- olej je cisty bez emulzie
- voda cista bez emulzie
- test na CO2 robeny 2x a negativny
- Vymena termostatu komplet domec s teplotnym cidlom
- Vakuove plnenie chladiaceho systemu
- Repas sahary kedze som zistil ze sa niekedy netoci (vymena uhlikov a lozisk v motoroch) no mam tam cinsku RJ co hlasi chybu na diag ale ventilatory tocia uz.
- Pred vymenou termostatu chladiaca drzala cca 89-92 °C , po vymene sa hybe okolo 92-97°C
- Natlakovanie chladiaceho okruhu - po par minutach tlak klesa ak to necham cez noc klesne takmer na 0 no neviem vylucit chybu pripravku aj ked je novy
- Ziadny biely dym z vyfuku
- pri natlakovani pripravkom ci za tepla alebo za studena nevidno ziadny unik kvapaliny volnym okom.
- Viecko expanzky nove original Ford aj test druheho z volvo s60. bez zmeny.
- Priklad ako sa to chova : Otvorim expanzku vypustim tlak neham cez noc otvorene. Rano za studena nastavim hladinu pod MAX. Po jazde cca 20km pozrem pod kapotu hadice tvrdsie vyrazne, hladina pri MIN. Auto necham vychladnut 12h. Po vychladnuti kontrola hadice stale pod tlakom. hladina stale pri MIN. Otvorim expanzku odfukne si dost a hladina vylezie cca na hodnotu ako som dolieval za studena.
Mam este v plane skusit vypustit chladiacu kvapalinu a do expanzky pustit dym cez ten ,,dymostroj" pripadne potom este nasadit viecko a s pripravkom natlakovat sustavu ci cez olejove viecko nepojde dym.
Tak isto chcem este demontovat chladic EGR odtlakovat ho a rovno vycistit.
Je tam predpoklad ze je to tesnenie pod hlavou ale pokial nemam nejaky relevantny dokaz nechcem davat rozoberat motor.
Ak mate teda niekto este nejaky typ sem s tym
