Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
Veřejné poděkování Urvanýmu za tip na třmeny !!! Na jeho doporučení jsem vzal zadní brzdy-třmeny od SKV. K tomu jedny kotouče TRW. A to bych to nebyl já, abych je ještě nepokřtil nějakou další barvou(černá) a čirým lakem. U kotoučů TRW mi ušetřili práci-nastříkali je za mě už ve fabrice .
To jen, aby měly trochu větší životnost. A když se trochu ušetří, může se utratit zase někde jinde . Dnes dorazilo nové turbo-staré dobré GT3076R ! Vybral jsem ho na stránkách Garrettu: https://www.garrettmotion.com/racing-and-performance/performance-catalog/turbo/gt3076r/(GTX sérii jsem už nechtěl). Objednáno v Praze. Je to skládačka ze dvou částí. Výfukovku-litinu jsem vzal tu nejužší(0.63 A/R) pro rychlejší náběh turba(je na výběr ze tří velikostí). Litina má výstup na V-band-to je celkem novinka. Na můj 3" výfuk super!!! A běžnou T3 přírubu-na ty nové svody(Jap Parts)to sedí přesně. S výfukovou částí jde točit dokola. Originál Garrett je fakt kvalita . Ještě 2x hadice na olej a na vodu a je to cca vše(Wastegate už na svodech mám). Přehození na auto plánuju možná až na jaro, až se trochu oteplí.
Protože klakson, který je nyní na autě, je v hrozném stavu. Je totálně zrezlý a jeho zvuk se podobá spíše zvuku malých motorek: Jawy Mustang apod ... musel jsem vzít nový. Jako alternativu, ke slabšímu originálu, jsem vybral FIAMM AM80SX. Je to nástupce FIAMM AM80S, který je běžně v novějších autech zn.: Ford, Dodge, Jeep, Volvo, BMW atd. Modernější SXko je snad navíc trochu hlasitější a odolnější na teploty. Jinak zvuk: super trumpeta na lesní zvěř !!!
SKV strmene mi odporucali tiez, kupoval som ich do Citrona a fungovalo to / Maxgear musel ist na reklamaciu / a riskol som aj SKV servo do Alfy a zatial ide
Jo, díky . Já jsem chtěl nedávno zkusit třípalcovou SKV váhu(07SKV001). Ale ta moje stávající(taky třípalcová) je zatím super- takže není potřeba. Dnešní projížďka sedanu velice svědčila. Jen možná další-menší únik tlaku z turba, ale na to už jsem zvyklý z T5. Takže znovu: utahovat, utahovat, utahovat (a nestrhnout).
Vzal jsem nové zapalovací kabely NGK. Staré kabely byl mix, který obsahoval i jeden původní-dvacetiletý kabel volvo! Tím pádem se mi, zaprvé, na motoru sešly už 3 věci od NGK: cívka, kabely a svíčky NGK. A zadruhé se tímto dostávám u zapalování ke Stage0 (když tedy nepočítám lepší jednotku+chip). Možná si už s autem troufnu vyjet i někam dál, že by i mimo město ?
P.S. Bohužel je mi líto předchozí-všude oslavované cívky BOSCH 0221118351, ale opravdu přestala fungovat. Škoda.
Ještě se vracím k houkačce. Po vyzkoušení klaksonů na autě jsem musel přejít k radikálnímu řešení. Hlasitost se zdála nic moc(tak o 15% menší). Až s pořádnými kabely(Renegade)se může hlasitost rovnat zvuku, který je stejný, jako po připojení přímo k baterii . Klaksony půjdou na stejné místo, jako byly origo, držák je z WV, relé se zalepí pro vodotěsnost. Okruh je přes další relé-přímo na baterii(jako jsem to udělal s palivovou pumpou-pro max. výkon).
Ipou(Isopropylalkoholem) čistím lehce všechny auta už asi 8 let. A tentokrát této menší očistě nebyl ušetřen ani relativně nový Redblock. IPA je nejúčinnější složkou čističe SeaFoam. A protože tady SeaFoam spray nekoupíte, používám čistý Isopropylalkohol. Ale pozor: s citem !!! Menší video: https://www.youtube.com/watch?v=niYjXROoeN8
Jasně Pythone, klidně zkus.
Já jsem po delší době konečně kápnul na netu na docela obstojný kabely. Jsou to: SPA TURBO(https://spaturbousa.com/) síla-10.4mm ! Mají 5 jader-a lepší jsem zatím nikde jinde neviděl. Bohužel se tahle firma kabely už moc nezabývá(doprodej na eBay) a i tyto nejsou přímo na 940ku. Rozměrově ale sedí. Jen jsem kvůli kratšímu kabelu k rozdělovači musel trochu blíže posunout cívku. Konektory drží o hodně více(jsou o 2mm užší, než BOSCH), a mě se budou rozhodně hodit k silnější cívce. Plánuju MSD 8202-ať taky pořádně potrápím rozdělovač . K tomu jsem vzal šedivý teplotní návleky na fajfky-ty jsou teď prej hodně v módě.
Díky. Super kabely 10.4mm jsou taky od "Taylor" a mraky dalších značek...
Dneska mi přišly zadní tlumiče Bilstein B6. Docela nečekaně se vrátily do prodeje na e-shopy za super starou cenu !!! A já se je pokusím vyměnit společně se zadními brzdami. Přední vezmu až na jaře, protože jsem se včera konečně odhodlal objednat ve Švédsku kola Ocean Wheels MK18 Silver 8,5x18 (byl to slib známému, že je koupím z ušetřených peněz, které mi slevil, díky němu, prodávající při koupi auta-a cenově to vyšlo skoro přesně). Uvidíme, kdy to ze Švédska dorazí(doprava stála 108Euro) .
Pokud oželíš extra parádu, doporučuju okolí návaru spodního uložení tlumiče řádně a znovu natřít, protože ta původní vrstva barvy na tom vydržela asitak jednu zimu.
Zdar. Díky. Jojo. Oceany MK18 jsou na Bricks-scéně už min.11let(na to se musim ještě optat), bohužel u nás ještě moc ne(taky je vlastně u nás nikdo neprodává). Jen se trochu bojím spojení toho ET6 s mými 25mm podložkami(vyndat se dají vždycky). Uvidíme...
No jo, ono taky u nás jezdit s krabicí na 18" není nic moc Podložky budeš muset vyndat určitě, resp. s tím et/šířkou disku/sníženým podvozkem budou stejně pneu v kompresi dřít o lemy, takže tě válcování nemine. Ale kola jsou to parádní
Mám na 940 stejný podvozek a pneu 225/45 na diskách 7,5x17" et18 mi už tak lehce lížou podběhy, u disku 8,5 na et6 bude vnější hrana o cca 25mm víc ven (s podložkama by to bylo 50mm), takže si nedovedu představit jak by se to mohlo bez úprav vejít.
Naposledy upravil(a) peter cz dne 01 bře 2023 19:48, celkem upraveno 1 x.
8,5J s ET11 dře i s 215/55/16 gumou, to je moje zkušenost. 8J je maximální šířka disku, která by se mohla vejít bez prasení a s ET15. Osobně mam vyzkoušeno v provozu i na Závoďáku 7J s 225/45/17, ET17 je přesně tak akorát za všech podmínek na obou nápravách. Nedovedu si představit 8,5J s ET6 osadit bez zásahu do kastle.
8,5J by se vešlo, ale musela by každá náprava mít jiný ET. Zadek odhaduju tak ET20, předek ET10.
Když jsem dělal 17 plechy, tak jsem hodně měřil a hodně zkoušel, a tohle si tak nějak pamatuju.