
Volvo V70 II T5
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 3677
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Volvo V70 II T5

_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 944
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
Volvo V70 II T5
Parádní, černá V70 na Thorech, to je moje
Tady navíc s nejlepším možným motorem a v manuálu
Jediné, co bych vytknul je absence křídla a trochu mi tam nesedí to tažné na pevno



Jediné, co bych vytknul je absence křídla a trochu mi tam nesedí to tažné na pevno

-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2514
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Bílý
Volvo V70 II T5
Tady pán je koukam podle vseho stejne uchylnej na dokumentovani stavu,oprav atd jako ja 
A taky to nabizi k prodeji, ale az po velkem servise, coz sice malicko nechapu, ale nabizim se,ze se toho za páďo ujmu

A taky to nabizi k prodeji, ale az po velkem servise, coz sice malicko nechapu, ale nabizim se,ze se toho za páďo ujmu


-
Offline
- Příspěvky: 231
- Registrován: 5 roků 5 měsíců
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: Volvo S80
-
Offline
- Příspěvky: 28
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Nahý Újezdec
- Vůz: 850 T5 + C70 T5
Volvo V70 II T5
To by se mi moc líbilo k mojí černý 850 T5. Taky by mě zajímala přibližná cena 

_________________
je: 850 T5 MT + C70 T5 MT
bylo: S60 D5 MT, 960 2,5 MT, 850 T5 AT, V70 TDI MT, S70 T5 AT, 850 TDI AT
je: 850 T5 MT + C70 T5 MT
bylo: S60 D5 MT, 960 2,5 MT, 850 T5 AT, V70 TDI MT, S70 T5 AT, 850 TDI AT
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13170
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Volvo V70 II T5
Auto pěkný a podle ceny, si ho chceš ještě dlouho nechat, což schvaluju 

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 3677
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Volvo V70 II T5
Na rok 2023 to auto má poměrně nízký nájezd. Drtivá většina ostatních bude mít minimálně o 100.000km vyšší. Auto vypadá na fotkách krásně, zachovalej kousek!
Manuál, v podstatě nejpotentnější motorizace, která se dala do P2 platformy sehnat - B5244T5. Tenhle motor má obvykle velký potenciál pro dodatečné lazení výkonu.
Komu se obecně líbí design P2 V70 a chce dálničního sleepera, tak moc jiných možností nemá. Jak se tu občas veřejně pozastavuji nad cenami některých ojetin, tak
tady se budoucího prodávajícího naopak zastanu. Originál T5 v kombíku po Face-Liftu s 2.4 motorem moc nebude a v hezkém stavu ještě méně.
EDIT: pardon za plevelení
mě osobně by se teda nejvíc zamlouval tenhle motor B5244T5 + třeba zadní PoFace Světlomety v těch starších PředFace kastlích. Protože jediné, co se Face-Liftu
na P2 povedlo je ten motor, zadní světlomety a lakování lišt - v nadsázce. Jinak je celej ten jejich face-lift v porovnání s před-faceliftem krok zpět.
Příklad: tenčí plechy karoserie, plastový světla, nekvalitní reproduktory (včetně žluté řady! po face žlutá řada je už s papírovejma blánama
, horší antikorozní ochrana,
horší kvalita kůže na seslích, horší bezpečnostní funkce zadní lavice (hlavně že ušetřili 10kg) atd. Těhle vošmelů a úliteb novým Euro normám jsou ty face-lifty plný
Manuál, v podstatě nejpotentnější motorizace, která se dala do P2 platformy sehnat - B5244T5. Tenhle motor má obvykle velký potenciál pro dodatečné lazení výkonu.
Komu se obecně líbí design P2 V70 a chce dálničního sleepera, tak moc jiných možností nemá. Jak se tu občas veřejně pozastavuji nad cenami některých ojetin, tak
tady se budoucího prodávajícího naopak zastanu. Originál T5 v kombíku po Face-Liftu s 2.4 motorem moc nebude a v hezkém stavu ještě méně.
EDIT: pardon za plevelení
mě osobně by se teda nejvíc zamlouval tenhle motor B5244T5 + třeba zadní PoFace Světlomety v těch starších PředFace kastlích. Protože jediné, co se Face-Liftu
na P2 povedlo je ten motor, zadní světlomety a lakování lišt - v nadsázce. Jinak je celej ten jejich face-lift v porovnání s před-faceliftem krok zpět.
Příklad: tenčí plechy karoserie, plastový světla, nekvalitní reproduktory (včetně žluté řady! po face žlutá řada je už s papírovejma blánama

horší kvalita kůže na seslích, horší bezpečnostní funkce zadní lavice (hlavně že ušetřili 10kg) atd. Těhle vošmelů a úliteb novým Euro normám jsou ty face-lifty plný

_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 6368
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Volvo V70 II T5
To rozdvojení výfuku je kvůli koncovému tlumiči, bo měl 2 vstupy? Nebo jakej to má vyznám?
díky

_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14561
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Volvo V70 II T5
Jop, tyhle laďáky, typu Simmons apod. to mají takhle řešené. 

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13170
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Volvo V70 II T5
To je kvůli světlé výšce, aby tam nebyla jedna velká trubka, co by byla na podvozku první na ráně...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 910
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70 II D5 136kw
Volvo V70 II T5
nejakej zdroj pls?Ejdou Rotacak píše: 21 zář 2023 12:59 Jinak je celej ten jejich face-lift v porovnání s před-faceliftem krok zpět.
Příklad: tenčí plechy karoserie, plastový světla, nekvalitní reproduktory (včetně žluté řady! po face žlutá řada je už s papírovejma blánama, horší antikorozní ochrana,
horší kvalita kůže na seslích, horší bezpečnostní funkce zadní lavice (hlavně že ušetřili 10kg) atd. Těhle vošmelů a úliteb novým Euro normám jsou ty face-lifty plný![]()
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
-
Offline
- Příspěvky: 6368
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Volvo V70 II T5
To zní rozumně, díky! Nenapadlo mě to.Urvanej píše: 22 zář 2023 10:20 To je kvůli světlé výšce, aby tam nebyla jedna velká trubka, co by byla na podvozku první na ráně...

_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]