Pedrozo1 - 740 Turbo sedan, B204GT M46
Volvo zrychlení 100-160 km/h
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 656
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Sedlčany (Příbramsko)
- Vůz: Volvo 740 Turbo sedan B204GT
- Bydliště: VRZČ
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Tak dnes jsem byl mile překvapenej!!! Na čtyřku bez řazení z kila na 160 - 9,73 s
Pedrozo1 - 740 Turbo sedan, B204GT M46
Pedrozo1 - 740 Turbo sedan, B204GT M46
_________________
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003
-
Offline
- Příspěvky: 6119
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Volvo zrychlení 100-160 km/h
S60 2,4T 147 kw, r.v. 2001 manuál, plná nádrž benzinu, akcelerace na LPG rovných 11 sec
-
Offline
- Příspěvky: 814
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
Volvo zrychlení 100-160 km/h
V70 III D5, 136kw, Geartronic - 9.5s
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Offline
- Příspěvky: 4068
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Volvo zrychlení 100-160 km/h
To jako série? Impozantní..::Philip::.. píše:V70 III D5, 136kw, Geartronic - 9.5s
-
Offline
- Příspěvky: 814
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Mam podezreni na chip. Auto mam srovnane s jinou V70 III D5 136kw Geartronic 2009 kamarada a me jede o mnoho lepe.
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Offline
- Příspěvky: 1737
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
Volvo zrychlení 100-160 km/h
taky jsem to mel za zhruba 11 sekund... ted po novem tcv, lambde a svickach mam pocit, ze to jede o cosi lip, tak pomerim zase...Haben píše:S60 2,4T 147 kw, r.v. 2001 manuál, plná nádrž benzinu, akcelerace na LPG rovných 11 sec
-
Offline
- Příspěvky: 4068
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Stačí zajet do Volva na Service 2.0 a budeš vědět hned, jestli si tam chip měl nebo ne..::Philip::.. píše:Mam podezreni na chip. Auto mam srovnane s jinou V70 III D5 136kw Geartronic 2009 kamarada a me jede o mnoho lepe.
-
Offline
- Příspěvky: 814
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Service 2.0 mi nechteji nahrat, kdyz auto funguje. 
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Offline
- Příspěvky: 141
- Registrován: 20 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Opel OPC V6 2.8
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Ahoj, tak jsem to taky už změřil,
6,36 s , na autě provedena úprava CHIP ARD, TCV od IPD + jedna zátěž cca 77 Kg časoměřič.
S60 T5, '06 manuální převodovka M66
David
6,36 s , na autě provedena úprava CHIP ARD, TCV od IPD + jedna zátěž cca 77 Kg časoměřič.
S60 T5, '06 manuální převodovka M66
David
_________________
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986
-
Offline
- Příspěvky: 378
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: C70 T5 98´
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Dobrej čas, ty 2.4 t5 jsou bestie
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
-
Offline
- Příspěvky: 814
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
Volvo zrychlení 100-160 km/h
2.4 T5 v kombinaci s ARD je absolutni pecka. Heico chip byl nuda.. tezka nuda. Byla to uprava na efekt. V urcitych otackach kopanec kroutaku a tim to haslo. ARD taha brutalne az do 7tis.
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Volvo zrychlení 100-160 km/h
luxuxní.DavidJ píše:Ahoj, tak jsem to taky už změřil,![]()
6,36 s , na autě provedena úprava CHIP ARD, TCV od IPD + jedna zátěž cca 77 Kg časoměřič.
S60 T5, '06 manuální převodovka M66
David
Musel jsi řadit ?
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 814
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
Volvo zrychlení 100-160 km/h
mohu-li reagovat, cele na 3 bez razeni.
se stock SW bylo nutne radit 4 uz nekdy ve 140
se stock SW bylo nutne radit 4 uz nekdy ve 140
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Offline
- Příspěvky: 858
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Nitra
- Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5
Volvo zrychlení 100-160 km/h
husteDavidJ píše:Ahoj, tak jsem to taky už změřil,![]()
6,36 s , na autě provedena úprava CHIP ARD, TCV od IPD + jedna zátěž cca 77 Kg časoměřič.
