2.4t 147 kw motor bez výkonu

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13155
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

2.4t 147 kw motor bez výkonu

Příspěvek od Urvanej »

Každopádně si koleduješ o nová větrání v bloku vytvořená ojnicí, případně další podobně lahůdkové zážitky :-D
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Vizibable
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 789
Registrován: 4 roky 3 měsíce
Bydliště: Bruntál
Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW

2.4t 147 kw motor bez výkonu

Příspěvek od Vizibable »

Ten kopanec byl myslen pro me, na plny plyn me to kolem 3k otacek "zamackne" do sedacky a nekdy i pri prerazeni to prohrablo (nefunguje DTSC). Ale jak pisete po 4t se to vrati k normalu + ty diry ve vykonu. Najel jsem takto zhruba 300km nez mi dosel novy TCV ventil a zapojil jsem to uz spravne. Takze muzu na ten vykon jako zapomenout ? Neda se s tim jezdit ? Tak to snad neeee :cry:

Edit: ono to totiz psalo ve VIDE "turbocharger flow to low" no tak jsme prepojili hadicky, pak to zase psalo "flow to high" ale uz to aspon jelo... :D

Muze byt pricina v jinem clenu ? Napr.: vaha vzduchu, tlak plniciho vzduchu, teplota nasavaneho vzduchu ?

Martin666
Offline
Příspěvky: 83
Registrován: 7 roků 8 měsíců
Bydliště: Slavkov u Brna
Vůz: S80 2.4t 147, V70 2.5 103

2.4t 147 kw motor bez výkonu

Příspěvek od Martin666 »

A co když během jízdy slyším ufukovat vzduch? Je to taky ten ventil? Prostě jedu, mám plyn pořád stejně, slyším ufouknutí a i pocuknutí výkonu. Je to ten TCV ventil nebo jak se to jmenuje?
_________________
S80 2.4t 147kw 2001
V70 2.5tdi 103kw 1999

python.p
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6293
Registrován: 8 roků 3 měsíce
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70 D5 2008

2.4t 147 kw motor bez výkonu

Příspěvek od python.p »

Já bych si vsadil na hadici mezi turbem a trubkou co vede přes motor dál do sání. Jo je tam přístup jak k penězům, jo je tam místa jak v hodinkách. Ale je to díl za pár korun a výměna není složitá. A jo, není to vidět dokud to nevyndáš.

Přijdeš na to i jednoduše tlakovou zkouškou sání.
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!

K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!

VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]