Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10043
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
No tak ono to vyjde zhruba na stejno...jestli chce auto do 300tkč a koupí za 300 tak stejně dá skoro 50 do startu. Od Thora bude servis v ceně a ještě zmiňuje, že by slevil.
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10043
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Jak říkáš...to už vyloženě praští do očí a v mých očích se takové auto bez vyhřívaných sedaček stává neprodejné.
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 13
- Registrován: 2 roky 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V60
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Absence vyhřívaných sedaček mi nevadí - jako jasně, v těchhle mrazech je to fajn, ale zima za chvíli skončí, a prostě v našich podmínkách to je podle mě funkce, kterou člověk využije max. 2-3 měsíce v roce. Celkově mi slabší výbava asi nevadí - čím míň výbavy, tím míň se toho může rozbít
Jinak ta V40 od Thora je hezký kousek, ale už trochu mimo moje finanční možnosti
Mám strop 300, ale ideálně i včetně prvního servisu, takže ta 10 let stará V60 za 220 za mě ideál, i pokud bych do ní hned musel vrazit 50-80
Kdyžtak mi to chlapi řekněte pls na rovinu, jestli jsem s tímhle rozpočtem socka a na pěkný Volvo v automatu do 300 můžu zapomenout, tak asi půjdu do Megana no.. 
Jinak ta V40 od Thora je hezký kousek, ale už trochu mimo moje finanční možnosti
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14690
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Ještě napiš jaké auto jsi měl doteď, protože u některých značek je ta max výbava to na čem Volvo vlastně začíná. 
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 13
- Registrován: 2 roky 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V60
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Ok rád se svěřím
Zatím jsem měl 2 auta, první byl Citroën Xantia z r. 99, kupoval jsem to v r. 2012 za 40 tisíc a bylo to v podstatě v holobytu, ale stejně jsem ho miloval, protože první auto
a pak jsem měl Opel Corsa D z r. 2014 za 200 tisíc, to už bylo vybavený líp, ale pořád to byl takovej prcek spíš pro ženský na nákupy, moc to nejelo, ale benzín to chlastalo jak protržený
No a teď bych rád konečně nějaký dospělejší auto, hlavně na ježdění na chatu, a rozhoduju se, jestli jít do 4 roky starýho Renault Megane 4.generace (kterej se mi moc líbí, ale bojím se problémů s elektronikou a baterií) nebo 10 let starýho Volva V60, který se mi strašně líbí, ale zase se pro změnu bojím drahýho servisu, protože 10 let stáří u auta mi přijde dost
A potřebuju, aby to bylo v automatu, protože to občas bude řídit i přítelkyně, která neumí řadit, a oddělala by hned spojku 
-
Offline
- Příspěvky: 6142
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Uprimne, vyhrev sedadel poustim pokazde i na textilnich sedackach, kdyz je cca 5C a min. Je to navykove a fajn. Kdyby byl i volant vyhrivany, super.
Volvo extremne drahy servis nema, ale asi drazsi jak Renault.
Jel jsi v Meganu i ve V40 a V60? Pokud ne, bez se prvni sbezt a pak rekni, co ti sedlo.
Uprimne v tom rozpoctu bude asi rozumnejsi volba 4 roky stary Megan. Jen nevime, co je tam za motor. V tomto by mohlo poradit Renault forum.
Volvo extremne drahy servis nema, ale asi drazsi jak Renault.
Jel jsi v Meganu i ve V40 a V60? Pokud ne, bez se prvni sbezt a pak rekni, co ti sedlo.
Uprimne v tom rozpoctu bude asi rozumnejsi volba 4 roky stary Megan. Jen nevime, co je tam za motor. V tomto by mohlo poradit Renault forum.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14690
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Otázka zní čemu říkáš drahý servis. 
Běžný spotřebák (brzdy, čepy, atd) stojí stejně. Olej v automatu vyjde okolo 5-7 kKč. Volvo má pár specifických dílů, které se vyplatí koupit origo a tudíž stojí více, ale to asi každá značka.
Běžný spotřebák (brzdy, čepy, atd) stojí stejně. Olej v automatu vyjde okolo 5-7 kKč. Volvo má pár specifických dílů, které se vyplatí koupit origo a tudíž stojí více, ale to asi každá značka.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 13
- Registrován: 2 roky 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V60
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Vyhřívaný sedačky i volant jsem zažil ve víc autech a souhlasím, že je to hodně příjemné. Bral bych klidně i vyhřívanou řadicí páku, kdyby to někdo dělal
V Meganu jsem měl krátkou testovací jízdu a bylo to fajn, přišlo mi to skoro jako nové auto, ale bylo to příliš krátké, než abych to auto skutečně důkladně poznal
Přijde mi, že bazarníci mají problém nechat člověka projet s autem dál než 2 ulice kolem bazaru
Přitom jsem četl, že ideál by bylo najet aspoň 10 km. U toho meganu jdu po konkrétním motoru 1.3 TCE, v jiné motorizaci to nechci, bral bych něco jako tohle - https://www.sauto.cz/osobni/detail/renault/megane/175742226 - ale to Volvo V60 mě pořád hodně láká, navíc přítelkyně chce co nejbezpečnější auto, protože se bojí dnešního provozu, což zase hraje do karet tomu Volvu no. Ale ještě jsem Volvo neřídil, tak si to zkusím a uvidím 
-
Offline
- Příspěvky: 13
- Registrován: 2 roky 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V60
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
No takhle, nejradši bych do auta samozřejmě lil jen olej a naftu a nic víc neřešil, ale na nové holt nemámraolsa píše: 06 úno 2023 20:58 Otázka zní čemu říkáš drahý servis.
Běžný spotřebák (brzdy, čepy, atd) stojí stejně. Olej v automatu vyjde okolo 5-7 kKč. Volvo má pár specifických dílů, které se vyplatí koupit origo a tudíž stojí více, ale to asi každá značka.
-
Offline
- Příspěvky: 6142
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
A jaky je rezim jizd?
U Meganu vybiras benzin, u Volva diesel. Pokud budes trckat jen po meste a alespon 1x za tyden neujedes 5050 km v kuse, tak bych se dieslu vyhnul.
Sedni do Volva a projed se. V bazaru rekni, ze chces jet za mesto a po meste. Proste min 10 km. Nevidim duvod, proc by te nechali a pokud nenechaji, bez do jineho bazaru.
Volvo na tebe dychne urcite vetsim luxusem, dojmem bytelnejsi konstrukce. Ale taky mozna mensim vnitrnim prostorem a mozna i tezkopsdnosti? Nevim, v Meganu jsem nejel. Ale ve v40 i v60 ano a jsou to fajn auta jak jizdne, tak i utulnosti. Jen nesmis merit 180 cm a vice a vazit +100 kg.
U Meganu vybiras benzin, u Volva diesel. Pokud budes trckat jen po meste a alespon 1x za tyden neujedes 5050 km v kuse, tak bych se dieslu vyhnul.
Sedni do Volva a projed se. V bazaru rekni, ze chces jet za mesto a po meste. Proste min 10 km. Nevidim duvod, proc by te nechali a pokud nenechaji, bez do jineho bazaru.
Volvo na tebe dychne urcite vetsim luxusem, dojmem bytelnejsi konstrukce. Ale taky mozna mensim vnitrnim prostorem a mozna i tezkopsdnosti? Nevim, v Meganu jsem nejel. Ale ve v40 i v60 ano a jsou to fajn auta jak jizdne, tak i utulnosti. Jen nesmis merit 180 cm a vice a vazit +100 kg.
-
Offline
- Příspěvky: 6142
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
No on vstupni servis opravdu muze byt za 30 i 50. Rozvody, naplne, filtry, mohou byt brzdy, neco na podvozku a uz to leti.Stanley píše: 06 úno 2023 21:12No takhle, nejradši bych do auta samozřejmě lil jen olej a naftu a nic víc neřešil, ale na nové holt nemámraolsa píše: 06 úno 2023 20:58 Otázka zní čemu říkáš drahý servis.
Běžný spotřebák (brzdy, čepy, atd) stojí stejně. Olej v automatu vyjde okolo 5-7 kKč. Volvo má pár specifických dílů, které se vyplatí koupit origo a tudíž stojí více, ale to asi každá značka.A u auta za 300 už beru za hodně nepříjemný jakýkoli nárazový servisní výdaj vyšší než 10 % ceny vozu, tzn. vyndat se po prodeji o dalších 30 tisíc a víc už by byl dost problém. Neříkám, že bych na to neměl, ale nechci zase do auta rvát všechny volný prachy co vydělám. Nárazový servisní věci do 10 tisíc jsou v pohodě (když to nebude každý měsíc
), od těch 30 nahoru už by na mě ale šel infarkt upřímně.
Pokud nechces moc servisovat, pak fakt jednoduche auto bez extra vybavy. Nejaky atmosfericky benzin s neprimym vstrikem, manual ci CVT automat. Kukl bych na Toyotu Cirollu, Auris. Sice vse mimo aktualni modely moc krasy nepobraly, ale spolehlive a nenarocne vozitka to jsou.
-
Offline
- Příspěvky: 13
- Registrován: 2 roky 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V60
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
No já jsem diesel nikdy neměl, nenajezdím za rok tolik, aby to dávalo smysl, ale na Garáži i jinde jsem našel, že ty Volva jsou nejlepší s naftovými pětiválci - https://www.garaz.cz/clanek/test-ojetiny-volvo-s60-berte-s-naftovym-petivalcem-21001996?amp=1 - tak jsem si říkal, že bych do toho dieselu šel. Nejvíc jezdím dálnice Praha - střední/jižní Čechy, po Praze skoro vůbec, tak to bych snad ten diesel moc trápit nemusel, ale stejně bych měl benzinový motor asi radši no 
-
Offline
- Příspěvky: 13
- Registrován: 2 roky 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V60
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Auris i Corolla se mi náhodou líbí, ale to zase neprotlačím u přítelkyněHaben píše: 06 úno 2023 21:19No on vstupni servis opravdu muze byt za 30 i 50. Rozvody, naplne, filtry, mohou byt brzdy, neco na podvozku a uz to leti.Stanley píše: 06 úno 2023 21:12
No takhle, nejradši bych do auta samozřejmě lil jen olej a naftu a nic víc neřešil, ale na nové holt nemámA u auta za 300 už beru za hodně nepříjemný jakýkoli nárazový servisní výdaj vyšší než 10 % ceny vozu, tzn. vyndat se po prodeji o dalších 30 tisíc a víc už by byl dost problém. Neříkám, že bych na to neměl, ale nechci zase do auta rvát všechny volný prachy co vydělám. Nárazový servisní věci do 10 tisíc jsou v pohodě (když to nebude každý měsíc
), od těch 30 nahoru už by na mě ale šel infarkt upřímně.
Pokud nechces moc servisovat, pak fakt jednoduche auto bez extra vybavy. Nejaky atmosfericky benzin s neprimym vstrikem, manual ci CVT automat. Kukl bych na Toyotu Cirollu, Auris. Sice vse mimo aktualni modely moc krasy nepobraly, ale spolehlive a nenarocne vozitka to jsou.
-
Offline
- Příspěvky: 6142
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Tak pri tomto profilu trasy ok. Ale pred koupi bych nechal proverit nekym znalym. Napr. servis David Patocka v Praze - bude-li mit cas.
Nekde zde na foru je info a zkusenosti k tem petivalcovym dvoulitrum. Nechce se mi to ted hledat, ale treba ti nekdo sem hodi odkaz, nebo pohledej
Nekde zde na foru je info a zkusenosti k tem petivalcovym dvoulitrum. Nechce se mi to ted hledat, ale treba ti nekdo sem hodi odkaz, nebo pohledej
-
Offline
- Příspěvky: 6142
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Jsem hodny. Info ke generaci VEA motoru mas zde: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=920283#p920283
-
Offline
- Příspěvky: 13
- Registrován: 2 roky 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V60
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Díky moc za tip na servis. Před koupí to chci určitě prověřit, rád bych např. využil prověrky od M. Horňáka, sleduju jeho videa na YouTube a moc mě baví, a v ceníku má, že chce za prověření auta v Praze 5000 Kč, což mi přijde v pohodě, ale švagr mu loni volal a prý měl tehdy na 2 měsíce dopředu plno, což je blbý, tak bych asi musel najít někoho jinýho. Jinak o těch motorech jsem si hodně googlil a prý je to to nejlepší, co jde v těch starých volvech koupit, ale u 10 let starýho auta si stejně myslím, že to je časovaná bomba, než se tam něco vysere, ale možná ne, nedokážu říct 
-
Offline
- Příspěvky: 4159
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Takové časované bomby (10+) tu má snad 90% lidí z fora).
Za mně, pokud nemáš roční nájezd alespoň 30K+, dívej se spíše po benzínech, které jsou spolehlivější.
Za mně, pokud nemáš roční nájezd alespoň 30K+, dívej se spíše po benzínech, které jsou spolehlivější.
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Online
- Příspěvky: 254
- Registrován: 4 roky
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: S80 AWD AT 3.2 MY11, V70 AT 3.2 MY09
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Ja mel pred rokem a pul podobne zadani. Zena chtela nejake bezpecnejsi auto s benzinovym motorem (vadil ji zvuk dieselu i to ze se dlouho zahriva a pozde topi
), nasemu najezdu benzin taky odpovidal - do 10tkm rocne.
Samozrejmosti automat, ten jsme chteli oba. Takze jsem koupil pekne sestival 3.2 od pana s S80II nademnou
A jsme nadmiru spokojeni, musim zatukat na drevo, ale za tu dobu jen bezny spotrebak, olej (a volant
). Takze byt tebou tak zvazim ten benzinovy motor, na tvuj najezd bude asi rozumnejsi a ma mene kurvitek. Pripadne zvaz i tu V70 P3 
Samozrejmosti automat, ten jsme chteli oba. Takze jsem koupil pekne sestival 3.2 od pana s S80II nademnou
_________________
S80 AWD AT 3.2 179kW, B6324S, MY11
V70 AT 3.2 175kW, B6324S, MY09
S80 AWD AT 3.2 179kW, B6324S, MY11
V70 AT 3.2 175kW, B6324S, MY09
-
Offline
- Příspěvky: 13
- Registrován: 2 roky 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V60
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Díky za potvrzení toho, co jsem si myslel, že diesel v mém případě (roční nájezd do 10 tisíc km) nedává smysl. Jsem tu teprve den a musím říct, že jste tu všichni moc fajn
volvisti se zdají být jako dobří lidé

-
Offline
- Příspěvky: 4159
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
M@C:
Stanley: opravdu, koukni se spíše po nějaké P3 (S80II, V/XC70III) nejlépe s 3,2 (B6324S). Je jich málo (proč asi
), ale občas se něco objeví. Ceny jsou cca 200K+ a ještě ti zbude hromada na případný servis. Převodovka je v 90% automat (všude je klasický Aisin TF80SC) a zrovna v 3,2 dostává oproti D5 a V8 nejméně na prdel.
Stanley: opravdu, koukni se spíše po nějaké P3 (S80II, V/XC70III) nejlépe s 3,2 (B6324S). Je jich málo (proč asi
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 6142
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
A co 2,5T, za mě taky v klidu motor, pokud se do S80II či V70 III dával.
Jinak pozor na spotřebu. Město není problém 11-13 litrů. Poklidná dálka se mezi 8-9 litry dá, ale taky při těžší noze nebude problém 10 litrů.
To D5 bude ve městě kolem 10 l a mimo někde 6,5 - 8 l...
Tak ať tě nepřekvapí spotřeby.
Jinak ty S80 a V70 jsou úplně jiné svými jízdními vlastnostmi jak V40/v60/s60. Jsou to plující lodě oproti relativně agilním menším Volvům.
Prostě vyber, co se ti líbí vizuálně, pak do toho sedni a projeď se. Věřím, že v Praze bude dost bazarů a nebo zajeď na sraz zdejších volvofans do Vodochod a projeď se. Ale domluv se předem v tomto topicu, ať ti tam dojedou kluci těmi správnými vehikly.
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=1012763&hilit=vodochody#p1012763
Jinak pozor na spotřebu. Město není problém 11-13 litrů. Poklidná dálka se mezi 8-9 litry dá, ale taky při těžší noze nebude problém 10 litrů.
To D5 bude ve městě kolem 10 l a mimo někde 6,5 - 8 l...
Tak ať tě nepřekvapí spotřeby.
Jinak ty S80 a V70 jsou úplně jiné svými jízdními vlastnostmi jak V40/v60/s60. Jsou to plující lodě oproti relativně agilním menším Volvům.
Prostě vyber, co se ti líbí vizuálně, pak do toho sedni a projeď se. Věřím, že v Praze bude dost bazarů a nebo zajeď na sraz zdejších volvofans do Vodochod a projeď se. Ale domluv se předem v tomto topicu, ať ti tam dojedou kluci těmi správnými vehikly.
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=1012763&hilit=vodochody#p1012763
-
Offline
- Příspěvky: 4159
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Jj, 2,5T se dával, minimálně do S80II, V70III myslím, že také a XC70 jsem viděl snad jen s 3,2 a T6.
2,5T jsem nepsal kvůli turba, ikdyž je tam nízkotlaké, ale bral jsem to jako něco navíc, čemu se chci vyhnout i u D5.
Prostě atmosféru beru jako nejjednodušší a tím pádem nejméně poruchovou.
A ano, se spotřebou má Haben pravdu, ale pokud máš nájezd do 10K/rok, vůbec bych neřešil. A na dálkové trasy je spotřeba pěkná.
I s V8 dokážu jet lehce nad 9 litrů a určitě si nepřipadám jako brzda provozu.
2,5T jsem nepsal kvůli turba, ikdyž je tam nízkotlaké, ale bral jsem to jako něco navíc, čemu se chci vyhnout i u D5.
Prostě atmosféru beru jako nejjednodušší a tím pádem nejméně poruchovou.
A ano, se spotřebou má Haben pravdu, ale pokud máš nájezd do 10K/rok, vůbec bych neřešil. A na dálkové trasy je spotřeba pěkná.
I s V8 dokážu jet lehce nad 9 litrů a určitě si nepřipadám jako brzda provozu.
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Online
- Příspěvky: 254
- Registrován: 4 roky
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: S80 AWD AT 3.2 MY11, V70 AT 3.2 MY09
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
No, ta 3.2 s automatem taky neni uplne usporny motor, ted v zime mam prumer 12l/100, ale jsou to spis kratsi jizdy se studenym motorem po bocnich cestach pod horama. Treba Lago di Garda jsem dal s prumerem 8.3, pohoda, na delsi cesty je to celkem usporne. Jasne, s Oktavkou v TDI bych to zajel za 5, ale tak se to nemuze brat... 
_________________
S80 AWD AT 3.2 179kW, B6324S, MY11
V70 AT 3.2 175kW, B6324S, MY09
S80 AWD AT 3.2 179kW, B6324S, MY11
V70 AT 3.2 175kW, B6324S, MY09
-
Offline
- Příspěvky: 13
- Registrován: 2 roky 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V60
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
No s tím motorem 3,2 koukám bude fakt problém něco najítNosound89 píše: 07 úno 2023 09:09 M@C:![]()
![]()
Stanley: opravdu, koukni se spíše po nějaké P3 (S80II, V/XC70III) nejlépe s 3,2 (B6324S). Je jich málo (proč asi), ale občas se něco objeví. Ceny jsou cca 200K+ a ještě ti zbude hromada na případný servis. Převodovka je v 90% automat (všude je klasický Aisin TF80SC) a zrovna v 3,2 dostává oproti D5 a V8 nejméně na prdel.
-
Online
- Příspěvky: 2225
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Proboha Volva nejsou frantíci (či podobný paštiky) aby byly po 15 letech na dojetí 
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé



