PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5320
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
[smention u=3131]Lukaso[/smention] Ty černé koberečky vypadají lépe jak ty mé šedivé krucipísek.
[smention u=17235]Jocker[/smention] ker vyber si produkt, napiš že chceš slevu. Uvidíš co ti napíšou. Nechci tady veřejně psát kolik mi dali slevu.
[smention u=17235]Jocker[/smention] ker vyber si produkt, napiš že chceš slevu. Uvidíš co ti napíšou. Nechci tady veřejně psát kolik mi dali slevu.
-
Offline
- Příspěvky: 931
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
No já teď hlavně po chvilce hledání zjistil, že Heico je jen předražený a přebrandovaný německý Bastuck. Řeší se to docela dost na Swedespeed. Takže bych objednal spíš tam, dostaneš to samé za půlku. Jen bez nápisu "Heico".
https://shop.bastuck2.de/index.php?cat=500000&hg=500210&hg2=500210050
https://shop.bastuck2.de/index.php?cat=500000&hg=500210&hg2=500210050
_________________
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5320
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
To rád vidím
Soustředím se nyní na ty brzdy a zeptám se na kolik vyjde ten komplet z XC90T8?
Přemýšlím stále nad https://allegro.pl/oferta/volvo-s60-xc60-zaciski-hamulcowe-tarcze-polestar-13451984229?reco_id=f658dae2-d877-11ee-aea2-a6f06aabf78b&sid=f8bddad5d737919e6c726c989b66bdbe96499e13bc806f55bd0c404f69ac7020
Prodejce by do ČR poslal bez DPH a ještě mi pan Švajda dohodnul slevu, nebo tahle varianta taky bez DPH https://allegro.pl/oferta/volvo-v60-s60-xc60-polestar-zaciski-zestaw-hamulcowy-swap-brembo-14858498380?reco_id=76d002dc-d879-11ee-a331-b67a3f0e0f43&sid=1b14f67fa36602937f1572a57e6df4124ef63b53ab9897d3b9ab8b1bd1d899d5
Děkuji za postřehy poznatky.

Soustředím se nyní na ty brzdy a zeptám se na kolik vyjde ten komplet z XC90T8?
Přemýšlím stále nad https://allegro.pl/oferta/volvo-s60-xc60-zaciski-hamulcowe-tarcze-polestar-13451984229?reco_id=f658dae2-d877-11ee-aea2-a6f06aabf78b&sid=f8bddad5d737919e6c726c989b66bdbe96499e13bc806f55bd0c404f69ac7020
Prodejce by do ČR poslal bez DPH a ještě mi pan Švajda dohodnul slevu, nebo tahle varianta taky bez DPH https://allegro.pl/oferta/volvo-v60-s60-xc60-polestar-zaciski-zestaw-hamulcowy-swap-brembo-14858498380?reco_id=76d002dc-d879-11ee-a331-b67a3f0e0f43&sid=1b14f67fa36602937f1572a57e6df4124ef63b53ab9897d3b9ab8b1bd1d899d5
Děkuji za postřehy poznatky.
-
Offline
- Příspěvky: 931
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Já chtěl kupovat tu druhou sadu, za 10tis ale už není dostupná. Dlouho jsem se rozhoupával.
Ta první mi přijde předražená. Defacto stačí jen předek, protože ze zadku pouziješ stávající třmeny a držáky dáš z XC90 T8. S/V/XC60 PE má vzadu vždy pouze malé 320mm brzdy, jen zlaté.
A Akebono 400mm předky z XC60 už jsou zbytečný overkill navíc musíš mít 21" kola minimum.
Já tím, že to dělám jen a pouze kvůli vzhledu, protože si myslím, že to brzdí naprosto dostatečně i v autobahn rychlostech tak jsem šel touto cestou. Vychází to cca na 14tis za držáky třmenů a pak kotouče a desky.
Kotouče jsem dal Zimmermann vrtané a destičky origo Volvo. Pak jsi na setupu 366mm předek a 345mm zadek. Mění se jen kotouče, desky a držáky třmenů. I plechy za brzdami jsou připravené pro tyto větší kotouče.
Jinak POZOR případně u těch PE brzd na to, že se ti nevlezou vpředu kola a jsou potřeba podložky nebo PE kola.
Ta první mi přijde předražená. Defacto stačí jen předek, protože ze zadku pouziješ stávající třmeny a držáky dáš z XC90 T8. S/V/XC60 PE má vzadu vždy pouze malé 320mm brzdy, jen zlaté.
A Akebono 400mm předky z XC60 už jsou zbytečný overkill navíc musíš mít 21" kola minimum.
Já tím, že to dělám jen a pouze kvůli vzhledu, protože si myslím, že to brzdí naprosto dostatečně i v autobahn rychlostech tak jsem šel touto cestou. Vychází to cca na 14tis za držáky třmenů a pak kotouče a desky.
Kotouče jsem dal Zimmermann vrtané a destičky origo Volvo. Pak jsi na setupu 366mm předek a 345mm zadek. Mění se jen kotouče, desky a držáky třmenů. I plechy za brzdami jsou připravené pro tyto větší kotouče.
Jinak POZOR případně u těch PE brzd na to, že se ti nevlezou vpředu kola a jsou potřeba podložky nebo PE kola.
_________________
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvky: 190
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Hranice na Moravě
- Vůz: XC70 T6 Inscription 2015.5
- Bydliště: Hranice na Moravě
PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Nezkoušel jsem někdo řešit upgrade Harman na B&W? Stačí repro nebo je potřeba i kabeláž?
_________________
Je: Volvo XC70 T6 2015; Volvo XC90 V8 2007; Škoda Kodiaq RS 2020; Opel Astra G OPC 2003; BMW E46 325ci cabrio 2005
Bylo: Opel Astra G 1.8 16V, Opel Astra G 2.2 DTi, Opel Astra H 1.7CDTi, Opel Astra H OPC line 1.8 16V
Je: Volvo XC70 T6 2015; Volvo XC90 V8 2007; Škoda Kodiaq RS 2020; Opel Astra G OPC 2003; BMW E46 325ci cabrio 2005
Bylo: Opel Astra G 1.8 16V, Opel Astra G 2.2 DTi, Opel Astra H 1.7CDTi, Opel Astra H OPC line 1.8 16V
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5320
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Pavel Lajšner když jsem měl v merku auto s Harmanem mi poslal odkaz s repro B&W na Allegro s tím, že předělàme. Tak bych tu otázku směřoval na něj.
[smention u=13693]Thor123[/smention]
Ta sada za 10000zl není prodána jen vypršel inzerát. Poptal bych prodejce.
Jedny brzdy jsem zvlnil, když jsem brzdil na krev za kamionem který začal předjíždět.
Budu přemýšlet dál jak s těmi brzdami to vyřešit. Heico brzdy se vlezou za Heico kola, tak snad by se tam vlezlo i ty PE.
Možná se nechám inspirovat tebou a dojel bych i na montáž zda to bude možné.
Přidáno za 13 minut 23 sekund:
Reproduktory vyšly s prací cca do 20k.
[smention u=13693]Thor123[/smention]
Ta sada za 10000zl není prodána jen vypršel inzerát. Poptal bych prodejce.
Jedny brzdy jsem zvlnil, když jsem brzdil na krev za kamionem který začal předjíždět.
Budu přemýšlet dál jak s těmi brzdami to vyřešit. Heico brzdy se vlezou za Heico kola, tak snad by se tam vlezlo i ty PE.
Možná se nechám inspirovat tebou a dojel bych i na montáž zda to bude možné.
Přidáno za 13 minut 23 sekund:
Jinak B&W bych si nějak neidealizoval takový posun to za ty peníze není, ale líbí se mi jak to vypadá. Nemít ho tak bych sehnal jen ty kryty chromové a reproduktory si nechal vyladit od Ahifi v Brně, co mi udělali se zvukem v S80 je opravdu super, mám možnost porovnat, protože auto zůstalo bráchovi a když s ním někam jedu vždy si postesknu, že mu to hraje fakt líp.Jocker píše: 02 bře 2024 12:34 Nezkoušel jsem někdo řešit upgrade Harman na B&W? Stačí repro nebo je potřeba i kabeláž?
Reproduktory vyšly s prací cca do 20k.
