Baterie
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 229
- Registrován: 21 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: V70III D5 136kw
- Bydliště: Praha 9
Baterie
Odešla mi (po hodně letech, takže celkem spokojenost) baterie Exide EA852 (85Ah/800A). Kapacitu a hlavně velikost chci dodržet (i když místo v držáku na délku ještě pár centimetrů je), tak se ptám, zda je nějaké doporučení, co koupit v plus mínus podobné ceně - vím, že kvalita baterek je dnes trošku loterie (i viz to video), tudíž sonduju, jestli koupit zase tu Exide Premium, nebo je něco v současné době výrazně lepšího (obdobné parametry a cena).
Děkuji za info (kdo má zkušenosti a přehled se současným trhem)
Děkuji za info (kdo má zkušenosti a přehled se současným trhem)
_________________
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
-
Offline
- Příspěvky: 226
- Registrován: 2 roky 4 měsíce
- Bydliště: Šumperk
- Vůz: S60 D5 160kw, BMW E36 323ti, E36 318ti
Baterie
Já jsem si zrovna do Volva koupil tuto https://www.autodily-pema.cz/autobaterie-exide-premium-12v-100ah-900a-ea1000
Teď startuje skoro na drc. Proti 6 let staré origo Volvo baterce nebe a dudy.
Exide mám teď ve 3 autech a sice žádná extra zima ještě nebyla, ale zatím spokojenost
Teď startuje skoro na drc. Proti 6 let staré origo Volvo baterce nebe a dudy.
Exide mám teď ve 3 autech a sice žádná extra zima ještě nebyla, ale zatím spokojenost

-
Offline
- Příspěvky: 229
- Registrován: 21 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: V70III D5 136kw
- Bydliště: Praha 9
Baterie
Já bych si tu 100Ah pořídil klidně taky, ale místo na vejšku na ní není (musel bych koupit to zvýšený víko kastlíku), takhle se mi vejde na výšku asi jen těch 175, na šířku 175, na délku tam asi rezervu na 353mm mám.
_________________
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
-
Offline
- Příspěvky: 229
- Registrován: 21 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: V70III D5 136kw
- Bydliště: Praha 9
Baterie
No, já na to furt koukám jak husa do flašky - kastlík rezervu na délku má (těch 38mm navíc bych tam dal bezpečně), šíře je stejná, jen z těch 15mm do výšky mám strach. Ale taky to vypadá, že by tam ten prostor i v těch víčkách být mohl...
Pěkně prosím - zkušení páni volvomechanici - nevíte někdo, zda do tohohle kastlíku nacpu baterku 353x175x190mm? Dle mého laického oka by to mohlo jít.
Auto je V70III D5 136Kw, momentum, 2009.
Fotky přikládám, teď je tam 315x175x175 85Ah.
Jde mi o to, zda si objednat de facto stejnou baterku, nebo si alespoň trochu polepšit tou "o číslo větší..."
Pěkně prosím - zkušení páni volvomechanici - nevíte někdo, zda do tohohle kastlíku nacpu baterku 353x175x190mm? Dle mého laického oka by to mohlo jít.
Auto je V70III D5 136Kw, momentum, 2009.
Fotky přikládám, teď je tam 315x175x175 85Ah.
Jde mi o to, zda si objednat de facto stejnou baterku, nebo si alespoň trochu polepšit tou "o číslo větší..."

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
-
Offline
- Příspěvky: 5816
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Baterie
Dáš a je s tím dokonce i počítáno, můžeš si kopit vysoký kryt. https://www.drive2.ru/l/583383003707749987/tiktak píše: 09 kvě 2023 15:32 No, já na to furt koukám jak husa do flašky - kastlík rezervu na délku má (těch 38mm navíc bych tam dal bezpečně), šíře je stejná, jen z těch 15mm do výšky mám strach. Ale taky to vypadá, že by tam ten prostor i v těch víčkách být mohl...
Pěkně prosím - zkušení páni volvomechanici - nevíte někdo, zda do tohohle kastlíku nacpu baterku 353x175x190mm? Dle mého laického oka by to mohlo jít.
Auto je V70III D5 136Kw, momentum, 2009.
Fotky přikládám, teď je tam 315x175x175 85Ah.
Jde mi o to, zda si objednat de facto stejnou baterku, nebo si alespoň trochu polepšit tou "o číslo větší..."![]()
Nebo prostě kup tuhle baterku a budeš mít klid také.
https://eshop.autopalace.cz/v-akumulator-90ah800-cca
-
Offline
- Příspěvky: 229
- Registrován: 21 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: V70III D5 136kw
- Bydliště: Praha 9
Baterie
Díky, o tom zvýšeném krytu právě vím, jen si nejsem jistej, jestli je už nutně potřeba na těch 190mm - nemáš tucha?Jakub Svoboda píše: 09 kvě 2023 20:59 Dáš a je s tím dokonce i počítáno, můžeš si kopit vysoký kryt. https://www.drive2.ru/l/583383003707749987/
Nebo prostě kup tuhle baterku a budeš mít klid také.
https://eshop.autopalace.cz/v-akumulator-90ah800-cca
Baterie Volvo je taky řešením - vidím, že má právě ideální rozměr do toho mýho kastlíku.
Ten Exide Premium je přeci jen o skoro 1500,- levnější, což sice není u baterky na mnoho let úplně směrodatný, ale úplně nejraději bych tam narval tu 100Ah/1000A s tímhle původním krytem a ještě těch 1500,- ušetřil

