Saab 9-3 2008 - brzdový válec netlačí do jednoho okruhu
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1282
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
#76 Saab 9-3 2008 - brzdový válec netlačí do jednoho okruhu
proč nelíbivý kecy?
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 43
- Příspěvky: 132
- Registrován: 2 roky 8 měsíců
- Bydliště: Uničov
- Vůz: Saab 9-3 2.8T 2008
#77 Saab 9-3 2008 - brzdový válec netlačí do jednoho okruhu
Proč sis nekoupil škodovku?
Místo takovýho krámu bych si radši koupil RS nebo GTI, co na tom vidíš?
Proč sis koupil auto automobilky, která krachla?
Tohle bych si v životě nekoupil, neseženeš na to díly, uvidíš.
Proč V6? To musí žrat jak tank. K čemu ti je takovej motor?
Rozvody za 30 tisíc? Ty seš blbej, na fábuli jsem dal 6.
Prodej to a kup si něco normálního, to auto ti vysaje peněženku.
O takovým autě jsem nikdy neslyšel, to musí bejt strašnej křáp.
Mám pokračovat?
Nevím jestli je to fakt realita, nebo jsem jen ve špatných kruzích
Místo takovýho krámu bych si radši koupil RS nebo GTI, co na tom vidíš?
Proč sis koupil auto automobilky, která krachla?
Tohle bych si v životě nekoupil, neseženeš na to díly, uvidíš.
Proč V6? To musí žrat jak tank. K čemu ti je takovej motor?
Rozvody za 30 tisíc? Ty seš blbej, na fábuli jsem dal 6.
Prodej to a kup si něco normálního, to auto ti vysaje peněženku.
O takovým autě jsem nikdy neslyšel, to musí bejt strašnej křáp.
Mám pokračovat?
Nevím jestli je to fakt realita, nebo jsem jen ve špatných kruzích
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2931
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#78 Saab 9-3 2008 - brzdový válec netlačí do jednoho okruhu
Prakticky všechny auta co jsem kdy měl nebo mam (až na pár vyjimek) schytávali od laické veřejnosti variace těchto názorů. Dřív mi to bylo líto teď už si to užívám .
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 43
- Příspěvky: 132
- Registrován: 2 roky 8 měsíců
- Bydliště: Uničov
- Vůz: Saab 9-3 2.8T 2008
#79 Saab 9-3 2008 - brzdový válec netlačí do jednoho okruhu
Spíš je mi líto, že člověk, kterej se chce nějakým způsobem odlišit, je automaticky onálepkovanej jako magor atd.
Ve mě německý značky nevzbouzí vlastně žádný emoce, jsou to tuctový auta a jestli je tam nálepka RS, GTI.. na tom už moc nesejde, furt jsou to jen tuctovky s nálepkou Je to jen můj názor, a dokážu respektovat že se někdo ukájí nad golfem. Tak proč nikdo nerespektuje to, že se někdo ukájí nad Saabem?
Ve mě německý značky nevzbouzí vlastně žádný emoce, jsou to tuctový auta a jestli je tam nálepka RS, GTI.. na tom už moc nesejde, furt jsou to jen tuctovky s nálepkou Je to jen můj názor, a dokážu respektovat že se někdo ukájí nad golfem. Tak proč nikdo nerespektuje to, že se někdo ukájí nad Saabem?
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1364
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
#80 Saab 9-3 2008 - brzdový válec netlačí do jednoho okruhu
Mě se taky posmïvaj za Volva. Ať už uhláka V70 TDI co hulí a je to na všechny moc hranatý nebo orezlou V50 T5 co žere jak 2,5 oktavky s 1.6TDI.
Používám s oblibou odpověď, že ten můj pětilitr s desetiválcem v hybridu mi stačí.
A nemáš všechny ty posměšky od koncernu?
Používám s oblibou odpověď, že ten můj pětilitr s desetiválcem v hybridu mi stačí.
A nemáš všechny ty posměšky od koncernu?
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5153
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#81 Saab 9-3 2008 - brzdový válec netlačí do jednoho okruhu
U nás v praci uz kolegove pochopili. A to tak, ze jsem byl letos obhlizet jiz 3ti Volvo. Celkem je nas uz v praci asi 7. A kupodivu i o kolik je levnejsi servis nez u koncernu, to nekdy zasnou.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 43
- Příspěvky: 132
- Registrován: 2 roky 8 měsíců
- Bydliště: Uničov
- Vůz: Saab 9-3 2.8T 2008
#82 Saab 9-3 2008 - brzdový válec netlačí do jednoho okruhu
U nás převládá koncern. Samej VW, Škodovka, jedna dáčka.
Spotřeba je jejich eso v rukávu. Když jim řeknu že mi to žere i 20 v městě, tak ty pohledy stojí za to. A to je pak keců, jak jsem blbej a jak jim ty 1.2-1.4TSI žerou pět a machrujou jak mi ujíždí z křižovatek (jezdím tak na čtvrt plynu když je to studený + studenej automat)
U nás prostě nic jinýho než koncern a víc jak 4 válce nehrozí škoda že jsem tehdá neulovil 9-7X V8, to by se asi zbláznili
Spotřeba je jejich eso v rukávu. Když jim řeknu že mi to žere i 20 v městě, tak ty pohledy stojí za to. A to je pak keců, jak jsem blbej a jak jim ty 1.2-1.4TSI žerou pět a machrujou jak mi ujíždí z křižovatek (jezdím tak na čtvrt plynu když je to studený + studenej automat)
U nás prostě nic jinýho než koncern a víc jak 4 válce nehrozí škoda že jsem tehdá neulovil 9-7X V8, to by se asi zbláznili
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 2175
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#83 Saab 9-3 2008 - brzdový válec netlačí do jednoho okruhu
Postupně ale lidi začínají přicházet na to, že většině (ne všem) patří benzín a ne nafta. 80% lidí kolem mě najede do 10 000Km ročně (buď mají i služebáky, nebo více, případně nemají potřebu jezdit. Jsou to různé skupiny lidí, ale výsledek nájezd na těch soukromých autech je stejný). Několik málo z nich už i chápe, že raději, ať to žere 8..9L benzínu při tomto městském a příměstském poskakování, než aby to žralo 6 a jeden rok umřelo turbo, druhý čerpadlo, třetí vstřiky, čtvrtý DPF. A to není z prstu vycucané. To je realita 15leté ojetiny provozované tímto způsobem u města. Někdy bohužel i 5leté ojetiny
Ti jednorožci jsou fajn. Problém je někdy s dílama a citelný problém je s dalším prodejem.
Osobně mám s koncernovými auty už bytostný problém, protože ono to hnije snad už v katalogu. Já už koncernové auto nechci, pokud k tomu nebude silný racionální důvod. Trpí sériovými, dlouhodobými a vleklými závadami. Korozi pátých dveří a spodku předních blatníků tito "myslitelé" řeší už nejméně od dob jedničkové Fabie. Podívejte se na trojkové Fabie a Octavie. I těm už mnohdy prohnily páté dveře u osvětlení RZ skrz...A oni to vědí už z minulých modelů a stále to není vyřešeno.
20letý Citroen po tomto pohledu pláče smíchy
Ti jednorožci jsou fajn. Problém je někdy s dílama a citelný problém je s dalším prodejem.
Osobně mám s koncernovými auty už bytostný problém, protože ono to hnije snad už v katalogu. Já už koncernové auto nechci, pokud k tomu nebude silný racionální důvod. Trpí sériovými, dlouhodobými a vleklými závadami. Korozi pátých dveří a spodku předních blatníků tito "myslitelé" řeší už nejméně od dob jedničkové Fabie. Podívejte se na trojkové Fabie a Octavie. I těm už mnohdy prohnily páté dveře u osvětlení RZ skrz...A oni to vědí už z minulých modelů a stále to není vyřešeno.
20letý Citroen po tomto pohledu pláče smíchy
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 43
- Příspěvky: 132
- Registrován: 2 roky 8 měsíců
- Bydliště: Uničov
- Vůz: Saab 9-3 2.8T 2008
#84 Saab 9-3 2008 - brzdový válec netlačí do jednoho okruhu
Já, abych pravdu řekl, nemám s koncernama moc zkušeností. Měl jsem před třema rokama F1 1.9TDI a zavčas jsem ju prodal, protože začaly kvíst prahy, blatníky a pátý dveře a jak by se to rozjelo, neprodal bych to tak jednoduše. Z novějších koncernů vůbec nevím. V práci si to jen vychvalujou. Ale osobně bych to taky nechtěl už jen skrz ty motory a vizáž.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12098
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#85 Saab 9-3 2008 - brzdový válec netlačí do jednoho okruhu
Ty posměšky znám velmi dobře... ale stačí se zeptat, kolik platí pojistku a kolik nechá za rok v servisu a mam klid.
Já totiž na tech mejch 5 aut většinou zaplatim na postkách a servisu tolik, co zbytek lidí na jedno auto.
Jo a když ani tak nedaji pokoj, tak se zeptám, o kolik jim už klesla hodnota auta od nákupu a kolik za to najeli km. Tak jim to spočtu, že maji náklady "jen" 50kč/km a pak už mam definitivně klid. Kolikrát se pak i přijdou zeptat, zda nevim o nějakym volvu
Takže neboj, všichni to většinou známe a většinou si to i užíváme
Já totiž na tech mejch 5 aut většinou zaplatim na postkách a servisu tolik, co zbytek lidí na jedno auto.
Jo a když ani tak nedaji pokoj, tak se zeptám, o kolik jim už klesla hodnota auta od nákupu a kolik za to najeli km. Tak jim to spočtu, že maji náklady "jen" 50kč/km a pak už mam definitivně klid. Kolikrát se pak i přijdou zeptat, zda nevim o nějakym volvu
Takže neboj, všichni to většinou známe a většinou si to i užíváme
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 265
- Registrován: 1 rok 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,4 D5 136 kW MY2006
#86 Saab 9-3 2008 - brzdový válec netlačí do jednoho okruhu
Já se přidám se svojí trochou do mlýna.
Plošné závěry ohledně koncernu/nekoncernu bych nedělal, mám jako ojetinu dvojkového Superba z roku 2013 a auto je bez koroze, nic nehnije. Drahý servis nemám, udělal jsem akorát rozvody a pár drobností, jinak jezdím a auto po mně chce akorát naftu. Jestli si někdo koupí Fábii, těžko asi čekat kvalitu jako od Mazdy. Ale elitářství a posměch funguje i opačně (tzn. vůči koncernářům), za mě je to nesmysl tak či tak. Můžete koupit rozhašený pekáč od Volva, Peugeotu nebo Škodovky, ve výsledku je to o motorizaci a samozřejmě předchozí péči. A samozřejmě taky trochu o štěstí.
Na druhou stranu obzvlášť některé modely od koncernu mi připadají předražené, tuhle jsem narazil na nějaké srovnání a přišlo mi zajímavé třeba Mondeo 2.0 TDCI Mk5 bez AdBlue ve výbavě Titanium, jako ojetina s nájezdy kolem 150k cena kolem 300k. Obdobné auto od koncernu by podle mě stálo tak o 50-100 tisíc víc. Že to jsou tuctová auta, o tom není sporu, ale to spoustě lidí zjevně nevadí, takže to za mě není moc argument, ale chápu, že pro někoho ano a koupí si Saaba, Hondu nebo třeba Jaguara
Podle mě je potřeba říct, že naše čecháčská specialita je "prémiová" péče o naftové auto, jako by to byla Felicia 1.3 MPI, a pak strašné překvapení, že se najednou objeví drahé opravy. Z celé řady zkušeností, na inzercích nabízených a obvolávaných i viděných aut, vidím, že valná většina lidí nedává autu potřebný servis, což je špatně úplně všude a obecně - když se nebudete dvacet třicet let starat o barák a pak ho prodáte, nový majitel se pak bude moct zvencnout a chodit od opravy k opravě. U aut je to stejné, jen v kratším časovém horizontu. Samozřejmě některá auta snesou horší zacházení líp, některá hůř, ale pořád je tahle odpovědnost na provozovateli - má vědět, co má za auto a náležitě se starat, ne jen měnit olej, nedávat long-life po 30k nebo hůř, nevěřit nesmyslům, že v manuálu je olej doživotní atd. Každý druhý blbeček u nás udělá na autě brzdy nechá ho rozleštit a vyčistit a pak ho nabízí jako svatý grál "v topu". To, že olej v automatu byl měněn naposledy v době, kdy se Leoš Janáček učil stupnice, přece vůbec nevadí, brzdy jsou vidět a nové hezky vypadají, a to je hlavní. To, že u starších běžných levnějších ojetin je to vlastně nepodstatná ptákovina, kterou si za pár tisíc vyřeším sám, prodejce netrápí.
Jinak souhlasím s příklonem k benzínu, ten zažitý mýtus, že nafta hrozně ušetří díky spotřebě (jezdím za pět litrů, vole!), tu pořád je. Problém trochu vidím v tom, že u rodinných kombíků pořád dominují na trhu ojetin naftové motorizace, sehnat něco kloudného v benzínu není úplná legrace.
Plošné závěry ohledně koncernu/nekoncernu bych nedělal, mám jako ojetinu dvojkového Superba z roku 2013 a auto je bez koroze, nic nehnije. Drahý servis nemám, udělal jsem akorát rozvody a pár drobností, jinak jezdím a auto po mně chce akorát naftu. Jestli si někdo koupí Fábii, těžko asi čekat kvalitu jako od Mazdy. Ale elitářství a posměch funguje i opačně (tzn. vůči koncernářům), za mě je to nesmysl tak či tak. Můžete koupit rozhašený pekáč od Volva, Peugeotu nebo Škodovky, ve výsledku je to o motorizaci a samozřejmě předchozí péči. A samozřejmě taky trochu o štěstí.
Na druhou stranu obzvlášť některé modely od koncernu mi připadají předražené, tuhle jsem narazil na nějaké srovnání a přišlo mi zajímavé třeba Mondeo 2.0 TDCI Mk5 bez AdBlue ve výbavě Titanium, jako ojetina s nájezdy kolem 150k cena kolem 300k. Obdobné auto od koncernu by podle mě stálo tak o 50-100 tisíc víc. Že to jsou tuctová auta, o tom není sporu, ale to spoustě lidí zjevně nevadí, takže to za mě není moc argument, ale chápu, že pro někoho ano a koupí si Saaba, Hondu nebo třeba Jaguara
Podle mě je potřeba říct, že naše čecháčská specialita je "prémiová" péče o naftové auto, jako by to byla Felicia 1.3 MPI, a pak strašné překvapení, že se najednou objeví drahé opravy. Z celé řady zkušeností, na inzercích nabízených a obvolávaných i viděných aut, vidím, že valná většina lidí nedává autu potřebný servis, což je špatně úplně všude a obecně - když se nebudete dvacet třicet let starat o barák a pak ho prodáte, nový majitel se pak bude moct zvencnout a chodit od opravy k opravě. U aut je to stejné, jen v kratším časovém horizontu. Samozřejmě některá auta snesou horší zacházení líp, některá hůř, ale pořád je tahle odpovědnost na provozovateli - má vědět, co má za auto a náležitě se starat, ne jen měnit olej, nedávat long-life po 30k nebo hůř, nevěřit nesmyslům, že v manuálu je olej doživotní atd. Každý druhý blbeček u nás udělá na autě brzdy nechá ho rozleštit a vyčistit a pak ho nabízí jako svatý grál "v topu". To, že olej v automatu byl měněn naposledy v době, kdy se Leoš Janáček učil stupnice, přece vůbec nevadí, brzdy jsou vidět a nové hezky vypadají, a to je hlavní. To, že u starších běžných levnějších ojetin je to vlastně nepodstatná ptákovina, kterou si za pár tisíc vyřeším sám, prodejce netrápí.
Jinak souhlasím s příklonem k benzínu, ten zažitý mýtus, že nafta hrozně ušetří díky spotřebě (jezdím za pět litrů, vole!), tu pořád je. Problém trochu vidím v tom, že u rodinných kombíků pořád dominují na trhu ojetin naftové motorizace, sehnat něco kloudného v benzínu není úplná legrace.
_________________
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 43
- Příspěvky: 132
- Registrován: 2 roky 8 měsíců
- Bydliště: Uničov
- Vůz: Saab 9-3 2.8T 2008
#87 Saab 9-3 2008 - brzdový válec netlačí do jednoho okruhu
Tak já jsem ze zvědavosti koupil jako pracanta FoFo 1.6TDCi v kombajnu, klasická PSA common rail nafta s DPF, která je přítomná i ve Volvech atd. Jsem zvědavej, jak se bude činit. Nejezdí to ani za těch pět litrů, vole!
Saab se mi prostě přestává vyplácet hlavně skrz povinko a spolehlivostí. Zatím si to nechám nejspíš jako víkendovku, nebo jako zálohu když focus klekne. Nevím, jestli bych to za rozumnou cenu prodal, i když jsem do toho narval přes 75 tisíc a ještě tak 30 narvu.
Zajímá mě, jestli je ta nafta fakt tak dobrá, předešlej majitel se o to nejspíš dobře staral a přece jen, mít tuctovku je v určitých ohledech výhoda. Hlavně dostupnost dílů. Nechtěl jsem původně nic ze stáje koncernu, ale ani Forda. Nakonec tak nějak vykoukl zpoza záplavy fábií, tak jsem ho vzal Obecně se stýkám hlavně se zabordeleným DPF, EGR a podobnýma serepatičkama. U CR mám taky obavy o vstřiky.
Debaty nafta x benzín jsou věčný. Někomu se to mohlo vyplatit, někomu to vyprázdnilo šrajtoflu. Já se chtěl přesvědčit sám, jinak bych šel taky do nějaké benzínové motorizace. Zatím jen klasika brzdy a gumy.
Doživotní náplně jsou taky kapitola sama o sobě. Velká část lidí tomu bezmezně věří a nejde jim to vyvrátit. Ono to vlastně doživotní je. Do papírové životnosti auta. Což si drtivá většina lidí plete s životností auta jako takovýho. Z praxe vím, že každá jedna kapalina v autě nedokáže plnit svoji funkci správně po celou dobu životnosti auta. Je to ale primárně vina jak výrobců aut, tak zákazníků. Minimalizují tím náklady na provoz a na to lidi prostě slyší. To, že ty auta pak umírají tak nějak po záruce nebo po konci papírové životnosti auta je moc netrápí, protože to po pár letech prodají jako ojetinu a jedou si pro nový. Pak si chudák Pepa ze vsi takovou ojetinu koupí a motor/převodovka za pár desítek tisíc kilometrů na odpis, protože to jezdilo na 30k/doživotní intervaly. Lidi co si koupí nový auto s vidinou toho, že si ho nechají "navždy" a tomu tak uzpůsobují servis, je strašně málo.
Je to tak nějak můj názor, můžete mě ukamenovat, mlátit bičem, ale já to tak nějak vidím
Saab se mi prostě přestává vyplácet hlavně skrz povinko a spolehlivostí. Zatím si to nechám nejspíš jako víkendovku, nebo jako zálohu když focus klekne. Nevím, jestli bych to za rozumnou cenu prodal, i když jsem do toho narval přes 75 tisíc a ještě tak 30 narvu.
Zajímá mě, jestli je ta nafta fakt tak dobrá, předešlej majitel se o to nejspíš dobře staral a přece jen, mít tuctovku je v určitých ohledech výhoda. Hlavně dostupnost dílů. Nechtěl jsem původně nic ze stáje koncernu, ale ani Forda. Nakonec tak nějak vykoukl zpoza záplavy fábií, tak jsem ho vzal Obecně se stýkám hlavně se zabordeleným DPF, EGR a podobnýma serepatičkama. U CR mám taky obavy o vstřiky.
Debaty nafta x benzín jsou věčný. Někomu se to mohlo vyplatit, někomu to vyprázdnilo šrajtoflu. Já se chtěl přesvědčit sám, jinak bych šel taky do nějaké benzínové motorizace. Zatím jen klasika brzdy a gumy.
Doživotní náplně jsou taky kapitola sama o sobě. Velká část lidí tomu bezmezně věří a nejde jim to vyvrátit. Ono to vlastně doživotní je. Do papírové životnosti auta. Což si drtivá většina lidí plete s životností auta jako takovýho. Z praxe vím, že každá jedna kapalina v autě nedokáže plnit svoji funkci správně po celou dobu životnosti auta. Je to ale primárně vina jak výrobců aut, tak zákazníků. Minimalizují tím náklady na provoz a na to lidi prostě slyší. To, že ty auta pak umírají tak nějak po záruce nebo po konci papírové životnosti auta je moc netrápí, protože to po pár letech prodají jako ojetinu a jedou si pro nový. Pak si chudák Pepa ze vsi takovou ojetinu koupí a motor/převodovka za pár desítek tisíc kilometrů na odpis, protože to jezdilo na 30k/doživotní intervaly. Lidi co si koupí nový auto s vidinou toho, že si ho nechají "navždy" a tomu tak uzpůsobují servis, je strašně málo.
Je to tak nějak můj názor, můžete mě ukamenovat, mlátit bičem, ale já to tak nějak vidím
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1282
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
#88 Saab 9-3 2008 - brzdový válec netlačí do jednoho okruhu
koukám že máš asi hotovo, tak prodáváš
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 43
- Příspěvky: 132
- Registrován: 2 roky 8 měsíců
- Bydliště: Uničov
- Vůz: Saab 9-3 2.8T 2008
#89 Saab 9-3 2008 - brzdový válec netlačí do jednoho okruhu
Bohužel, ne že bych vyloženě chtěl, ale ten provoz je fakt mazec. Povinko mi vycházelo skoro 24 litrů a ten automat mi k tomu autu moc nesedí. Plus nějaký finanční srandičky a je to. Až nebudu vědět co s prachama, možná si koupím zpět nějaký TurboX třeba
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 1 Odpovědi
- 418 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Punkexploited
-
- 28 Odpovědi
- 1874 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od oxi
-
- 9 Odpovědi
- 2000 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od peter cz
-
- 21 Odpovědi
- 1200 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od p.s.
-
- 14 Odpovědi
- 323 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od paconni