-
Offline
- Příspěvky: 931
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Brzdy už jsem řešil s prodávajícím a bohužel nemá.
Montáž by nebyla problém.
Ještě chci zjistit, jestli dělají na SPA auta teflonové, opletené hadice. To taky udělá dost velký rozdíl.
Samozřejmě pokud brzdíš úplně na krev z rychlostí přes 200Km/h tak na to nejsou ty sériové brzdy moc dimenzované. Podle mě by se mohli zkroutit i ty PE kotouče. Případně bych ještě zkusil třeba EBC destičky žluté nebo červené. Nevím jak jezdíš a jaký zahul dáváš brzdám ale já ikdyž se fakt sportovně svezu s T8 po okrese tak to zatím vždy stačilo i s původní brzdovou sestavou. Brzdy mám vždy nastavené na "dynamic" ale nevím, jestli to není jen u T8.
Myslím si ale, že ty větší XC90 T8 brzdy by to mohli zvládat líp to dálniční brzdění. Kolik váží S90 T6 ? Kolem 1800-1900 ? T8 má ještě cca o 250kg víc a podle mě je to úplně cajk.
Ono pak zase ceny kotoučů a destiček na ty šestipístky jsou docela smrt. Kotouče a desky cca kolem 50 s DPH.
Edit. : Zapomněl jsem že máš Heico kola, ty budou mít menší ET, tam by se to mohlo vejít. Ale na zimu máš asi stejnak OEM kola ne ?
Co se týče upgradu na B&W z HK tak si myslím, že posun je propastný, slyšel jsem všechny tři stupně audia. U upgradu z HK na B&W je super, že je vše plug n' play. Tzn potřebuješ všechny repro, AUD jednotku a subwoofer. U tebe v XC90 ještě lišty dveří s dekorem, mřížky a do zadních dveří kabeláž protože je tam vždy o jeden repro navíc. Pak už jen přehrát SW. Když by sis sehnal i novější typ AUD přibude ti i možnost zvuku "jazz klub".
Osobně bych první začal tím, že bych vytlumil komplet celé auto. To zvedne kvalitu audia mnohonásobně.
Montáž by nebyla problém.
Ještě chci zjistit, jestli dělají na SPA auta teflonové, opletené hadice. To taky udělá dost velký rozdíl.
Samozřejmě pokud brzdíš úplně na krev z rychlostí přes 200Km/h tak na to nejsou ty sériové brzdy moc dimenzované. Podle mě by se mohli zkroutit i ty PE kotouče. Případně bych ještě zkusil třeba EBC destičky žluté nebo červené. Nevím jak jezdíš a jaký zahul dáváš brzdám ale já ikdyž se fakt sportovně svezu s T8 po okrese tak to zatím vždy stačilo i s původní brzdovou sestavou. Brzdy mám vždy nastavené na "dynamic" ale nevím, jestli to není jen u T8.
Myslím si ale, že ty větší XC90 T8 brzdy by to mohli zvládat líp to dálniční brzdění. Kolik váží S90 T6 ? Kolem 1800-1900 ? T8 má ještě cca o 250kg víc a podle mě je to úplně cajk.
Ono pak zase ceny kotoučů a destiček na ty šestipístky jsou docela smrt. Kotouče a desky cca kolem 50 s DPH.
Edit. : Zapomněl jsem že máš Heico kola, ty budou mít menší ET, tam by se to mohlo vejít. Ale na zimu máš asi stejnak OEM kola ne ?
Co se týče upgradu na B&W z HK tak si myslím, že posun je propastný, slyšel jsem všechny tři stupně audia. U upgradu z HK na B&W je super, že je vše plug n' play. Tzn potřebuješ všechny repro, AUD jednotku a subwoofer. U tebe v XC90 ještě lišty dveří s dekorem, mřížky a do zadních dveří kabeláž protože je tam vždy o jeden repro navíc. Pak už jen přehrát SW. Když by sis sehnal i novější typ AUD přibude ti i možnost zvuku "jazz klub".
Osobně bych první začal tím, že bych vytlumil komplet celé auto. To zvedne kvalitu audia mnohonásobně.
_________________
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5320
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Co píšeš má hlavu i patu. Vydám se stejnou cestou xc brzd. Jezdím tak abych brzdy už nezničil.
Když jsem dal na S80 brzdy z xc60 t6 byl to posun k mé spokojenosti dostatečný tak to nebudu přehánět.
Když jsem dal na S80 brzdy z xc60 t6 byl to posun k mé spokojenosti dostatečný tak to nebudu přehánět.
-
Offline
- Příspěvky: 931
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
S brzdami na S80 z XC60 jsem ti také tuším radil kdysi na FB skupině já
.
Upřímně, než jsem prodal S80, tak jsem už lepší brzdy z V8 336mm upgradoval na 4 pístkové Bremba a přišlo mi, že rozdíl tam vlastně téměř nebyl.
Upřímně, než jsem prodal S80, tak jsem už lepší brzdy z V8 336mm upgradoval na 4 pístkové Bremba a přišlo mi, že rozdíl tam vlastně téměř nebyl.
_________________
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5320
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Jo to možné, že tu informaci jsem získal od tebe.

-
Offline
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 8 roků 5 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Krasa strida nadheru, fakt moc pekne auto.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5320
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Přehlédl jsem v dešti auto, nevím jestli svítilo, hned po srážce ne. Nasrany jsem fest.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 6130
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2246
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Au, "Co jsi delal?" "Jen plechy?"
Takhle presne dopadl onehda Black, na stred zadnich dveri, kdyz do nich pripitej blb nacouval. Taky presne na prostredek.
Takhle presne dopadl onehda Black, na stred zadnich dveri, kdyz do nich pripitej blb nacouval. Taky presne na prostredek.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5320
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Naštěstí jen plechy, asi jsem se kochal, že jsem přehlédl auto zprava.
Je to haluz, že šla rána na střed dveří.
Jsem zvědavý na verdikt servisu.
Je to haluz, že šla rána na střed dveří.
Jsem zvědavý na verdikt servisu.
-
Offline
- Příspěvky: 6130
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Pinda jeste chudak v soku. Prehledl auto zleva, ktere bylo holt na hlavni.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5320
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Jo no zleva, na hlavní 

-
Offline
- Příspěvky: 5829
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Ou. Borec to musel ještě dost zbrzdit ne ? V 50tce by to byla jine.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5320
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Neptal jsem se kolik jel, ale zvládnul se jenom polekat, bo jsem mu vjel rovnou do rány z poza auta přes které jsem nebyl vidět.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5320
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Jupí jou
tak už ho mám doma opraveného a jsem nadmíru spokojený
Ve Svencaru odvedli fakt super práci.
Jako náhradní vozidlo jsem dostal nejdříve Pasat 1,5tsi a pak V90CC B4 rád jsem otestoval auta které nebyly starší jednoho roku, ale velmi rád jsem se vrátil k vymazlené S90 je to krapet jiná radost s jízdy a mnohem víc lahodí mému oku.



Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 814
- Registrován: 8 roků 5 měsíců
- Bydliště: Řečany nad Labem
- Vůz: V90CC VOR
PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
A jak na tebe pusobil po tu kratkou chvili ten Google? Je to fakt prusvih nebo je to o zvyku? Samozrejme mimo
onu nehodu,ze vsichni ve zdravi s jen plechy...
_________________
XC60 T8 Ultra Red Fusion
XC60 T8 Ultra Red Fusion
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5320
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Je to o zvyku a určitě mi to ten týden nevadilo. Možná bych ho i chtěl.
-
Offline
- Příspěvky: 5786
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Dělali něco s tou malou promáčklinkou na prahu? A třeba to uchycení zámku na B sloupku měnili?
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 931
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Vypadá zase jako nové 
Jinak za mě Google iCUP je o zvyku. Ze začátku jsem na to strašně nadával ale člověk si zvykne poměrně rychle. Google mapy jsou fajn a appky jsou TuneIn, Spotify, YouTube jedou tisíckrát rychleji než na starém Sensusu.
Jinak za mě Google iCUP je o zvyku. Ze začátku jsem na to strašně nadával ale člověk si zvykne poměrně rychle. Google mapy jsou fajn a appky jsou TuneIn, Spotify, YouTube jedou tisíckrát rychleji než na starém Sensusu.
_________________
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé