Kishmick - 940 Turbo-sedan
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 121
- Příspěvky: 726
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#176 Kishmick - 940 Turbo-sedan
Zdar. Je to fakt, ale taky to nemusí bejt jen větší vačkou. On tam může mít třeba jiný okolnosti kolem. Do těch 4.5tis otáček tam má třeba bohatou směs a moc to netáhne. Obecně si myslim, že větší vačka, která dokáže pustit víc vzduchu-dovnitř i ven, dokáže bejt lepší v každym případě. I v nízkejch otáčkách -to bys ale asi musel nastavit vačkový kolo do plusu-abys ho posunul dopředu (ne ho zpozdit). Zkusim pak samo obě varianty .
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 121
- Příspěvky: 726
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#177 Kishmick - 940 Turbo-sedan
Úplně jsem zapomněl, že ten nový wastegate Tial má taky vývody na připojení chlazení vodou. Byla by škoda ho nechladit(i když se na to většinou lidi vykašlou a nechaji to volný). Začal jsem tedy s novými chladícími hadicemi, kde bude navíc, na přívodu i na odvodu, i to AN4 napojení PTFE-teflon hadičkami k wastegatu. Dále 1x čidlo na spínání sahary(nahoře na chladiči mi to tlačilo na turbo) a 2x AN6 odbočky na chlazení turba(stejný, jako u origo). Teď už jen zavařit tigem a přehodit. Glysantin G48 bude téct zase proudem !!!
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 121
- Příspěvky: 726
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#178 Kishmick - 940 Turbo-sedan
Dneska jsem taky zjistil, jakou mám vlastně spojku na autě od bývalého majitele. Říkal mi to už při koupi, že je tam zesílenej přítlačák a poznal jsem to hned, jakmile jsem spojku sešlápnul. Jde stlačit tak cca trojnásobnou silou(už jsem si na to zvyk)a těch cca 350 koní by určitě zvládla. Je to ta 515nm z ClassicSwede: https://www.classicswede.org.uk/details/p1733344_16488013.aspx
P.S. Pokud to budu potom celý měnit za Tenaci 700nm, bude na prodej(nenajela skoro nic).
P.S. Pokud to budu potom celý měnit za Tenaci 700nm, bude na prodej(nenajela skoro nic).
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 4874
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#179 Kishmick - 940 Turbo-sedan
"Tenaci 700nm" - jako že ta spojka zvládne 700NM??? Je možný se k tomu dostat?
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 121
- Příspěvky: 726
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#180 Kishmick - 940 Turbo-sedan
Zdar, je to super kit(sada) od Tenaci, kde si například podle převodovky z BMW vybereš střed do lamely(šroubovací) aby to tam sedlo. Základ ale je mít nejprve silnou převařenou převodovku(a tu já zatim nemam). Dělá to teď ale skoro každej.
https://bakaxel.se/product/volvo-700-nm-black-series-clutch-kit-2/#flywheel
https://bakaxel.se/product/volvo-700-nm-black-series-clutch-kit-2/#flywheel
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 121
- Příspěvky: 726
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#181 Kishmick - 940 Turbo-sedan
Tak na zimu už mám přezuto. Sehnal jsem si límcové převařené plecháče Ford, které jsem si nově nalakoval a obul na zimní protektory 215/45 R17. Je to precizní kovovýroba - navařený límec cca 60mm. To znamená, že z původních disků Ford 17x7J vzniklo 17x9.5J!
P.S. Ještě větší klasika jsou sice převařené plecháče(především na dvojky) z Peugeotu 407, ale to možná až někdy příště...
P.S. Ještě větší klasika jsou sice převařené plecháče(především na dvojky) z Peugeotu 407, ale to možná až někdy příště...
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3273
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#182 Kishmick - 940 Turbo-sedan
Je potěšující sledovat tvůj neutuchající zápal mazel
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 121
- Příspěvky: 726
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#183 Kishmick - 940 Turbo-sedan
Dík. Na širší ráfky je také třeba trochu změnit styl nazouvání pneu:
https://www.youtube.com/watch?v=XfZwxa44R8k
https://www.youtube.com/watch?v=XfZwxa44R8k
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 121
- Příspěvky: 726
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#184 Kishmick - 940 Turbo-sedan
Tak jsem vzal nakonec dopředu sportovní tlumiče od Koni. 8641-1246SPORT(obr.č.1). Původně byly v plánu Bilstein B6, ale bohužel, přední na 740/940 jaksi zmizely ze světa . Respektive z českých e-shopů(i když jsou vidět ve zboží staré stopy, a dokonce uvádějí "skladem" - vždy mi asi v 5ti případech přišel email že nejsou, že už je neberou ani na objednávku). Ceny šly rapidně nahoru a protože v Německu byly k dostání obě značky - Koni i Bilstein za podobnou cenu, vzal jsem nakonec dopředu tlumiče od Koni (cca 4.600,-za jeden)tady: https://www.tss-shop.de/ . Vzadu už ty sportovní Bilsteiny B6, co jsem koupil na jaře, namontovaný mám a jsou perfektní(obr.č.2). Auto přestalo vzadu odskakovat a je to i pohodlnější celkově - výborně se to s těma tvrdšíma pružinama Lesjofors doplňuje. Doufám, že to samý se stane i na předku. Tuhost u obou značek by měla být dost podobná(navíc-u těch Koni je nastavitelná).
Naposledy upravil(a) kishmick dne 29 bře 2024 15:19, celkem upraveno 2 x.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 949
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kousek od Roudnice nad Labem
- Vůz: Range Rover V8
#185 Kishmick - 940 Turbo-sedan
Ty nastavitelné Koni jsem měl na jedné své 9000 Aero a tam se spolu s decentním snížením docela hodily, co se spolehlivosti týče neměl jsem proti nim výhrady, jen to nastavení se muselo provádět s demontáží a jelikož jsem to asi 2x upravoval tak to byl malinko ojeb, nicméně dobrá volba.
_________________
Je: SAAB 9000 2,3-16V
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
Je: SAAB 9000 2,3-16V
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 121
- Příspěvky: 726
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#186 Kishmick - 940 Turbo-sedan
Dík.
Dnes nový volant Luisi Versilia. Ekokůže, průměr 350mm. Airbag jsem neřešil, protože tohle auto ještě airbag nemělo. Nába OMP a ještě jsem zkusil dát mezi rychloupínák od RUNSCO(fixuje to 8 kuliček). Rychloupínák zvětšuje odsazení oproti originálu o 7cm. Jinak by byl bez rychloupínáku odskok od dashboardu úplně stejný-jako se starým volantem. Všechno funguje dobře.
Dnes nový volant Luisi Versilia. Ekokůže, průměr 350mm. Airbag jsem neřešil, protože tohle auto ještě airbag nemělo. Nába OMP a ještě jsem zkusil dát mezi rychloupínák od RUNSCO(fixuje to 8 kuliček). Rychloupínák zvětšuje odsazení oproti originálu o 7cm. Jinak by byl bez rychloupínáku odskok od dashboardu úplně stejný-jako se starým volantem. Všechno funguje dobře.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 4874
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#187 Kishmick - 940 Turbo-sedan
A ty kabely k těm budíkům sou dočasně nebo už to tak zůstane?
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 322
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: V60 D5 AWD
#188 Kishmick - 940 Turbo-sedan
Náhodou, je to dost punkový
_________________
Volvo V60 D5 AWD 2012
Volvo S40 2.0D 2009
Volvo V60 D5 AWD 2012
Volvo S40 2.0D 2009
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 5104
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#189 Kishmick - 940 Turbo-sedan
Jsou v chráničce, za mě dobrý.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 121
- Příspěvky: 726
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#190 Kishmick - 940 Turbo-sedan
Jo, dík! To máš pravdu, punkový je to dost . A je to ještě práce původního majitele Wolfganga z Coburgu, s kterým udržuji stálé kontakty ohledně aut, tuningu atd. A když se podíváš na jeho flotilu- vozový park, kterým v Coburgu disponuje, není se čemu divit(samý zadokolky). Ten pohřebák a to A-čko na kapotě mluví taky za vše. Sranda prostě musí bejt. Já jdu sice trochu jinou cestou, ale kabely k budíkům mi zatím nevadí. Asi je pak schovám a ty 4 budíky pak půjdou do výfuku topení(o jeden rozměr níže, než jsou teď).
P.S.: Zatím je teda největší úspěch s rychloupínákem volantu(za jízdy to radši asi zkoušet nebudu ).
P.S.: Zatím je teda největší úspěch s rychloupínákem volantu(za jízdy to radši asi zkoušet nebudu ).
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 7585
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#191 Kishmick - 940 Turbo-sedan
Souhlasím s vámi, mě se to takto také líbí.
A ta anarchokempingová souprava má své neoddiskutovatelné kouzlo.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 121
- Příspěvky: 726
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#192 Kishmick - 940 Turbo-sedan
Nelze než souhlasit
Včera mi konečně přišly ony zpropadené a samostatně těžce sehnatelné držáky předních brzd "336" z XC90I, které jsem tady nedávno poptával. Ještě dnes jsem je očistil a stříknul epoxy-základem(na fotce-v bílé barvě). Takže už mám téměř všechny díly na upgrade předních brzd. Namísto origo 28Omm kotoučů se dají kotouče z Nissanu 370 Z, které mají prům. 354mm a brzdiče "336" z XC90ky. Kotouče už mám taky převrtané(viz foto). Adaptéry ASS jsou ze Švédska: https://www.speeding.nu/. Ještě stříknout celé brzdy do "toxic-green" - Foliatec barvy(proběhne možná pozítří) a příprava na výměnu bude završena.
Včera mi konečně přišly ony zpropadené a samostatně těžce sehnatelné držáky předních brzd "336" z XC90I, které jsem tady nedávno poptával. Ještě dnes jsem je očistil a stříknul epoxy-základem(na fotce-v bílé barvě). Takže už mám téměř všechny díly na upgrade předních brzd. Namísto origo 28Omm kotoučů se dají kotouče z Nissanu 370 Z, které mají prům. 354mm a brzdiče "336" z XC90ky. Kotouče už mám taky převrtané(viz foto). Adaptéry ASS jsou ze Švédska: https://www.speeding.nu/. Ještě stříknout celé brzdy do "toxic-green" - Foliatec barvy(proběhne možná pozítří) a příprava na výměnu bude završena.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 13176
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#193 Kishmick - 940 Turbo-sedan
Tak mě napadlo, nebudeš muset řešit větší hlavní brzdový válec a posilovač? Myslím, že tu kdysi někdo psal, že dal větší brzdy a auto brzdilo hůře než s normálními. Ale už nevím jaké to bylo auto a jak se to vyřešilo.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 121
- Příspěvky: 726
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#194 Kishmick - 940 Turbo-sedan
Nebudu. Origo je dostačující. Vyzkoušeno a bez problémů. Na každém třmenu jeden malý panák brzd.kapaliny navíc tě nezabije. Ty větší 336 brzdiče maji také jen jeden pístek - sice větší, ale ne o tolik. Akorát při úbytku destiček asi víc doleješ do vyrov. nádržky.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 13176
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#195 Kishmick - 940 Turbo-sedan
Ono ani tak nešlo o množství v nádobce, ale o množství potřebné pro posun pístků při brždění. Ale jestli máš vyzkoušeno, tak je to fajn.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 2936
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#196 Kishmick - 940 Turbo-sedan
Psal jsem to já. Velke čtyřpístky na Hondě Crx (kotouče taky ze zetka). Se sériovým valcem to bylo až nebezpečné, musel se použít válec s větším vytlačným objemem a stejně mě to pak překvapilo na 406 coupe kde jsem daval taky čtyřpístky, ale to už jsem věděl. U obou se to chovalo jako zavzdušněné brzdy.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 121
- Příspěvky: 726
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#197 Kishmick - 940 Turbo-sedan
Zdar. Díky za poznatky, ale tohle u 940ky při výměně předních brzd zatím naštěstí nehrozí.
Začátkem týdne jsem si zrepásnul ty bazarové držáky z XC90 r.2005 a dalo to celkem zabrat. Narozdíl od třmenů, které byly nové a stačilo je jen odmastit. Celkem jsem nakonec použil(lakování): 2x vrstva bílého epoxy-základu a 2x vrstva barvy Foliatec. "Když Praha do noci zazáří neonem...
Začátkem týdne jsem si zrepásnul ty bazarové držáky z XC90 r.2005 a dalo to celkem zabrat. Narozdíl od třmenů, které byly nové a stačilo je jen odmastit. Celkem jsem nakonec použil(lakování): 2x vrstva bílého epoxy-základu a 2x vrstva barvy Foliatec. "Když Praha do noci zazáří neonem...
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 658
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
#198 Kishmick - 940 Turbo-sedan
btw. existuje nějaký fígl jak na ty brzdiče nasadit tu pružinu, aniž by se na nich dodřel ten nový lak? Já jen, že se mi to moc nepovedlo a pak jsem to ještě zaštětečkovával
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 121
- Příspěvky: 726
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#199 Kishmick - 940 Turbo-sedan
Musíš lakovat kvalitním dvousložkovym lakem, kterej pak ztvrdne jak kámen(třeba Foliatec epoxy). A taky to potom nechat vytvrdnout tak min. 14dní v teple. Pak se to odře minimálně, ale zabránit tomu nejde u ničeho. Ale to je u všech lakovanejch věcí, který se pak přidělávaji. Co má říkat lakýrník, který pasuje nově nalakovanej nárazník, který nesedí. Taky to nesmí poškrábat. A u těch brzdičů by mi malý defekty ani nevadily. Spíš mám vždycky problém s tou pružinou, která tam u nových destiček drží tak za 5mm okraje a občas odpadne. Hned si lakuju další sadu do zásoby(trochu barvy mi ještě zbylo). Číslo dílu: MAXGEAR 27-2601(AUTOFREN SEINSA D42895A)
Naposledy upravil(a) kishmick dne 09 úno 2024 18:33, celkem upraveno 1 x.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 121
- Příspěvky: 726
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#200 Kishmick - 940 Turbo-sedan
Tak jsem se konečně rozhoupal a koupil pořádnej samosvor ze Švédska. Místo stávající uzávěrky Eaton G80 (náprava 1041), kterou tam mám a která je sepnutá pouze do 40Km/hod, jsem vzal samosvor typu Torsen od Tenaci https://tenacimotorsport.com/. Tenaci ještě nabízí "lamelák"-samosvor, kterej je ještě dražší a kterej svírá opravdu na 100%. Ale vzhledem k náchylnosti lamel na opotřebení, který pak ztrácejí svornost, to po pár letech může být s účinností právě naopak. To naopak šnekový ústrojí v Torsenu je mega odolný a prakt. bezůdržbový. Nastavení(navržení) Torsenu od Tenaci je závodní(rallye, drift atd.) s dost velkou svorností. Perfekt. kvalita, slušná cena, kladné recenze od lidí na netu, co mají nad 500HP...tak uvidíme.
P.S. Častá alternativa u 240, 740, 940ky také: Truetrack od Eatonu atd.
P.S. Častá alternativa u 240, 740, 940ky také: Truetrack od Eatonu atd.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek