Galerka závoďáka VRZČ

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
Petr Marek
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvky: 8179
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

Galerka závoďáka VRZČ

Příspěvek od Petr Marek »

Přesně tak, ať žijou výfuky Bosal! (minimálně jednu zimu)

IMG_20221023_155309_1.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71

Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4934
Registrován: 20 roků 8 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

Galerka závoďáka VRZČ

Příspěvek od Ondra. »

Každej novej vejfuk nechávám za pár stovek šopovat
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12895
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Galerka závoďáka VRZČ

Příspěvek od Urvanej »

Tak a je to za náma.
Poznatky jsou z celých závodů v podstatě dva:
1) když mrzne, tak žádný gumy pořádně nedrží a když mrznout přestane, tak ty špatný nedrží furt stejně,
2) převodovka M47 umí umřít i při jízdě rovně bez řazení, aniž by o tom předem dávala vědět.
Ale vezměme to postupně, protože pocity z auta byly jinak skvělý.
Příprava na spaní proběhla v klasickém duchu, stejně jako vloni, páč v noci je přece zima. Tentokráte bylo topení vybaveno douhým komínem, páč jsem vloni remcal, že mi to smrdělo do postele.
image.png
A zima fakt byla, i jsem musel ještě večer závoďáka oškrábat, aby to ráno nebylo uplně jako kus ledu, protože parchant moc netopí, teda spíš vůbec. Rukavice nebyly nutností kvůli kvalitnímu pocitu z řízení, ale aby člověk po pár minutách ještě měl aspoň trochu v prstech cit.
image.png
Každej si ráno absolvoval rozmrzávací rituál po svém a kolem 9. už proběhlo řazení na zaváděcí kolo. Náhodně na nás vyšlo místečko za jediným dalším volvem (S60 2,4i), který už jelo 6h třikrát a dojelo vždy, a jelo mu to velmi dobře. A ta 406 kupé před ním jela jak píchlý prase, na to, jak malej papírovej rozdíl ve výkonu oproti jiným autům tam byl, tak jela neskutečně dobře. Přídomek u výfuku Rámus, hukotupokokot, je fakt pravdivej, dokonce ještě výš, až nad hlavu. S původním výfukem to neřvalo a jen si to tak šumělo a teď, když to řve jak kráva, máte pocit, že jste ještě rychlejší, i když časy na kolo byly v průměru tak o 5s horší než vloni. (jezdili sme kolem 2:28). Ale moje oko zkušeného neumětela to všechno svádí na pneumatiky, protože průjezdy zatáček byly hrozně nejistý a z úplný tragedie to tahal jen vyšší výkon motoru díky tomu, že se mu lépe vydechovalo.
image.png
Videjko ze startu, kde se ukázalo, že běhat fakt neumim, sem musí dát někdo mediálně zdatnější, protože já všechny fotky, co sem dávám poctivě ukradl, páč sám jsem se sice pokusil, i kameru do auta nainstaloval, ale ta přestala nahrávat těsně před startem, aniž by si toho někdo všiml :-D
Průběh závodu byl v pohodě, pokud si odmyslím ty pneumatiky, který byly sice plnoletý, ale na kvalitě styku jim to rozhodně nepřidalo, ba naopak, kor v tý kose. :-D
Všichni jsme se stihli vystřídat za volantem a akorát v půlce, když jsem si měl užít svůj prodloužený čas, protože ten první jsem si kvůli červený vlajce zkrátil, tak se ozvalo hrknutí (né z rákosí), lupnutí (né z vrby) a Rákosníček, ta svině zelená, mi ukradl všechny rychlosti. Po odtažení do depa se přišlo na to, že čtyřka je ještě přítomna, ale už sme nechtěli riskovat, že se ta skříň na okruhu někde rozletí a zkazíme závody ostatním olejem na trati...
Pak už nám zbylo jen povzdechnutí nad tím, že ty převodovky stojí za starou bačkoru, když umřou už po 495 000 km.
Pozitivem je, že jsem stejně před dalšími závody chtěl dělat spojku, tak teď už nechci, ale musim, i s převodovkou. :-)
Tak zbývá počkat, až nebude na zahradě kachňák, a s elánem se do toho vrhnout.
Pokud jste vydrželi až sem tak vězte, že mě mrzí, že nemohu poskytnout podobně veselou story jako vloni, ale není holt každý den posvícení.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6086
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Galerka závoďáka VRZČ

Příspěvek od Haben »

Já to dočetl a bojim bojim, M47 mám taky v Chuanítě :-(
Opět závist ze zajímavého klání a pokud byste potřebovali na závoďáka super letní Nokiany Wetproof R16 205/55, co absolutně nedrží za mokra a za sucha je to taky slušná drift pneu, tak vám tuto pomstu se 2 a 4 mm věnuji :-)
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12895
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Galerka závoďáka VRZČ

Příspěvek od Urvanej »

Gum co nedrží už máme dost, ale díky za nabídku... ono to trvá, než člověk najde, co je a co neni dobrá guma... bohužel, pokud je špatná po dobré, tak radost z objevu nepřeváží zahořklost z projevu :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Petr Marek
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvky: 8179
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

Galerka závoďáka VRZČ

Příspěvek od Petr Marek »

Haben píše: 21 lis 2022 14:48Já to dočetl a bojim bojim, M47 mám taky v Chuanítě :-(
Myslím, že zbytečně. Rozbít se může samozřejmě cokoliv, ale nelze srovnávat normální ježdění se závoděním. M47 mám v kombíku také a půl milionu najetých kilometrů je na dohled.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71

jirkaTDI
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 853
Registrován: 5 roků 11 měsíců
Bydliště: Uhříněves
Vůz: V70 II D5 120kw 2004

Galerka závoďáka VRZČ

Příspěvek od jirkaTDI »

To je škoda, ale i takové zážitky k tomu patří :D koukám, že jsou v pravidlech zakázány semislicky, nicméně doporučuju na příště koupit aspoň tedy nové letní pneu (UHP), i kdyby Kormorány, tak čerstvá směs si s mrazem poradí mnohem lépe, než stará ztvrdlá guma. Frustraci ze špatných pneu moc dobře znám a umí to pokazit celkový dojem z jinak skvělé zábavy :)

spy
Offline
Příspěvky: 1161
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: C70 T5, V70R, C70 Cabrio T5

Galerka závoďáka VRZČ

Příspěvek od spy »

Tak teda aspoň jedno video :-)
Více časem
https://youtu.be/6glNNDJV2-A
_________________
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 1997 S70R 2,3 T5 (B5234T4); 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K

Petr Marek
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvky: 8179
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

Galerka závoďáka VRZČ

Příspěvek od Petr Marek »

Ohledně pneu potvrzuji, že na staré dobré Toyo T1R jsem také zavzpomínal.

Ohledně zvuku nového výfuku jsem shledal jako výhodu být lehce nahluchlý.

Ohledně komínu z topení nemůžu posoudit nic, protože jsem spal ve vypůjčené 940 a v noci jsem proti mrazu bojoval pouze spacákem, dekami a peřinou. Velké poděkování za zapůjčení si zaslouží 3M3, který nám Devítku zapůjčil s vědomím, že si z ní během závodu možná zapůjčíme díly, který odejdou. Převodovku má ale M90, proto k rozborce nedošlo.

A ještě pár fotografií:


IMG_20221119_085712.jpg
IMG-20221119-WA0016.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71

Petr Marek
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvky: 8179
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

Galerka závoďáka VRZČ

Příspěvek od Petr Marek »

NO SMOKE - NO FUN!!! :D


IMG_20221119_110332_1.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71

PINĎABC
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 5293
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

Galerka závoďáka VRZČ

Příspěvek od PINĎABC »

To je boží :good: Já chci taky závodit :roll:

https://youtu.be/1VgiDPKAwXE?t=628

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12895
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Galerka závoďáka VRZČ

Příspěvek od Urvanej »

No já nevim, z mýho pohledu tragédi, protože s autem, který má na to jezdit pod 2 minuty i v tej slotě co byla... kor když v propozicích je vyloženě napsáno, že fiesta ani focus ST na tyhle závody fakt NE ;-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

PINĎABC
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 5293
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

Galerka závoďáka VRZČ

Příspěvek od PINĎABC »

nemyslel jsem tímhle, video jsem vložil, protože je tam vidět váš závoďák.

jirkaTDI
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 853
Registrován: 5 roků 11 měsíců
Bydliště: Uhříněves
Vůz: V70 II D5 120kw 2004

Galerka závoďáka VRZČ

Příspěvek od jirkaTDI »

Focus ST pod 2 minuty Most určitě nedá. Spíš 2:10, možná 2:05 na dobrém semislicku.

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12895
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Galerka závoďáka VRZČ

Příspěvek od Urvanej »

Jirka: Tak to nevim co s tam kluci měli, ale vloni to pod 2 myslim dávali. Zkusim najít ty časy, protože si mě znejistěl. :-)
Pinďo jasný, díky za to. Já jsem jen nevydržel neokomentovat, že nejsou fér. :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

kishmick
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 805
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

Galerka závoďáka VRZČ

Příspěvek od kishmick »

Zdarec! Fotky super! S tou převodovkou M47 je to holt smůla :thumbdown: - možná to byla jen otázka času. Já mohu nabídnout o trochu odolnější M46 z mého auta. Pokud byste mi poskytli jen bell housing(je jedno z jaké převodovky), tak by byla celá vaše. Funguje docela dobře :D .
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

spy
Offline
Příspěvky: 1161
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: C70 T5, V70R, C70 Cabrio T5

Galerka závoďáka VRZČ

Příspěvek od spy »

Vidíte že tady nejsme :-) Nicméně ocenění pro nejlepší jsou velmi kvalitní, Starline 10W40 je prostě značka!
image.png
Tady je vidět jak moc stance se na okruhu v sobotu vyskytovalo :D :good:
image.png
image.png
Hlavně to na startu pořádně poskládát...
image.png
Jela i Puma V8
image.png
Už jste někdy přezouvali v noci když sněží? :-)
image.png
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 1997 S70R 2,3 T5 (B5234T4); 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K

kolemjdouci
Offline
Příspěvky: 675
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 745 kostka
Bydliště: Pha skoro

Galerka závoďáka VRZČ

Příspěvek od kolemjdouci »

per Aspera ad Astra. Kráčíte správně!
_________________
škatule hejbej se

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12895
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Galerka závoďáka VRZČ

Příspěvek od Urvanej »

Asi ofíko fotograf, nevim, ale kluk je hodně šikovnej, viz celá jeho galerie z víkendu. :Bravo: Ani to nejsou moc velký omalovánky :-D
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Chase
Online
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvky: 2473
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: Petrovice (okr. Třebíč)
Vůz: S80 V8, XC70 3.2, XC70 D5, C70 T5
Organizer x 3

Galerka závoďáka VRZČ

Příspěvek od Chase »

Ano, Pepa je oficialni fotograf prakticky vsech Gumbalkan akci :)
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12895
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Galerka závoďáka VRZČ

Příspěvek od Urvanej »

Tož se nám podařilo přihlásit se na zimní Most. Jedeme 12.02. a do tý doby bylo potřeba tu převodovku vyměnit. Vánoce a covid do toho hodil vidle, nicméně neztráceli sme paniku a vlítli na to jak kobylky. Shora, zdola, zkrátka ze všech stran.
WhatsApp Image 2023-01-08 at 17.30.38.jpeg
Velmi překvapila spojka, která i po ostrých cca 10tkm vypadala tak dobře, že tam šla zpátky. Ale nakonec se lamela přecejen dala radši jiná, protože ta původní už měla volnější pružinky.
A jelikož všechno šlo překvapivě rozumně, tak čistý práce 3,5h, i s přípravou a úklidem asi 5h ve 4 lidech, i když v podstatě pracovat mohli vždy maximálně 2ks.
No a kde že byla chyba... v podstatě všude. Každý soukolí mělo aspoň jeden načatej zub, takže určit, kterej byl první a pak se dostal do ostatních zubů a polámal je, se nepodařilo. Převod na předlohovou hřídel vypadá nejhůř, ale těžko říct, jestli byl první.
WhatsApp Image 2023-01-08 at 16.16.06.jpeg
Trocha bordelu, co se našla po zalovení magnetem v oleji...
WhatsApp Image 2023-01-08 at 17.26.53.jpeg
Teď už zbejvá "jen" asi 15 bodů z plánu údržby, protože to nejdůležitější je splněno, auto popojede vlastní silou a kvalty tam padaji líp, než s tou původní skříní. Bohužel je skříň z bouranýho auta, ale rána šla do boku, tak snad bude převodovka v pořádku.
Teď je nejdůležitější věc, naučit to topit. Od začátku na autě nešlo vypnout topení, což ani moc nevadilo, ale teď, když nejde zapnout, tak je problém, protože v zimě se mlží okna a mrznou ručičky a nožičky a když jsou studený, tak v nich neni cit...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

PINĎABC
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 5293
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

Galerka závoďáka VRZČ

Příspěvek od PINĎABC »

Ten zvedák je parádní.

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12895
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Galerka závoďáka VRZČ

Příspěvek od Urvanej »

Jojo, ty nájezdy byly super, bez nich bychom to těžko řešili, protože jsou dost vysoký. Půjčil nám je předseda VRZČ :-D A to jsem mu je myslim hanil, když si je kupoval, a teď vidim, že udělal dobře. :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

labanos
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1662
Registrován: 11 roků 1 měsíc
Bydliště: Damboritz
Vůz: neVolva

Galerka závoďáka VRZČ

Příspěvek od labanos »

Hadám, že v případě poruchy, by to mohlo fungovat i jako štípačka polínek :-D
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6086
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Galerka závoďáka VRZČ

Příspěvek od Haben »

No ty kráso, na Vás nemá ani stáj mechaniků v F1. Smekám, jste fakt božsky šikovní :D :good:
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Zpět na „Galerie uživatelů“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Giew, Thor123