
Běžný spotřebák (brzdy, čepy, atd) stojí stejně. Olej v automatu vyjde okolo 5-7 kKč. Volvo má pár specifických dílů, které se vyplatí koupit origo a tudíž stojí více, ale to asi každá značka.
No takhle, nejradši bych do auta samozřejmě lil jen olej a naftu a nic víc neřešil, ale na nové holt nemámraolsa píše: 06 úno 2023 20:58 Otázka zní čemu říkáš drahý servis.
Běžný spotřebák (brzdy, čepy, atd) stojí stejně. Olej v automatu vyjde okolo 5-7 kKč. Volvo má pár specifických dílů, které se vyplatí koupit origo a tudíž stojí více, ale to asi každá značka.
No on vstupni servis opravdu muze byt za 30 i 50. Rozvody, naplne, filtry, mohou byt brzdy, neco na podvozku a uz to leti.Stanley píše: 06 úno 2023 21:12No takhle, nejradši bych do auta samozřejmě lil jen olej a naftu a nic víc neřešil, ale na nové holt nemámraolsa píše: 06 úno 2023 20:58 Otázka zní čemu říkáš drahý servis.
Běžný spotřebák (brzdy, čepy, atd) stojí stejně. Olej v automatu vyjde okolo 5-7 kKč. Volvo má pár specifických dílů, které se vyplatí koupit origo a tudíž stojí více, ale to asi každá značka.A u auta za 300 už beru za hodně nepříjemný jakýkoli nárazový servisní výdaj vyšší než 10 % ceny vozu, tzn. vyndat se po prodeji o dalších 30 tisíc a víc už by byl dost problém. Neříkám, že bych na to neměl, ale nechci zase do auta rvát všechny volný prachy co vydělám. Nárazový servisní věci do 10 tisíc jsou v pohodě (když to nebude každý měsíc
), od těch 30 nahoru už by na mě ale šel infarkt upřímně.
Auris i Corolla se mi náhodou líbí, ale to zase neprotlačím u přítelkyněHaben píše: 06 úno 2023 21:19No on vstupni servis opravdu muze byt za 30 i 50. Rozvody, naplne, filtry, mohou byt brzdy, neco na podvozku a uz to leti.Stanley píše: 06 úno 2023 21:12
No takhle, nejradši bych do auta samozřejmě lil jen olej a naftu a nic víc neřešil, ale na nové holt nemámA u auta za 300 už beru za hodně nepříjemný jakýkoli nárazový servisní výdaj vyšší než 10 % ceny vozu, tzn. vyndat se po prodeji o dalších 30 tisíc a víc už by byl dost problém. Neříkám, že bych na to neměl, ale nechci zase do auta rvát všechny volný prachy co vydělám. Nárazový servisní věci do 10 tisíc jsou v pohodě (když to nebude každý měsíc
), od těch 30 nahoru už by na mě ale šel infarkt upřímně.
Pokud nechces moc servisovat, pak fakt jednoduche auto bez extra vybavy. Nejaky atmosfericky benzin s neprimym vstrikem, manual ci CVT automat. Kukl bych na Toyotu Cirollu, Auris. Sice vse mimo aktualni modely moc krasy nepobraly, ale spolehlive a nenarocne vozitka to jsou.
No s tím motorem 3,2 koukám bude fakt problém něco najítNosound89 píše: 07 úno 2023 09:09 M@C:![]()
![]()
Stanley: opravdu, koukni se spíše po nějaké P3 (S80II, V/XC70III) nejlépe s 3,2 (B6324S). Je jich málo (proč asi), ale občas se něco objeví. Ceny jsou cca 200K+ a ještě ti zbude hromada na případný servis. Převodovka je v 90% automat (všude je klasický Aisin TF80SC) a zrovna v 3,2 dostává oproti D5 a V8 nejméně na prdel.
Mám ho 4 roky a nemám pocit, že už mu končí životnostStanley píše: 07 úno 2023 13:09No s tím motorem 3,2 koukám bude fakt problém něco najítNosound89 píše: 07 úno 2023 09:09 M@C:![]()
![]()
Stanley: opravdu, koukni se spíše po nějaké P3 (S80II, V/XC70III) nejlépe s 3,2 (B6324S). Je jich málo (proč asi), ale občas se něco objeví. Ceny jsou cca 200K+ a ještě ti zbude hromada na případný servis. Převodovka je v 90% automat (všude je klasický Aisin TF80SC) a zrovna v 3,2 dostává oproti D5 a V8 nejméně na prdel.
Našel jsem jen toto - https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/s80/185219264 - a to už je rezervovaný. A konkrétně ta S80 se mi líbí strašně moc, ale prostě jít do auta z r. 2008-2010, s tím mám asi strašný psychický problém
Asi mi prostě vadí představa, že koupím něco na dojetí - že vrazím (z mého pohledu) dost peněz za něco, co za pár let doslouží a půjde to do šrotu; asi bych fakt radši šel do auta, který mi 3-4 roky poslouží, a pak ho - samozřejmě s nějakou ztrátou - pošlu dál do světa, což nevím, jestli je u takhle starých aut reálný. Vlastně asi obecně trochu nechápu, že v inzerci vidím tolik aut z let výroby 2007 i starších, který stojí 300 tisíc a víc, kdo to kupuje?
Neříkám nějaký youngtimery na léto, tam to chápu, ale pro celoroční ježdění...
Clio nechci, to je moc malýNosound89 píše: 07 úno 2023 13:23 Nemůžeš srovnávat auto vyšší střední třídy s ,,nějakou nákupní taškou,,.
Kvalita zpracování, antikorozní ochrana, použité materiály jsou jinde.
A na co nesmíme zapomenou, tak důraz na bezpečnost.
Každého rozhodnutí.. klidně si kup zánovní clio s pocitem, že máš za 300K skoro funglovku a ne 10 letou švédskou vránu
Ale cenový propad u tvého auta bude rozhodně jinde než u našich.
A kdo takové auta kupuje? My. Já bych třeba své 15 leté pod 300K neprodal ani omylem.
Chlapi nerad bych se tady někoho nechtěně dotknulPetrXC70 píše: 07 úno 2023 13:26Mám ho 4 roky a nemám pocit, že už mu končí životnostStanley píše: 07 úno 2023 13:09
No s tím motorem 3,2 koukám bude fakt problém něco najítNašel jsem jen toto - https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/s80/185219264 - a to už je rezervovaný. A konkrétně ta S80 se mi líbí strašně moc, ale prostě jít do auta z r. 2008-2010, s tím mám asi strašný psychický problém
Asi mi prostě vadí představa, že koupím něco na dojetí - že vrazím (z mého pohledu) dost peněz za něco, co za pár let doslouží a půjde to do šrotu; asi bych fakt radši šel do auta, který mi 3-4 roky poslouží, a pak ho - samozřejmě s nějakou ztrátou - pošlu dál do světa, což nevím, jestli je u takhle starých aut reálný. Vlastně asi obecně trochu nechápu, že v inzerci vidím tolik aut z let výroby 2007 i starších, který stojí 300 tisíc a víc, kdo to kupuje?
Neříkám nějaký youngtimery na léto, tam to chápu, ale pro celoroční ježdění...
Volvo na dojetí je dobrej vtip...
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé