předchozí majitel s tím jezdil dost "zvostra", vždy na plný plyn...old.fashioned píše:Ze ojeta xc90 potrebuje repasi automatu, beru za logicky a ferovy. Ale 3 roky stara pri 190t?
"Divné chování automatické převodovky"
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 58
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Most
- Vůz: XC90 B5 MY2021
#26 "Divné chování automatické převodovky"
_________________
VOLVO XC90 II B5 AWD (183kW/520Nm), R-DESIGN MY2021, koupeno nové, najeto +80.000 km
VOLVO XC90 I D5 AWD POLESTAR (155kW/460Nm), AISIN TF-80SC, MOMENTUM MY2014, koupeno ojeté při 180.000 km, najeto +290.000 km
VOLVO V50 1.6D MOMENTUM MY2008, koupeno nové, najeto +450.000 km
možná bude C70II
VOLVO XC90 II B5 AWD (183kW/520Nm), R-DESIGN MY2021, koupeno nové, najeto +80.000 km
VOLVO XC90 I D5 AWD POLESTAR (155kW/460Nm), AISIN TF-80SC, MOMENTUM MY2014, koupeno ojeté při 180.000 km, najeto +290.000 km
VOLVO V50 1.6D MOMENTUM MY2008, koupeno nové, najeto +450.000 km
možná bude C70II
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 58
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Most
- Vůz: XC90 B5 MY2021
#27 "Divné chování automatické převodovky"
faktura viz příloha - je to bez DPHArkaz píše:mozes rozpisat detaily z faktury? co stala demontaz montaz prevodovky? rozvadzac a hydromenic si mal novy? ci repas? ja som daval robit tiez prevodovku do t6r a platil aom 22tis bez dph menili rozvadzac za jazdeny (100kkm) olej dolievali.
- Přílohy
-
- Výstřižek.JPG (81.34 KiB) Zobrazeno 3196 x
_________________
VOLVO XC90 II B5 AWD (183kW/520Nm), R-DESIGN MY2021, koupeno nové, najeto +80.000 km
VOLVO XC90 I D5 AWD POLESTAR (155kW/460Nm), AISIN TF-80SC, MOMENTUM MY2014, koupeno ojeté při 180.000 km, najeto +290.000 km
VOLVO V50 1.6D MOMENTUM MY2008, koupeno nové, najeto +450.000 km
možná bude C70II
VOLVO XC90 II B5 AWD (183kW/520Nm), R-DESIGN MY2021, koupeno nové, najeto +80.000 km
VOLVO XC90 I D5 AWD POLESTAR (155kW/460Nm), AISIN TF-80SC, MOMENTUM MY2014, koupeno ojeté při 180.000 km, najeto +290.000 km
VOLVO V50 1.6D MOMENTUM MY2008, koupeno nové, najeto +450.000 km
možná bude C70II
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 582
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: xc90 2008 3.2
#28 "Divné chování automatické převodovky"
Me nabidli v polsku kousek od hranic -+2000e za:
Novy menic + rozvadec (rozvadec novy, menic asi repas), lamely, komplet tesneni, olej+filtra a praci. A rocni zaruku.
Tak dumam, jestli jit kdyz to prijde tam nebo do ZP automatic nebo do Prahy, ta uspora je celkem nemala a reference maji jen dobre.
Novy menic + rozvadec (rozvadec novy, menic asi repas), lamely, komplet tesneni, olej+filtra a praci. A rocni zaruku.
Tak dumam, jestli jit kdyz to prijde tam nebo do ZP automatic nebo do Prahy, ta uspora je celkem nemala a reference maji jen dobre.
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1013
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#29 "Divné chování automatické převodovky"
Ano, možné je vše.
I v Polsku umějí opravovat automatické převodovky.
Ovšem nezapomeňte, že cena je vždy odhadovaná, nikoliv konečná.
Ta se dá stanovit až po rozebrání převodovky, dále to do Polska musí někdo odvézt a přivézt zpět, takže čas.
Jak se bude řešit dph za opravu, a jak se bude řešit případná reklamace ?
Mají dobré zkušenosti a vybavení na Volvo? Např. TCM Upgrade a adaptace ?
Bude vše opětovně namontováno správně a předáno zákazníkovi ve vyzkoušeném stavu ?
Navíc bych si dovolil tvrdit, že dle výpisu diagnostiky, by stačil udělat hydroměnič s filtrem,
nikoliv celková repase za 70tis.
I v Polsku umějí opravovat automatické převodovky.
Ovšem nezapomeňte, že cena je vždy odhadovaná, nikoliv konečná.
Ta se dá stanovit až po rozebrání převodovky, dále to do Polska musí někdo odvézt a přivézt zpět, takže čas.
Jak se bude řešit dph za opravu, a jak se bude řešit případná reklamace ?
Mají dobré zkušenosti a vybavení na Volvo? Např. TCM Upgrade a adaptace ?
Bude vše opětovně namontováno správně a předáno zákazníkovi ve vyzkoušeném stavu ?
Navíc bych si dovolil tvrdit, že dle výpisu diagnostiky, by stačil udělat hydroměnič s filtrem,
nikoliv celková repase za 70tis.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 582
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: xc90 2008 3.2
#30 "Divné chování automatické převodovky"
Proc se delalo tedy vse? Zakaznik asi pozadoval, nebo?
V polsku - ja osobne to mam momentale do prahy 550km a do polska 120
Reklamace (doufam ze nebude nutno ani v jednom pripade) je do PL kratsi, vybaveni na volva maji kompletni..diagnostika asi origo jako v autozizaku nebude ale to nemaji asi nikde krom autorizaku...
+ pro Prahu
Konkrétní rozpočty opravy jsme schopni stanovit až po rozebrání převodovky, takže to po nás prosím nechtějte předem a přesně.
V případě, že se rozhodnete jinak, budete platit pouze za rozložení převodovky, což je cca 1200,- bez dph
Rychlost - jeden, dva dni nejspis (v PL mi zdelili 5-7dnu)
D.Patocka si asi nedovoli neco osidit, zla reference udela vice v malem cesku jako ve velkem PL
+ pro PL
cena
vzdalenost, jak komu
A asi je lepsi stravit bez auta den/dva v Praze jako v malem mestecku kde nic neni. Udelame si asi vylet a pak zreferuju jak prevodovka dopadla
V polsku - ja osobne to mam momentale do prahy 550km a do polska 120
Reklamace (doufam ze nebude nutno ani v jednom pripade) je do PL kratsi, vybaveni na volva maji kompletni..diagnostika asi origo jako v autozizaku nebude ale to nemaji asi nikde krom autorizaku...
+ pro Prahu
Konkrétní rozpočty opravy jsme schopni stanovit až po rozebrání převodovky, takže to po nás prosím nechtějte předem a přesně.
V případě, že se rozhodnete jinak, budete platit pouze za rozložení převodovky, což je cca 1200,- bez dph
Rychlost - jeden, dva dni nejspis (v PL mi zdelili 5-7dnu)
D.Patocka si asi nedovoli neco osidit, zla reference udela vice v malem cesku jako ve velkem PL
+ pro PL
cena
vzdalenost, jak komu
A asi je lepsi stravit bez auta den/dva v Praze jako v malem mestecku kde nic neni. Udelame si asi vylet a pak zreferuju jak prevodovka dopadla
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 582
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: xc90 2008 3.2
#31 "Divné chování automatické převodovky"
Jinak neni to ani tak davno co se tu rozebiralo ze do techto prevodovek parti jen MOBIL 3309, resp do tf-81sw mobil 3324.zaludvaclav píše:faktura viz příloha - je to bez DPHArkaz píše:mozes rozpisat detaily z faktury? co stala demontaz montaz prevodovky? rozvadzac a hydromenic si mal novy? ci repas? ja som daval robit tiez prevodovku do t6r a platil aom 22tis bez dph menili rozvadzac za jazdeny (100kkm) olej dolievali.
Co se zmenilo ze davaji ravenol?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1475
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#32 "Divné chování automatické převodovky"
jeden Boh, jedna Viera, jedna Strana, jeden Olej...
Roky lejem ravenol, priamo deklaruju vlastnosti pozadovane volvom ako aj aisinwarner.
Roky lejem ravenol, priamo deklaruju vlastnosti pozadovane volvom ako aj aisinwarner.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 582
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: xc90 2008 3.2
#33 "Divné chování automatické převodovky"
No tak moje prevodovka dostala v T6R strach a radi normalne a nevykazuje zadne znamky zleho chovani. Fakt nevim Obcas neradi uplne hladce a je citit jemne kopani pri dojezdu na krizovatky atd. Tak kdyz se to zhorsi a bude to fakt badatelne, pujde na celkovou repasi, asi to ma jeste cas.63miro píše: A asi je lepsi stravit bez auta den/dva v Praze jako v malem mestecku kde nic neni. Udelame si asi vylet a pak zreferuju jak prevodovka dopadla
Jinak komunikace a snad i diagnostika s D.Patockou v pohode na jednicku, nemam zadne namitky
Specifikacie ma rovnake, preco nie, len tu boli davno nazory ze nic nez Mobil "nefunguje"kwiko píše:jeden Boh, jedna Viera, jedna Strana, jeden Olej...
Roky lejem ravenol, priamo deklaruju vlastnosti pozadovane volvom ako aj aisinwarner.
Naposledy upravil(a) hefaistos dne 13 črc 2017 16:43, celkem upraveno 2 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 195
- Registrován: 8 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: V70II 2.4 D5244T5 120 kW TF-80SC 2007
#34 "Divné chování automatické převodovky"
Toto se mi presne stalo taky přijedu na projížďku a auto bez problému odjíždím a kopne ....63miro píše: No tak moje prevodovka dostala v T6R strach a radi normalne a nevykazuje zadne znamky zleho chovani.
_________________
Volvo V70II, 2.4 D5244T5, 120 kW, r. v. 2007, TF-80SC
Volvo V70II, 2.4 D5244T5, 120 kW, r. v. 2007, TF-80SC
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5171
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#35 "Divné chování automatické převodovky"
Mě kopne tak jednou týdně a už pomalu preventivně šetřím na nějaký servis. Výměnu oleje s proplachem jsem dělal v únoru.
Jo a když táhnu cca 1,5t přívěs, tak řadí až neuvěřitelně hladce. Takže do podzimu se také chystám na návštěvu k panu Patočkovi.
Jo a když táhnu cca 1,5t přívěs, tak řadí až neuvěřitelně hladce. Takže do podzimu se také chystám na návštěvu k panu Patočkovi.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 582
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: xc90 2008 3.2
#36 "Divné chování automatické převodovky"
Jestli to kopne jednou tydne, nebo i denne tak zbytecne jezdit na servis, az se to bude projevovat opravdu pravidelne, to se da diagnostikovat problem jistotneji. Alespon tak to vyplynulo z me navstevy. Ale to muze trvat mesic nebo treba tri roky. A mozna to vydrzi let deset
Preventivne dat, za celkovou repasi snad 70t kc...draha prevence...
Preventivne dat, za celkovou repasi snad 70t kc...draha prevence...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 35
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: xc90 D5 136kW automat
#37 "Divné chování automatické převodovky"
Páni tiež sa mi zdá že mi blbne automat. Teda idem z práce a hneď po minute jazdy mám dosť prudký tiahly kopec. Teraz v zime pri studenom motore prevodovka radí trochu vo vyšších otáčkach a keďže som nechcel aby som to turoval studené do toho kopca tak som skúsil radiť ručne vyššiu rýchlosť ale bohužiaľ to nejde. Preradim a len to cukne ale otáčky sú stále rovnako vysoké. A teda sa pýtam má tá prevodovka zaradiť vyššiu rýchlosť v akomkoľvek režime jazdy alebo sa tam už niečo zlé deje? Podotknem že po rovine radí bez problému.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5237
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#38 "Divné chování automatické převodovky"
Nejlepší by bylo video. ty třeba jedeš ten kopec na "3" ale s nezamknutým měničem tedy místo otáček 2000 máš 2500. Když dáš manual a zařadíš 4ku, tak nic nevyřešíš protože převodovka by musela točit 1500 a na to on ti prdí, takže otáčky pořád 2500 a měnič prokluzuje. Zkusil bych naopak podřadit to by mělo zamknout a jet uzamčené.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 579
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
#39 "Divné chování automatické převodovky"
Zavolej mi během dne 775148152klobuk62 píše: ↑04 led 2021 22:19 Páni tiež sa mi zdá že mi blbne automat. Teda idem z práce a hneď po minute jazdy mám dosť prudký tiahly kopec. Teraz v zime pri studenom motore prevodovka radí trochu vo vyšších otáčkach a keďže som nechcel aby som to turoval studené do toho kopca tak som skúsil radiť ručne vyššiu rýchlosť ale bohužiaľ to nejde. Preradim a len to cukne ale otáčky sú stále rovnako vysoké. A teda sa pýtam má tá prevodovka zaradiť vyššiu rýchlosť v akomkoľvek režime jazdy alebo sa tam už niečo zlé deje? Podotknem že po rovine radí bez problému.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4991
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#40 "Divné chování automatické převodovky"
Proč tam ta převodovka asi je? Aby motor běžel v optimálních otáčkách, ne?
Pro studený motor je do kopce mnohem horší zařazený vyšší rychlostní stupeň, protože trpí lágry na ojnicích, než nižší stupeň kdy motor sice jede na vyšší otáčky, ale na klice je mnohem menší moment.
A ty válce už to v pohodě vydrží, pokud tomu nedáváš čočku 6 tis. ot.
Pro studený motor je do kopce mnohem horší zařazený vyšší rychlostní stupeň, protože trpí lágry na ojnicích, než nižší stupeň kdy motor sice jede na vyšší otáčky, ale na klice je mnohem menší moment.
A ty válce už to v pohodě vydrží, pokud tomu nedáváš čočku 6 tis. ot.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5171
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#41 "Divné chování automatické převodovky"
Az se otepli, budes řadit zas normalne. Bud v klidu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 433
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
#42 "Divné chování automatické převodovky"
Mne sa správa podobne pri nižších teplotách. Beriem to ako normálne správanie za účelom rýchlejšieho zohriatia oleja
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 35
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: xc90 D5 136kW automat
#43 "Divné chování automatické převodovky"
Ďakujem páni za postrehy. Odľahlo mi. Ja som na diesloch naučený dlhé roky že otáčky nad 2000 sú pri studenom motore tabu. Tak preto ma to trochu vytacalo. Inak včera som išiel z práce a keďže mi nikto nezavadzal tak mi pekne štvorku zaradilo už pred tým prudkým stúpaním. Len sa to tak vždy nepodarí.
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2222
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#44 "Divné chování automatické převodovky"
No ani ne tak ohrati oleje, ale kvuli tomu, aby se rychle ohral katalyzator a spol = emise...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4991
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#45 "Divné chování automatické převodovky"
Jestli máš diagnostiku, tak ti teplotu haldexu ukáže (u gen 3) čtyřka už nemá teplotnětlakové čidlo.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4991
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#46 "Divné chování automatické převodovky"
To je ta MY 04?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4991
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#47 "Divné chování automatické převodovky"
Hláška v zatáčce nic neznamená, to je normání.
A co je to za zvuky? Na volnoběh, pod zátěží, v závislosti na rychlosti, na otáčkách. To se nedá na dálku.
A té V8 nejde AWD? To musíš okamžitě poznat na sněhu. To se prostě nedá do kopce rozjet.
A co je to za zvuky? Na volnoběh, pod zátěží, v závislosti na rychlosti, na otáčkách. To se nedá na dálku.
A té V8 nejde AWD? To musíš okamžitě poznat na sněhu. To se prostě nedá do kopce rozjet.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4991
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#48 "Divné chování automatické převodovky"
Můžu zkusit teplotu haldexu změřit po nějaké náročnější cestě, ale nepředpokládám, že tam bude víc jak 150°C .
Automat ti neřeknu, protože o tom nic nevím, já jsem manuálník
A s tou dvaapůlkou se neukvapuj, možná je to nějaká blbost a konečně i ty ojnice se dají udělat aniž by to stálo majlant. Je to manuál nebo automat?
Automat ti neřeknu, protože o tom nic nevím, já jsem manuálník
A s tou dvaapůlkou se neukvapuj, možná je to nějaká blbost a konečně i ty ojnice se dají udělat aniž by to stálo majlant. Je to manuál nebo automat?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 91
- Registrován: 1 rok 2 měsíce
- Bydliště: České Budějovice / Dresden
- Vůz: Xc70 D5 MY2003
#49 "Divné chování automatické převodovky"
Když hodně prší a jezdím s Brůčou (P2 XC70) jen krátké trasy nebo nejezdím 4-5 dní, tak když se převodovka jen tak zpola ohřeje začne dost kopat. Časově tak zhruba po 10-15ti minutách jízdy a zmizí to tak po 30 - 40ti minutách od startu. Olej je vyměněný v červenci. Chyby nehlásí. Když se auto kompletně ohřeje při delší cestě tak to zmizí a řadí bezchybně i v serpentinách, atd. Pak je vše ok dokud nepřijdou deště a Brůča zrovna málo jezdí. Vychází mi to jako že se někam dostává vlhkost, která se neprojevuje když je převodovka studená a pak po úplném zahřátí vyschne... Ale kde a co hledat? Má prosím někdo podobnou zkušenost? Když je sucho tak vše OK.
_________________
XC70 D5 2003
XC70 D5 2003
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 11 Odpovědi
- 2335 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od st_Andy
-
- 29 Odpovědi
- 3337 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jendaaa
-
- 6 Odpovědi
- 263 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jakub Svoboda
-
- 5 Odpovědi
- 740 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Tod2
-
- 9 Odpovědi
- 2043 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od shalibaba