Otázka, na kterou neznám odpověď

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
Tod2
Offline
Příspěvky: 3484
Registrován: 10 roků
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Tod2 »

poznáš to jednoduše podle otáček motoru, prostě když chceš brzdit víc, podřadíš tak, abys měl otáčky třeba kolem 3000 podle situace, on si to ten automat i v manuálním režimu ohlídá a případně přeřadí sám, abys motor nepřetočil (nebo naopak nepodtočil)
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12949
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Urvanej »

ksw: a ještě takovej, pro někoho logickej dodatek, čim víc otáček motor má, tim víc brzdí. Když je potřeba, tak se neboj brzdit klidně na 4000 ot, tomu motoru to nic neudělá a brzdy poděkujou.
Nicméně to má smysl řešit fakt jen pokud čekáš dlouhý klesání, protože při běžné jízdě českou kotlinou tě to asi trápit nemusí.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

ksw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1003
Registrován: 17 roků
Bydliště: Olomouc city a okolí
Vůz: R design 2018 V60 D4
Bydliště: Olomouc city a okolí

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od ksw »

chlapi díky, jen se zeptám . . . při těch vyšších otáčkách musí automat asi trpět zvedající se teplotou??

pod čarou: kdysi - po převratě jsem jel s dacii 1300 a přívěsem Wenzel (kdo znáte), přes Alpy do Maďarska.
Musel jsem zastavit a pak byl docela problém se rozjet, no jaksi se pak zadařilo, musel jsem kousek zcouvat - byl tam na odbočce protisvah, ale i tak spojka pěkně smrděla. No a z kopců jsem musel chvilkama i na jedničku sjíždět, ale to už jsem často zastavoval,
proto si nedovedu představit za v60 zapřáhnout 1,5 tuny a jet do Alp, si myslím, že by to odrovnalo jak brzdy tak automat.
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(

powl
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 849
Registrován: 4 roky 11 měsíců
Bydliště: Pardubice
Vůz: V70 II D5 136kw

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od powl »

vysoky otacky automat nezahrivaj
automat zahriva hlavne prokluz menice...takze treba rozjezd s vlekem do prudkyho kopce
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12949
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Urvanej »

Dneska maji auta výrazně lépe dimenzované brzdy, než měla dacia 1300, která měla sice 228mm, ale plný kotouč...
Automat se opotřebovává řazením a olej se hřeje prokluzem. Který je dneska poměrně omezen a olej docela slušně chlazen. Fakt bych se toho nebál.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

ksw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1003
Registrován: 17 roků
Bydliště: Olomouc city a okolí
Vůz: R design 2018 V60 D4
Bydliště: Olomouc city a okolí

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od ksw »

je třeba hlídat sjezdy hned od začátku, u "nás" na Mohelničáku - kdo zná byly kdysi velmi drsné nehody, kdy se souprava zastavila
až o středověké zdi v Mohelnici
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(

Zajsoft
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 2246
Registrován: 11 roků 6 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
Participant x 3

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Zajsoft »

Mno a pak me vzdy bavi, kdyz lidi radi tvrdej, ze treba derovany kotouce sou na normalni jezdeni zbytecny, ze sportovni/soutezni desticky jsou zbytecne, slusnejsi brzdova kapalina(ktera dyl vydrzi a ma i posunutej bod varu), etc, pacz nejsou zadni zavodnici a podobne.
Tohle je myslim ukazkovej priklad vyuziti i pro normalni lidi, ktery jezdej predpisove, etc... :-D
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12949
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Urvanej »

Nojo, ale většina vrtaných/drážkovaných kotoučů jsou jen atrapy a zlepšení brzdících vlastností je naprosto zanedbatelný. Ono taky totiž jde o to, že vrtáním sice zvýšíš průtok vzduchu, případně vytvoříš místo pro únik plynů z přehřátých destiček, ale taky snížíš hmotu kotouče, tedy materiálu, který energii auta přebírá ve formě tepla.
Soutěžní destičky jsou pro běžný provoz dokonce nebezpečný, protože to studený nebrzdí, takže se pod tím názvem prodávají, v lepčím případě, jen trochu lepší obyčejné destičky.
Prostě auto a jeho komponenty jsou vždy o kompromisu mezi tím, co chtějí od auta většinoví řidiči, tedy pardon, lidé, kteří si to nový auto koupí. :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Zajsoft
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 2246
Registrován: 11 roků 6 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
Participant x 3

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Zajsoft »

Urvanej píše: 24 srp 2023 10:50 Soutěžní destičky jsou pro běžný provoz dokonce nebezpečný, protože to studený nebrzdí, takže se pod tím názvem prodávají, v lepčím případě, jen trochu lepší obyčejné destičky.
Prostě auto a jeho komponenty jsou vždy o kompromisu mezi tím, co chtějí od auta většinoví řidiči, tedy pardon, lidé, kteří si to nový auto koupí. :-)
Jop, proto osobne nejvic davam EBC YellowStuff, ktery brzdej suprove jak studeny, tak teply :D Ano, vic prasej, obcas si pisknou, ale brzdej i z krpalu s druhym autem na plataku...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Romulusw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5593
Registrován: 11 roků 6 měsíců
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Romulusw »

A to jsou kotouče "dvouvrstvé" vnitřně větrané a ještě k tomu vrtané, anebo plné vrtané?

Jestli jako ty dvouvrstvé, jako mám na devadesátce, když jsou vrtané, tak jestli to není nějak kontraproduktivní ohledně proudění.
Jako, odvod plynů z poddesek, to má jasnou logiku.

Zajsoft
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 2246
Registrován: 11 roků 6 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
Participant x 3

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Zajsoft »

Ono oboji, akorat, ze ty vetrany("dvojity") bejvaj vetsinou tlustsi, nez plna varianta, ale ani to uz neplati, dneska tak nejak vyrobej vsechno, ze... :D
(Ted sem treba koukal na S80 P3, kotouce vnitne chlazenej i plnej maj stejnou tlousku...)

Nejvetsi rozdil je treba min. tlouska, ktera je u vrtanejch o 0,5mm vetsi...
Samozrejme oblibenej argumentje, ze vrtany maj mensi stycnou plochu vuci destickam... Hmmm, no ano maj, ano, kdyby se to netocilo, tak by to asi bylo znat hadam vic... Ale ve vysledku, stejne hlavni bude, co zvladne guma vuci podkladu :D
Zjednodusene, staci vzit auto bez ABS, kousnout kola a pokud se kolo proste netoci, tak je jedno zda by desky VS kotouce prenesly 10x vic, nebo 10x min, proste se netoci a bud guma ma takovou prilnavost/treni a brzdi, nebo holt klouze jak na lede :D
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Romulusw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5593
Registrován: 11 roků 6 měsíců
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Romulusw »

Urvanej píše: 24 srp 2023 10:17 Dneska maji auta výrazně lépe dimenzované brzdy, než měla dacia 1300, která měla sice 228mm, ale plný kotouč...
Automat se opotřebovává řazením a olej se hřeje prokluzem. Který je dneska poměrně omezen a olej docela slušně chlazen. Fakt bych se toho nebál.
Vidím to taky tak. U manuálu jde do kopru jen spojka (dvouhmota, přítlačák a hlavně lamela) a u AT přepálený olej a jeho relikty usazené v solenoidech a kanálech.

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12949
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Urvanej »

Romulus: já si nemyslím, že ten bordel v solenoidech je relikt z přepálenýho oleje. To spíš bude zbytek z otěru lamel. V AT nejsou takový hotspoty jako na motoru, aby to mohlo někde karbonovat apod., takže se olej hřeje v celém objemu a tím ztrácí svoje vlastnosti, ale myslim si, že se tak nepřepaluje, aby vytvářel "relikty".
Zajsoft: jojo, taky se dycky směju, když někdo píše, že s většíma brzdama to brzdí líp, apod. No jasně, brzdí to při menším tlaku na pedál, ale brzdí to furt stejně, dokud ty desky či kotouč nedostaneš na limity, protože ty má větší kotouč vždycky dál, protože má víc masa co se musí ohřát. Na druhou stranu ho musíš pokaždý roztočit a zastavit, což je zase spotřeba, případně úbytek zrychlení, pokud na to koukáš takto.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

ksw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1003
Registrován: 17 roků
Bydliště: Olomouc city a okolí
Vůz: R design 2018 V60 D4
Bydliště: Olomouc city a okolí

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od ksw »

Romulusw píše: 24 srp 2023 14:38
Urvanej píše: 24 srp 2023 10:17 Dneska maji auta výrazně lépe dimenzované brzdy, než měla dacia 1300, která měla sice 228mm, ale plný kotouč...
Automat se opotřebovává řazením a olej se hřeje prokluzem. Který je dneska poměrně omezen a olej docela slušně chlazen. Fakt bych se toho nebál.
Vidím to taky tak. U manuálu jde do kopru jen spojka (dvouhmota, přítlačák a hlavně lamela) a u AT přepálený olej a jeho relikty usazené v solenoidech a kanálech.
však píšou u AT, pokud jezdím ostře nebo s přívěsem měnit olej častěji
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14292
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od raolsa »

Vypadá tahle 850 normálně co se týče výšky kastle nad zadní nápravou? Dával jsem tam v listopadu nové zadní pružiny (Kyb) a majiteli se to zdá nízké.
Obrázek
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

nebel
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 1143
Registrován: 7 roků 7 měsíců
Bydliště: Ivančice
Vůz: 760 B280F + AW71 '89
Participant x 1

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od nebel »

Raolsa: obrázek se nenahrál.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14292
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od raolsa »

Hm, zajímavé, mě se včera zobrazil. Opraveno
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

THOmasoj
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 819
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Týn nad Vltavou / Neznašov
Vůz: V60 T3 2.0 VEA 17'

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od THOmasoj »

Funguje někomu data logging ve Vdash? Nezobrazují se mi žádné jednotky, ze kterých bych mohl data logovat. Nefungovalo mi to ani ve starších verzích. Dělám něco špatně?
image.png
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW

Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4946
Registrován: 20 roků 9 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Ondra. »

Rekl bych ze by 850 mohla byt
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Petr.Chrpa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1827
Registrován: 19 roků 2 měsíce
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Petr.Chrpa »

raolsa píše: 25 srp 2023 21:18 Vypadá tahle 850 normálně co se týče výšky kastle nad zadní nápravou? Dával jsem tam v listopadu nové zadní pružiny (Kyb) a majiteli se to zdá nízké.
Obrázek
Asi běžné,já sem si dával do atmo 850 dozadu gumové podložky zvedne se to asi 2cm vypadá to líp prodávali to na V70 I řady pasuje to i na 850 ,ale je to asi 10let nevím jestli se to ješte prodává stálo to asi 2000.-kč.Nebo mu tam dej Nivomaty :D cena určitě bude jak auto.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Tomas78
Offline
Příspěvky: 1826
Registrován: 4 roky 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Tomas78 »

Pánové hloupý dotaz: jsem v časové tísni, vyklízím chatu (dodávkou, ne Volvem) a prasklo mi na zadku péro (1 závit). Musím to urgentně řešit, nebo by to nějakých max 200 km sneslo? Jel jsem s tím z chaty nějakých 40 km, znát to je, ale dá se. Nerad bych však něco dalšího na autě poničil. Děkuji.
image.png
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Jakub Svoboda
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5831
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Normalne jed, jen bacha na velke nerovnosti. Jo a dle foto to vypada praskle na 2x
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Ejdou Rotacak
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3608
Registrován: 10 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

Myslíte, že na Volvo V70 II narvu stěrače o délce 650mm/řidič a 530mm/spolujezdec? (Správně mám být 610mm a 530mm)

- jde o to, že Bosch AeroTwin 610/530 stojí minimálně kolem 700kč + doprava a to ještě v Ostravě a tady v Praze mají AeroTwin 650/530 za bratru 500kč.
Chodil jsem kolem auta s metrem a pokud to bude o 2cm na každou stranu symetricky, tak by to mělo být ok.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Warcz
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5747
Registrován: 6 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Warcz »

Kdyžtak střihneš gumičku. Myslim že muj prvni stěrač byl takovy a těsně bral horni gumu okna.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Petr Marek
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvky: 8189
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Petr Marek »

Vejde se bez stříhání, ale bude to o fous. Teď jsem byl na to kouknout.


IMG_20230827_104255.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71

Zpět na „o všem možném :-)“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé