

Myslím si, že je to zajímavé téma.
Děkuji všem za reakce, ať už smysluplné, či nesmysluplné

Mnoho šťastných kilometrů, vytvářející úsměv na tváři

Dekarbonizace smysl ma, idealne velka(tj. chemie do sani, pred klapku, viz. BG) jejiz soucasti je i mala(BG44K - leje se do nadrze).keramkecav píše:Ahoj všem, mám takový obecný, zvědavý, nicméně dle mého názoru nezanedbatelný dotaz. Máte někdo zkušenosti s dekarbonizací agregátu jakéhokoliv typu? Ať už se jedná o diesel, nebo benzin. Obecně by mne to zajímalo, zda-li proces dekarbonizace může mít nějaké negativní (kromě těch pozitivních) účinky? Lze poznat zakarbonované "vnitřnosti" agregátu nějakými typický chováním například při akceleraci? Na svém autě už mám bohužel, ne-li bohudík zasebou několik nemalých servisních úkonů, u kterých se domnívám, že jejich příčinou byl karbon/usazeniny, pokud-li budu jmenovat, jedná se o například o odvětrání klikové skříně, nové dmychadlo atp. Od těchto úkonů jsem usoudil, že dobrou volbou je používát olej Mobil1 (předchozí majitel ctil olej předepisovaný dle automobilky), našel jsem tu několik diskusí, které považuji do jisté míry za opodstatněné a vhodné. Dotaz tedy vlastně zní, zda-li kvalitnější olej rozpouští karbon (což je žádoucí), ale aby usazeniny necestovaly dál. Nejedná se o dotaz pouze na moje vozidlo, spíš se ptám obecně
.
Myslím si, že je to zajímavé téma.
Děkuji všem za reakce, ať už smysluplné, či nesmysluplné![]()
Mnoho šťastných kilometrů, vytvářející úsměv na tváři
Přechozí majitel lil Castrol (dle servisky), což tedy z postupem času nebyla vhodná volba, já liji Mobil, ale přemýšlím o dekarbonizaci, nicméně by mne už jen ze zvědavosti zajímalo, jestli se do dá nějakým jednoznačným způsobem poznat na chování automobilu a zda-li bych dekarbonizaci neprováděl třeba zbytečně, když už jsem absolvoval výše uvedené úkonyZajsoft píše:Dekarbonizace smysl ma, idealne velka(tj. chemie do sani, pred klapku, viz. BG) jejiz soucasti je i mala(BG44K - leje se do nadrze).keramkecav píše:Ahoj všem, mám takový obecný, zvědavý, nicméně dle mého názoru nezanedbatelný dotaz. Máte někdo zkušenosti s dekarbonizací agregátu jakéhokoliv typu? Ať už se jedná o diesel, nebo benzin. Obecně by mne to zajímalo, zda-li proces dekarbonizace může mít nějaké negativní (kromě těch pozitivních) účinky? Lze poznat zakarbonované "vnitřnosti" agregátu nějakými typický chováním například při akceleraci? Na svém autě už mám bohužel, ne-li bohudík zasebou několik nemalých servisních úkonů, u kterých se domnívám, že jejich příčinou byl karbon/usazeniny, pokud-li budu jmenovat, jedná se o například o odvětrání klikové skříně, nové dmychadlo atp. Od těchto úkonů jsem usoudil, že dobrou volbou je používát olej Mobil1 (předchozí majitel ctil olej předepisovaný dle automobilky), našel jsem tu několik diskusí, které považuji do jisté míry za opodstatněné a vhodné. Dotaz tedy vlastně zní, zda-li kvalitnější olej rozpouští karbon (což je žádoucí), ale aby usazeniny necestovaly dál. Nejedná se o dotaz pouze na moje vozidlo, spíš se ptám obecně
.
Myslím si, že je to zajímavé téma.
Děkuji všem za reakce, ať už smysluplné, či nesmysluplné![]()
Mnoho šťastných kilometrů, vytvářející úsměv na tváři
Ano rozpousti.
Negativni je, ze nekde uz ten karbon mohl vytestnovat, ale to uz je holt o tom, jak se k tomu kdo choval servisne, co tam lil...
To, ze vymenis olej, kterej sice zacne neco postupne rozpoustet, ale vubec uz neznamena, ze Ti to dostane karbon z ventilu a tak dale...keramkecav píše:Přechozí majitel lil Castrol (dle servisky), což tedy z postupem času nebyla vhodná volba, já liji Mobil, ale přemýšlím o dekarbonizaci, nicméně by mne už jen ze zvědavosti zajímalo, jestli se do dá nějakým jednoznačným způsobem poznat na chování automobilu a zda-li bych dekarbonizaci neprováděl třeba zbytečně, když už jsem absolvoval výše uvedené úkony
Rozumím, děkuji za konzultaci a tip na pana Tučka!Zajsoft píše:To, ze vymenis olej, kterej sice zacne neco postupne rozpoustet, ale vubec uz neznamena, ze Ti to dostane karbon z ventilu a tak dale...keramkecav píše:Přechozí majitel lil Castrol (dle servisky), což tedy z postupem času nebyla vhodná volba, já liji Mobil, ale přemýšlím o dekarbonizaci, nicméně by mne už jen ze zvědavosti zajímalo, jestli se do dá nějakým jednoznačným způsobem poznat na chování automobilu a zda-li bych dekarbonizaci neprováděl třeba zbytečně, když už jsem absolvoval výše uvedené úkony
Poznat se to da na akceleraci, spotrebe a hlucnosti...
Jsi z Prahy, takze doporucim Milana Tucka. http://www.rychloservis-praha8.cz/
Vyčištění vstřikovačů tímto způsobem je naprostý nesmysl!Blade píše: 19 lis 2020 18:38 Jaky je Vas nazor na toto: https://www.dekarbonizace-fm.cz/dekarbonizace/
Koukal jsem i na jejich facebook a neni tam snad jediny negativni komentar...
Snad N, resp. P, ne?! A prevodovce je to burt...Munga píše: 08 lis 2023 15:20 Kámoš mechoš tvrdí že pokud tam mám D tak motor může běžet jak dlouho chci a nic se neděje - já tomutop moc nefandím tak nevím ..
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]