S60 T5, '06 manuální převodovka M66
David
eRko ma velke straty na pohonnom ustrojenstve, zasa to ale lepsie jazdi mimo rovnej cesty
-
Offline
- Příspěvky: 1796
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
Volvo zrychlení 100-160 km/h
AWD je lepsi v zatackach to muzu potvrdit, kdyz to valite pod plynem, tak je to zuuzo...ale v tom pripade si fakt cucne...
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvky: 4068
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Moc pěknýDavidJ píše:Ahoj, tak jsem to taky už změřil,![]()
6,36 s , na autě provedena úprava CHIP ARD, TCV od IPD + jedna zátěž cca 77 Kg časoměřič.
S60 T5, '06 manuální převodovka M66
David
To jen potvrzuje to co už nějakou dobu razím. 2.4T5 je nejrychlejší sériový Volvo. Škoda žes jí nezměřil i před, aby bylo vidět, kolik z toho dělá chip, a kromě toho po tom co všechno si na tom autě nechával dělat, by jsme tu měli údaj o tom jak má jet 2.4T5 ve 100% mechanickým stavu.
BTW, nezapomínej ve výčtu na výfuk BSR/Simons. Ten taky nějakou tu desetinu srazit umí.
-
Offline
- Příspěvky: 141
- Registrován: 20 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Opel OPC V6 2.8
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Ahoj,
po této zkušenosti to samozřejmě neprodám a nechávám si jí
Zapomněl jsem na ten BSR výfuk, jinak původní HEICO nebylo nic moc.
Teď to jede o hodně lépe a nárůst je hezky rovnoměrný oproti Heicu co bylo hodně skokové. / nic nic a pak kopnutí a pak nic nic /.
Jinak graf z brzdy po smazání Heica je u mého tématu s kolísání otáček, mám pocit, že je tam jen 180 kW naměřeno oproti 191 kW
Teď je to fakt dobrý. Chystám se to změřit a potom napsat moje dojmy a porovnání.
Jinak turbo v extrému tlačilo až 1,5 -1,6 bar. Mám i video záznam.
David
po této zkušenosti to samozřejmě neprodám a nechávám si jí
Zapomněl jsem na ten BSR výfuk, jinak původní HEICO nebylo nic moc.
Teď to jede o hodně lépe a nárůst je hezky rovnoměrný oproti Heicu co bylo hodně skokové. / nic nic a pak kopnutí a pak nic nic /.
Jinak graf z brzdy po smazání Heica je u mého tématu s kolísání otáček, mám pocit, že je tam jen 180 kW naměřeno oproti 191 kW
Teď je to fakt dobrý. Chystám se to změřit a potom napsat moje dojmy a porovnání.
Jinak turbo v extrému tlačilo až 1,5 -1,6 bar. Mám i video záznam.
David
_________________
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986
-
Offline
- Příspěvky: 4068
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Volvo zrychlení 100-160 km/h
To jako s tím ARD, nebo Heico? To je na tohle turbo už celkem dost.DavidJ píše:Jinak turbo v extrému tlačilo až 1,5 -1,6 bar.
-
Offline
- Příspěvky: 141
- Registrován: 20 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Opel OPC V6 2.8
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Ahoj,
je to s ARD, Heico dávalo cca 1,4 - 1,5 bar
D
je to s ARD, Heico dávalo cca 1,4 - 1,5 bar
D
_________________
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986
-
Offline
- Příspěvky: 814
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
Volvo zrychlení 100-160 km/h
K24 umi i 1.8 baru 
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Offline
- Příspěvky: 1454
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Davide to je moc hezký číslo !! Jinak doplněno do tabulky na straně 13 
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvky: 141
- Registrován: 20 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Opel OPC V6 2.8
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Ahoj,
dík za doplnění. Byl jsem překvapený, jak to tam naskočilo a časoměřič ..::Philip::.. taky.
David
dík za doplnění. Byl jsem překvapený, jak to tam naskočilo a časoměřič ..::Philip::.. taky.
David
_________________
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Turbo jo,ale jen aby to snesly i ojnice...::Philip::.. píše:K24 umi i 1.8 baru
-
Offline
- Příspěvky: 4068
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Otázka je jak dlouho :/..::Philip::.. píše:K24 umi i 1.8 baru
Kdybych byl svině tak napíšu že chci vidět z těch 1.8 baru log, ale nebylo by to fér vůči Davidovi, ani jeho znovuzrozenýmu autu.
Další život toho fórovýho německýho křápu by se v tom okamžiku počítal na minuty, spíš na vteřiny
Na takovým tlaku si ve střednědobým horizontu vyláme zuby i nezničitelný TD04 Mitsubishi, aby to mělo cenu tolik tlačit, musí to bejt hybrid, z benzínových turb takový tlaky "dlouhodobě" snáší akorát garretty, ale ani u těch neni životnost na prvním místě.
To se bavíme o čokoládových ložiskách a u kompresoru ztenčený hřídeli K24. Primární problém je že při takovým tlaku je to turbo permanentně přetočený.
Další důvod proč ne je účinnost kompresoru. Kompresorová mapa od K24 7400 neni nikde na netu k dohledání, ale u podobných K24 7200 a TD04 19T oblast (ostrov) nejvyšší účinnosti končí mezi 1.3 -1.45 baru. Cokoli mimo tuto oblast znamená pumpování horkýho vzduchu do motoru. Nevím kolik stupňů pod nulou by muselo venku bejt, aby auto z těch 1.8 baru dokázalo něco dostat. Celkově se řízení motoru u těhle aut velmi úzce odvíjí od IAT (IAT senzor je umístěnej na výstupu mezichladiče) a jakmile je teplota nasávanýho vzduchu vyšší, elektronika ubere předstih, a celý zvýšení tlaku přijde vniveč.... takže čím vyšší tlak tím propastnější rozdíl mezi chováním auta v nízkých a vysokých okolních teplotách, u vyšších tlaků potom i chování v závislosti na délce jízdy. To je taky důvod proč tyhle auta nejdou pořádně odbrzdit, protože žádná brzda nemám tak účinnej ventilátor aby ECU nehrabala do předstihu.
Dá se to oblbnout vstřikováním metanolu, díky němu lze z TD04 dostat dodatečnej výkon v oblasti mimo maximální účinnost, jeho ložiska a hřídel to narozdíl od K24 vydrží.
Potom je tu ještě velmi restriktivní housing turbíny kterej praská už u sériových aut - neviděl jsem jetou K24 bez prasklýho housingu. Čím vyšší plnící tlak tím vyšší poměr EMP/boost, leze nahoru EGT, všechno se hřeje..
Kdyby to někomu přišlo jako jedna pani na internetu povídala, tak vězte, že úplně stejný K24 jsem v mojí 850 zabil dvě, a 1.8 baru k tomu zdaleka potřeba nebylo. Nutno dodat, že pokud K24 netrestáte nesmyslnýma tlakama a přetáčením, je to skvělý turbo, na zvyšování výkonu a ladění je ale mnohem vhodnější starý dobrý TD04.
Naopak motor by tohle vydržel bez problému. Vrtání 81mm, takže blok při trochu lidských hodnotách nepraská, ojnice má zesílený rovnou z výroby, lehkou klikovku, okna mezi válcema pro přefukování tlaku pod pístem, takže ani odvětrání ve velkých otáčkách neni problém. Minimálně do 400koní, spíš 450 neni potřeba ten motor otvírat a zesilovat.martinopel píše:Turbo jo,ale jen aby to snesly i ojnice.
-
Offline
- Příspěvky: 141
- Registrován: 20 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Opel OPC V6 2.8
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Ahoj,
dík za další velni hodnotné informace, zase jsem o něco vzdělanější. Dali všechna čest. Jinak zase pár informací ode mě.
Zamozřejmě s rezervou. Trochu ten tlak 1,6 bar mě zneklidnil. Tak jsem prohrabal své poznámky z dřívější doby, co jsem měl Heico. Tlaky, které uvádím, mám z budíku, který jsem si přidělal na sloupek před lety. Jsou to moje subjektivní poznatky z auta. Nebudu uvádět parametry Chipu, neměl jsem je nikdy změřené jen, co jsem dostal k tomu dokumenty, informace od úpravce. Vše jen z pocitu jízdy a odečítání z budíku.
1. SW Volvo , TCV - od IPD, standardní tlak 0,6 - 0,7 bar, při přeřazení z 5 st na 6 st, plyn podlaha 6st tak 0,8 - 0,9 bar / něco mezi /
2. SW Heico, TCV - od IPD, standardní tlak 1,1 - 1,2 bar, při přeřazení z 5 st na 6 st, plyn podlaha 6st tak cca max 1,4 bar
3. SW ARD, TCV - od Volva - originální, standardní tlak 1,1 možná něco více, při přeřazení z 5 st na 6 st, plyn podlaha 6st tak 1,3 bar
4. SW ARD, TCV - od IPD, standardní tlak 1,1 - 1,2 bar, při přeřazení z 5 st na 6 st, plyn podlaha 6st tak 1,5 - 1,6 bar / něco mezi / při této sestavě jsem měřil zrychlení ze 100 - 160 km/h
Většinou ten tlak vylítne po přeřazeních na vyšší stupeň a je to velni rychle a hned klesne na standard.
Jinak další postřeh při rychlosti 130 km/h tempomat před ADR je 2900 - 3000 ot. Po ARD je to 2750 - 2800 ot. max.
Se SW Volvo jsem nemohl pořádně jet na čas ze 100 -160 km/h, protože jsem musel už ve 140 km/h přeřadit, aby se auto neodpojilo / povedlo se mi, že auto se odpojilo kolem 6800 ot / Teď na 3 st. až do 160 km/h bez přetočení a odpojení.
SW od ARD byl nahrán do auta, kde byl už osazen TCV od IPD.
Jinak s tím TCV od IPD mi to připadá více citlivější na plyn a svižnější.
Ještě to jednou vyzkouším a nechám to projet Filipa, taky ať přidá něco z informací a plánuji brzdu.
David
dík za další velni hodnotné informace, zase jsem o něco vzdělanější. Dali všechna čest. Jinak zase pár informací ode mě.
Zamozřejmě s rezervou. Trochu ten tlak 1,6 bar mě zneklidnil. Tak jsem prohrabal své poznámky z dřívější doby, co jsem měl Heico. Tlaky, které uvádím, mám z budíku, který jsem si přidělal na sloupek před lety. Jsou to moje subjektivní poznatky z auta. Nebudu uvádět parametry Chipu, neměl jsem je nikdy změřené jen, co jsem dostal k tomu dokumenty, informace od úpravce. Vše jen z pocitu jízdy a odečítání z budíku.
1. SW Volvo , TCV - od IPD, standardní tlak 0,6 - 0,7 bar, při přeřazení z 5 st na 6 st, plyn podlaha 6st tak 0,8 - 0,9 bar / něco mezi /
2. SW Heico, TCV - od IPD, standardní tlak 1,1 - 1,2 bar, při přeřazení z 5 st na 6 st, plyn podlaha 6st tak cca max 1,4 bar
3. SW ARD, TCV - od Volva - originální, standardní tlak 1,1 možná něco více, při přeřazení z 5 st na 6 st, plyn podlaha 6st tak 1,3 bar
4. SW ARD, TCV - od IPD, standardní tlak 1,1 - 1,2 bar, při přeřazení z 5 st na 6 st, plyn podlaha 6st tak 1,5 - 1,6 bar / něco mezi / při této sestavě jsem měřil zrychlení ze 100 - 160 km/h
Většinou ten tlak vylítne po přeřazeních na vyšší stupeň a je to velni rychle a hned klesne na standard.
Jinak další postřeh při rychlosti 130 km/h tempomat před ADR je 2900 - 3000 ot. Po ARD je to 2750 - 2800 ot. max.
Se SW Volvo jsem nemohl pořádně jet na čas ze 100 -160 km/h, protože jsem musel už ve 140 km/h přeřadit, aby se auto neodpojilo / povedlo se mi, že auto se odpojilo kolem 6800 ot / Teď na 3 st. až do 160 km/h bez přetočení a odpojení.
SW od ARD byl nahrán do auta, kde byl už osazen TCV od IPD.
Jinak s tím TCV od IPD mi to připadá více citlivější na plyn a svižnější.
Ještě to jednou vyzkouším a nechám to projet Filipa, taky ať přidá něco z informací a plánuji brzdu.
David
_________________
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: JirkaC009

