Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Bikerbob
Offline
Příspěvky: 86
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Ostrava
Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Bikerbob »

martinopel píše:
Bikerbob píše: dalo by se to prosím trochu více rozvinout?? zatím nejsem tak zkušený volvista...moc děkuji
TF80 novější modely 136kW je dle mého mnohem problématičtější(náchylnější) než AW5550 starší modely 120kW

co říkáte na tenhle kousek, když teda 120ku a nechat chipnout na 147Kw... dle našeho rozhovoru....
mám 100, ne 100, ale 1000 chutí pro něj jet...

https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Volvo-XC90-D5-Executive-XENON-NAVI-DPF-AHK/vhc:car,cnt:de,pgn:3,pgs:10,srt:price,sro:asc,ms1:25100_37_,frx:2014,slt:dealer,ful:diesel,ger:automatic_gear,dmg:false/pg:vipcar/221745905.html

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6088
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

Jak psal ok2ucx, ja bych premyslel i o 120 kw s dodelanym dpf. Auto o nem nevi a jezdi bez problemu. Spotreba nebude o nic moc vetsi, jak bez dpf. A navic, vychazim z toho, ze pokud by se ti dpf podelalo, tak ho vyjmes a jezdis dal. Auto to nepozna. Velkou odmenou ti bude to, ze kdyz to chipnes, tak ti to nebude hulit. Tech 147 kw je uz moc na 120 kw bez dpf, asi to nestiha plnit vzduch. Pri tomto navyseni to zatim hulilo vsem, s kym jsem mluvil. S chipem na 136 kw je to jeste v norme.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

old.fashioned
Offline
Příspěvky: 774
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: České Budějovice
Vůz: XC60 D4 AWD MY 2017

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od old.fashioned »

opravdu platí že u 120 kw, když se dá pryč DPF, auto to nepozná, a nevznikne problém na emisích (tak aby se nemusel dodávat podvodný software)?
_________________
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6088
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

Na emisich mozna, pokud budes mit v papirech euro4. Ale dle ok2ucx s tim dpf fakt nejsou problemy. Je zahadou, jak vlastne toto dodelavane dpf funguje. Ale je jedno jasne, auto s nim jezdi bez jedibeho cerneho cmoudnuti
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2609
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/P*/740/940

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

old.fashioned píše:opravdu platí že u 120 kw, když se dá pryč DPF, auto to nepozná, a nevznikne problém na emisích (tak aby se nemusel dodávat podvodný software)?
Nenene:

tyhle 120kW (D5244T) a 96kW (D5244T2) jsou motory z fabriky BEZ DPF (motor s černým krytem) a ten se do Volva dával někdy až do modelového roku 2005.

Ale protože Němci zavedli emisní zóny už dávno, hromada majitelů si nechala domontovat DPF do takového auta - zcela legálně - často v autorizovaném servisu Volvo - se zápisem do TP - také dostali zelenou plaketu.

Někde už jsem i četl, jak tento systém funguje, ale už si to moc nepamatuju.

V každém případě o něm auto (z elektrického hlediska) vůbec neví, vlastně celý filtr je zcela pasivní, není tam žádná močovina, žádné dráty nic, prostě plechovka, co funguje. A když se tohle změří na ME, tak přes limity Euro4 jednoduše projde. Nalítáno toto jedno konkrétní auto má mnoho desítek tisíc kilometrů (jen v ČR 60tkm) a DPF stále chodí. Auto i pěkně jede, nekouří. Funguje.

Za mě: ideální způsob, jak získat Euro4. Asi to nějaké slabiny mít bude, ale (to jen spekuluji) asi nebudou vidět - třeba nějaké emise NOx nebo tak něco. Jinak by výrobci nevymýšleli ty stále sofistikovanější způsoby, jak projít homologačním cyklem. Že to celé nakonec stejně nefunguje, důkazem je celý Dieselgate, což je téma na zcela jinou diskusi...

Pavel

P.S. Pokud koupíš z DE auto s Euro3 motorem a s přidaným filtrem DPF (vč. papírů Euro4), tak samozřejmě filtr můžeš vykostit (auto nic nepozná) a tady to přihlásíš jako Euro3 auto. Jestli ale celý systém DPF funguje, tak si myslím, že by to byla škoda...
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Bikerbob
Offline
Příspěvky: 86
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Ostrava
Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Bikerbob »

ok2ucx píše:
old.fashioned píše:opravdu platí že u 120 kw, když se dá pryč DPF, auto to nepozná, a nevznikne problém na emisích (tak aby se nemusel dodávat podvodný software)?
Nenene:

tyhle 120kW (D5244T) a 96kW (D5244T2) jsou motory z fabriky BEZ DPF (motor s černým krytem) a ten se do Volva dával někdy až do modelového roku 2005.

Ale protože Němci zavedli emisní zóny už dávno, hromada majitelů si nechala domontovat DPF do takového auta - zcela legálně - často v autorizovaném servisu Volvo - se zápisem do TP - také dostali zelenou plaketu.

Někde už jsem i četl, jak tento systém funguje, ale už si to moc nepamatuju.

V každém případě o něm auto (z elektrického hlediska) vůbec neví, vlastně celý filtr je zcela pasivní, není tam žádná močovina, žádné dráty nic, prostě plechovka, co funguje. A když se tohle změří na ME, tak přes limity Euro4 jednoduše projde. Nalítáno toto jedno konkrétní auto má mnoho desítek tisíc kilometrů (jen v ČR 60tkm) a DPF stále chodí. Auto i pěkně jede, nekouří. Funguje.

Za mě: ideální způsob, jak získat Euro4. Asi to nějaké slabiny mít bude, ale (to jen spekuluji) asi nebudou vidět - třeba nějaké emise NOx nebo tak něco. Jinak by výrobci nevymýšleli ty stále sofistikovanější způsoby, jak projít homologačním cyklem. Že to celé nakonec stejně nefunguje, důkazem je celý Dieselgate, což je téma na zcela jinou diskusi...

Pavel

P.S. Pokud koupíš z DE auto s Euro3 motorem a s přidaným filtrem DPF (vč. papírů Euro4), tak samozřejmě filtr můžeš vykostit (auto nic nepozná) a tady to přihlásíš jako Euro3 auto. Jestli ale celý systém DPF funguje, tak si myslím, že by to byla škoda...
všem moc děkuji za cenné poznatky a rady, počkám chvíli, než se prodá pašík, páč ještě něco málo kaček chybí, abych mohl vyjet pro tohle auto, snad ještě bude k mání, nebo se objeví mnou vytoužená V8ka...
nevím sice jak bych využil euro 4, jelikož nejezdím běžně do zemí, kde mají povolený vjezd auta s nižším limitem, ale na druhou stranu, pokud ta vymoženost je, není náročná na provoz, proč ji vykostit...

asi snížím o pár krejcarů cenu na pašíkovi, ať mohu pro vysněné auto vyrazit....

Romulusw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5593
Registrován: 11 roků 5 měsíců
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Romulusw »

Neboj, v Ostravě také brzy zavedou zóny zákazu vjezdu autům s "trojkou" jako v práglu. Si dělám čurinu :D ale problémy s tím budou, časem.

old.fashioned
Offline
Příspěvky: 774
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: České Budějovice
Vůz: XC60 D4 AWD MY 2017

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od old.fashioned »

ono to zas tak horký s emisníma zónama nebude, navíc se ukazuje, že na emise v centru prakticky nemají vliv, navíc spousta lidí ani do emisních zón nemá potřebu jezdit...
_________________
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual

Romulusw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5593
Registrován: 11 roků 5 měsíců
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Romulusw »

To ale ouředníky nezajímá. Hlavně, že něco vymyslej a uvedou do praxe :D

old.fashioned
Offline
Příspěvky: 774
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: České Budějovice
Vůz: XC60 D4 AWD MY 2017

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od old.fashioned »

myslel jsem to tak, že emisní zóny u nás jsou hudba vzdálený budoucnosti, tj. že právě ti úředníci to jen tak nezavedou
_________________
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual

quaero
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 465
Registrován: 13 roků
Bydliště: Region Dolní Berounka
Vůz: V70II

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od quaero »


old.fashioned
Offline
Příspěvky: 774
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: České Budějovice
Vůz: XC60 D4 AWD MY 2017

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od old.fashioned »

_________________
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual

passport5
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 606
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Jihočeský kraj
Vůz: XC70 D5 MY08

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od passport5 »

ahoj všem,tak jsem našel tohle auto XC90 2007
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc90/16724544?goFrom=list

na co si dát při koupi pozor?kdyby někdo měl náhodou chvilku napsat,děkuji:-)
david
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech

Bikerbob
Offline
Příspěvky: 86
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Ostrava
Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Bikerbob »

passport5 píše:ahoj všem,tak jsem našel tohle auto XC90 2007
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc90/16724544?goFrom=list

na co si dát při koupi pozor?kdyby někdo měl náhodou chvilku napsat,děkuji:-)
david

také jsem se na něj díval...

Bikerbob
Offline
Příspěvky: 86
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Ostrava
Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Bikerbob »

passport5 píše:ahoj všem,tak jsem našel tohle auto XC90 2007
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc90/16724544?goFrom=list

na co si dát při koupi pozor?kdyby někdo měl náhodou chvilku napsat,děkuji:-)
david
jen mne docela přijde divné, že když má v servisce najeto v 03/13 250t km, že by za tři roky najelo jen 20t km..myšleno od 2013 do 2016

passport5
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 606
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Jihočeský kraj
Vůz: XC70 D5 MY08

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od passport5 »

Volal jsem tam a jezdila s tim pry manzelka.....to by sedelo,ale aby to nebylo jako,ze je to po starem panovi,ktery malo jezdil....:-)
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech

passport5
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 606
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Jihočeský kraj
Vůz: XC70 D5 MY08

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od passport5 »

Spis me ale zajima,po cem na tomhle typu jit na co dat pozor...:-)
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech

Bikerbob
Offline
Příspěvky: 86
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Ostrava
Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Bikerbob »

passport5 píše:Spis me ale zajima,po cem na tomhle typu jit na co dat pozor...:-)
také sháním něco podobného a všiml jsem si, že to je manuál, ten nechci ani náhodou..nějak si myslím, že není dobrý...

GDPR_user

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od GDPR_user »

passport5 píše:Spis me ale zajima,po cem na tomhle typu jit na co dat pozor...:-)
Každé auto je individuální, a to co nemusí být problém u jednoho,může být problém u druhého.Prostě bez origo diag a člověka,který přesně ví,jak to auto má,nebo nemá fungovat je to sázka do loterie.Bohužel se v poslední době množí lidé,kteří si myslí,že to zvládnou sami.Za tento týden 3 lidi s novými auty a problémy cca 30-80000Kč Minulý týden XC90 za 200000Kč z Německa,aktuální náklady cca 76000Kč a vzhledem k tomu ,že je to T6 tak je ještě otázkou kdy chcípne převodovka.

passport5
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 606
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Jihočeský kraj
Vůz: XC70 D5 MY08

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od passport5 »

Tak diky za nazor,nekdo na stredu,kdo diag ma a zajel by tam se mnou?kdyby nahodou?:-) cas samozrejmne zaplatim...:-)
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech

passport5
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 606
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Jihočeský kraj
Vůz: XC70 D5 MY08

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od passport5 »

A vzhledem k tomu,že auto si chci nějakou dobu ponechat,nemám problém s tím třeba man převodovku nechat rozebrat a zkontrolovat,stále mám pocit,že ten manuál bude bezpečnější a možná levnější varianta,co se týče opravy...:-)
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech

Romulusw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5593
Registrován: 11 roků 5 měsíců
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Romulusw »

Bikerbob píše:
passport5 píše:ahoj všem,tak jsem našel tohle auto XC90 2007
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc90/16724544?goFrom=list

na co si dát při koupi pozor?kdyby někdo měl náhodou chvilku napsat,děkuji:-)
david
jen mne docela přijde divné, že když má v servisce najeto v 03/13 250t km, že by za tři roky najelo jen 20t km..myšleno od 2013 do 2016
Na 270 tis. je ta sedačka u řidiče docela zachovalá (nebo blbý fotky) a neměly by být na podlaze gumové "vaničky", nebo po FL se nedávaly?

passport5
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 606
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Jihočeský kraj
Vůz: XC70 D5 MY08

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od passport5 »

a ted mě tak napadá....které zadní lampy jsou vlastně facelift,blinkr a couvačka v kroužku?:-)nebo ty co to maj ve vnitřní straně nad sebou...:-)
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech

Romulusw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5593
Registrován: 11 roků 5 měsíců
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Romulusw »

Blinkr a couvačka "kroužky" je před FL a lámalo se to 2006.

passport5
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 606
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Jihočeský kraj
Vůz: XC70 D5 MY08

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od passport5 »

to souhlasí....:-) díkec
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé