Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 271
- Příspěvky: 763
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
#576 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
Na V40 jsem o víkendu udělal kompletní dekontaminaci laku, dvoukrokové strojní leštění a nanešení keramiky Gyeon Pure Q² . Na přední skla keramika View Q².
Pěkně to prokouklo a keramika by měla při správné údržbě vydržet až 18. měsíců, tak jsem zvědav.
Ještě to čeká S80 a XC70.
Pěkně to prokouklo a keramika by měla při správné údržbě vydržet až 18. měsíců, tak jsem zvědav.
Ještě to čeká S80 a XC70.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 174
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Hranice na Moravě
- Vůz: XC70 T6 Inscription 2015.5
- Bydliště: Hranice na Moravě
#577 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
Jak psí gule
_________________
Je: Volvo XC70 T6 2015; Volvo XC90 V8 2007; Škoda Kodiaq RS 2020; Opel Astra G OPC 2003; BMW E46 325ci cabrio 2005
Bylo: Opel Astra G 1.8 16V, Opel Astra G 2.2 DTi, Opel Astra H 1.7CDTi, Opel Astra H OPC line 1.8 16V
Je: Volvo XC70 T6 2015; Volvo XC90 V8 2007; Škoda Kodiaq RS 2020; Opel Astra G OPC 2003; BMW E46 325ci cabrio 2005
Bylo: Opel Astra G 1.8 16V, Opel Astra G 2.2 DTi, Opel Astra H 1.7CDTi, Opel Astra H OPC line 1.8 16V
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 271
- Příspěvky: 763
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
#578 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
A ještě venku na světle
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 271
- Příspěvky: 763
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
#579 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign, XC70 D5
U S80 proběhl olejový servis AWD, výměna rozvodů, včetně gufer, krytů, hlavní řemenice a kompletního domku olejového filtru.
Komplet uložení motoru
PDR vytažení důlku na PP blatníku
A výměna čelního skla.
Komplet uložení motoru
PDR vytažení důlku na PP blatníku
A výměna čelního skla.
Naposledy upravil(a) Thor123 dne 18 kvě 2023 21:07, celkem upraveno 1 x.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 271
- Příspěvky: 763
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
#580 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
A ještě něco
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 25
- Příspěvky: 5148
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#581 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
Ten spodní kryt planuji s rozvody udelat také.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 271
- Příspěvky: 763
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
#582 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
Rozhodně doporučuji, není tak drahý a lepší než aby něco vlétlo do řemene.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 271
- Příspěvky: 763
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
#583 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
Tak S80 se konečně dočkala Do88 intercooleru a při tom rovnou i vodní chladič a klima kondenzátor.
Vyměnil jsem i spodní ocelovou příčku.
Do88 intercooler sedí na milimetry přesně a už by se nevešel ani o píď větší. Mají to dobře vymakané
Vyměnil jsem i spodní ocelovou příčku.
Do88 intercooler sedí na milimetry přesně a už by se nevešel ani o píď větší. Mají to dobře vymakané
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5070
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#584 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
A je to tak nějak znát?
I když s tím výkonem, už to bude asi jen drobný nárůst. A nebude to jen placebo.
I když s tím výkonem, už to bude asi jen drobný nárůst. A nebude to jen placebo.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 271
- Příspěvky: 763
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
#585 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
Za mě osobně je to znát výrazně, teď mě mrzí, že jsem se k tomu dostal až teď.
Dle mě tam pocitově může být nárůst výkonu kolem 15-20koní.
Ještě namontuju vysokoprůtokový FMV regulátor vysokotlakého čerpadla.
Měřil jsem 100-160 před výměnou tak to pak zkusím změřit teď po výměně.
Dle mě tam pocitově může být nárůst výkonu kolem 15-20koní.
Ještě namontuju vysokoprůtokový FMV regulátor vysokotlakého čerpadla.
Měřil jsem 100-160 před výměnou tak to pak zkusím změřit teď po výměně.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5070
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#586 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
Já jsem pro to taky rozhodnuté, pokud někdy řešit IC ať na staroušovi nebo D5, tak rozhodně Do88...
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 271
- Příspěvky: 763
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
#587 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
Vyplatí se počkat na podzim na Black Friday, slevy jsou značné.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Online
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 33
- Příspěvky: 5041
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#588 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
Je to progres co je hodně poznat ten intercooler!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 271
- Příspěvky: 763
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
#589 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
PINĎABC: Už jen když je máš venku vedle sebe, tak se to nedá srovnat. Jak váhou, tak rozměry. Ten Do88 je cca jednou tolik tlustší než origo, jen tak tak se vejde za přední příčku/ výztuhu. Musí se i upravit držák kabeláže radaru. Je to fakt obří hovado
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12097
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#590 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
A víte proč ho tam nedají velký už rovnou z výroby? (teda pokud pominu cenu hliníku ) Protože by spousta lidí brečela, že jim to trvá, než se "roztočí turbo". Tohle jsou dva efekty, který jdou proti sobě a proto jsou ti, kteří vymění, tak spokojení, protože chtějí za cenu pomalejšího nástupu, větší výkon. Otázka pak ale je, co dělá SW, jestli neomezuje výkon úmyslně kvůli třeba převodovce, nebo poloosám apod.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 271
- Příspěvky: 763
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
#591 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
Nepřijde mi, že by u toho biturba byl nástup výkonu pomalejší. Ale je možné, že u jednoturbove D5 by ten nástup mohl být znát víc.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2927
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#592 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
Fyziku neočuráš. Čím větší cooler tím větší turbo díra, proto dneska hodně výrobců jde do malých výměníku voda vzduch.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5070
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#593 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
Tak tak, nástup bude pomalejší, ale výsledek lepší.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Online
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 33
- Příspěvky: 5041
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#594 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
U sebe jsem před výměnou pozoroval, že za tepla to tak nejelo, jako by to vadlo. V doporučení u chipu byl i větší intercooler.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 271
- Příspěvky: 763
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
#595 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
Jo, to už je bohužel na většině nových aut, případně i s kombinací klasického IC.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 660
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
#596 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
Proč bohužel? Vodní IC má o dost větší účinnost, proto to dávají, plynou z toho nižší emise a vyšší výkon. Samozřejmě za cenu vyšší složitosti a občasného selhání čerpadla nebo prasknutí jádra
Jinak do88 IC parádní a k tomu náběhu, při 2000 ot. je průtok vzduchu 20 l/s. I kdyby ten IC měl objem o 2 l větší, tak zhoršení náběhu bude max o 0,1 s delší, takže za mě zanedbatelné.
Jinak do88 IC parádní a k tomu náběhu, při 2000 ot. je průtok vzduchu 20 l/s. I kdyby ten IC měl objem o 2 l větší, tak zhoršení náběhu bude max o 0,1 s delší, takže za mě zanedbatelné.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 271
- Příspěvky: 763
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
#597 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
Tak a dnes ještě vysokoprutokový FMV ventil paliva na vysokotlaké čerpadlo od BSR.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 322
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: V60 D5 AWD
#598 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
Koukal jsem, že bsr nabízí kit na st4 338hp/575Nm a součástí jsou Tebou instalované komponenty...že by?
_________________
Volvo V60 D5 AWD 2012
Volvo S40 2.0D 2009
Volvo V60 D5 AWD 2012
Volvo S40 2.0D 2009
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 271
- Příspěvky: 763
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
#599 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
Ne,ne Jen jsem nakoupil díly ale SW zůstane od D5T5/ObbeTuning , možná se to od nich jen jemně doladí.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 322
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: V60 D5 AWD
#600 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
"Škoda" by mě zajímalo, jak to bude fungovat, zejména ty Nm.
Jinak to máš tuze hezké
Jinak to máš tuze hezké
_________________
Volvo V60 D5 AWD 2012
Volvo S40 2.0D 2009
Volvo V60 D5 AWD 2012
Volvo S40 2.0D 2009
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 0 Odpovědi
- 290 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David avdily.cz
-
- 0 Odpovědi
- 980 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David avdily.cz
-
- 3 Odpovědi
- 473 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jancho
-
- 92 Odpovědi
- 17929 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jakub Svoboda
-
- 0 Odpovědi
- 300 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David avdily.cz