Sinki+imrija: 944

Prostor pro vaše auta
Pravidla fóra
Pravidla galerie uživatelů.
V tom to topiku se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý kdo bude chtít si založí vlastní topik s názvem:
Nick – typ auta. / Bláža – P1800 SE
Co napíšete dál, už záleží na každém jednotlivci.
Můžete přiložit dvě fotografie 800x600 pix a dvě 600x400 pix. Které budou umístněné na tomto servru.
Další fotografie je nutno uložit někam jinam a sem jen napostovat.
Moderátoři to budou průběžně kontrolovat a bez varování mazat.
Za zveřejněné informace si přebírá odpovědnost každý sám.
  • Autor
  • Zpráva
Petr Marek
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvky: 4785
Registrován: 18 led 2012 00:56
Bydliště: Psáry u Prahy
Vůz: V70XC & 240GLE

Re: Sinki+imrija: 944

Příspěvek od Petr Marek »

Kdo si hraje nezlobí! :wink:
A vy jste si s tím interiérem vyhráli pěkně!! :Bravo: :good:
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 135000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +460000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG

imrija
Offline
Člen VK
Příspěvky: 561
Registrován: 19 zář 2018 12:24
Bydliště: Liberec
Vůz: volva

Re: Sinki+imrija: 944

Příspěvek od imrija »

Petr Marek píše:Kdo si hraje nezlobí! :wink:
A vy jste si s tím interiérem vyhráli pěkně!! :Bravo: :good:
Bohužel už by to chtělo znovu vyluxovat :D
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 10833
Registrován: 21 lis 2009 20:33
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Bydliště: Semily

Re: Sinki+imrija: 944

Příspěvek od raolsa »

Ty silentbloky už si říkaly o výměnu. :DObrázek
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

imrija
Offline
Člen VK
Příspěvky: 561
Registrován: 19 zář 2018 12:24
Bydliště: Liberec
Vůz: volva

Re: Sinki+imrija: 944

Příspěvek od imrija »

Jo, říkám že by to chtělo vyluxovat :-D
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 10481
Registrován: 25 lis 2010 17:10
Bydliště: Plzeň
Vůz: 745;944;945;V70II;XC90 V8

Re: Sinki+imrija: 944

Příspěvek od Urvanej »

Tvl ale co pak dá práci vyčistit to rameno od toho přirezlýho bordelu... sem na to normálně obětoval jedno hnusný dláto. :bad:
Hlavně dotahovat až posazený na kolech, jinak to za pár tisíc děláš znova.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004 ex:764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 10833
Registrován: 21 lis 2009 20:33
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Bydliště: Semily

Re: Sinki+imrija: 944

Příspěvek od raolsa »

Urvanej píše:Hlavně dotahovat až posazený na kolech, jinak to za pár tisíc děláš znova.
Tak to se snad dělá u všech silentbloků co mají průběžný šroub. :wink: Akorát, že někteří "mechanici" to buď prostě nevědí, nebo na to hážou bobek.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 10481
Registrován: 25 lis 2010 17:10
Bydliště: Plzeň
Vůz: 745;944;945;V70II;XC90 V8

Re: Sinki+imrija: 944

Příspěvek od Urvanej »

Njn, občas zapomínám, že jsou někteří jedinci, kteří to vědí :-D
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004 ex:764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

vityjan
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 811
Registrován: 12 led 2012 19:07
Bydliště: Olovnice, Sušice
Vůz: 945 D24TIC 94

Re: Sinki+imrija: 944

Příspěvek od vityjan »

Hoši vysvětlete mi proč? Už jsem to slyšel tolikrát a nikdo mi nevysvětlil proč to tak má bejt?
_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 10833
Registrován: 21 lis 2009 20:33
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Bydliště: Semily

Re: Sinki+imrija: 944

Příspěvek od raolsa »

Protože když máš kola ve vzduchu tak jsou ramena svěšená směrem dolů. A když v téhle poloze utáhneš silentbloky, tak když dáš auto na zem, tak se ramena pootočí do běžné polohy při jízdě a trochu nakroutí silentbloky. Ty jsou tak vlastně pořád napružené místo toho, aby se nakroutily jenom když se auto zhoupne. Takže dříve odejdou.
Proto se silentbloky musí utahovat až když je auto na zemi a ramena v běžné poloze.
Snad jsem to napsal srozumitelně.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

vityjan
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 811
Registrován: 12 led 2012 19:07
Bydliště: Olovnice, Sušice
Vůz: 945 D24TIC 94

Re: Sinki+imrija: 944

Příspěvek od vityjan »

Diky Radku!
_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985

imrija
Offline
Člen VK
Příspěvky: 561
Registrován: 19 zář 2018 12:24
Bydliště: Liberec
Vůz: volva

Re: Sinki+imrija: 944

Příspěvek od imrija »

Po výměně čepů, uložení stabíku, uložení ramen apod. modrá začala zase poslušně držet na silnici a přestala plavat a nedotáčet. Jízda na kostkách je teď super! Díky Radku!
Stejně tak díky za poslepování výfuku a výměnu vodní pumpy. A za revizi brzd, vč. výměny hadic a seřízení posilovače!

Předtím jsem vyměnil těsnění svodů a sání, to druhé vřele doporučuju, leč to příliš nechápu - auto jezdilo uchlastané, trošku víc to žralo, střílelo to do výfuku a výfuk smrděl benzínem.
Od výměny se to zkulturnilo a auto získalo podstatně větší krouťák v nižších otáčkách. Výfuk nesmrdí (místo nespáleného benzínu jsou cítit hořké mandle) a pravidelnou cestu domov-Praha jsem zvládl za 3/4 paliva, za kolik jsem to zvládal předtím.
Původní těsnění bylo na spodní hraně uplně hadrovité, na čemž měl pravděpodobně podíl i tekoucí domeček termostatu. Ten jsem přetěsnil, na základě čehož mi zřejmě díky přítomnosti bubliny v okruhu zemřela vodní pumpa.

Před zimou musíme ještě zvládnout vyměnit kohout na topení a pořešit brzdy, které jsou stále naprd.
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec

Zpět na „Galerie uživatelů“