Ale to asi chci moc...


_________________
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
-
Offline
- Příspěvky: 5816
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Baterie
My do aut s bufíky již nekupujeme jiné, než pouze ty origa co jsem postoval výše. Ostatní rok a KO
-
Offline
- Příspěvky: 229
- Registrován: 21 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: V70III D5 136kw
- Bydliště: Praha 9
Baterie
Já mám právě "holátko" (bufík nemám, mimo výhřevu předních sedel, xenonů a elektrickýho/hydraulickýho otvírání kufru vcelku žádná další výbava - a účelově jsem jí ani nechtěl).
Nicméně jak jsem pročetl drive2.ru, tak na 190mm jsou potřeba oba nové kryty (takže + cca 2x900,- jen za ně) a tím je asi problém vyřešen - bud zase Exide Premium 85/800 a nebo si mne nahlodal s tou originální. Nicméně po tom, co jsem pročetl a shlédl pár videí od lidí, co tomu asi rozumí a mají zkušenosti, tak dnes je to s běžnou (zaplatitelnou) baterkou stejně loterie (včetně prý těch "originálních").
Takže asi půjdu cestou stejné, co tam mám...
Nicméně jak jsem pročetl drive2.ru, tak na 190mm jsou potřeba oba nové kryty (takže + cca 2x900,- jen za ně) a tím je asi problém vyřešen - bud zase Exide Premium 85/800 a nebo si mne nahlodal s tou originální. Nicméně po tom, co jsem pročetl a shlédl pár videí od lidí, co tomu asi rozumí a mají zkušenosti, tak dnes je to s běžnou (zaplatitelnou) baterkou stejně loterie (včetně prý těch "originálních").
Takže asi půjdu cestou stejné, co tam mám...

_________________
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
-
Offline
- Příspěvky: 6183
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Baterie
Na mnoho let... Exide v mém okolí umřeli měsíc po konci záruky a to úplně... Takže 1500 anavíc a jestli vydrží o 2 roky déle je pro mě dobrá koupě. Za mě buď nejlevněšjí dostupná s tím že vydrží snad ty 2 roky. A nebo pak originál...tiktak píše: 09 kvě 2023 21:15Díky, o tom zvýšeném krytu právě vím, jen si nejsem jistej, jestli je už nutně potřeba na těch 190mm - nemáš tucha?Jakub Svoboda píše: 09 kvě 2023 20:59 Dáš a je s tím dokonce i počítáno, můžeš si kopit vysoký kryt. https://www.drive2.ru/l/583383003707749987/
Nebo prostě kup tuhle baterku a budeš mít klid také.
https://eshop.autopalace.cz/v-akumulator-90ah800-cca
Baterie Volvo je taky řešením - vidím, že má právě ideální rozměr do toho mýho kastlíku.
Ten Exide Premium je přeci jen o skoro 1500,- levnější, což sice není u baterky na mnoho let úplně směrodatný, ale úplně nejraději bych tam narval tu 100Ah/1000A s tímhle původním krytem a ještě těch 1500,- ušetřil
Ale to asi chci moc...![]()
![]()
I když znám střelce co objíždí vrakoviště a kupují naschvál staré ÚDRŽBOVÉ AKB a ty si doma vyčistí, dají na desulfatizaci, doplní novou kyselinu a dalších 5 let si chrochtají blahem, protože to prostě funguje a stačí ji jednou za čas nabít a doplnit.
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
Baterie
Hele jak je to s kapacitou baterek a potřebě času k dobití?
Já k tomu přistupoval vždy tak, že když jsem jezdil kratší trasy, tak jsem kupoval menší aby se mi baterka stačila dobít. Do auta, které jezdilo primárně jen delší trasy, tak jsem dával baterku větší. A ve volvu jsem baterky měl 10 let.
Kupoval jsem Varta Silver.
Asi není vždy žádoucí kupovat baterku s větší kapacitou, ne?
Já k tomu přistupoval vždy tak, že když jsem jezdil kratší trasy, tak jsem kupoval menší aby se mi baterka stačila dobít. Do auta, které jezdilo primárně jen delší trasy, tak jsem dával baterku větší. A ve volvu jsem baterky měl 10 let.
Kupoval jsem Varta Silver.
Asi není vždy žádoucí kupovat baterku s větší kapacitou, ne?
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
-
Offline
- Příspěvky: 229
- Registrován: 21 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: V70III D5 136kw
- Bydliště: Praha 9
Baterie
Ono to jde napříč značkami - ztenčování elektrod, šetření na materiálech atd. atd.
Jak jsem psal vejš - dnes je to trošku sázka do loterie u vcelku jakékoliv značky (z těch běžných a dostupných), moc bych se nedivil, pokud by i výroba pro originální produkci značek trpěla tím samým (stejně to pro Volvo vyrábí opět nějakej "baterkářskej" koncern (a ten chce šetřit, Volvo a ostatní značky taky šetří).
Ta Exide Premium 85Ah/800A je cenou pod 2k, ještě se mi líbí, že kurýr zároveň vyzvedne a zváží tu mou starou baterku a v rámci zpětného výkupu dostanu prý 13.50,- za kilo (takže cca x 20). Celková cena by měla být kolem 1800,- což mi za tu kapacitu a startovací proud vychází celkem slušně - na úrovni nějaké hodně základní baterie.
Tahle původní (ještě asi poctivá) Exide Premium v autě držela od 2011, tak ta nová by mohla alespoň tu záruku dožít v pořádku
A co jsem nějak pročetl, tak ty nové baterie mají tendeci umírat takhle brzo tak nějak napříč původně osvědčenými a doporučovanými značkami (Exide, Bosch, Varta...), takže si člověk stejně nevybere a musí "vylosovat"
Jak jsem psal vejš - dnes je to trošku sázka do loterie u vcelku jakékoliv značky (z těch běžných a dostupných), moc bych se nedivil, pokud by i výroba pro originální produkci značek trpěla tím samým (stejně to pro Volvo vyrábí opět nějakej "baterkářskej" koncern (a ten chce šetřit, Volvo a ostatní značky taky šetří).
Ta Exide Premium 85Ah/800A je cenou pod 2k, ještě se mi líbí, že kurýr zároveň vyzvedne a zváží tu mou starou baterku a v rámci zpětného výkupu dostanu prý 13.50,- za kilo (takže cca x 20). Celková cena by měla být kolem 1800,- což mi za tu kapacitu a startovací proud vychází celkem slušně - na úrovni nějaké hodně základní baterie.
Tahle původní (ještě asi poctivá) Exide Premium v autě držela od 2011, tak ta nová by mohla alespoň tu záruku dožít v pořádku

A co jsem nějak pročetl, tak ty nové baterie mají tendeci umírat takhle brzo tak nějak napříč původně osvědčenými a doporučovanými značkami (Exide, Bosch, Varta...), takže si člověk stejně nevybere a musí "vylosovat"

_________________
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
-
Offline
- Příspěvky: 229
- Registrován: 21 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: V70III D5 136kw
- Bydliště: Praha 9
Baterie
Tohle je lety trošku zlidovělá blbost, vycházející z neznalosti principu těch baterií a dobíjení. Samozřejmě je to dané alternátorem a jeho proudovými možnostmi, ale větší baterka je prostě trochu jen jako větší láhev - vejde se do ní prostě té vody více.xSam píše: 10 kvě 2023 07:44 Hele jak je to s kapacitou baterek a potřebě času k dobití?
Já k tomu přistupoval vždy tak, že když jsem jezdil kratší trasy, tak jsem kupoval menší aby se mi baterka stačila dobít. Do auta, které jezdilo primárně jen delší trasy, tak jsem dával baterku větší. A ve volvu jsem baterky měl 10 let.
Kupoval jsem Varta Silver.
Asi není vždy žádoucí kupovat baterku s větší kapacitou, ne?
Je samozřejmě blbost kupovat do miniauta, kde původně výrobce osadil třeba 50Ah baterii něco násobně většího (stejně se obvykle nevejde

Dnes do toho ještě trochu hází vidle proudové i kapacitní nároky těch systémů Start/Stop a elektronickému řízení a kontroly dobití baterek, ale princip je stále podobnej - pokud se těm novým "chytřejším" autům dá vědět s jakou kapacitou a velikostí baterie pracují a vše je pak optimálně nastaveno, není důvod se kapacitně a proudově větších bateriíí bát.
_________________
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
-
Offline
- Příspěvky: 6183
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Baterie
Jak píše Romulusw, dneska se v rámci ekologie nabíjí na menší napětí a tak se baterie rychleji a víc vybíjí -> větší sulfatace (?) a méně vydrží.
Tak já koupil od kamaráda origo ford baterii za 1000kč a podle vnějších znaků je až příliš podobná origo Volvo baterce, náhoda?
Zatím drží 2 zimy, tak uvidíme co teď zima, stejně počítám s tím, že po prvním mrazu budu řešit novou.
Co prej doopravdy funguje je Optima, ale k tomu jsem ještě nedozrál...
Tak já koupil od kamaráda origo ford baterii za 1000kč a podle vnějších znaků je až příliš podobná origo Volvo baterce, náhoda?


_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 6183
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Baterie
Tak nečekané rozuzlení. Dneska se odporoučela...
Víc tady: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=1024353#p1024353
Víc tady: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=1024353#p1024353
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9947
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Baterie
Na XC70 P3 D5 151kw mi pomalu ale jistě odchází baterka.
Mám teda běžet do autorizáku pro novou nebo už někdo objevil nějakou super zázračnou nekonečně spolehlivou baterku?
p.s. tohle téma jsem pročítal
Mám teda běžet do autorizáku pro novou nebo už někdo objevil nějakou super zázračnou nekonečně spolehlivou baterku?
p.s. tohle téma jsem pročítal
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 3638
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
Baterie
Ja ted na doporuceni kolegy koupil Yuasa, mam ji asi pul roku, zatim dobry tak uvidime casem, ale on je pry kupuje uz dlouhodobe a je spokojenej.
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9947
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Baterie
Yuasa jsem jednou koupil, ale neměl jsem auto tak dlouho, abych mohl soudit. Byla to dolejvací klasika.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 5816
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
-
Offline
- Příspěvky: 97
- Registrován: 7 roků 10 měsíců
- Bydliště: Zvolen
- Vůz: S60 D5 136 kw
- Bydliště: SK - Zvolen
Baterie
Ahoj. Ja používam niekoľko rokov len baterky Yuasa. Som s nimi nadmieru spokojný.
Používam ale od nich model 5000. Výdrž cca 7 rokov s používaním nezávislého kúrenia v zime. A teraz ešte slúži ako záložný zdroj pri výpadku elektriny na čerpadlo u kotla v dome.
Používam ale od nich model 5000. Výdrž cca 7 rokov s používaním nezávislého kúrenia v zime. A teraz ešte slúži ako záložný zdroj pri výpadku elektriny na čerpadlo u kotla v dome.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo S60 D5 136 kw 5244T4 - Olaf
Volvo S80 D3 100 kw 5204T7 - Ragnar
Volvo S60 D5 136 kw 5244T4 - Olaf
Volvo S80 D3 100 kw 5204T7 - Ragnar
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 675
- Registrován: 21 roků 6 měsíců
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Vůz: XC70, aut, D5, 165 kW, 2011, Sea Shell
Baterie
Já koupil novou baterii doporučenou Jakubem, děkuji
.
V Autopalace mne ji nechtěli poslat s tím, že baterie, kterou požaduji se do auta nevejde, a tak jsem ji objednal v Auto Kelly.
Padne do XC70 přesně.

V Autopalace mne ji nechtěli poslat s tím, že baterie, kterou požaduji se do auta nevejde, a tak jsem ji objednal v Auto Kelly.
Padne do XC70 přesně.

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
XC70 D5 AWD (165 kW Polestar) 2011, automat, seashell metallic
C70 2,4i (125 kW) 2008, manual, celestial blue
bylo: S40 T4, 1999, automat
XC70 D5 AWD (165 kW Polestar) 2011, automat, seashell metallic
C70 2,4i (125 kW) 2008, manual, celestial blue
bylo: S40 T4, 1999, automat
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé