hajnej píše: ↑13 bře 2023 23:27
Já hlasuju pro tu vínovou. Parádní barva a slušná výbava.
Každopádně doporučuji test na přítomnost CO v chladící kapaline. Dokážou praskat vložky válců.
Edit: u té první ale píšou, že má bufik a to je velké plus. Možná je to topení taky u těch ostatních, jen to nepisou nebo dokonce nevědí. To by chtělo ještě zjistit.
EDIT2. Ta první nemá vyhrivany volant, na to se rychle zvyká.
EDIT3. Bílá má volant i topení. Jen má FourC tlumiče. Jsou trochu dražší jak obyc ale zase nic úplně likvidačního.
Ahoj, Biele má ešte lane assist, blis , city safety automatické brzdenie do 50kmh
Len neviem či má aktívny tempomat a tie inteligentné svetlá, ktoré tak každý chváli.
Ďalej neviem ako je s tým motorom D4 a D5, ktorý uprednostniť...
Soused ma toho Outbacka s 2,5...Tak jsem se ho po porizeni ptal. Odpoved: Zavodnik to neni,trochu mu to trva a zere stejne 8 a vice....A pretim nikdy nemel,takze ten je zase vykulenej z prevodovky. Za me: aut.dalk.svetla super. Funguji bezvadne. Prevodovka parada...A vykon D5 plne dostacujici,pak uz jen T5,T6,T8...Ale ja mam rad diesly. Bufik nemam a co bych za nej dalInfotaiment by mohl byt sviznejsi. Po par mesicich pouzivani uz si zacnes vsimat pomalych odezev. Pohodli? Nesrovnatelne. Kresla velmi,velmi pohodlna...
_________________ V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar Pokukuji/shanim xc60 T6/T8 plug in (nabidky SZ)
Ahoj, Biele má ešte lane assist, blis , city safety automatické brzdenie do 50kmh
Len neviem či má aktívny tempomat a tie inteligentné svetlá, ktoré tak každý chváli.
Ďalej neviem ako je s tým motorom D4 a D5, ktorý uprednostniť...
ACC má viz výstupek v masce a šipky na volantu. Jestli se nepletu CITY SAFETY by měly mít všechny ve standardu.
D5 nebo D4 je podle mě jedno. Jedná se jen o výkonovou variantu stejného motoru (pouze SW řídící jednotky).
EDIT: ještě doplním, že lane assist není aktivní řízení ale jen zvukové upozornění.
Naposledy upravil(a) hajnej dne 14 bře 2023 08:24, celkem upraveno 1 x.
Možná mě tu někteří ukamenují ale já rozhodně doporučuji přešaltovat výběr na XC70. XC60 je sice trochu vzhledově více SUV ale co se týče pohodlí a prostoru, tak 70 je větší (v zavazadelníku) a komfortnější. Navíc 60 i rychleji rezne. 70 v lepších výbavách má paměť na klíček - pokud si ji v nastavení aktivuješ, nastavíš si auto (sedačku zrcátka atd.) a zamkneš přes DO. Při příštím odemčení se ti auto nastaví jak jsi ho měl - totéž platí i pro druhý klíček. Test spalin je zbytečný (Hajnej promine), já jsem prasklou vložku měl a test spalin v autorizáku byl negativní. Přesto ti motor D5 doporučím, tato závada bývá sporadická a její opravu umí řešit Patočka za relativně rozumný peníz. Po opravě motor již dva roky chodí jak hodinky (dá se říci jako po GO). Přesto při koupi doporučuji dlouhou zkušební jízdu (kvůli řazení automatu) a pokud by tě teda strašila možnost prasklé vložky, tak je lepší osahat tu tlustou hadici vlevo dole před motorem - nesmí být natlakovaná na kámen.
_________________ Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
Výbava je slušná, ale co mě zarazilo je ten nájezd 150k km a to jak má ošmatlaný madlo u šoféra jak tam jsou čudle na okna. A i sedačka mi přijde dost prosezená... já mám nájezd 2x takovej a v takovým stavu ta sedačka není... (Taky mám výhřev a ventilaci, ale že by Incription příplatková kůže byla horší jak za základní)
Tak máš tam radar, adaptivné tempomat, tft budíky, výhřev a ventilace sedaček, v zadu taky výhřev, hlídání jízdních pruhů, asisten na sjezd z kopce, bt. Mít to bufíka, tak to má asi všechno "potřebné", pokud budeš moct chtít, tak se určitě někdo kdo se mrkne do vidy na výbavu najde...
python.p píše: ↑14 bře 2023 09:02
Výbava je slušná, ale co mě zarazilo je ten nájezd 150k km a to jak má ošmatlaný madlo u šoféra jak tam jsou čudle na okna. A i sedačka mi přijde dost prosezená... já mám nájezd 2x takovej a v takovým stavu ta sedačka není... (Taky mám výhřev a ventilaci, ale že by Incription příplatková kůže byla horší jak za základní)
Tak máš tam radar, adaptivné tempomat, tft budíky, výhřev a ventilace sedaček, v zadu taky výhřev, hlídání jízdních pruhů, asisten na sjezd z kopce, bt. Mít to bufíka, tak to má asi všechno "potřebné", pokud budeš moct chtít, tak se určitě někdo kdo se mrkne do vidy na výbavu najde...
To bude mít i bufa podle mě.
Naposledy upravil(a) hajnej dne 14 bře 2023 10:28, celkem upraveno 1 x.
Auto pěkné ale taky pěkně drahé. Z fotek to dost dobře není vidět ale madlo je myslím jen špinavé, ta sedačka s tou jemnější kůží je asi normál (zřejmě řídila těžší váha s rozměrnějším pozadím ). Pokud to má bufíka tak výbava skvělá.
_________________ Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
Manželka by chcela mať vyšší posed preto sa pozerám po XC alebo CC
Sme len dvaja + jeden BO malinois v prepravnej klietke v kufri
Možno by nám stačilo aj XC 40
Nehovorím, že XC 70 sa mi nepáči, to je dobrý ekvivalent outbacka ale s inym levelom komfortu.
Kebyže je Subaru XV so silnejším motorok, tak by som išiel do neho resp.este Forester 2.0XT 177kw.
Ehm, já se dřív rozhodoval mezi XC70 a Outbackem. Nakonec vyhrál Outback a teď mám dokonce druhého. Chápu, že po 3.0 se ti nechce do 2.5, ale když vidím v jakém cca roce se při výběru aut pohybuješ a dle posledního příspěvku, že by možná stačila XC40, tak proč nezkusit posledního Forestera XT? Myslím, že ten jak XC60 potažmo XC40 strčí do kapsičky.
Edit. vidím, že i on je ve výběru, tak já bych se zaměřil na něj, případně Otb 3.6
_________________ Subaru Outback 2.5i X Special Edition
@Stekem, no ty už máš novšie subarko kde už je super výbava pekná edícia.
Ak porovnaš Forester XT s Volvom napr. XC60 tak to subaru nič moc vo výbave. Nemá to eisside, aktívny tempomat a veľa ďalšieho. Tam by sa výbavou priblížilo XV ale motor nič moc....
No prichadzam s otazkou ako vlastnik Subaru Outback 3,0l poskulujem po V70 T6 je to fuz mladsie auto vybavovo lepsie ale zaujimalo by ma spolahlivosť resp. na co si dat pozor V70 na 200tis na hrbe four-C podvozok
Ako je to zo spolahlivosťou prevodovky docital som sa ze vraj pri týchto vrcholových verziach na konstrukcnom limite.
Auto by bolo ako druhe v rodine cez tyzden pre zenu a obcas na vikendy prebehnut rocný najazd okolo 5000km +- preto nevadi ani kusok vyssia spotreba https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v70/187043417/nahled?fbclid=IwAR3JaFK2t_IBIec18T0Fu6gSJmLGqViIz_O06o0HH9BaOUUaDEOM52qK29k konkretny kus
Four-C není zas taková raketa. Odchází tam cívky - to je cajk. Katy to je cajk, ale drahý. A pak jestli se měnil olej v AT. Jinak tam žádnej velkej průser není.
lopo1 píše: ↑14 bře 2023 16:19
No prichadzam s otazkou ako vlastnik Subaru Outback 3,0l poskulujem po V70 T6 je to fuz mladsie auto vybavovo lepsie ale zaujimalo by ma spolahlivosť resp. na co si dat pozor V70 na 200tis na hrbe four-C podvozok
Ako je to zo spolahlivosťou prevodovky docital som sa ze vraj pri týchto vrcholových verziach na konstrukcnom limite.
Auto by bolo ako druhe v rodine cez tyzden pre zenu a obcas na vikendy prebehnut rocný najazd okolo 5000km +- preto nevadi ani kusok vyssia spotreba https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v70/187043417/nahled?fbclid=IwAR3JaFK2t_IBIec18T0Fu6gSJmLGqViIz_O06o0HH9BaOUUaDEOM52qK29k konkretny kus
Apofys se o to zajímal. Dovolím si tady ukázat jeho slova:
lopo1 píše: ↑14 bře 2023 16:19
No prichadzam s otazkou ako vlastnik Subaru Outback 3,0l poskulujem po V70 T6 je to fuz mladsie auto vybavovo lepsie ale zaujimalo by ma spolahlivosť resp. na co si dat pozor V70 na 200tis na hrbe four-C podvozok
Ako je to zo spolahlivosťou prevodovky docital som sa ze vraj pri týchto vrcholových verziach na konstrukcnom limite.
Auto by bolo ako druhe v rodine cez tyzden pre zenu a obcas na vikendy prebehnut rocný najazd okolo 5000km +- preto nevadi ani kusok vyssia spotreba https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v70/187043417/nahled?fbclid=IwAR3JaFK2t_IBIec18T0Fu6gSJmLGqViIz_O06o0HH9BaOUUaDEOM52qK29k konkretny kus
Apofys se o to zajímal. Dovolím si tady ukázat jeho slova: