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3
Tak jako nebojíš....
Předávací protokol hovoří jasně.
Prostě kupuješ vrak, ale to tak je ve většině bazarů (i při autorizaku).
Snad si nevytahnu černého petra...
VEA je pověstná problémy...
Předávací protokol hovoří jasně.
Prostě kupuješ vrak, ale to tak je ve většině bazarů (i při autorizaku).
Snad si nevytahnu černého petra...
VEA je pověstná problémy...
_________________
+
Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
HECHT EQUIS 1,8kW, MY21
Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:
V90 D3 ;
V70 D4 ;
S80 3,2 LPG



Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:



-
Offline
- Příspěvky: 512
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3
aké časté mal olejové servisy?
-
Offline
- Příspěvky: 1125
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 D4 MY19
Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3
Klasické 30.000 km.
Ale to měla i stávající V90.
Ale to měla i stávající V90.
_________________
+
Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
HECHT EQUIS 1,8kW, MY21
Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:
V90 D3 ;
V70 D4 ;
S80 3,2 LPG



Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:



-
Offline
- Příspěvky: 512
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3
hádam bude všetko v poriadku. Niekde som čítal názor, ze tie biturbá 133 kw a viac sú náchylnejšie na olej ako jednoturbová 110 kw verzia. Ja ked som vyberal 133 kw verziu, sledoval som výmeny oleja, priemer za 10 rokov je 13 tis km na jeden olej(max 28 tis, najmenej 4500).
-
Offline
- Příspěvky: 25
- Registrován: 2 roky 3 měsíce
- Bydliště: Střezetice
- Vůz: Ford Galaxy 2015
Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3
Ahoj chlapi a jak je to s adblue, od kdy se začalo asi dávat, jak moc to na volvu zlobí nebo nezlobí?
-
Offline
- Příspěvky: 907
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3
AdBlue se lámalo 2018/2019. Je to vcelku bezporuchové..
Jinak Tom0 gratuluji k novému stroji. Ta D4 je rozhodně důstojnější pohon než D3.
Chce to nějaké fotky
Jinak Tom0 gratuluji k novému stroji. Ta D4 je rozhodně důstojnější pohon než D3.
Chce to nějaké fotky

_________________
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvky: 512
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3
Som zvedavý aj na porovnanie automatov, za mna je ten 8 stupeň super kvôli plachteniu
-
Offline
- Příspěvky: 25
- Registrován: 2 roky 3 měsíce
- Bydliště: Střezetice
- Vůz: Ford Galaxy 2015
Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3
Tom01 jsi dobrej střelec, já než se rozhoupu a vyberu a oduvodnim si vůz na " na vikendy" tak ty už máš druhou káru...jako dobrý že se toho tak nebojíš.....
-
Offline
- Příspěvky: 907
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3
Plachtit umí i šestikvalt.lkopcansky píše: 11 čer 2024 18:53 Som zvedavý aj na porovnanie automatov, za mna je ten 8 stupeň super kvôli plachteniu
_________________
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvky: 1337
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3
S Tomem jsme byli v kontaktu skrz puvodni V70, meli jsme stejne myslenky k uteku k Superbu a pak chvili drzeli basu zpet s Volvama, od te doby jsem koukal na “jeho” bazar Autovyhybka a videl jsem tam i tuhle V90, no nez jsem se rozhoupal v ramci dni, tak tam skocila rezervace a bylohonzi2 píše: 11 čer 2024 20:26 Tom01 jsi dobrej střelec, já než se rozhoupu a vyberu a oduvodnim si vůz na " na vikendy" tak ty už máš druhou káru...jako dobrý že se toho tak nebojíš.....

Takze Tome, taky se tesim na fotky a taky se tesim na porovnani 110 vs 140kw. Ja jsem prozatim trochu zOndrovatel, sice to neni Mitsu, ale je to konkurence. A vlasten taky trochu zHabenovatel

A V90 mozna priste…
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvky: 512
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3
U mňa pocitovo ten 8 stupeň viac plachtí ako 6 stupeň, mám a mal som obe prevodovkyThor123 píše: 11 čer 2024 21:48Plachtit umí i šestikvalt.lkopcansky píše: 11 čer 2024 18:53 Som zvedavý aj na porovnanie automatov, za mna je ten 8 stupeň super kvôli plachteniu
-
Offline
- Příspěvky: 1125
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 D4 MY19
Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3
Plachtit musí umět stejně...
Pod pojmem plachtit beru to že po sundání nohy z plynu auto rozpojí motor od převodovky.
Motor si vrčí volnoběh (trošku žere) a auto jede vlastní setrvačností.
Určitě pak napíšu nějaké to srovnání.

Pod pojmem plachtit beru to že po sundání nohy z plynu auto rozpojí motor od převodovky.
Motor si vrčí volnoběh (trošku žere) a auto jede vlastní setrvačností.
Určitě pak napíšu nějaké to srovnání.
_________________
+
Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
HECHT EQUIS 1,8kW, MY21
Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:
V90 D3 ;
V70 D4 ;
S80 3,2 LPG



Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:



-
Offline
- Příspěvky: 189
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: XF 5.0 V8
Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3
Jen si zahrávej.
S touhle frekvencí výměny VEA motorů musí jednou ta vysoká spotřeba oleje přijít.
S touhle frekvencí výměny VEA motorů musí jednou ta vysoká spotřeba oleje přijít.
_________________
je: Jaguar XF 5.0 V8 385Ps, MY2010
bylo: S60 2.0T 2006 Summum
je: Jaguar XF 5.0 V8 385Ps, MY2010
bylo: S60 2.0T 2006 Summum
-
Offline
- Příspěvky: 1125
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 D4 MY19
Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3
161.000 km
Po projetí máš dovoleno nezávisle zhodnotit.
Takže výměna proběhla, jelikož jsem si na předchozí V90 koupil 20" kola, tak jsem si dnes na bazaru dal přezouvání dvou aut mezi sebou.
Takže nová hned od novoty ztvrdla.
A jinak tato verze už má AdBlue.
A teď nějaké hodnocení.
Při zkušební jízdě toho člověk moc nepozná, protože jezdí po cestách které nezná.
Když jsem se dostal k domovině na silničky které znám a mám najeté s D3, tak je ten rozdíl hodně znát.
Motor je silnější, ale ten 8mi kvalt je fakt jak z jiného světa. Není takový nerozhodný jaký kvalt tam dát (určitě na to má vliv i silnější motor který víc pobere), zřejmě i rychleji řadí a je více do rychla.
Při nějaké rychlosti točí auto méně otáček na 8mičku než předchozí na 6ku.
Co se týká stavu, tak původní D3 byla trošku zachovalejší, určitě je to dáno tím že měla světlou kůži na které není poškození tolik vidět oproti tmavě hnědé.
Co bude následovat.
Budu si muset dát oleje, filtry a zjistit jak jsou na tom rozvody (na 99% ale původní).
Tak nějaké foto z bazaru.
Po projetí máš dovoleno nezávisle zhodnotit.

Takže výměna proběhla, jelikož jsem si na předchozí V90 koupil 20" kola, tak jsem si dnes na bazaru dal přezouvání dvou aut mezi sebou.
Takže nová hned od novoty ztvrdla.
A jinak tato verze už má AdBlue.
A teď nějaké hodnocení.
Při zkušební jízdě toho člověk moc nepozná, protože jezdí po cestách které nezná.
Když jsem se dostal k domovině na silničky které znám a mám najeté s D3, tak je ten rozdíl hodně znát.
Motor je silnější, ale ten 8mi kvalt je fakt jak z jiného světa. Není takový nerozhodný jaký kvalt tam dát (určitě na to má vliv i silnější motor který víc pobere), zřejmě i rychleji řadí a je více do rychla.
Při nějaké rychlosti točí auto méně otáček na 8mičku než předchozí na 6ku.
Co se týká stavu, tak původní D3 byla trošku zachovalejší, určitě je to dáno tím že měla světlou kůži na které není poškození tolik vidět oproti tmavě hnědé.
Co bude následovat.
Budu si muset dát oleje, filtry a zjistit jak jsou na tom rozvody (na 99% ale původní).
Tak nějaké foto z bazaru.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
+
Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
HECHT EQUIS 1,8kW, MY21
Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:
V90 D3 ;
V70 D4 ;
S80 3,2 LPG



Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:



-
Offline
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3
Co bude následovat ? To že ji dáš do parádního pořádku, co půjde preventivně vyměníš, poservisuješ a až nebude co tak koupíš něco jiného 

-
Offline
- Příspěvky: 1125
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 D4 MY19
Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3
To bylo naposledy na V70, z toho už jsem tak nějak vyléčenej. 

_________________
+
Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
HECHT EQUIS 1,8kW, MY21
Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:
V90 D3 ;
V70 D4 ;
S80 3,2 LPG



Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:



-
Offline
- Příspěvky: 1337
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3 ; D4
Tak hlavne abys nepotkal zitra rano jeste srnku 

_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvky: 25
- Registrován: 2 roky 3 měsíce
- Bydliště: Střezetice
- Vůz: Ford Galaxy 2015
Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3 ; D4
Z fotek vypadá moc hezky. Ať Hlavně slouží bez poruch. Já jen nevím jestli to adblue bude sloužit, furt přemýšlím jestli se tomu vyhnout nebo ne.
-
Offline
- Příspěvky: 25
- Registrován: 2 roky 3 měsíce
- Bydliště: Střezetice
- Vůz: Ford Galaxy 2015
Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3 ; D4
Ahoj pánové, tak jsem zahlédl na Auto Vyhybka toto volvíčko viz odkaz: https://www.auto-vyhybka.cz/autobazar-auta/volvo-v90-d3-inscription-acc-93-24.
Co na to vaše odborná oka a názory? Nejlepší zkušenosti s tímto bazarem má Tom0. Nemáte někdo ověřené stránky na prověření vin krom placených cebíí a pod? jestli to má trochu smysl.
Co na to vaše odborná oka a názory? Nejlepší zkušenosti s tímto bazarem má Tom0. Nemáte někdo ověřené stránky na prověření vin krom placených cebíí a pod? jestli to má trochu smysl.
-
Offline
- Příspěvky: 5655
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3 ; D4
Ten interiér je krásnej, vždycky sem preferoval světlou kůži, ale ta hnědá je asi ještě hezčí... Když si měl tu D3, nepřemejšlel si, že to nachipuješ? Ikdyby na těch stávajících 140kw, musí to bejt velkej rozdíl...
A pak dotaz ohledně panoramy... Nemá klima problém to uchladit?
A pak dotaz ohledně panoramy... Nemá klima problém to uchladit?
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 1125
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 D4 MY19
Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3 ; D4
Tak jako to je ale ovšem nádherný kousek....honzi2 píše: 15 čer 2024 14:20 Ahoj pánové, tak jsem zahlédl na Auto Vyhybka toto volvíčko viz odkaz: https://www.auto-vyhybka.cz/autobazar-auta/volvo-v90-d3-inscription-acc-93-24.
Co na to vaše odborná oka a názory? Nejlepší zkušenosti s tímto bazarem má Tom0. Nemáte někdo ověřené stránky na prověření vin krom placených cebíí a pod? jestli to má trochu smysl.



To je moje teď už bejvalé auto ...

Přidáno za 4 minuty 58 sekund:
D3 můžeš načipovat na cca 130kW, ale pořád budeš mít jen 6ti kvalt k tomu. Ale jako myšlenky byly. Když tě při zrychlení z města na 90km/h tlačí oktávka.PetrXC70 píše: 15 čer 2024 15:12 Ten interiér je krásnej, vždycky sem preferoval světlou kůži, ale ta hnědá je asi ještě hezčí... Když si měl tu D3, nepřemejšlel si, že to nachipuješ? Ikdyby na těch stávajících 140kw, musí to bejt velkej rozdíl...
A pak dotaz ohledně panoramy... Nemá klima problém to uchladit?

110kW oktávka je o dost živější než 110kW V90, to už vím
Zatím co D4 máš 140kW a teoreticky tam můžeš dát 160kW (zatím není potřeba, 140kW mi přijde dostatečné).
Mám video z posledního dne s D3. pružné zrychlení 100-180, až budou značky a známka, tak udělám to samé video na stejném úseku s D4.
Klimu jsem zatím jen vyzkoušel že funguje, ale víceméně budu hlavně využívat otevřenou panoramu... to mi chybělo od doby V70.
Žádná horka zatím nejsou abych mohl vyzkoušet zda uchladí.
_________________
+
Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
HECHT EQUIS 1,8kW, MY21
Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:
V90 D3 ;
V70 D4 ;
S80 3,2 LPG



Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:



-
Offline
- Příspěvky: 25
- Registrován: 2 roky 3 měsíce
- Bydliště: Střezetice
- Vůz: Ford Galaxy 2015
Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3 ; D4
Takže svým způsobem výhoda, že víme o autě vše a je dozajista v TOP stavu 

-
Online
- Příspěvky: 302
- Registrován: 2 roky 1 měsíc
- Bydliště: Žiar nad Hronom
- Vůz: V40CC 2013 D3
Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3 ; D4
V XC90 v slnečný horúci deň sa nedá ísť s odtiahnutou panoramou, pečie dnu riadne. Po zatiahnuti je to už viac menej v poriadku, a aj na dovolenke v IT pri 40C bolo auto vychladené - vzdialený štart dopredu je výhoda.
-
Offline
- Příspěvky: 512
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3 ; D4
Aké je tam provízia autobazáru? Tvoj predaj, ich cena
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé