440 turbo -kolisa volnobeh

Malé, ale Volvo...
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 412
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: sk- trnava

#1 440 turbo -kolisa volnobeh

Příspěvek od berzerker »

Dobry den,
na 440 1.7 turbo dost vyrazne kolisaju volnobezne otacky, obcas sa stane ze vyletia az na 1600 rpm a tam nejaku dobu ostanu, potom zase padnu a kolisaju.

Porucha sa prejavuje kratko po nastartovani, zhruba po par minutach jazdy.

Auto uz bolo vo volvo servise v bratislave aj vo zvolene, ale nespravili s tym nic..ale to najskor preto, lebo sa im nechcelo dokladnejsie hrabat v tak starom aute...

prestavu, kde by mohla byt chyba mam:

sajrajt na skrtiacej klapke
vaha vzduchu
lamda
volnobezny ventil
volake cidla
netesnost

Inak auto jazdi dobre, nestraca vykon, taha plynule, najeto je 180 tkm.

Vdaka za vase rady
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3745
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#2

Příspěvek od wickey »

prva vec na ktoru by som sa pozrel je volnobezny ventil - to by sa presne tak prejavovalo. rozobrat, vycistit, pripadne vymenit.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 412
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: sk- trnava

#3

Příspěvek od berzerker »

takze update:
auto bolo na diagnostike- verdikt: zla lambda a vaha vzduchu

lambda je uz kupena a vymeni sa v sobotu, k tomu pojde novy benzinovy filter + nalial som volake cistiace aditivum do benzinu (placebo :) )

ak toto nepomoze tak este pride na rad pokus vycistit vahu vzduchu, klapku a volnobezny ventil.
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec

Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 347
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Pardubice

#4

Příspěvek od Jirrka »

klapku a volnobezny ventil rozhodne, hlaven ten volnbeh. mel jsem ho taky zasr..... , ale vahu? ma samocistici rezim teda ta platinka. A ze by byl tak zasr.... difuzor?
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

Sibr
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1059
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

#5

Příspěvek od Sibr »

:? mě to dělá na tom 2.0 taky právě sem to začal řešit. Jenže já ještě ani nestačil zjistit kde se ukrývá palivový filtr natož nějaká klapka a volnoběžák :roll:
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#6

Příspěvek od Jarda S40 »

Sibr píše::? mě to dělá na tom 2.0 taky právě sem to začal řešit. Jenže já ještě ani nestačil zjistit kde se ukrývá palivový filtr natož nějaká klapka a volnoběžák :roll:
Pokud budu vycházet z podoby s mojí (naší) 460, tak filtr pod vozem vpravo po směru jízdy pod zadní sedačkou, klapka za motorem pod předním sklem (vypadá jako karburátor) a volnoběžný ventil tam tuším není, je tam motorek klapky. Kritický je ten motorek co pootevírá klapku a prostor kolem klapky, má přesně definovanej tvar a bývá zanesen šmírem. Potom nedokáže ten motorek uregulovat volnoběh.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 412
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: sk- trnava

#7

Příspěvek od berzerker »

tak, a je "vymalovano" :x

Boli sme dat vymenit lambda sondu, po vymene volnobeh kolisal dalej.

Potom sme s cistiacim sprejom cistili vahu vzduchu a volnobezny ventil. Po vycisteni a namontovani obidvoch dielov neslo motor nastartovat( starter tocil, kontrolky ok)
Mechanik hovoril nieco v tom zmysle ze nejde benzinove cerpadlo.

Je tu taka sci-fi moznost, ze je tam niekde imobilizer, ktory nieco zablokoval, najskor to cerpadlo, problem je, ze 4 roky som o existencii imobilizeru nevedel, iba pod volantom blika cervena led, o ktorej som predpokladal, ze je to fake-alarm.

Manipulovalo sa aj s rozdelovacom, predpokladam ale, ze ho namontoval naspat spravne.

Ako bonus sme tiez objavili, ze 1 sviecka (original volvo :shock: ) bola zlomena(iskru este davala), vymenili sme ju za bosch.

Ma niekto nejaky napad?

Ako poslednu moznost sme na noc vybrali baterku, nech sa resetuje riadiaca jednotka.
Inak je to dost blby pocit dojst do servisu na aute a odist na lane :roll:
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec

GDPR_user

#8

Příspěvek od GDPR_user »

berzerker píše:tak, a je "vymalovano" :x

Boli sme dat vymenit lambda sondu, po vymene volnobeh kolisal dalej.

Potom sme s cistiacim sprejom cistili vahu vzduchu a volnobezny ventil. Po vycisteni a namontovani obidvoch dielov neslo motor nastartovat( starter tocil, kontrolky ok)
Mechanik hovoril nieco v tom zmysle ze nejde benzinove cerpadlo.

Je tu taka sci-fi moznost, ze je tam niekde imobilizer, ktory nieco zablokoval, najskor to cerpadlo, problem je, ze 4 roky som o existencii imobilizeru nevedel, iba pod volantom blika cervena led, o ktorej som predpokladal, ze je to fake-alarm.

Manipulovalo sa aj s rozdelovacom, predpokladam ale, ze ho namontoval naspat spravne.

Ako bonus sme tiez objavili, ze 1 sviecka (original volvo :shock: ) bola zlomena(iskru este davala), vymenili sme ju za bosch.

Ma niekto nejaky napad?

Ako poslednu moznost sme na noc vybrali baterku, nech sa resetuje riadiaca jednotka.
Inak je to dost blby pocit dojst do servisu na aute a odist na lane :roll:
Ať se servis stará ne???Když jsi tam dojel tak ať dají auto do původního stavu.

Sibr
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1059
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

#9

Příspěvek od Sibr »

Jednu svíčku? když už jednu, tak všechny stejný ne?
Jinak teď sem si měnil svíčky, v sobotu sem jel do servisu asi ve 3 hodiny a poprosil majitele jestly by mi mohl vyměnit třmen a když už to bylo nahoře tak ještě palivovej filtr :lol: no tak vše bylo hotovo a to co vyteklo z toho paliváku :twisted: chtěl jsem zvracet.
Než sem odjel tak říkám kolik to bude?
Třista pade...
:shock:
Prostě super 8)
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 412
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: sk- trnava

#10

Příspěvek od berzerker »

no sviecky sa doriesiA ked bude auto startovat. Reset nepomohol.
Dost mozne, ze ten "opravar" nieco zle spravil s rozdelovacom a stale tu existuje moznost s tym tajnym imobilizerom.

Maju 440tky seriovo imobilizer? Pocas startovania blika ta cervena led-ka.
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#11

Příspěvek od Jarda S40 »

Imobilizér pokud vím může blokovat čerpadlo nebo zapalování. Tak snad není problém najít, zda toto chodí. Zlomená svíčka by měla být následkem špatné demontáže či montáže. V naší 460 imobilizér máme, ale musíme ho vždy odblokovat takovým čudlíkem. Potom přestane kontrolka blikat.

Roger
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1842
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

#12

Příspěvek od Roger »

A proverili ti funkcnost palivoveho cerpadla?
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 412
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: sk- trnava

#13

Příspěvek od berzerker »

Jarda S40 píše: V naší 460 imobilizér máme, ale musíme ho vždy odblokovat takovým čudlíkem. Potom přestane kontrolka blikat.
Kde je ten cudlik? A ta kontrolka je vlavo pod volantom?
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#14

Příspěvek od Jarda S40 »

berzerker píše:
Jarda S40 píše: V naší 460 imobilizér máme, ale musíme ho vždy odblokovat takovým čudlíkem. Potom přestane kontrolka blikat.
Kde je ten cudlik? A ta kontrolka je vlavo pod volantom?
Ano, kontrolka je tam i s takovou miskou, do které vkládám ten "čudlík! (kolečko asi 15mm široké) a potom to cvakne a kontrolka zhasn a mohu startovat. Jinak je blokovanej startér (tuším, nejezdím s ní moc). Prostě první generace imobilizérů.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 412
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: sk- trnava

#15

Příspěvek od berzerker »

aha, no tak taku misku tam nemam :( a ten cudlik uz vobec nie
Inak podobny system je na otcovej mazde.
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 412
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: sk- trnava

#16

Příspěvek od berzerker »

takze dalsi update:

auto mam uz doma, bolo v normalnom servise za ucelom spojazdnenia.

Zistilo sa, ze ten "kutil" co sa v tom rypal predtym zle nasadil rozdelovac (ako som aj predpokladal) a okrem toho zrejme pri hladani padnuteho srobika rozlamal zapalovacie kable, ktore boli uz zrejme pred smrtou.

Takze vymena rozdelovaca, zapalovacich kablov, menilo sa este jedno rele, poistka a volaka izolacia, vraj este jeden kabel nebol uzemneny...

Tiez sa vymenil palivovy filter, ktory zrejme este nebol meneny nikdy, lebo ho museli odtial rozne vystrihovat, hlavne ze to ma servisnu knizku :?

Co sa tyka situacie s volnobehom, tak teraz mi stale drzi 1500 rpm :shock:

Je mozne ze by nova lambda pomohla a teraz uz treba len znizit volnobeh na normal hodnotu? ? ?
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 60
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Žilina, SR
Kontaktovat uživatele:

#17

Příspěvek od T440 »

berzerker píše:.......
Co sa tyka situacie s volnobehom, tak teraz mi stale drzi 1500 rpm :shock:
Je mozne ze by nova lambda pomohla a teraz uz treba len znizit volnobeh na normal hodnotu? ? ?
Ak to má tie vysoké otáčky aj za studena, to ešte lambda sonda do toho "nekecá", ( teda aspoň myslím ), takže by som pozrel ešte raz ten voľnobežný ventil. Ak za studena ide motor "rozumne" a až za tepla lezie do vyšších otáčok, potom by som šiel po lambda sonde. V takomto prípade je tu ale aj možnosť nejakého zlého kontaktu, takže by som v najprv pozrel všetky konektory od lambda sondy až k riadiacej jednotke ( vyčistiť a niečím vystriekať ) a potom aj káble. Originál Lambda sonda na tento motor je vo Volve za nejakých 7000,- Sk :shock: , takže ak bude naozaj zlá, asi bude lepšie zohnať staršiu. Ešte ma napadla taká trochu kurioznejšia možnosť: pozrel si šponer plynového lanka ( t.j. ak je veľmi našponované, aj v minimálnej polohe je tam ešte trocha "plynu" :-)?
Mimochodom máte niekto odskúšaný postup nastavenia voľnobežných otáčok na tomto motore ( B18FT) ? Ja som niečo našiel na WEB-e, ale je to akési domotané :? . Riešia tam niečo s uzemnením bieleho kábla niekde v blízkosti toho ventilu, potom by sa to malo dať nastaviť skrutkou na "throttle housing" ( je utopená v "tom" kovovom, čo na tom končí plynové lanko :-) ) , ale ja som v mojom motore ten káblik proste nenašiel, a bez toho uzemnenia nenaštelujete nič (elektronika to vaše nastavenie mení na "pôvodné").
_________________
Richard, V440 1,8 T 1992 ( B18FT )

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 412
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: sk- trnava

#18

Příspěvek od berzerker »

tak novu lambdu tam uz mam, je to univerzalna od boscha za nejakych 3000.
Tych 1500 rpm nastavi chvilu po nastartovani, hned po starte sa chvilu drzia normalne otacky.

Inak staru lambdu sme doma testovali podla nejakeho navodu stiahnuteho z netu a to tak, ze sme ju nahrievali nad plynovym horakom a sucasne merali odpor - a zda sa, ze je dead.
Mimochodom máte niekto odskúšaný postup nastavenia voľnobežných otáčok na tomto motore ( B18FT) ? Ja som niečo našiel na WEB-e, ale je to akési domotané . Riešia tam niečo s uzemnením bieleho kábla niekde v blízkosti toho ventilu, potom by sa to malo dať nastaviť skrutkou na "throttle housing" ( je utopená v "tom" kovovom, čo na tom končí plynové lanko ) , ale ja som v mojom motore ten káblik proste nenašiel, a bez toho uzemnenia nenaštelujete nič (elektronika to vaše nastavenie mení na "pôvodné").
ano, aj haynes nieco take pise, ale tiez dost nezrozumitelne...ale pomocou toho srobika sa podarilo znizit volnobeh na zhruba 1200 rpm.
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 60
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Žilina, SR
Kontaktovat uživatele:

#19

Příspěvek od T440 »

berzerker píše: ...
Tych 1500 rpm nastavi chvilu po nastartovani, hned po starte sa chvilu drzia normalne otacky. ...
ano, aj haynes nieco take pise, ale tiez dost nezrozumitelne...ale pomocou toho srobika sa podarilo znizit volnobeh na zhruba 1200 rpm.
Hmm, ale ono to stále vyzerá na problém toho volnobežného valca. Viz.
Čím si to čistil ? Niečim ako toto ? http://www.valvoline.com/pages/products/product_detail.asp?product=47

Prípadne, keď to vypadá na zblbnutú elektroniku prejdi zemnenie motora ( t.j. rozober, vyčisti, a daj nazad, nestačí len prestriekať, utiahnuť ).

Mimochodom, je to verzia s Katalyzátorom alebo bez ?

Alebo sa popozeraj tu: http://volvo480.northernscum.org.uk/forum/viewforum.php?f=11&sid=c68421775b615e68ca63f9f47f5709a7

No a nakoniec z Trnavy nie je ďaleko do Zvolena ( Unicom - aut. servis VOLVO, Pod dráhami 16, tel. 045 532 17 21 ). Tam s týmito staršími volvami majú asi najviac skúsenosti v SR.
_________________
Richard, V440 1,8 T 1992 ( B18FT )

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 412
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: sk- trnava

#20

Příspěvek od berzerker »

Čím si to čistil ? Niečim ako toto ? http://www.valvoline.com/pages/products ... product=47
ano, podobnym sprejom na karburatory len od ineho vyrobcu, volaka zmes roznych rozpustadiel, rychle sa vyparuje...


Mimochodom, je to verzia s Katalyzátorom alebo bez ?
s kat

zemnenie motora ani neviem, kde hladat :roll:
No a nakoniec z Trnavy nie je ďaleko do Zvolena ( Unicom - aut. servis VOLVO, Pod dráhami 16, tel. 045 532 17 21 ). Tam s týmito staršími volvami majú asi najviac skúsenosti v SR.
tam sme boli, nevymysleli nic, skusenosti mozno maju, ale hrabat sa v tom podrobne zrejme ochotni nie su

S tym ventilom este treba pospekulovat, tvari sa ze funguje, pri premerani ma aj spravny odpor ale asi funguje zle, nikto tu uz mal podobny problem na 300 ovke...
Uspech je zatial, ze to uz nekolise
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 60
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Žilina, SR
Kontaktovat uživatele:

#21

Příspěvek od T440 »

berzerker píše:... zemnenie motora ani neviem, kde hladat ...
v priestore pod batériou
berzerker píše:...tam sme boli, nevymysleli nic, skusenosti mozno maju, ale hrabat sa v tom podrobne zrejme ochotni nie su
Hmm, tak už aj tam sa pokazili :(

Som predsa len čosi objavil a pre Teba narýchlo nahral na WEB:
Nastavenie voľnobehu pre B18F/B18FT
http://volvo.ic.cz/volvo400_idle/adjusting_idle.pdf

Možno sa Ti podarí pomocou toho návodu voľnobeh "skrotiť", tak či tak, určite napíš ako si dopadol.
_________________
Richard, V440 1,8 T 1992 ( B18FT )

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 412
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: sk- trnava

#22

Příspěvek od berzerker »

vdaka sefe :wink:
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec

cendaaa
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 50
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#23

Příspěvek od cendaaa »

Sibr píše:Jednu svíčku? když už jednu, tak všechny stejný ne?
Jinak teď sem si měnil svíčky, v sobotu sem jel do servisu asi ve 3 hodiny a poprosil majitele jestly by mi mohl vyměnit třmen a když už to bylo nahoře tak ještě palivovej filtr :lol: no tak vše bylo hotovo a to co vyteklo z toho paliváku :twisted: chtěl jsem zvracet.
Než sem odjel tak říkám kolik to bude?
Třista pade...
:shock:
Prostě super 8)
hm, a kam jezdíš ? :oops:
_________________
Volvo 480 ES, dvacetilety :)
Volvo 480 Turbo - minulost :(

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 412
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: sk- trnava

#24

Příspěvek od berzerker »

najnovsie sa znova prejavila samoservisovacia schopnost mojho motora a volnobeh je zatial stabilne medzi 900-1100 rpm :lol:
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 412
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: sk- trnava

#25 440 turbo -kolisa volnobeh

Příspěvek od berzerker »

takze update: samozrejme ta samooprava bol len prechodny jav a prejavuje sa to znova, momentalne sa to vystupnovalo a bud mam volnobeh vysoky - 1600 rpm, nizky - tesne pred skapanim alebo skace alebo je normalny ( vynimocne) , dokonca mi to zvykne pri podradovani aj niekedy skapat co je uz dost zle.
Jirrka pisal ze vymenil senzor teploty a pomohlo mu to... ja stale tipujem volnobezny ventil..neviete kolko stoji novy?
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „300 / 400 - opravy“