V60 hybrid
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1
- Registrován: 1 rok 4 měsíce
- Bydliště: Šišma
- Vůz: v60
V60 hybrid
Je tady někdo kdo má v60 hybrid rok 2013-2015
-
Online
- Příspěvky: 5280
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
V60 hybrid
Většinou dojdou jenom když dostanou cenu ze servisu za vyměnu klimatizace.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 194
- Registrován: 13 roků
- Bydliště: EUSSR/Praha
- Vůz: V70 T5
V60 hybrid
Tady pan ho mel/ma…
https://www.autickar.cz/blog/clanek/volvo-v60-d6-awd-plug-in-hybrid-2014/1006/
https://www.autickar.cz/blog/clanek/volvo-v60-d6-phev-nejdriv-radosti-ale-pak-i-starosti-a-to-velky/1370/
https://www.autickar.cz/blog/clanek/volvo-v60-d6-awd-plug-in-hybrid-2014/1006/
https://www.autickar.cz/blog/clanek/volvo-v60-d6-phev-nejdriv-radosti-ale-pak-i-starosti-a-to-velky/1370/
_________________
aktuálně bez. Aber es kommt der Tag.
aktuálně bez. Aber es kommt der Tag.
-
Offline
- Příspěvky: 1059
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 D4 MY19
V60 hybrid
A tady ještě pokračuje.
https://www.autickar.cz/blog/clanek/volvo-v60-d6-phev-servis-pokracuje/1394/
https://www.autickar.cz/blog/clanek/volvo-v60-d6-phev-servis-pokracuje/1394/
_________________
Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription ;
Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21
Bylo:
Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ; Škoda Superb 3 1,6TDI 88kW Style MY17 ;
Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG
Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription ;
Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21
Bylo:
Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ; Škoda Superb 3 1,6TDI 88kW Style MY17 ;
Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 52
- Registrován: 5 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha 5 - Košíře
- Vůz: XC90 (2009) D5 AWD auto 151kW
V60 hybrid
Mám, spokojenost. Všude zmiňovaný kompresor se skutečně nepovedl, asi vlastnost
_________________
je: XC90 (2009) D5 AWD auto 136kW a Polestar, V60 (2013) D6 158kW a Polestar
ex: V40 GDI (2000) 1.8 92 kW
je: XC90 (2009) D5 AWD auto 136kW a Polestar, V60 (2013) D6 158kW a Polestar
ex: V40 GDI (2000) 1.8 92 kW
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 1 rok 3 měsíce
- Bydliště: Šumperk
- Vůz: Dacia Logan MCV II 0.9TCe
V60 hybrid
Dobrý den,
koukám se po jiném autě (stávající už mě nějak nebaví) a zamlouvá se mi pořízení právě tohoto hybridu. Články od autíčkáře jsem před nějakou dobou četl (teď mi nějak nejdou otevřít) a měl s tím pěkné problémy, nicméně to nakonec snad asi vyřešil k jeho spokojenosti.
Abych vysvětlil svoje stanovisko... moje denní nájezdy vypadají asi takto
10% - 0km
30% - 0 - 10km
30% - 10 - 60km
20% - 60 - 180km
8% - 180 - 600km
2% - 600 - 1200km
Nejsem sice schopen nabíjet doma v paneláku, ale jsem schopen nabíjet v práci.
Jsem skrblík a chci jezdit za co nejméně (proto mám teď Dacii na LPG), ale současně už chci i nějaký komfort a současně nějakou jízdní dynamiku.
Mám rád auta s velkým kufrem. Dříve jsem měl, 2x mondeo combi a passat combi.
Vozím v autě nějaké pracovní věci a jelikož jsem lenoch tak trvale i kočárek. Mám tak trochu strach o velikost kufru v tomto hybridu (neměl jsem ještě možnost to vidět na živo).
Rozhoduji se mezi Auris touring sports hybrid (s tím že by šel na lpg), volvo v60 phev, passat gte, případně i octavia gtec (jsou teď fakt levné a počítám že plyn tak drahý nezůstane).
Auris: Má to asi ok kufr, skvělou odezvu na plynový pedál, ale jak se to rozjede je to hrozný lenoch. Komfortu to auto moc nepobralo, ale je to spolehlivý držák a motor je velice jednoduchý - na lpg ideál.
V60: bojím se malého kufru, bojím se poruchovosti. Zamlouvá se mi výkon a taky to že pokud už jedu nějakou delší trasu neudělá mi to vítr v peněžence.
Passat: dražší než bych si přál, ale prima kufr i dynamika. Po vyjetí baterky je spotřeba trochu horší.
Octavia na CNG: je tady spíš protože chci ukázat že nemusím vyloženě mít hybrid...
Jaký je váš pohled na věc a na co si dát pozor? ten kompresor je fakt takový problém? slyšel jsem někde že po první raketě za výměnu na něj máte doživotní záruku - to neplatí?
koukám se po jiném autě (stávající už mě nějak nebaví) a zamlouvá se mi pořízení právě tohoto hybridu. Články od autíčkáře jsem před nějakou dobou četl (teď mi nějak nejdou otevřít) a měl s tím pěkné problémy, nicméně to nakonec snad asi vyřešil k jeho spokojenosti.
Abych vysvětlil svoje stanovisko... moje denní nájezdy vypadají asi takto
10% - 0km
30% - 0 - 10km
30% - 10 - 60km
20% - 60 - 180km
8% - 180 - 600km
2% - 600 - 1200km
Nejsem sice schopen nabíjet doma v paneláku, ale jsem schopen nabíjet v práci.
Jsem skrblík a chci jezdit za co nejméně (proto mám teď Dacii na LPG), ale současně už chci i nějaký komfort a současně nějakou jízdní dynamiku.
Mám rád auta s velkým kufrem. Dříve jsem měl, 2x mondeo combi a passat combi.
Vozím v autě nějaké pracovní věci a jelikož jsem lenoch tak trvale i kočárek. Mám tak trochu strach o velikost kufru v tomto hybridu (neměl jsem ještě možnost to vidět na živo).
Rozhoduji se mezi Auris touring sports hybrid (s tím že by šel na lpg), volvo v60 phev, passat gte, případně i octavia gtec (jsou teď fakt levné a počítám že plyn tak drahý nezůstane).
Auris: Má to asi ok kufr, skvělou odezvu na plynový pedál, ale jak se to rozjede je to hrozný lenoch. Komfortu to auto moc nepobralo, ale je to spolehlivý držák a motor je velice jednoduchý - na lpg ideál.
V60: bojím se malého kufru, bojím se poruchovosti. Zamlouvá se mi výkon a taky to že pokud už jedu nějakou delší trasu neudělá mi to vítr v peněžence.
Passat: dražší než bych si přál, ale prima kufr i dynamika. Po vyjetí baterky je spotřeba trochu horší.
Octavia na CNG: je tady spíš protože chci ukázat že nemusím vyloženě mít hybrid...
Jaký je váš pohled na věc a na co si dát pozor? ten kompresor je fakt takový problém? slyšel jsem někde že po první raketě za výměnu na něj máte doživotní záruku - to neplatí?
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2182
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
V60 hybrid
Civica v hybridu jsi neuvazoval? Vsichni to chvali a to az tak,ze muj zaryte naftovy rodinny prislusnik o tom uvazoval a to uz je sakra co rict No skoncil na necem diametralne odlisnem co bylo hned skladem...
Btw hybrida s LPG jsem jeste nemel moznost zaregistrovat...
Az bude ta Dacie na prodej,napis mi SZ co za to chces a co to vlastne je
Btw hybrida s LPG jsem jeste nemel moznost zaregistrovat...
Az bude ta Dacie na prodej,napis mi SZ co za to chces a co to vlastne je
-
Offline
- Příspěvky: 716
- Registrován: 7 roků 2 měsíce
- Bydliště: Řečany nad Labem
- Vůz: V90CC VOR
V60 hybrid
Zustal bych u Volva,ale muzu ti sdelit,ze Octavia 1,5 CNG jezdi v jedne osobe i za 3,2 kg/100 km. A ted se tankuje bezne za 44,-Kc/kg...Klesajici tendence ceny stejne jako zemniho plynu je ocekavana. Zbytek vychazi pro jiny vyber. Mel bych dostat ted tu novou,tak uvidime jestli je posun,ale stavajici r.v.2018 je proste social edition s nepohodlnymi sedaky a prevodovkou,ktera nevi co chce (DSG), a to nevylepsi jakakoli vybava v nem. Je to strasny az propastny rozdil oproti jinym vozum...Takze pro"skrbilky" to volba jiste je
_________________
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
Pokukuji/shanim xc60 T6/T8 plug in (nabidky SZ)
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
Pokukuji/shanim xc60 T6/T8 plug in (nabidky SZ)
-
Offline
- Příspěvky: 1129
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: C70 T5, V70R, C70 Cabrio T5
V60 hybrid
Matess - podle toho co píšeš, tak 90% toho co jezdíš bys s Passatem GTE odjel buďto na baterii, nebo v hybridu s baterií.
Mám Superb iV (stejná technika), s nabitou baterkou jedeš dálnici do cca 5,5-6l/100km, ale do zhruba 200-250km ji vybiješ.
Mám Superb iV (stejná technika), s nabitou baterkou jedeš dálnici do cca 5,5-6l/100km, ale do zhruba 200-250km ji vybiješ.
_________________
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 1 rok 3 měsíce
- Bydliště: Šumperk
- Vůz: Dacia Logan MCV II 0.9TCe
V60 hybrid
já jsem počítal že bych byl schopen najet na baterku asi 50% svých kilometrů, když budu pravidelně a poctivě nabíjet. Což pro mě bohužel znamená že ikdybych měl elektřinu zdarma, tak hybrid vs. LPG... LPG bude stále výhodnější (a CNG tedy taky). S tím DSG v octavii jsi mě dostal... myslel jsem že vw koncern má DSG zvládnuté.
-
Offline
- Příspěvky: 716
- Registrován: 7 roků 2 měsíce
- Bydliště: Řečany nad Labem
- Vůz: V90CC VOR
V60 hybrid
Nechci te odrazovat. Tak strasne to asi neni. Jen v porovnani s 8°AT ve Volvu (Aisin?) je proste za me slabsi...Rozjedy a rychlejdi manevry D/R/D me rozciluji...V servisu rikali,ze rade bezvadne...Rozumej,ze nema vadu
_________________
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
Pokukuji/shanim xc60 T6/T8 plug in (nabidky SZ)
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
Pokukuji/shanim xc60 T6/T8 plug in (nabidky SZ)
-
Offline
- Příspěvky: 5959
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
V60 hybrid
Otočili jsme se k motorům, ale je zde požadavek na kufr. Kufr V60 v porovnání s Passatem či Octavii bude velké zklamání.
Osobně bych hybrid ve V60 nechtěl, není to nijak výjimečné jak spotřebou tak cenou servisu už vůbec. Upřímně netuším, za kolik to může jezdit dálnice a mimo město. Bude to mezi 5-6? Nevím no, tipnul bych více.
Já bych buď řešil hybridní Toyotu Corollu či raději dal do V70 III s motorem 3,2 LPG a bylo by vyřešeno. V přepočtu bys mohl za těch 7 l na sto v poklidném režimu jezdit a kufr má V70 III fakt veliký.
Osobně bych hybrid ve V60 nechtěl, není to nijak výjimečné jak spotřebou tak cenou servisu už vůbec. Upřímně netuším, za kolik to může jezdit dálnice a mimo město. Bude to mezi 5-6? Nevím no, tipnul bych více.
Já bych buď řešil hybridní Toyotu Corollu či raději dal do V70 III s motorem 3,2 LPG a bylo by vyřešeno. V přepočtu bys mohl za těch 7 l na sto v poklidném režimu jezdit a kufr má V70 III fakt veliký.
-
Offline
- Příspěvky: 435
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
V60 hybrid
Podlaha v kufri u V60 hybrid(D5 a D6) je zvýšená oproti štandardnej V60. Takze ešte menej miesta ako malo, 305 litrov a nemýlim sa, existuje aj D5 hybrid
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 1 rok 3 měsíce
- Bydliště: Šumperk
- Vůz: Dacia Logan MCV II 0.9TCe
V60 hybrid
děkuji pánové za názory a za potvrzení toho malého kufru... asi teda Volvo moje další auto nebude.
-
Offline
- Příspěvky: 716
- Registrován: 7 roků 2 měsíce
- Bydliště: Řečany nad Labem
- Vůz: V90CC VOR
V60 hybrid
A co v60 cng?...Jasne,porad problem s kufrem...
_________________
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
Pokukuji/shanim xc60 T6/T8 plug in (nabidky SZ)
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
Pokukuji/shanim xc60 T6/T8 plug in (nabidky SZ)
-
Offline
- Příspěvky: 435
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Flenco