"Divné chování automatické převodovky"
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 57
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Most
- Vůz: XC90 B5 MY2021
"Divné chování automatické převodovky"
Ahoj XC90 mam krátce. Chtěl se zeptat zda je toto chování automatické převodovky v pořádku (motor zahřátý na provozní teplotu):
1) při řazení směrem nahoru, se vždy motor roztočí (2x prokluzuje) na vyšší otáčky...a pak otáčky spadnou dolu atd až do posledního pře. stupně
2) jedu například 70 na 5° po rovině, pak trochu přidám, a hned začne převodovka prokluzovat při zachovaném 5°
3) když jedu na 4-5-6° a motor v tahu točí cca 1500ot, tak se motor/převodovka (prostě celé auto) otřese, a zmízí to až přidám plyn
mně to někdy připadá jako by to byl variátor a né automat...
je to chování převodovky O.K.?
1) při řazení směrem nahoru, se vždy motor roztočí (2x prokluzuje) na vyšší otáčky...a pak otáčky spadnou dolu atd až do posledního pře. stupně
2) jedu například 70 na 5° po rovině, pak trochu přidám, a hned začne převodovka prokluzovat při zachovaném 5°
3) když jedu na 4-5-6° a motor v tahu točí cca 1500ot, tak se motor/převodovka (prostě celé auto) otřese, a zmízí to až přidám plyn
mně to někdy připadá jako by to byl variátor a né automat...
je to chování převodovky O.K.?
Naposledy upravil(a) zaludvaclav dne 20 led 2017 13:54, celkem upraveno 1 x.
_________________
VOLVO XC90 II B5 AWD (183kW/520Nm), R-DESIGN MY2021, koupeno nové, najeto +80.000 km
VOLVO XC90 I D5 AWD POLESTAR (155kW/460Nm), AISIN TF-80SC, MOMENTUM MY2014, koupeno ojeté při 180.000 km, najeto +290.000 km
VOLVO V50 1.6D MOMENTUM MY2008, koupeno nové, najeto +450.000 km
možná bude C70II
VOLVO XC90 II B5 AWD (183kW/520Nm), R-DESIGN MY2021, koupeno nové, najeto +80.000 km
VOLVO XC90 I D5 AWD POLESTAR (155kW/460Nm), AISIN TF-80SC, MOMENTUM MY2014, koupeno ojeté při 180.000 km, najeto +290.000 km
VOLVO V50 1.6D MOMENTUM MY2008, koupeno nové, najeto +450.000 km
možná bude C70II
-
Offline
- Příspěvky: 57
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: V70 2,4 D5 AWD, V70 2,4 D5 XC70 2,4 D5
-
Offline
- Příspěvky: 57
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: V70 2,4 D5 AWD, V70 2,4 D5 XC70 2,4 D5
"Divné chování automatické převodovky"
Při řazení by ti vůbec otáčky neměly kolísat a řazení musí být plynule jinak je to slušně řečeno v hajzlu...
-
Offline
- Příspěvky: 57
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Most
- Vůz: XC90 B5 MY2021
"Divné chování automatické převodovky"
... ale jak tam je víc než 2tis otáček tak převodovka funguje "normálně".. takže předpokládám kdyby bylo něco rozbité blblo by to pořád..?
OPRAVA: prokluzuje to i nad 2tis otáček
OPRAVA: prokluzuje to i nad 2tis otáček
Naposledy upravil(a) zaludvaclav dne 28 led 2017 13:59, celkem upraveno 1 x.
_________________
VOLVO XC90 II B5 AWD (183kW/520Nm), R-DESIGN MY2021, koupeno nové, najeto +80.000 km
VOLVO XC90 I D5 AWD POLESTAR (155kW/460Nm), AISIN TF-80SC, MOMENTUM MY2014, koupeno ojeté při 180.000 km, najeto +290.000 km
VOLVO V50 1.6D MOMENTUM MY2008, koupeno nové, najeto +450.000 km
možná bude C70II
VOLVO XC90 II B5 AWD (183kW/520Nm), R-DESIGN MY2021, koupeno nové, najeto +80.000 km
VOLVO XC90 I D5 AWD POLESTAR (155kW/460Nm), AISIN TF-80SC, MOMENTUM MY2014, koupeno ojeté při 180.000 km, najeto +290.000 km
VOLVO V50 1.6D MOMENTUM MY2008, koupeno nové, najeto +450.000 km
možná bude C70II
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9919
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
"Divné chování automatické převodovky"
A nedělá to náhodou jen teď v těch mrazech? Motor se sice zahřeje, nejspíš i díky bufíku, ale oleji v převodovce to bude trvat malinko déle.zaludvaclav píše:... ale jak tam je víc než 2tis otáček tak převodovka funguje "normálně".. takže předpokládám kdyby bylo něco rozbité blblo by to pořád..?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9919
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
"Divné chování automatické převodovky"
A samozřejmě následuje otázka, zda se měnil olej v převodovce a kolik je na něm najeto.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 57
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Most
- Vůz: XC90 B5 MY2021
"Divné chování automatické převodovky"
no ted jezdim jen kratke trasy cca 10 km (rano, odpoledne), startuji studeny motor (respektive si obcas pustim bufik)...
olej se menil v zari, při 180tis..
olej se menil v zari, při 180tis..
_________________
VOLVO XC90 II B5 AWD (183kW/520Nm), R-DESIGN MY2021, koupeno nové, najeto +80.000 km
VOLVO XC90 I D5 AWD POLESTAR (155kW/460Nm), AISIN TF-80SC, MOMENTUM MY2014, koupeno ojeté při 180.000 km, najeto +290.000 km
VOLVO V50 1.6D MOMENTUM MY2008, koupeno nové, najeto +450.000 km
možná bude C70II
VOLVO XC90 II B5 AWD (183kW/520Nm), R-DESIGN MY2021, koupeno nové, najeto +80.000 km
VOLVO XC90 I D5 AWD POLESTAR (155kW/460Nm), AISIN TF-80SC, MOMENTUM MY2014, koupeno ojeté při 180.000 km, najeto +290.000 km
VOLVO V50 1.6D MOMENTUM MY2008, koupeno nové, najeto +450.000 km
možná bude C70II
-
Offline
- Příspěvky: 3421
- Registrován: 13 roků
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
"Divné chování automatické převodovky"
Hodně podobné jsem to měl i já. Teď mi auto stojí, pravděpodobně hydromenic.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9919
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
"Divné chování automatické převodovky"
Vezmi to někam na delší trasu a zaměř se na to po zahřátí. Třeba to je fakt jenom velkým mrazem.zaludvaclav píše:no ted jezdim jen kratke trasy cca 10 km (rano, odpoledne), startuji studeny motor (respektive si obcas pustim bufik)...
olej se menil v zari, při 180tis..
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4434
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
"Divné chování automatické převodovky"
NestrašEkky píše:Hodně podobné jsem to měl i já. Teď mi auto stojí, pravděpodobně hydromenic.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvky: 57
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Most
- Vůz: XC90 B5 MY2021
"Divné chování automatické převodovky"
VIDA píše:
TCM-P074100 Torque convertor clutch solenoid circuit performance or stuch off
TCM-P171900 Engine torque signal
TCM-P193B00 Throttle/pedal signal
TCM-P074100 Torque convertor clutch solenoid circuit performance or stuch off
TCM-P171900 Engine torque signal
TCM-P193B00 Throttle/pedal signal
_________________
VOLVO XC90 II B5 AWD (183kW/520Nm), R-DESIGN MY2021, koupeno nové, najeto +80.000 km
VOLVO XC90 I D5 AWD POLESTAR (155kW/460Nm), AISIN TF-80SC, MOMENTUM MY2014, koupeno ojeté při 180.000 km, najeto +290.000 km
VOLVO V50 1.6D MOMENTUM MY2008, koupeno nové, najeto +450.000 km
možná bude C70II
VOLVO XC90 II B5 AWD (183kW/520Nm), R-DESIGN MY2021, koupeno nové, najeto +80.000 km
VOLVO XC90 I D5 AWD POLESTAR (155kW/460Nm), AISIN TF-80SC, MOMENTUM MY2014, koupeno ojeté při 180.000 km, najeto +290.000 km
VOLVO V50 1.6D MOMENTUM MY2008, koupeno nové, najeto +450.000 km
možná bude C70II
-
Offline
- Příspěvky: 57
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Most
- Vůz: XC90 B5 MY2021
"Divné chování automatické převodovky"
má teda někdo zkušenost s hláškou:
TCM-P074100 Torque convertor clutch solenoid circuit performance or stuch off ?
TCM-P074100 Torque convertor clutch solenoid circuit performance or stuch off ?
_________________
VOLVO XC90 II B5 AWD (183kW/520Nm), R-DESIGN MY2021, koupeno nové, najeto +80.000 km
VOLVO XC90 I D5 AWD POLESTAR (155kW/460Nm), AISIN TF-80SC, MOMENTUM MY2014, koupeno ojeté při 180.000 km, najeto +290.000 km
VOLVO V50 1.6D MOMENTUM MY2008, koupeno nové, najeto +450.000 km
možná bude C70II
VOLVO XC90 II B5 AWD (183kW/520Nm), R-DESIGN MY2021, koupeno nové, najeto +80.000 km
VOLVO XC90 I D5 AWD POLESTAR (155kW/460Nm), AISIN TF-80SC, MOMENTUM MY2014, koupeno ojeté při 180.000 km, najeto +290.000 km
VOLVO V50 1.6D MOMENTUM MY2008, koupeno nové, najeto +450.000 km
možná bude C70II
-
Offline
- Příspěvky: 1337
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
"Divné chování automatické převodovky"
ved si pozri priamo vo vide mozne priciny a riesenia problemu ktore chybova hlaska popisuje. no repas bud hydromenica alebo rozvadzaca ta neminie. odvez to do prahy davidovi patockovi a mas pokoj.
-
Offline
- Příspěvky: 57
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Most
- Vůz: XC90 B5 MY2021
"Divné chování automatické převodovky"
no ta hláška TCM-P074100 se vždy vyhodí pokud zmáčknu Winter režim (tlačítko W u převodovky)
A pak mi přijde že to chování převodovky je asi v pořádku pro Winter režim, bohužel se ale nic nezmění když Winter režim vypnu.
Takže mi to přijde, že vlastně převodovka pořád řadí v režimu Winter....
A pak mi přijde že to chování převodovky je asi v pořádku pro Winter režim, bohužel se ale nic nezmění když Winter režim vypnu.
Takže mi to přijde, že vlastně převodovka pořád řadí v režimu Winter....
_________________
VOLVO XC90 II B5 AWD (183kW/520Nm), R-DESIGN MY2021, koupeno nové, najeto +80.000 km
VOLVO XC90 I D5 AWD POLESTAR (155kW/460Nm), AISIN TF-80SC, MOMENTUM MY2014, koupeno ojeté při 180.000 km, najeto +290.000 km
VOLVO V50 1.6D MOMENTUM MY2008, koupeno nové, najeto +450.000 km
možná bude C70II
VOLVO XC90 II B5 AWD (183kW/520Nm), R-DESIGN MY2021, koupeno nové, najeto +80.000 km
VOLVO XC90 I D5 AWD POLESTAR (155kW/460Nm), AISIN TF-80SC, MOMENTUM MY2014, koupeno ojeté při 180.000 km, najeto +290.000 km
VOLVO V50 1.6D MOMENTUM MY2008, koupeno nové, najeto +450.000 km
možná bude C70II
-
Offline
- Příspěvky: 3275
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
"Divné chování automatické převodovky"
W režim řadí přímo jen na trojku a funguje jen do určité rychlosti
ještě by stálo za to upřesnit, o kterém autě/převodovce se vlastně bavíme...
ještě by stálo za to upřesnit, o kterém autě/převodovce se vlastně bavíme...
-
Offline
- Příspěvky: 57
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Most
- Vůz: XC90 B5 MY2021
"Divné chování automatické převodovky"
popis auta mám v podpisu, je to XC90 D5 , převodovka TF-80SCTod2 píše:W režim řadí přímo jen na trojku a funguje jen do určité rychlosti
ještě by stálo za to upřesnit, o kterém autě/převodovce se vlastně bavíme...
-Režim W :pokud das kickdown tak to radi i 1,2 a omezeni v rychlosti to nemá
_________________
VOLVO XC90 II B5 AWD (183kW/520Nm), R-DESIGN MY2021, koupeno nové, najeto +80.000 km
VOLVO XC90 I D5 AWD POLESTAR (155kW/460Nm), AISIN TF-80SC, MOMENTUM MY2014, koupeno ojeté při 180.000 km, najeto +290.000 km
VOLVO V50 1.6D MOMENTUM MY2008, koupeno nové, najeto +450.000 km
možná bude C70II
VOLVO XC90 II B5 AWD (183kW/520Nm), R-DESIGN MY2021, koupeno nové, najeto +80.000 km
VOLVO XC90 I D5 AWD POLESTAR (155kW/460Nm), AISIN TF-80SC, MOMENTUM MY2014, koupeno ojeté při 180.000 km, najeto +290.000 km
VOLVO V50 1.6D MOMENTUM MY2008, koupeno nové, najeto +450.000 km
možná bude C70II
-
Offline
- Příspěvky: 1675
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
"Divné chování automatické převodovky"
Winter režim převodovky znamená omezení přenosu točivého momentu na první tři převodové stupně.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvky: 53
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha 9 - Horní Počernice
- Vůz: Volvo V70 D5 AT, 2002/2003
"Divné chování automatické převodovky"
Potkal jsem V70 s podobným chováním, ale protože sám mám 850, kde se převodovka chová maličko jinak, nejsem si jistý - když zapnu W a rozjedu se, převodovka se chová jakoby "gumově", to je na W asi OK. Ale když ho prošlápnu a přidám, přejde pak do normálního režimu sama, nebu musím to W ručně vyřadit?
_________________
VOLVO V70 D5 AT, 2002/2003
VOLVO 850 1996 2.5TDi, automat
(bylo: francouzské taxi VOLVO V70 II D5 AT, 2004, ještě že už je zpátky u prodejce...)
VOLVO V70 D5 AT, 2002/2003
VOLVO 850 1996 2.5TDi, automat
(bylo: francouzské taxi VOLVO V70 II D5 AT, 2004, ještě že už je zpátky u prodejce...)
-
Offline
- Příspěvky: 57
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Most
- Vůz: XC90 B5 MY2021
"Divné chování automatické převodovky"
ve VIDA jsem udělal reset adaptace, pak jsem zkusil udělat řízenou adaptaci dle pokynů VIDA, ale ani jedno nezlepšilo chování převodovky...
_________________
VOLVO XC90 II B5 AWD (183kW/520Nm), R-DESIGN MY2021, koupeno nové, najeto +80.000 km
VOLVO XC90 I D5 AWD POLESTAR (155kW/460Nm), AISIN TF-80SC, MOMENTUM MY2014, koupeno ojeté při 180.000 km, najeto +290.000 km
VOLVO V50 1.6D MOMENTUM MY2008, koupeno nové, najeto +450.000 km
možná bude C70II
VOLVO XC90 II B5 AWD (183kW/520Nm), R-DESIGN MY2021, koupeno nové, najeto +80.000 km
VOLVO XC90 I D5 AWD POLESTAR (155kW/460Nm), AISIN TF-80SC, MOMENTUM MY2014, koupeno ojeté při 180.000 km, najeto +290.000 km
VOLVO V50 1.6D MOMENTUM MY2008, koupeno nové, najeto +450.000 km
možná bude C70II
-
Offline
- Příspěvky: 57
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Most
- Vůz: XC90 B5 MY2021
"Divné chování automatické převodovky"
vyřešeno = repase hydroměniče + nový rozvaděč
_________________
VOLVO XC90 II B5 AWD (183kW/520Nm), R-DESIGN MY2021, koupeno nové, najeto +80.000 km
VOLVO XC90 I D5 AWD POLESTAR (155kW/460Nm), AISIN TF-80SC, MOMENTUM MY2014, koupeno ojeté při 180.000 km, najeto +290.000 km
VOLVO V50 1.6D MOMENTUM MY2008, koupeno nové, najeto +450.000 km
možná bude C70II
VOLVO XC90 II B5 AWD (183kW/520Nm), R-DESIGN MY2021, koupeno nové, najeto +80.000 km
VOLVO XC90 I D5 AWD POLESTAR (155kW/460Nm), AISIN TF-80SC, MOMENTUM MY2014, koupeno ojeté při 180.000 km, najeto +290.000 km
VOLVO V50 1.6D MOMENTUM MY2008, koupeno nové, najeto +450.000 km
možná bude C70II
"Divné chování automatické převodovky"
Dělali test na Glykol? Pokud ne,nechej si jej udělat.Podobně se totiž chovají auta,kterým jde glykol do okruhu automatu.100% odpojit vodní okruh a namontovat samostatný chladič oleje!!!
-
Offline
- Příspěvky: 580
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: xc90 2008 3.2
"Divné chování automatické převodovky"
Kolik te vysla oprava, t.j. rozvacec a hydromenic?
Taky se na to asi dam, uz to neradi jak to byvalo, aby se zbytecne samostatna prevodovka nenicila.
Taky se na to asi dam, uz to neradi jak to byvalo, aby se zbytecne samostatna prevodovka nenicila.
-
Offline
- Příspěvky: 57
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Most
- Vůz: XC90 B5 MY2021
"Divné chování automatické převodovky"
60tis bez DPH, delali to v T6R (převodovku delal pan PATOCKA)
_________________
VOLVO XC90 II B5 AWD (183kW/520Nm), R-DESIGN MY2021, koupeno nové, najeto +80.000 km
VOLVO XC90 I D5 AWD POLESTAR (155kW/460Nm), AISIN TF-80SC, MOMENTUM MY2014, koupeno ojeté při 180.000 km, najeto +290.000 km
VOLVO V50 1.6D MOMENTUM MY2008, koupeno nové, najeto +450.000 km
možná bude C70II
VOLVO XC90 II B5 AWD (183kW/520Nm), R-DESIGN MY2021, koupeno nové, najeto +80.000 km
VOLVO XC90 I D5 AWD POLESTAR (155kW/460Nm), AISIN TF-80SC, MOMENTUM MY2014, koupeno ojeté při 180.000 km, najeto +290.000 km
VOLVO V50 1.6D MOMENTUM MY2008, koupeno nové, najeto +450.000 km
možná bude C70II
-
Offline
- Příspěvky: 1337
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
"Divné chování automatické převodovky"
mozes rozpisat detaily z faktury? co stala demontaz montaz prevodovky? rozvadzac a hydromenic si mal novy? ci repas? ja som daval robit tiez prevodovku do t6r a platil aom 22tis bez dph menili rozvadzac za jazdeny (100kkm) olej dolievali.
-
Offline
- Příspěvky: 795
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC60 D4 AWD MY 2017
"Divné chování automatické převodovky"
Ze ojeta xc90 potrebuje repasi automatu, beru za logicky a ferovy. Ale 3 roky stara pri 190t?
_________________
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé