Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
- Autor
- Zpráva
#5626 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Holubický kopec před Slavkovem u Brna, nic neobvyklýho - bohužel.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 32
- Příspěvky: 399
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Obědovice, okr. HK
- Vůz: V70, 2.4, LPG, '02
#5627 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
V tomhle si dovolit tam takhle prasit, to si dela kozy....a co tam jeste vysvetloval rukama kdyz si ho stopli.....
_________________
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 234
- Příspěvky: 5009
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#5628 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Asik bych si musel jít hned vyměnit trenky...
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 50
- Příspěvky: 879
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Ivančice
- Vůz: 760 B280F + AW71 '89
- x 1
#5629 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
https://chrudimsky.denik.cz/nehody/foto-v-zajecicich-se-srazil-vlak-s-autem-zemreli-dva-lide-20210304.html
Vlak jel od Chrudimě na Chrast, rozhledové poměry měl z tohoto směru řidič výborné. Přejezd je chráněný, zajištěný světelnou signalizací, ale bez závor.
...
Na sociálních sítích po dvojité tragédii za dva roky už místní diskutují, že by zde měly být instalovány závory.
Kdepak, závory nejsou třeba. Stačí jen aby lidi nebyli banda blbých opic co si řeknou "na červenou můžu jet, to je osobák, ten určitě zastaví na zastávce".
Vlak jel od Chrudimě na Chrast, rozhledové poměry měl z tohoto směru řidič výborné. Přejezd je chráněný, zajištěný světelnou signalizací, ale bez závor.
...
Na sociálních sítích po dvojité tragédii za dva roky už místní diskutují, že by zde měly být instalovány závory.
Kdepak, závory nejsou třeba. Stačí jen aby lidi nebyli banda blbých opic co si řeknou "na červenou můžu jet, to je osobák, ten určitě zastaví na zastávce".
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 207
- Příspěvky: 3222
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#5630 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
už jsem to tu kdysi psal - ne vždy je světelná signalizace funkční, ale to ČD (potažmo Správa železnic, nevím kdo za to zodpovídá) nikdy nepřiznají a dokud
je někdo neusvědčí s kamerovým záznamem, tak jsou nedotknutelní.
Asi před 10 lety mámu málem zabil vlak na nechráněném přejezdu viz. foto. Dle obrázku z map taky vypadá, že je perfektní rozhled na obě strany,
ale ve směru od Lnářů kryje velkou část železnice množství drážních budov, které končí až cca 50-100 metrů od přejezdu. Vlak se za ně tedy bez problému
schová. Díky bohu se tenhle přejezd dá přejet klidně 60-80km/h a to máti zachránilo, jakmile dojela k přejezdu (světla blikaly bíle), spoza drážních budov
se vyřítil ve 100km/h vlak...měla to o fous
Kdyby to nestihla, v novinách by se psalo o "kundě", co nedbala výstražné signalizace.
je někdo neusvědčí s kamerovým záznamem, tak jsou nedotknutelní.
Asi před 10 lety mámu málem zabil vlak na nechráněném přejezdu viz. foto. Dle obrázku z map taky vypadá, že je perfektní rozhled na obě strany,
ale ve směru od Lnářů kryje velkou část železnice množství drážních budov, které končí až cca 50-100 metrů od přejezdu. Vlak se za ně tedy bez problému
schová. Díky bohu se tenhle přejezd dá přejet klidně 60-80km/h a to máti zachránilo, jakmile dojela k přejezdu (světla blikaly bíle), spoza drážních budov
se vyřítil ve 100km/h vlak...měla to o fous
Kdyby to nestihla, v novinách by se psalo o "kundě", co nedbala výstražné signalizace.
Naposledy upravil(a) Ejdou Rotacak dne 05 bře 2021 09:15, celkem upraveno 2 x.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 226
- Příspěvky: 5186
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#5631 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Mi připomíná jak u nás v Havířově vylepšili přechod o osvětlení: https://mapy.cz/zakladni?x=18.3983691&y=49.7935882&z=19&pano=1&pid=5980364&yaw=5.459&fov=1.257&pitch=0.045
Je to fajn věc, akorát tu debilní bednu umístili tak, že když člověk vyjíždí musí nejdříve dát přednost zleva, potom najet do křižovatky a potom dát přednost zprava. Demence neskutečná... Místní to znají a zastavují před křižovatkou.
Je to fajn věc, akorát tu debilní bednu umístili tak, že když člověk vyjíždí musí nejdříve dát přednost zleva, potom najet do křižovatky a potom dát přednost zprava. Demence neskutečná... Místní to znají a zastavují před křižovatkou.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 223
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#5632 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Jo a ty lampy nad přechodama, aby byly pěkně osvětlený, jsou taky chytrá věc. Nevim proč je dávaji na stranu k bližšímu řidiči, protože se za ně dítě krásně schová.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 226
- Příspěvky: 5186
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#5633 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
To má důvod ve fyzice. Potřebuješ toho chodce nasvětlit ze strany kde přechází. když to dáš za přechod tak tě to akorát bude oslňovat. Ano tady se schová chodec buď za lampu nebo za tu hnusnou krabici. Předtím byl ten přechod bezpečnější. Šlo by to řešit až nahoře, ale to by bylo pro ně asi moc komplikovany.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 188
- Příspěvky: 3356
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#5634 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Jsou dva zpusoby nasvetleni prechodu. Bud ze nasvetlis postavu zepredu smerem.od prijizdejiciho vozu. A.nebo zezqdu a ty pak vlastne vidis siluetu cloclveka v osvetlenem prostoru.
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 73
- Příspěvky: 1867
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Bechyně
- Vůz: V40 1,9Di 85kW r.v 2001 D4192T3
#5635 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Podle me by se ty lampy meli davat, aby svitily na chodnik, na silnici sviti moje svetla, ale na chodniku je stin...
_________________
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 223
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#5636 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Do stejnýho "problému" řadim reflexní značky. Ty v noci tak svítí, že uvidět zviřátko je nemožný, natož drobounkej, ale důležitej odraz světla z jeho sítnice.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 188
- Příspěvky: 3356
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#5637 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Souhlas, nektery znacky sviti tolik, ze musim vypnout dalkovy svetla jinak nic nevidim....
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 611
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 945 D24TIC
#5638 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
A to u nás někdo zapracoval a nařídil nějakou maximální možnou odrazivost značek, pokud se nepletu. V Čobolstánu ne a třeba pozadí směrových šipek do zatáčky odráží v nejmodernějších provedeních tolik, že ani s potkávačkami není pořádně vidět, kde že je vlastně asfalt...
Urvanej:
To jsem rád, že někdo napíše veřejně, že takhle jezdí
Nekoukám na silnici, ale do škarpy a za ně, držím se mezi nima a hledám ten záblesk. Už jsem takhle neudělal bebino autu a zvěři určitě ve stovce případů a nejmíň jednou to pomohlo i tomu za mnou, i když se hrozně divil a nejdřív nadával, proč musí na brzdy jak před zdí-ale poděkoval.
Urvanej:
To jsem rád, že někdo napíše veřejně, že takhle jezdí
Nekoukám na silnici, ale do škarpy a za ně, držím se mezi nima a hledám ten záblesk. Už jsem takhle neudělal bebino autu a zvěři určitě ve stovce případů a nejmíň jednou to pomohlo i tomu za mnou, i když se hrozně divil a nejdřív nadával, proč musí na brzdy jak před zdí-ale poděkoval.
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 50
- Příspěvky: 879
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Ivančice
- Vůz: 760 B280F + AW71 '89
- x 1
#5639 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Ne vždy je funkční, ale to snadno prokáže černá skříňka. Většinou je posloupnost výpovědi "máte to v bordelu, blikalo to bíle tak jsem jel" - začla se stahovat data, to je standartní úkon - "ok, tak ale neblikalo nic, bylo to úplně zhaslý" - data ukázala že to funkční bylo - "ok, oslepilo mne sluníčko, jel jsem proti němu". Jo, v 17 hod a když jel směrem na východ.Ejdou Rotacak píše: ↑05 bře 2021 09:09 už jsem to tu kdysi psal - ne vždy je světelná signalizace funkční, ale to ČD (potažmo Správa železnic, nevím kdo za to zodpovídá) nikdy nepřiznají a dokud
je někdo neusvědčí s kamerovým záznamem, tak jsou nedotknutelní.
Asi před 10 lety mámu málem zabil vlak na nechráněném přejezdu viz. foto. Dle obrázku z map taky vypadá, že je perfektní rozhled na obě strany,
ale ve směru od Lnářů kryje velkou část železnice množství drážních budov, které končí až cca 50-100 metrů od přejezdu. Vlak se za ně tedy bez problému
schová. Díky bohu se tenhle přejezd dá přejet klidně 60-80km/h a to máti zachránilo, jakmile dojela k přejezdu (světla blikaly bíle), spoza drážních budov
se vyřítil ve 100km/h vlak...měla to o fous
S těmito výmluvami se setkávám vcelku často. Na naší trati vím od roku 2007 o 4 případech kdy přejezd nefungoval a zvoral to strojvedoucí že to tam projel plnou rychlostí, z toho v jednom případě srazil auto - naštěstí to řidič přežil (tuším 2010 u Starého Lískovce, jak trať podchází D1). Ostatní stovky nehod jdou na vrub řidičům a chodcům. Včetně toho že přejezd byl mrtvý po bouřce, vlak troubí co může, jede na Op 10 km/h a stejně se našel trotl co před něj vjel (lom Na Leskouně).
Na youtube už jsou i dashcamy z vlaku kde je vidět co někteří držitelé řidičáků dokáží spáchat.
Přejezdy jsou starosti Správy železnic. ČD jsou jen dopravce, starají se tedy jen o palubní personál a vozidla, zjednodušeně řečeno. Infrastruktura je starostí Správy železničnin.
Podle místních, co mluvili s novináři, jeli ze strany kde je rozhled dobrý. A že místní dokáží omlátit o hlavu kde co, pokud tam není vše v rychtyku.
Tam si trochu protiřečíš. "Nechráněné" přejezdy neexistují - vždy je chráněn alespoň křížem. I pokud upustíme od slovíčkaření, tak na takovém přejezdu není pozitiva - nemohla by tam blikat bílá světla. Pokud tam blikají, tak je přejezd chráněn zabezpečovací technikou.
Neříkám že se to nemohlo stát jak matka říkala, ale vzhledem k tomu co mi řidiči předvádějí zejména ve Studenci, Našiměřicích a Břežanech, tak jsem k tomu dosti skeptický. Jednak vidím co se tam při průjezdu vlaku dělo, přejezdy mají provozní indikace a pak není problém vytáhnout data z archivu černé skříňky, jak jsem psal výše - a tam se už neokecá nic.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 223
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#5640 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Hele a jak je možný, že přejezd 20 let blikal a teď¨(cca 2 roky) už nebliká bíle? Ptám se, protože je to místní zásobovací trať letiště, kde jede jeden vlak za měsíc (spíš míň) a křižuje I. třídu, takže tvl jako 30km/h???
Je to mezi Zbůchem a Chotěšovem na státovce. To jen kdybys věděl odpověď.
Je to mezi Zbůchem a Chotěšovem na státovce. To jen kdybys věděl odpověď.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 127
- Příspěvky: 663
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Teplice
- Vůz: V70II D5
#5641 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Tuhle nehodu sem zrovna včera řešil na směně. V tomto případě by nepomohli ani závory. Řidič vůbec nebrzdil ani nereagoval na přejezd, kde svítila červená světla. Vletěl přímo pod motor, který jel stovkou, protože na zastávce co je hned za přejezdem nestavěl. Oba v autě na místě mrtvý nebylo jim pomoci. Vlak auto táhnul napíchnuté na předku skoro 300m než s nimi zastavil...nebel píše: ↑05 bře 2021 08:09 https://chrudimsky.denik.cz/nehody/foto-v-zajecicich-se-srazil-vlak-s-autem-zemreli-dva-lide-20210304.html
Vlak jel od Chrudimě na Chrast, rozhledové poměry měl z tohoto směru řidič výborné. Přejezd je chráněný, zajištěný světelnou signalizací, ale bez závor.
...
Na sociálních sítích po dvojité tragédii za dva roky už místní diskutují, že by zde měly být instalovány závory.
Kdepak, závory nejsou třeba. Stačí jen aby lidi nebyli banda blbých opic co si řeknou "na červenou můžu jet, to je osobák, ten určitě zastaví na zastávce".
_________________
Bylo....Škoda Yeti 1,2TSi
Honda XRV750 Afrika Twin
Bylo....Škoda Yeti 1,2TSi
Honda XRV750 Afrika Twin
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 162
- Příspěvky: 4940
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#5642 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Na letiště něco ještě jezdí?? Vzpomínám, jak jsme po těch kolejích chodili do Chotěšova na pívo. Tam to šlo, ale ta cesta zpátkyUrvanej píše: ↑05 bře 2021 11:32 Hele a jak je možný, že přejezd 20 let blikal a teď¨(cca 2 roky) už nebliká bíle? Ptám se, protože je to místní zásobovací trať letiště, kde jede jeden vlak za měsíc (spíš míň) a křižuje I. třídu, takže tvl jako 30km/h???
Je to mezi Zbůchem a Chotěšovem na státovce. To jen kdybys věděl odpověď.
image.png
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 207
- Příspěvky: 3222
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#5643 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Tak, čekal jsem, že se můžu (musím) "mašinfírů" dotknout, když jsem to psal, asi bych to uzavřel tím, že mámu oslnilo slunko, byla připitá a tak celkově.... jedná se o nesvéprávnou osobu.
Za protiřečení se omlouvám - přejezd za Lnáři není nechránění, je vybaven plně funkční světelnou signalizací na věky věků amen
Za protiřečení se omlouvám - přejezd za Lnáři není nechránění, je vybaven plně funkční světelnou signalizací na věky věků amen
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 127
- Příspěvky: 663
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Teplice
- Vůz: V70II D5
#5644 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Na letiště se jezdí, zrovna příští týden pojedou dva vlaky. Ten přejezd na 26 trvale vypnut z činnosti, je nefunkční. Když jede vlak, má rozkaz (opatření jízdy přes "rozbitý přejezd") a ještě něž vjede na přejezd seskočí maník s praporkem a zastaví auta...Urvanej píše: ↑05 bře 2021 11:32 Hele a jak je možný, že přejezd 20 let blikal a teď¨(cca 2 roky) už nebliká bíle? Ptám se, protože je to místní zásobovací trať letiště, kde jede jeden vlak za měsíc (spíš míň) a křižuje I. třídu, takže tvl jako 30km/h???
Je to mezi Zbůchem a Chotěšovem na státovce. To jen kdybys věděl odpověď.
image.png
_________________
Bylo....Škoda Yeti 1,2TSi
Honda XRV750 Afrika Twin
Bylo....Škoda Yeti 1,2TSi
Honda XRV750 Afrika Twin
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 589
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Děčín / Hamburk
- Vůz: O3 RS EA888
#5645 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Ono se na to musíš taky podívat z druhé strany. Kolegovi už uskakoval naháč někde v německých lesích těsně před předkem. Já zatím vytruboval jen zvěř a na kontě mám pouze ptáka, o to víc mně to mrzí, že to byl dravec, ale vletěl mi před nárazník sám a já nestačil ani houknout. Ovšem, když vidíš co ty ldii dělají na přejezdu, to je masakr... jede vlak byť i "krokem" a koukají na něj a stejěn tam vjedou, on tam má asi volant a uhne se jinam. Jo staré mašiny měly volant, ale na zatáčení to nebylo. My máme pouze rajčáky Ted minulý týden tam jeden ferda vletěl kolegovi, protže přejezd měl poruchu a zabezpečoval to kontaktem před přejezdem Automatik HET. Strejda to asi už nevydržel, když viděl, že vlak před přejezdem zastavil a začal předjíždět kolonu i přejezd, jenže to se dal vlak zase do pohybu. DOstal pořádnou trubku. Samozřejmě ujel. My máme napsáno max 100km/h za zadkem jsem měl od 800 do 1800tun, standartní zábrzdná vzdálenost v Německu je 1250m u PZB. S těmi 1800tunami stačí, aby byla vlhkost nebo námraza a toto jede jak po másle . Styčná plocha kola na koleji je velikosti pěti centu, tam to prostě nezašaltujeme jen tak na místě.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 135
- Příspěvky: 5110
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#5646 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Takže prakticky dřívější "vlečkový přejezd" který měl jiný značení a jiný limyty na projetí, jenže nějakej trotl to zrušil už nevim kdy.Airbus380 píše: ↑05 bře 2021 17:51Na letiště se jezdí, zrovna příští týden pojedou dva vlaky. Ten přejezd na 26 trvale vypnut z činnosti, je nefunkční. Když jede vlak, má rozkaz (opatření jízdy přes "rozbitý přejezd") a ještě něž vjede na přejezd seskočí maník s praporkem a zastaví auta...Urvanej píše: ↑05 bře 2021 11:32 Hele a jak je možný, že přejezd 20 let blikal a teď¨(cca 2 roky) už nebliká bíle? Ptám se, protože je to místní zásobovací trať letiště, kde jede jeden vlak za měsíc (spíš míň) a křižuje I. třídu, takže tvl jako 30km/h???
Je to mezi Zbůchem a Chotěšovem na státovce. To jen kdybys věděl odpověď.
image.png
2sup: táta kdysy vyprávěl jak projel stádem krav co se zatoulaly na trať. Celkem ani pět do guláše, jednu měli naháklou na předním háku za páteř tak ji museli majzlíkem přeseknou, to ještě jezdil náklady CB-Plzeň na 556.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 589
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Děčín / Hamburk
- Vůz: O3 RS EA888
#5647 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
To z ty 556 nemohl ani kravičky vepředu vidět, ne? Žádná radlice jak v americkém filmu au au. Nám hned po nástupu do školy říkali, když vám tam něco nebo někdo vběhne nebo vjede není to vaše vina, s tím se musíte smířit. První tyden se každé odpo koukalo na nehody typu Eschede, další si nevzpomenu kde,tam to bylo taky hodně hnusný parní lokomotiva nabrala cisternu s benzínem a ve vlaku byl školní výlet. No dost nás tímhle krmili...
Pokud to je přes silnici I. Třídy a používá se minimálně, tak by SŽDC mohlo zainvestovat to signalizace, která aspoň dovoluje 50km/z, ne?
Pokud to je přes silnici I. Třídy a používá se minimálně, tak by SŽDC mohlo zainvestovat to signalizace, která aspoň dovoluje 50km/z, ne?
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 50
- Příspěvky: 879
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Ivančice
- Vůz: 760 B280F + AW71 '89
- x 1
#5648 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Tak to nevím, je to na druhém konci republiky.Urvanej píše: ↑05 bře 2021 11:32 Hele a jak je možný, že přejezd 20 let blikal a teď¨(cca 2 roky) už nebliká bíle? Ptám se, protože je to místní zásobovací trať letiště, kde jede jeden vlak za měsíc (spíš míň) a křižuje I. třídu, takže tvl jako 30km/h???
Je to mezi Zbůchem a Chotěšovem na státovce. To jen kdybys věděl odpověď.
image.png
Obecně vzato přejezd neblikà bíle pokud:
- je v poruše
- je vypnutý
- je v anulaci (ve vzdalovacím obvodu je vlak)
Je možné že přejezd na 26 je vypnutý. Proč, to nevím, ani nevím zda je "státní" (Správy železnic) nebo vlečkaře.
Vím že vyplý přejezd je na I/17 mezi Chrudimí a Heřmanovým městcem z důvodu katastrofálního stavu trati. Ale tam je to v obci, tak zpomalení na 30 km/h tolik nemrzí jako zpomalení z 90 km/h.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 50
- Příspěvky: 879
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Ivančice
- Vůz: 760 B280F + AW71 '89
- x 1
#5649 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Mně ses ani nedotkl, ani nejsem mašinfíra.Ejdou Rotacak píše: ↑05 bře 2021 17:48 Tak, čekal jsem, že se můžu (musím) "mašinfírů" dotknout, když jsem to psal, asi bych to uzavřel tím, že mámu oslnilo slunko, byla připitá a tak celkově.... jedná se o nesvéprávnou osobu.
Za protiřečení se omlouvám - přejezd za Lnáři není nechránění, je vybaven plně funkční světelnou signalizací na věky věků amen
Ani se nebudu hádat jak to bylo, nebyl jsem u toho.
Jen říkám že když jsem měl problém na přejezdu na svých stanicích, tak se zatím prokázala vždy chyba řidiče vyť zprvu tvrdili něco jiného.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 459
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo V70 II D5 AWD
#5650 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
No to mě pos....
_________________
je : Volvo V 70 II 2007 2,4 D5 AWD aut.136 Kw Olivák ,V70 Cross County 1998, B5254T (2,5T, 142kW), LPG Bylo: Volvo 740 GLT 1989 2.3 Gltečko, Volvo 850 LW 1994 850 2.5 20V ,Volvo V70 II 2001 2,5 TDI Black ,Volvo 760 GLE 1989 2,4 - TD-Sojkovka klenot
je : Volvo V 70 II 2007 2,4 D5 AWD aut.136 Kw Olivák ,V70 Cross County 1998, B5254T (2,5T, 142kW), LPG Bylo: Volvo 740 GLT 1989 2.3 Gltečko, Volvo 850 LW 1994 850 2.5 20V ,Volvo V70 II 2001 2,5 TDI Black ,Volvo 760 GLE 1989 2,4 - TD-Sojkovka klenot
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 3 Odpovědi
- 2305 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr Marek
-
- 5 Odpovědi
- 491 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od e.w.i.n.g.1
-
- 10 Odpovědi
- 1517 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Honza
-
- 1 Odpovědi
- 512 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Bakly
-
- 12 Odpovědi
- 989 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od MikeEM